It is currently 28 Apr 2024, 01:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 05 Jan 2015, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@bmf

configuratia ta actuala cu torsen central si torsen rear a fost pusa dupa cum stii pe s2 dar si pe vaca cea mare audi V8, o caroserie de audi 200 cu facelift, stramosul A8 ului care este si el la randul sau o gluma proasta pe langa audi V8 cel cu transmisie manuala (280 cai, 6.8sec suta, doar ala avea 2 torsenuri), lucruri care nu se vor mai face niciodata pentru ca "plastic si flex" si care costa si acum foarte mult, daca sant in mintile lor.

daca tot veni vorba, pun doo filme cu dihania, unul e cu fabrica, parca in Ingostadt, puteti vedea in clar discurile de frana UFO type, asa se chema ele, cele cu etrierul prins invers din centru spre exterior pentru a avea un disc mare la o janta mica(nu au fost un succes din cauza ventilatiei nasoale).

https://www.youtube.com/watch?v=LO0mv8Rdx6w" onclick="window.open(this.href);return false; (VHS)

si pun si unul cu si despre distractie pe zapada, muzica e tampita:

https://www.youtube.com/watch?v=bi6V7jsV16c" onclick="window.open(this.href);return false;

in mod sigur distractia e mai mare decat pe o pista de asfalt, sinistra.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jan 2015, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Se scot usor 290 cai stage 1 dintr-un 3.0 tdi, cu quattro si s-tronic e un deliciu la condus daca se folosesc setarile agresive din Audi Drive Select.
Cu un torsen confectionat pe spate cred ca iese ceva misto si zi-mi daca ti-ar fi rusine cu o d-asta: https://jhmotorsports.com/shop/catalog/ ... -1888.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sau mai strangi ceva in punga si iei asa ceva: http://www.audiworld.com/articles/the-a ... ferential/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dar inca o data te lasi la mana electronicii care la un moment dat face poc si aici nu vorbim de circuite MILSPEC sau de televizorul sovietic pe lampi al bunicii.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2015, 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
3.0tdi este o flatulenta trista pe langa motoarele Inline 5 sau de pe V8(care sant chiar v8), abia dupa ce pui mana pe asa ceva realizezi ca ai fost intr o eroare permanenta vis a vis de ce inseamna o masina cu tractiune integrala, dai drumu la ambreiaj la 5000 rpm si la revedere, zboara ca din pusca.

https://www.youtube.com/watch?v=pdi8tHbmAdc" onclick="window.open(this.href);return false;

partzurile ulterioare cu electronica au fost muult mai slabe decat ceea ce s a facut atunci, motor sanatos turbo dar care nu pica ca ratza in bot la 5k ci mergea pana in 7400rpm zilnic sau motoare v6 si v8 cu diferentiale blocante sau autoblocante, au fost si cateva gherle, logic.

s-tronicul si torsenul pe punti nu se inteleg, defapt nici o cutie automata nu se intelege prea bine cu diferentialul cu alunecare limitata mecanic pentru ca pica de tot randamentul transmisiei, odata in cutie si o data in grupuri, rar vezi asa ceva, interaxialul torsen poate fi pus pe automata in unele cazuri, cu rata de fail a cutiei destul de probabila in caz ca vrei sa simti ca mergi.

un lucru as vrea sa l notam, sistemele 4x4 actuale sant concepute in asa maniera incat orice prost caruia i curge din gura sa poata sa se deplaseze in siguranta(adica sa vina adoua zi la munca ca un slugoi fara cap lipsa chiar daca el e doar un soarec care manevreaza un mouse, si ala prost) iar sistemele de odinioara 4x4 erau concepute pentru cei care aveau "driving skills", adica pentru cunoscatori in primul rand, acum un sistem nou pentru gaste(subaru) incurca un sofer cu experienta pe awd, Q4 de la alfa e undeva intre generatii, are asr ul care asista tractiunea, gen diferential electronic, mai putin dezvoltat ca la subaru dar prezent, astea mai noi nu mai au blocant mecanic de nici o culoare doar lucreaza din frane, fereasca sfantu sa te lase un senzor de abs, esti cu o caruta, adio diferential inteligent(pe naiba).

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Jan 2015, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Aaaa... sa vorbesti de eLSD si alte p*li de cauciuc pe forumul asta e ca si cum ne injuram de mama. Blasfemie!!! :)
Nu ca nu s-ar fi pus pe 159 sub denumirea de Q2 ca sa mai pacaleasca niste papagali plini de bani.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2015, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e ca si cum ti ai tine sotia slaba nedandu i de mancare, cum pune mana pe felie cum o pocnesti, nu esti atent? ea deja infuleca si e cat vaca, asta e sistemul electronic de diferential autoblocant defapt sistemul asta a fost inventat demult, se cheama autoblocantul saracului, doua leviere de frana de mana, cate unul pe fiecare roata si astfel franai manual roata care bazaia in gol :mrgreen:

v am mai spus de proful care ne a demonstrat ca un gandac aude cu picioarele, i a rupt toate picioarele si hop concluzia ca gandacul aude cu picioarele intrucat nu mai fuge, masinile (de noua generatie, evoluate) au diferential autoblocant electronic intrucat au frane, au frane? sa le folosim zise Bamse si mai lua o gura de Cola-Cao, bautura campionilor. :lol:


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 49.92 KiB | Viewed 5123 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 07 Jan 2015, 00:03, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 06 Jan 2015, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Mai baieti, e complicat ce vorbiti voi acolo.
Eu zic doar atat: nu stiu cum face CW-ul "da mere' ca gheizasu pa sine" (incerc si eu sa va incurc cu termeni stiintifici).
Weekedul asta am avut si noi zapada. Sambata am urcat si duminica am coborat de la Arieseni.
La un moment dat, dupa ce am coborat de pe munte si m- am plictisit sa tot depasesc, m.-am trezit in fata cu Jeep-ul Wrangler Rubicon al patronului partiilor de schi. Am stat in spatele lui pana ne- am desprins de restul lumii pe un drum alternativ.
I- a dat si el drumul si eu in urma lui nu am avut nici cea mai mica ezitare sau emotie.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2015, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
se tine bine de drum, rotile late permit viteza pe zapada/gheata, masina nu e nici usoara nici grea, sta mai bine dupa ce i am pus carligul pe spate, vreo 30 de kg pe spate, ar mai trebui cam 50kg in portbagaj(poate acumulatorul mutat ar ajuta) si e ceas, atat timp cat nu schimbi viteza pe gheata poti accelera ca spartul, la ruperea lantului cinematic trebuie un pic de atentie, poate fugi de spate putin.

garda la sol nu iti da emotii, mergi relaxat, dupa cum stiti in final o masina este despre cum te simti in ea la drum, indiferent cate critici sau cate laude primeste de la juriu, pe gheata si zapada e teritoriul ei.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 Jan 2015, 07:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
comanr Quote:
se tine bine de drum, rotile late permit viteza pe zapada/gheata, masina nu e nici usoara nici grea, sta mai bine dupa ce i am pus carligul pe spate, vreo 30 de kg pe spate, ar mai trebui cam 50kg in portbagaj(poate acumulatorul mutat ar ajuta) si e ceas, atat timp cat nu schimbi viteza pe gheata poti accelera ca spartul, la ruperea lantului cinematic trebuie un pic de atentie, poate fugi de spate putin.

garda la sol nu iti da emotii, mergi relaxat, dupa cum stiti in final o masina este despre cum te simti in ea la drum, indiferent cate critici sau cate laude primeste de la juriu, pe gheata si zapada e teritoriul ei.

poti pune o lada de scule in portbagaj,ai vazut la mine :lol:

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2015, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
imi aduc aminte, aveam si eu odata chei la greu, presa de pivoti, presa de rulmeti, plita la 12v pentru vulcanizare, 2 camere, niste ulei, un etaj de aprindere si cateva membrane pentru instalatia de alimentare, insa vremea noastra de neadaptati la mediu a trecut Mitica, acum daca ai surubelnita , ai "ceva scule", cel mai important e sa ai celular si mimoza buzata care sa ti indulceasca pana :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2015, 18:44
Posts: 3
Car: 159 3.2 Q4
Hello,

I don't understand Romanian language, but I want to ask you about TORSEN.
I want to install TORSEN in my cars rear diff.
I have 159 3.2 Q4
Does anyone know any website from where I can get it?

_________________
BEAUTY IS NOT ENOUGH!


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
as far as I know the rear torsen from 156Q4 is not compatible with rear torsen 159Q4, user @bmf has more information about this, maybe he can help, welcome!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2015, 18:44
Posts: 3
Car: 159 3.2 Q4
Many thanks!
I have contacted bmf on another forum (alfaowner.com) and I am waiting forward for his reply.

_________________
BEAUTY IS NOT ENOUGH!


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
maybe he is sleeping, I will try to wake him up, wait a second bro. :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 19:08 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2015, 18:44
Posts: 3
Car: 159 3.2 Q4
Hahahahaa :)))
OK do not wake him up :) Let him sleep please:)

_________________
BEAUTY IS NOT ENOUGH!


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sleep baby sleep..., stay around I sent him a message, hoping he is not banned or something, only god knows that.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Jan 2015, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Just a moment!

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2015, 20:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Un exemplu cu plasticele din ziua de azi, la minutul 4 nu poate sa urce nici un deal parlit.
https://www.youtube.com/watch?v=S0_uFKYsAmI" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2015, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ti am zis daca ar fi sa merg pe o noutate ar fi subaru si atat, ca suv, singurii in care mai am incredere ca au facut ceva cu electronica aia si nu au jucat baza la birou, in rest o apa si un pamant, decat honda sau jeep sau cx5 mai bine duster, same shit.

https://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Y" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=T3nBk_td26Q" onclick="window.open(this.href);return false; (film amator)

https://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Nu prea ma lamuresc cum ar sta scooby vs quattro (Q5 sau 7 de ex) sau xdrive (impinge spatele si s-ar putea sa treaca testul uphill, in plan orizontal toata lumea spune ca e o gluma proasta).
Oricum cand pierzi aderenta faci pe el de awd: https://www.youtube.com/watch?v=iSj9UEVYI8o" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 10:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
exista mai multe tehnici de abordare a unei pante, exista tehnica hardcore, gen buggy cu V8 , dai in ea si rotile reusesc sa smulga din teren, pietre, zapada si urci, tehnica are eficienta cat si masina are inertie.

exista tehnica inteligenta (cu asistenta umana sau calculator) adica sa nimeresti acel cuplu la roata care sa nu depaseasca momentul de alunecare al rotii, exact asta vrea sa faca subaru insa parerea mea este ca in filmul pus de tine este o masina cu o cutie manuala, tehnica implementata de subaru lucreaza perfect cu o cutie automata, cu manuala nu va lucra niciodata la adevarata sa valoare chiar daca exista asr, vezi primul film pus de mine.

rezultatele sant mai mari prin prima metoda dar a doua metoda este calea normala prin care ai si control asupra masinii, joaca cu aceste doua metode se cheama experienta.

deci exista doua mari provocari ca sa zic asa, odata distribuirea inteligenta a cupului la fiecare roata in functie de cuplul limita existent pe fiecare dintre roti si totodata cuplul dezvoltat de motor in prima viteza, de aia dusterul diesel cu treapta aia 1 scurta pacaleste mii de oameni, chiar merge, insa buba la el e prima parte de mai sus, diferentiale libere, cu un asr chior(ultimele versiuni).

cu Q4 poti aborda pante mari plecand la relanti, necesita skill, fara sa pui deloc piciorul pe acceleratie, meritul este al motorului diesel, daca era benzina masina era grav penalizata, nimereai greu turatia motorului pentru astfel de procedeu, practic benzina moare cand pleci cu ea in panta daca nu o accelerezi, esti nevoit sa accelerezi si ai rupt aderenta, asr ul mai taie din turatie dar timpul de raspuns al sistemului este inca destul de mare, e mereu in urma ca sa zic asa.

multi dintre pasionatii de offroad serios au ajuns la concluzia ca tot cutia automata face minuni in teren, tind sa i cred, cutia este o interfata intre motor si roti care atenueaza toate smuciturile motorului, iar atomata (cu convertizor) niveleaza foarte mult zig zag ul de cuplu furnizat de motor, the smoother , the better.

eu prefer sistemele mecanice sanatoase pe off road, pentru ca nu odata au venit oamenii cu pinoanele la vedere acasa, fara ulei, la automata daca ia i facut o intepatura, acolo ramai, esti blocat, la fel si la sistemele care se bazeaza pe senzorii ABS, cam care e probabilitatea ca pe zapada mare sau in teren sa ai probleme cu un senzor ABS, foarte mare eu zic, daca mergi la mall in schimb nu ai nici o problema, lauzi cutia.

deasemenea faza cu frantul unei roti functioneaza cat de cat atat timp cat ai discul curat, nu plin de diverse.

exista si o tendinta ca masina de teren sa fie inlocuita se suv ul impotent, de oras (cand nu ninge), ca si costuri suv ul fiind mai sus, deci majoritatea suv urilor mari nu au o justificare practica, ele sant niste pocnitori cu mici exceptii derivate tot din masini serioase.

poate sant aberatii , lucrurile astea nu sant scrise nicaieri dar asta e parerea mea.

la x-drive este un motoras DC care cupleaza un ambreiaj pe fata, dupa parerea mea nu e nimic de curul lui dar pus bine la punct din electronica cica functioneaza, oricum prefer sa raman la convingerile mele, mai ales ca au si o rata de fail destul de consistenta.

mersul cu o masina 4x4 inseamna intelegerea limitarilor sistemului pe care rulezi, asta in primul rand si apoi experienta, iar experienta nu se faca ca in testele lui bratu sau mai stiu eu ce kilot, pui tu mana nu te uiti numai la filme facute cu go-pro.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Acum ma intelegi cand iti spuneam de ce nu am inteles niciodata logica din spatele Forester 2.5 XT, e o masina de liniute si nu una de urcat pante. Raport compresie statica mic, big fucking turbo, clei de oase cu muci pana in 4000 rpm, penibil completat si de o cutie CVT care mai pierde si aia cacalau de cuplu bun.
Am urcat cu cazanul q4 o panta babana (cam 30 grade) plina de noroi, noroc cu LSD spate si cuplu mare la turatii mici, pur si simplu ridicam piciorul de pe ambreiaj si ciupeam un pic acceleratia cand o simteam ca moare. Ideea e sa nu dai in ea ca nef*tutul in fecioara ca dupa aia iti miros hainele a ambreiaj 2 saptamani.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ca daily driver lunile astea o sa fie subaru impreza 2.5 118kw, pe cat posibil.

prima impresie, masina e peste alfa la cum se simte, suspensie, transmisie, tinuta de drum, insa arata cam kinky,si pot sa spun ca, si ca motor, boxerul de 2.5 urla intr un mare fel pe la 5k, e ceea ce trebuie. orice om normal la cap ar uita de alfa dupa primul demaraj insa exista si parti bune la alfa, cel putin la a mea.
imi place foarte mult cd ul old school gen nissan, e lucru de lucru masina.

ca plusuri pentru alfa ar fi consumul de vreo doua ori mai mic, cum arata, franele sant muult mai ok fata de subaru si garda la sol a CW ului e imbatabila iarna, acolo unde subaru lasa bara, alfa merge ok.

o sa mai merg cu ea, o sa revin cu impresii, e genul ala de lucru in care dai si nu moare, fata de alfa care e un fel de ou, a si inca ceva nu trebuie sa stii mecanica cu subaru, poti sa fii prost tare la acest capitol, iar asta mie nu imi place :lol:

ma declar multumit in iarna asta cu impreza, Q4 si utilajul,

le:
uleiul este 5w40 aral high-tronic in subaru si nu se face gaura in cer, vede 7k des, deci judecati si voi, daca un lucru este lucru si nu este gunoi, functioneaza, bingo.
nici nu iese fum din ambreiaj indiferent cum pleci, transmisia e de tanc.


Attachments:
IMG_20150111_122124.jpg
IMG_20150111_122124.jpg [ 640.57 KiB | Viewed 4870 times ]
IMG_20150111_124521.jpg
IMG_20150111_124521.jpg [ 371.28 KiB | Viewed 4870 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
La ultima poza merge asta: https://www.youtube.com/watch?v=Jaa_erZOaRk" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
:lol:

nu o sa ramana la mine subaru, doar asa putin vre un an, insa daca vezi cat poate sa consume o panarama :popa:
nororc ca benzina e ieftina :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Jan 2015, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Sef x sef la 4x4 :lol:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]