It is currently 28 Apr 2024, 01:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next
Author Message
PostPosted: 26 Apr 2014, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Au pret, 350-400 ron/bucata. Iar pozitia 7 900+ RON bucata. Au niste preturi de iti vine chef de batut copiii cu lantul de distributie.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cand ai comanzi vine raspuns de la producator "reper nelivrabil" chiar daca apare in calculator ca ar fi, imagineaza ti.

eu cred ca sant uzuali, desi nu apar echivalente in nici un program dupa codul de fiat insa daca ma enervez ai pun pe toti de barlad.

pozitiile 7 sant saibele de reglaj ale distantei dintre pinon si coroana, sa NU umbli niciodata acolo sa schimbi alea pentru ca difera de la masina la masina si sant unice pe fiecare grup.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Exista anumite programe de cautare piese auto care au si cautare rulmenti pe dimensiuni. Ati incercat? Va trebuie doar dimensiunile exacte ale piesei uzate.


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
problema e ca trebuie sa demontezi juma de masina ca sa scoti piesa si apoi daca nu o gasesti repede blochezi elevatorul omului, eu sant genul de om care iau toate piesele chiar si in plus cand ma apuc de masina iar daca nu inlocuiesc ceva le dau retur insa data fiind situatia de fapt o sa desfac asa.

mare lucru nu este insa cand esti tu primul de pe tot internetul care ai nevoie de ceva anume, e mai greu .

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Apr 2014, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Rulmentii de la pozitia 4.
360 RON la Alfa, 50 RON in comertul socialist.


Attachments:
unnamed.jpg
unnamed.jpg [ 39.52 KiB | Viewed 5262 times ]

_________________
Asa face toate, boss!
Top
   
PostPosted: 30 Apr 2014, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
good news, acelasi lucru l am facut si eu astazi, la mine rulmentul dinspre planetara dreapta a fost identificat dupa cote, nu avea nici un insemn.

cateva cuvinte inainte:

- lucrarea necesita scule si experienta, nu este la indemana oricui, am petrecut multe ore astazi la masina, am rezolvat problemele transmisiei.

- rulmentul de la iesire spre cardan si cel dinspre planetara dreapta nu se ung cu uleiul din cutie, se ung cu propria vaselina, designul este compact acolo insa aceasta compactizare a adus cu sine si fragilitate, fragilitate care se simte din plin dupa 200k, va dati seama ca viata rulmentilor folositi in aceste locuri e limitata foarte mult de acest design "new age", slab, rulmentii nefiind "spalati" cu ulei lucreaza la temperaturi mai mari si contaminarea este marita.

-fragilitatea transmisiei este iarasi extrem de evidenta, lipsa punctelor de reglaj ale jocurilor rulmentilor si diferitelor subansamble duc cu gandul la un lucru de unica folosinta, totusi transmisia poate fi reparata decent utilizand metode clasice, mai ales daca uzura e mica si problemele minore.

dupa inlocuirea rulmentului dispre planetara dreapta si a semeringului aferent, am inlocuit semeringul dinspre cardan, acolo rulmentii pinionului de atac au fost din nou pretensionati cu ajutorul saibei prezentate mai sus, un "must have".

inaintea arborelui cardanic mai este un arbore scurt un fel de adaptor care la randul sau are un rulment, de data asta inscriptionat si uzual, rulmentul era bun insa fusese spalat de uleiul din cutie, toate bune pana aici dar din moment ce nu va mai exista pierdere dinspre cutie , acel rulment se va uza imediat, am procedat la inlocuirea vaselinei din acel rulment(cu vaselina rosie valvoline).

reparatia a fost facuta cu un cost scazut, s au redus jocurile din transmisie si au fost eliminate pierderile de ulei, a fost facuta in regim DIY dar cu hardware adecvat.

ar mai fi flansa cardanului de inlocuit insa asta va fi facuta pe viitor, revin cu noutati atunci. jocurile care au mai ramas provin din grupul spate mai exact din pinioanele satelit ale diferentialului spate, mare lucru nu se mai poate face acum, insa voi incerca pe viitor sa aduc si diferentialul intr o forma de zile mari, cam atat pentru astazi, enjoy the pictures.


Attachments:
pierdere initiala de ulei si golire cutie viteze.jpg
pierdere initiala de ulei si golire cutie viteze.jpg [ 700.01 KiB | Viewed 5260 times ]
1.jpg
1.jpg [ 374.05 KiB | Viewed 5260 times ]
adaptor cardan.jpg
adaptor cardan.jpg [ 687.68 KiB | Viewed 5260 times ]
analysis1.jpg
analysis1.jpg [ 516.26 KiB | Viewed 5260 times ]
gata de montat adaptorul.jpg
gata de montat adaptorul.jpg [ 369.59 KiB | Viewed 5260 times ]
nu am reusit sa desfac planetara(no problem).jpg
nu am reusit sa desfac planetara(no problem).jpg [ 539.8 KiB | Viewed 5260 times ]
rulment cutie transfer.jpg
rulment cutie transfer.jpg [ 699.11 KiB | Viewed 5260 times ]
rulment reuns(era marcat-skf africa).jpg
rulment reuns(era marcat-skf africa).jpg [ 720.32 KiB | Viewed 5260 times ]
rulment vechi.jpg
rulment vechi.jpg [ 538.02 KiB | Viewed 5260 times ]
saiba pretensionare pinion(semering demontat).jpg
saiba pretensionare pinion(semering demontat).jpg [ 372.8 KiB | Viewed 5260 times ]
timken 6007 analog.jpg
timken 6007 analog.jpg [ 571.04 KiB | Viewed 5260 times ]
transmission OK.jpg
transmission OK.jpg [ 618.5 KiB | Viewed 5260 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Daca incepe si a mea sa faca figuri, vin la Galati inainte sa cada de tot.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Zilele sunt numărate pana o sa apari si cu un Torsen pt spate si o sa fiu unul din primii clienți. Abia atunci vom avea o masina corecta.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu stiu ce sa zic, considerand cele observate pana acum si stiind ca un diferential autoblocant e un aport de stres suplimentar prin insasi constructia sa, ar trebui o mare grija cu el, deja daca fortezi transmisia cedeaza , mai pui si un autoblocant, ai reteta succesului.

desigur , folosit cu atentie e nemaipomenit mai ales iarna.
developmentul costa mult, sa zicem ca as putea sari etapa de testare, facand asta pe masina mea insa pentru a acoperi costurile initiale e necesar sa se vanda macar 50 de bucati , uneori si mai mult.

cunoscand piata din romania, posibilitatea unui al doilea autoblocant pe crosswagon pare o treaba destul de indrazneata, eu nu stiu daca exista mai mult de 3 clienti in romania, afara stam la fel de prost, masina a fost rara la vremea ei, nu mai zic acuma, cand vezi una e sarbatoare.

rasfoind forumuri observ ca alfaclub.ro este singurul site din lume cu informatii consistente vis a vis de acest model, asta nu poate decat sa ma bucure si sa speram ca vor mai aparea masini in club.

probleme mereu o sa fie, fac parte din ideea de a avea o masina si de a te bucura in viata.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Masina e remarcabila si din cifre, eu nu am putut gasi o masina mai scurta cu diesel potent dar decent, awd permanent (torsen nu peticeli gen haldex) cu aspect cat de cat acceptabil si cu care sa ma doara in fund cand parchez pe o bordura mai inalta. Audi e din start masina de jamaicani si alte subspecii cu complexe de imagine sau ghinion genetic si nu am vrut sa ma amestec cu ei.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
noile modele sant slabute si la audi. transmisiile vechi erau robuste, tineau o viata.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 May 2014, 04:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Stiu, primul clonk de cardan la debraiere pe care l-am auzit vreodată a fost pe un A6 model 2010.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 05 May 2014, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
De vazut si aici: http://forum.clubalfa.it/cambio-frizion ... post869361" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 05 May 2014, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
merci, stiam linkul, despre cardan se spune ca se va duce la o firma care se ocupa cu reconditionari, bine iti imaginezi cam care e nivelul daca ei merg cu transmisia pana ies bilele din rulmentii respectivi.

o sa fac poze cand ma apuc de cardan, deocamdata am centrat flansa aia cu niste bucati de cauciuc si merge, initial mergea pefect insa s au mai miscat bucatile si daca o calci in ture joase simti cardanul intre scaune, deci asta ar mai fi la mine, flansa asta si jocul din grupul spate, odata rezolvate si astea, masina va merge ca una noua, eu consider ca oricum este bine si asa deocamdata ca nu mai pierd ulei, e din nou daily driver.

ps:
exista si un joc mai mic din diferentialul central, torsenurile se uzeaza in timp pentru ca se bazeaza pe frecare in functionare, insa nu ma asteptam sa stea asa bine, diferentialul spate in schimb este exact ca la un aro, are joc marisor intern, iti dai seama ca pana la 130k nu a desfacut nimeni nici un buson la uleiul din transmisie, da ti am zis , nu e grav, se poate trai asa mult si bine mai ales ca eu nu o omor.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 May 2014, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
La pariu ca n-o sa mergi nici 10km dupa ce se f*t rulmentii ? Fac un zgomot de te arunci singur pe geam.
Intre timp, am obtinut si codurile la ceilalti doi rulmenti, 32009 respectiv KLM 501349/10.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 06 May 2014, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
era un filmulet acolo la ei pe forum in penultima pagina sau nu mai stiu cu unu fara bile la inventar.
poti sa mergi insa e o galagie monstruoasa plus ca se pot strica si carcasele de aluminiu ale rulmentilor, doar in cazuri severe de blocare a rulmentilor nu mai poti merge, dar si atunci daca esti puternic merge :D

multumim pentru coduri :clapping:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 May 2014, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Ce spui tu ma duce cu gandul ca nu numai rulmentii ii aveam trozniti. Cred ca sunt la inceputul unui film porno iar eu sunt actrita principala.
Luni aflam si daca rulmentii sunt ceea ce trebuie (codurile nu erau pe ei, au fost masurati la un magazin, i-am comandat la un pret de 5 ori mai mic decat ricambi originali, daca dau cu mucii in fasole o sa ii iau pe original, nu exista posibilitate de retur).
Intre timp am gasit si atelier pt Torsen spate, cam 500 coco in melci si 600 in placi, tind spre prima optiune. Se mai baga careva?

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 06 May 2014, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pune niste link uri cu ce ai gasit.

a mea a inghitit oleaca de bani nu multi, multe din necazuri erau mostenite, incerc si eu sa storc cat mai mult din ea, daca iti pui mintea ar trebui inlocuita cu totul :D

as fi interesat de un torsenA pentru spate, e un diferential Torque Sensing care tinde sa blocheze mai mult pe baza diferentei de cuplu dintre roti si mai putin pe baza cuplului de la intrarea sa, e scump, greu de construit, dar mult mai inteligent decat torsenB fiind folosit momentan exclusiv in racing.

acuma toti fabrica quaife/q2 care sant slabute, nu e calea corecta pentru un dif spate/fata.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 May 2014, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Eu am Torsen Quaife pe o masina de joaca (un peugeot 206 cu supercharger M62) si e o adevarata placere sa il conduc.
Vezi PM pt date.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 07 May 2014, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
iti urez succes cu proiectul, nu ma asteptam sa am o discutie despre diferentiale aici, pot sa zic ca sant interesat de evolutia masinii tale.

o sa divulg si intentiile mele viitoare pentru masina mea, voi cauta la un pret decent un diferential torsenA de pe un 155 Q4, si voi incerca sa fac un hibrid pentru crosswagon, atunci ma voi declara complet satisfacut de transmisie, stii ca solutiile mele pleaca de la costuri extrem de mici si prefer sa folosesc solutii ultraverificate pe care sa le integrez in limita posibilitatilor mele de amator.

exista chiar si o varianta cu blocare completa pentru diferential care a fost pe o oarecare Lancia Dedra, asta ar fi chiar nemaipomenit.

eu am posibilitatea sa produc un diferential torsenB oricand pentru crosswagon, mandria nu ma lasa sa apelez la sursele mentionate de tine, mai ales ca eu doresc altceva, te tin la curent. :)

asta e diferentialul pe care il vanez, e varianta torsenA cu blocare mecanica(vezi levierul), e un lucru sfant:

http://www.ebay.com/itm/Lancia-Dedra-In ... 1112226423" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 May 2014, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
De ce te chinui tu, daca vrei blocant manual iti faci unul pneumatic la Dioferr si gata.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 07 May 2014, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu nu vreau un blocant manual, vreau torsenA de pe 155 insa exista si o varianta cu blocare completa dupa cum vezi, arata destul de "la fel" cu cel de pe crosswagon, inclusiv cuplajul cardanului, o sa gasesc unul la pret de fier vechi si o sa aprofundez problema.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 May 2014, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Cu rulmenti de 100 EUR bucata, fmm lor de banditi. :(
Torsenul ala merge si pe decelerare?

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 07 May 2014, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la ce te astepti , masinile astea au fost cele mai scumpe de la alfa romeo, astea s preturile, ai varianta producatorilor, insa de cele mai multe ori codul original nu scoate un echivalent, trebuiesc masurati.

da, normal,diferentialul ala de 155 e mult mai safe decat un quaife, majoritatea care alearga prefera torsenulA pentru ca ofera mai mult control, e de departe cel mai evoluat tip de diferential mecanic accesibil muritorului de rand.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 May 2014, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
uite cateva proiecte decente bazate pe transmisia lui 155 si a lanciei delta, un 145 Q4 si alte cateva:

http://www.bayern-center.at/index.php?id=36" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 165 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]