It is currently 27 Apr 2024, 18:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 11 Aug 2015, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu mai imi zi de nimic din plastick, ma iau nervii.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 Aug 2015, 20:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am desfacut azi avionul, dupa o munca titanica , singur, vreo 8 ore, am reusit sa scot cutia.
vestile nu sant ok, volanta e aproape separata dupa 40k+ km , ea practic a inceput sa mearga prost de mai devreme de atat dar s a agravat in timp, cel mai nasol lucru e ca a polizat cutia de viteze si probabil nu mai era mult pana ma trezeam cu o gaura in cutia de viteze, o sa pun si niste poze.

voi inlocui si bratele inferioare, cele superioare nu au gram de joc, sant faine, un pivot se misca mai usor dar vor ramane.

decizia a fost luata, nu din cauza costurilor neaparat ci din cauza faptului ca nu am incredere in fabricantii lui peste prajit si in nici o volanta aftermarket pentru Q4, voi monta un ambreiaj nou, complet de GTA monomasa marca SACHS si cu arcuri in priza discului si voi acorda o mai mare atentie plecarilor si cuplarilor, cred ca o sa ma descurc, oricum munca necesara interventiei la cutia de viteze este enorma, efort care nu merita din 50k in 50k si testez si varianta asta.

a fost inlocuit si semeringul de palier care umezea putin, dar nu vreau sa am surprize.

surpinzator toate piesele inafara de volanta erau perfecte si unse ca la carte, interventia a fost la fix, se strica si cutia daca mai mergeam asa, reparatia anterioara de etansare a cutiei spre cardan se prezinta foarte bine, a fost o reusita.


film cu volanta Valeo:

https://youtu.be/h8Dysn52_OU" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
IMG_20150813_133806.jpg
IMG_20150813_133806.jpg [ 159.39 KiB | Viewed 3554 times ]
IMG_20150813_175405.jpg
IMG_20150813_175405.jpg [ 232.1 KiB | Viewed 3554 times ]
IMG_20150813_192540.jpg
IMG_20150813_192540.jpg [ 204.94 KiB | Viewed 3554 times ]
IMG_20150813_190241.jpg
IMG_20150813_190241.jpg [ 231.66 KiB | Viewed 3554 times ]
IMG_20150813_190219.jpg
IMG_20150813_190219.jpg [ 213.77 KiB | Viewed 3554 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 13 Aug 2015, 22:02 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Zob, volanta aia ! Deci pana la urma partea de comanda era ok, pur si simplu a cedat volanta. Fiind un 4x4 pot sa inteleg ca e mai solicitata si poate e subdimensionata, mai ales ca mergand pe coclauri treci brusc si frecvent din sarcina in frana de motor, nu vad bine discul ala de GTA. In alta ordine de idei, o volanta care transmite socurile catre arborele motor striveste filmul de ulei de pe cuzineti, iar in cazul tau cei axiali probabil au dus tot greul, ai facut bine ca nu ai mai mers cu masina.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2015, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
volanta nu are joc daca rotesc de ea decat foarte putin, are arcurile perfecte, pur si simplu s a separat, ceea ce am si banuit initial in niste postari mai sus, nici eu nu sant impacat cu noul setup dar sant nevoit sa testez, masina nu mai prezinta cine stie ce importanta, daca se duce de suflet aia e.

stii si tu ca daca faci acelasi lucru si te astepti la rezultate diferite nu denota prea multa inteligenta, eu refuz sa mai iau o volanta valeo sa o montez, am vazut ca motoarele(3.2 si 1.9) au acelasi cuplu deci teoretic ambreiajul va tine nu va patina, practic vom vedea daca nu bate sau mai stiu eu ce alta traznaie va face in sarcina.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 Aug 2015, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Ti-am spus, problema la tine nu e neaparat in sarcina, mai ales daca nu tractezi mare lucru, cat faptul ca pe teren accidentat un 4x4 trece foarte brusc si frecvent din regimul de sarcina in regimul de frana de motor. Sper ca discul ala sa fie la inaltime. Nici ARO-ul lui taica-miu nu avea volanta dubla si era dus binisor peste limita, numai ca parca fiarele alea erau dimensionate altfel, chiar daca otelurile nu erau cele mai rezistente. Presupun ca as proceda la fel, in locul tau, as incerca si altceva, dar ma gandesc si la flansele alea din cauciuc imbatranite, care si-au pierdut elasticitatea si nu mai preiau varfurile de sarcina (daca le ai, ARO avea).

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2015, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu are nimic, totu i numai o tzeava, nu are flanse ca alte masini, are grupul prins destul de elastic, buba eu nu o vad la trecerile dintr un regim in altul, problema e ca dieselul livreaza cuplu in etape fiind doar 4 cilindri adica la ture joase mai ales oboseste arcurile de la disc sau de la volanta ca un rotopercutor, ala e fenomenul periculos, oricum eu am menajat masina, nu stiu daca ma crede cineva, nu merg deloc cu piciorul pe pedala, pur si simplu volanta aia e de plastelina pentru ca nici vorba de solicitari axiale, doar la debreiere deci clar e un produs prost fabricat, nefiabil sau am avut eu ghinion, dar eu nu mai dau bani pe acel produs din nou, imi rezerv acest drept.

ma gandeam sa o duc la atelier la cineva sa o decapseze macar sa vedem ce a cedat dar cred ca o sa ajunga direct la fer, nu merita.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Aug 2015, 05:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,

deja ma ia frica si pe mine,am doar 2,5k km cu noul ambreiaj.spun asta ca este cumparat de pe ebay si am dat pe el cat pe o volanta in magazinele noastre si ma indoiesc de calitatea lui,sper sa sa ma duca si pe mine 50k.
si eu ma gandisem la varianta cu volanta monomasa dar era prea scumpa.oare pe tipul tau de tractiune un kit ca acesta ar merge?

http://www.ebay.co.uk/itm/Performance-C ... 51b79dc922" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40 ... D&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
$_57.JPG
$_57.JPG [ 55.51 KiB | Viewed 3526 times ]
$_57 (1).JPG
$_57 (1).JPG [ 56.79 KiB | Viewed 3526 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 14 Aug 2015, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
daca iti merge nu cred ca tre sa te agiti, oricum la cat stai tu pe acasa si la cat o alergi e posibil sa te tina o viata Mitica!

volanta folosita la hibridizare va fi o volanta de Fiat Coupe 162kw 20v turbo, gasita dupa lungi cautari la un super pret, au mai folosit o si altii, am o promisiune si la un disc de ambreiaj de la aceeasi masina intr o stare mai mult decat buna(piesa de prim-montaj), nu se poate lua tot ambreiajul de la fiat deoarece este push-type dar se poate folosi kitul de GTA care e cam 8-9 sute ron, astazi am mai pregatit pe la masina, am umblat putin pe la cardan, am uns toate cuplajele si am umblat si la bara stabilizatoare care desi avea poliuretan scartaia ca un cavou, iti dadea senzatia de gunoi mergator la bumpere, am folosit niste vaselina siliconica care nu ataca cauciucul.

am alergat si pe la strungarie cu fuzetele in care s au rupt diverse surubele, era toata numa o rugina, nimic nu s a desfacut in regula, acum e in mintile ei partea fata

se poate lua si acel kit de care se vorbeste mai sus insa costa destul de mult, iar eu , surpriza, nu mai bag multi bani in acest sac fara fund, doar carpim cu bun gust in limita unui buget omenesc, vorba aia , oricum daca pui totul ca la carte nu tine :mrgreen:

ps:
trebuie subliniat ca se vor folosi si suruburi mai scurte pentru prinderea volantei in arbore, folosind suruburile originale de jtd cu noua volanta, ating in primul lagar al arborelui cotit.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Aug 2015, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
dar daca te uiti in curtea lui Fiat Ducato sau Iveco?
Ceva motoare trebuie sa fie comune.

de ex:
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... GUI_LANG=3" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2015, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu ma mai uit in curte la nimeni, e ieftina la SH, e monomasa, nu mai am timp de research, aia deja ma dau afara din service si sincer si eu am obosit, pun volanta aia de fiat ca merge sigur, pun un disc de ambreiaj calumea, curatat totul uns si sa vedem cum tine si cum se simte, cand o vad asa bucati am senzatia ca nu o mai pun la loc :)

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Aug 2015, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
azi a sosit volanta cu suruburile aferente de fiat coupe 20v turbo, intr o stare decenta, e "direct fit" ca sa zic asa, e foarte usoara fata de cea dual mass, de cel putin doua ori mai usoara, nu stiu daca e de bine, o sa i prelucrez putin fata pentru ca are ceva uzura, in fine kitul de GTA e pe drum , probabil vine luni si apoi montam atelajul si facem cateva rugaciuni.


Attachments:
IMG_20150815_094724.jpg
IMG_20150815_094724.jpg [ 252.38 KiB | Viewed 3407 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 17 Aug 2015, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
so, GTA clutch is on, acum cateva momente am scos avionul din service!

masina pleaca de pe loc ca un reno pe benzina, deci nu mai e chinul ala tampit cand ti se opreste motorul, motorul nu se mai opreste si ambreiajul agata gradual, perfect.

motorul se accelereaza in gol muult mai repede, din cauza asta nici nu mai da deloc cu fum daca bagi talpa in el de pe loc pentru ca intra in turatie mai repede.

exista o vibratie mai puternica decat inainte daca subturezi motorul la 1000rpm si bagi piciorul in acceleratie, dar nu ceva deranjant, oricum eu nu merg cu 1000rpm niciodata, dar raspunsul masinii e unul mult mai bun, masina este mai sportiva, mult mai vie si pare mai usoara, asta e feeling ul si regret ca nu am facut aceasta miscare mai devreme.

ambreiajul lucreaza fin, zero vibratie la pedala si deocamdata se apasa comod si usor, mai usor decat cel nou de jtd.

Q4 is back on the road!

atasez poze cu puntea/calandrul de crosswagon si cu ambreiajul hibrid (fiat coupe+GTA)


Attachments:
IMG_20150817_123800.jpg
IMG_20150817_123800.jpg [ 284.22 KiB | Viewed 3352 times ]
IMG_20150817_093620.jpg
IMG_20150817_093620.jpg [ 254.3 KiB | Viewed 3352 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 17 Aug 2015, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tin sa multumesc userului Autolusso de pe alfaowner pentru ca volanta a fost achizitionata la indicatiile lor dintr o postare pe acel forum, e un dealer sau service, in fine, e foarte ok.


am mai facut o tura de nebun ca sa mai vad cum merge, a disparut acea bataie in grupul spate la accelerare, intotdeauna am crezut ca diferentialul central e terminat sau aproape terminat si de acolo jocul in transmisie, era de la volanta, acum transmisia se incarca fara acel zgomot, lucru bun zic eu.

in mod normal englezii inlocuiesc si cilindrul de pe cutie din ce am inteles pentru ca cel de GTA are alt alezaj interior si astfel cursa ambreiajului difera jtd vs gta, iar unii au intampinat problema sa le tina sus ambreiajul, lucru care nu e tocmai fain dar la crosswagon nu e nici o problema, ambreiajul tine la jumatate deci e iarasi ok, posibil daca cineva face aceasta lucrare la 147 sau 156 normal sa fie nevoie sa inlocuiasca si cilindrul receptor de pe cutie.

un mic amanunt, placa de GTA are 12 prinderi, volanta de fiat are doar 6, la fel ca cea de jtd, nu e o problema , doar ca 6 gauri raman libere, nu se face gaura in cer.

mai erau multe de facut sau de schimbat, as fi vrut sa schimb furca sa il fac push type, dar timpul si conditiile nu mi au permis acest lucru, oricum eu am optat pentru aceasta modificare pentru ca masina este daily driver, cei care doresc mai multa putere pot pune ambreiaje sinterizate sau alte nebunii, eu as fi multumit daca baba mea isi tine nadragii peste burta sa nu i mai cada in vine, sa ma faca de ras iar.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 Aug 2015, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
:clapping:
Bravo! Ce bine era daca faceai tu treaba asta acum trei saptamani :whip:

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2015, 20:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
incurcate caile vietii :mrgreen: , acum 3 saptamani lucram la alt avion din batatura cu probleme mai serioase, ieri am plecat in fuga din service, nu mai suportam hiarele (mai ales ca acolo erau numai nemtoaice si forduri :lol: pe sistemul "oameni si femei"), sa le ia naiba, ce e prea mult strica, pana la urma si ambalajul e important, atat timp cat denota stil si eleganta in ton cu scoala italiana de design, care rezoneaza cu filozofia (invechita deja se pare) "cuore sportivo" si nu cu cea germana, ajunsa sinistra.

so here it is, the mighty 156 Q4, waiting for the sun to sleep, say welcome to winter season!


Attachments:
IMG_20150818_094328.jpg
IMG_20150818_094328.jpg [ 214.78 KiB | Viewed 3251 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Mai era ceva de zis, pentru cine vrea sa aprofundeze capitolul ambreiaje, e un subiect extrem de complex si interesant in genere, o sa pun cateva link uri ca tema de casa, in mod sigur ajuta pentru bagajul fiecaruia de cunostinte.

La gorobetii unde am stat in chirie cu cross ul era un ambreiaj demontat de passsat CC cu autoreglaj, practic niste minti luminate la un moment dat au facut un sistem de compensare a uzurii discului astfel incat efortul la pedala sa fie acelasi pe toata durata de viata a ambreiajului, am observat la anumite modele de brera(3.2jts) acelasi design de tip nou.

link uri cu subiectul:

http://clutchviaweb.blogspot.ro/2012/10 ... lutch.html" onclick="window.open(this.href);return false;


si cateva consideratii importante:


http://www.aa1car.com/library/2003/bf50332.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.aa1car.com/library/2004/bf40459.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

esentialul (binecunoscut mie) este in prima fraza:

"When a clutch is working smoothly, a manual transmission is like an extension of your right arm. You have complete control over the gears. You decide when to shift and which gears to use. There's no intervention by a computer and no isolation from the drivetrain. You're in control and always aware of which gear you're in."

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV
Trebuie sa mergi cu TCT si sa vezi cu ochii tai adevarata mana dreapta :) , cel putin cutia mea imi citeste gandurile.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am mers cu DSG,TCT si SMG, toate imi plac, cea mai rapida fiind DSG, totusi sant de parere ca puterile mari, serioase, trebuiesc gestionate prin convertizor, e calea corecta.

principalul avantaj ar fi ca "uzerul", mai ghiolban de fel ar putea sa strice extrem de repede o cutie, in acest caz un tct sau orice cutie robot ajuta, insa eu voi fi mereu adeptul unei transmisii manuale si al unui drivetrain pur mecanic predictibil, fara mezambleuri vectoriale fara sens si fara cap controlate de nu stiu ce computer sinistru, that is the pleasure of driving!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Bravo si eu tot asa, sunt tot pentru cutiile mecanice, acolo e adevarul, acolo e virtutea ! :lol:

https://www.facebook.com/96501304688251 ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 16:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Misto treaba,

Bravo!

De asemenea, de apreciat faptul ca ai pus la dispozitie toata informatia necesara, in cazul in care mai sunt doritori priceputi.



Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 16:52 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Ar merge si pe 2.4 175 cp? Pur si simplu informativ intreb, nu se stie cand voi avea nevoie in viitor.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 20:31 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
volanta de coupe 162kw este direct swap si pentru 2.4 din ce stiu, se pot folosi si volante de otel aftermarket nu din fer(fonta), sant mai sigure insa eu am avut la dispozitie un buget extrem de limitat si o caruta de probleme de rezolvat, am mers pe minim pentru un rezultat corect insa nu vreau sa manii pe doamne doamne, crossul nu a mers in viata lui asa misto, masina zboara si ambreiajul e de vis, pur si simplu am uitat de el.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Multumesc de info. Sper sa n-am nevoie prea repede, cu toate ca am o vibratie usoara in treptele 1-2-3.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2015, 22:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu toate bubele vin de la ambreiaj, poti avea planetare defecte, in genere 2.4 rupe toate planetarele din cauza cuplului mare pus aiurea pe fata, urat dizain, verifica partea dinspre cutie.

daca pleaca in suturi de pe loc sau ai alte simptome gen pedala care vibreaza plus zgomote aiurea atunci poti suspecta ambreiajul, solutia cu volanta fixa e buna intr o parere, poate mai buna decat solutia cu dual mass la crosswagon, insa exista si volante care nu pica decat la un mileage marisor, oricum sincer sa fiu chiar si cu volanta in buna regula alfa 156 vibreaza de i sar ochii pentru ca asa e ea facuta cu tampoane putin elastice la motor si transmisie, masina transmite mult feedback, asa mai invatam si noi sa conducem corect, daca vibreaza inseamna ca nu stiu sa schimb vitezele si sant in treapta nepotrivita, golfurile sau alte altelaje gen reno sant facute ca pentru prosti, indiferent cum mergi cu ele, ele nu vibreaza, nu transmit nimic, doar iluzia ca totul e ok, alfa cand nu esti in treapta potrivita iti da una dupa ceafa, intocmai ca o masina de concurs(in miniatura).

cu volanta fixa trebuie sa fii atent sa nu plesnesti ambreiajul sau sa il scapi adica trebuie sa stii sa conduci pentru ca multe din inventiile astea noi, au aparut din cauza idiotilor, idiotul nu stie ca de exemplu nu trebuie sa dea la cheie cu masina in viteza, astia s au saturat de electromotoare terminate si astfel daca nu ai ambreiajul apasat o masina "ca pentru prost" nu porneste, simple as that.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 20 Aug 2015, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Planetara din dreapta e schimbata acum vreo 15.000km, iar cea din stanga nu cred ca e cu probleme. Dau vina pe volanta/ambreiaj pentru ca, dupa turele facute cu masinile inchiriate(Renault Twingo nou si vechi, Smart, Ford Focus 2001), am avut impresia ca nu mai stiu eu sa conduc. Dar bine ar fi sa fie si planetara, ce sa zic :lol:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]