It is currently 27 Apr 2024, 21:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 15 May 2016, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Vladimir era amuzant doar. :)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 May 2016, 02:10 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Eu stiu un electrician care n-a avut bani de reperatie la Dacie 1300 sau Lada, nu mai retin, si si-a rezolvat singur presiunea de ulei, din spire :lol:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 16 May 2016, 07:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2014, 16:08
Posts: 101
Car: AlfaRomeo Giulietta
Location: Bucharest, Romania
Hai sa va mai spun ceva, legat de manevre la martorii de bord. O sa fiu in offtopic si imi cer scuze. Am un prieten care si-a cumparat un BMW seria 5 din 2000. La o saptamana a facut accident. Cum? Martorii de ESP si ABS erau deconectati :). Dupa asta omul s-a facut mecanic. Asadar stiu ca Miu glumea cu ce spune dar aruncand o privire pe piata auto, chestiile astea se intampla si nu exista nici un fel de constiinta din partea celor care fac aceste masluiri.
Revenind la subiect, diseara ma apuc de curatarea "chestiilor" in ordinea spusa de Twin.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp
Alfa Romeo Crosswagon 1.9 JTD 150Hp 16V Q4
Alfa Romeo 156 Veloce 1.9 JTDm 16V 150Hp


Top
   
PostPosted: 23 May 2016, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2014, 16:08
Posts: 101
Car: AlfaRomeo Giulietta
Location: Bucharest, Romania
Curatat EGR - concluzie am nevoie de 3 suruburi, sa vad unde le gasesc pe la dezmembrari.
Curatat MAP
Curatat Clapeta - cred ca ar fi cazul sa dau admisia jos....
Ce am observat dupa ce am facut schimbul de ulei:

Garnituri temoflot
Garnitura baia de ulei
Pierde ulei pe la cutia de diferential sau ce naiba e aia
Pare ca s-a umblat la turbina
Intercoolerul este "transpirat" de ulei.

Fumul negru cand pedala este apasata brusc la maxim, persista! :)

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp
Alfa Romeo Crosswagon 1.9 JTD 150Hp 16V Q4
Alfa Romeo 156 Veloce 1.9 JTDm 16V 150Hp


Top
   
PostPosted: 23 May 2016, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
O alra posibila cauza a fumului pot fi clapetele swirl.
Se pot rezolva in doua moduri:
1.inlocuire galerie de admisie cu una noua, care vine cu clapete functionale
2. Eliminare fizica si din soft a clapetelor odata cu curatarea galeriei de admisie.
In cazul al doilea e posibil si foarte probabil sa mai dea usor fum la accelerari bruste la turatii sub 2000.
Verifica si etanseitatea traseului de admisie de dupa turbina.
La ambele crossuri furtunul de admisie dintre intercooler si galeria de admisie s-a fisurat in zona de deasupra baterie, cea dublata cu mansonul de cauciuc.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 23 May 2016, 21:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
TwinTwin Quote:
O alra posibila cauza a fumului pot fi clapetele swirl.
@ AlcSilian: Are SWIRL-uri masina ta ? :scratch:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 23 May 2016, 21:44 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Ooops!
My bad. 2004 era E3 si nu avea swirluri.
Merci pt. observatie. Probabil ca ar fi pierdut o gramada de timp cautandu-le.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 24 May 2016, 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2014, 16:08
Posts: 101
Car: AlfaRomeo Giulietta
Location: Bucharest, Romania
Furtunul de la intercooler la admisie a fost inlocuit cu unul siliconic. La acceleratie furtunul se umfla, dar pe undeva e o problema. Dupa cum a zis un prieten din Italia, o sa curat intercoolerul! Urmatorul pas este sa dau admisia jos sa o curat. Daca nu si nu... Ma duc verific injectoare si urmatorul pas e turbina! Daca nici asa o arunc la gunoi! :)

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp
Alfa Romeo Crosswagon 1.9 JTD 150Hp 16V Q4
Alfa Romeo 156 Veloce 1.9 JTDm 16V 150Hp


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2016, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2014, 16:08
Posts: 101
Car: AlfaRomeo Giulietta
Location: Bucharest, Romania
Salutare dragilor. SI uite ca azi am gasit problema. Exact cum zice si sotia mea, imi place sa ma complic. Stau sa scot 4000 de componente in loc sa verific baza si cum scrie la manual. Am bagat testerul, si guess what, Injectorul 1 e un injector obraznic care imi da valoare de pana la -3.7 chiar -4.2 in acceleratie maxima. O sa ma duc la reconditionat cu el . :D ... Dupa... pot spune... bun venit consum normal!

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp
Alfa Romeo Crosswagon 1.9 JTD 150Hp 16V Q4
Alfa Romeo 156 Veloce 1.9 JTDm 16V 150Hp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]