comanr Quote:
am si eu quaife pe o masina, chiar aduc asa ceva in romania pentru duster,hover,niva , nu diferentialele o sa cedeze la alfa.
problemele la 156 q4 sant la cuplajele cardanului , flanse si articulatii cardan. planetarele sant tari, greu sa strici vreo una , doar daca ai burduf rupt si intra mizerie.
o alta problema e ambreiajul, fiind 4x4, adica rupe aderenta greu , pe uscat niciodata, ambreiajul incaseaza tot impreuna cu volanta.
eu chiar am niste probleme la transmisie pe care o sa le fac curand si o sa pun poze, o sa incerc sa o repar ieftin si durabil, stiu ca suna aiurea dar astea vor fi datele de intrare.
articulatiile cardanului peste 150k sigur au joc, trebuiesc incarcate cu sudura si apoi frezate pe cote. procedeul nu e o improvizatie, e o reparatie care se face si la uzina, insa trebuie incarcat cu material special(castolit).
un alt lucru important ar fi faptul ca producatorul a mapat cuplul motorului pentru a obtine o compatibilitate cu torsenulC interaxial care e 100% diferit de quaife, si care are mai multe stagii de blocare. lucrurile nu sant asa simple la transmisia asta, te asigur.
Multumesc pt raspunsuri. Care e diferenta intre transmisia de pe CW si cea de pe 159 2.4 JTDm Q4? De ce nu s-ar rupe la 185 si de ce la 200? E testata faza?
Masina mea merge spre 144.000km, nu am sesizat jocuri in cardan si nici mecanicii dar asta nu inseamna ca nu se va intampla. Cum se anunta ele?
Sunt niste ateliere pe langa Bucuresti unde se reconditioneaza cardane, poate o duc la asa ceva dupa ce imi mai revin cu banii.