It is currently 27 Apr 2024, 14:13

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Jul 2013, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
toata lumea stie ca furtunurile aval/amonte intercooler cu timpul se fisureaza sau devin foarte elastice din cauza uleiului si apar pierderi de putere + poluare marita datorita afectarii raportului aer/carburant mai ales la demaraj cand turbina ridica presiunea in admisie.

lucru simplu teoretic vorbind, insa am initiat topicul pentru a prezenta cateva poze si observatii.
furtunurile alese sant marca Venair din Spania, luate de pe site ul

http://www.tuningvenair.com" onclick="window.open(this.href);return false;

furtunurile sant mai groase ca material decat cele originale si arata a lucru facut bine. o mica problema am intampinat in legatura cu potrivirea lor , decuparile pentru pinii de aliniament au fost putin ajustate deoarece nu "cadeau" pe semn perfect. un lucru de detaliu care nu deranjeaza, puteau fi lasate si asa insa mie nu imi placea cum stateau.

la partea inferioara am inlocuit unul din coliere deoarece scapa si nu strangea cum trebuie. profi ar fi fost sa inlocuiesc toate 4 coliere(inox) dar avand in vedere pretul lor am inlocuit doar strictul necesar.

e foarte important ca furtunurile in special cel superior sa nu intre in contact cu diverse elemente cum ar fi : cablul de "+" al electromotorului (l am fixat cu un tie wrap) sau caroseria (manson din banda cauciucata). contactul cu diverse elemente e un motiv foarte serios de uzura prematura.

pretul 230 euro , transport inclus.


Attachments:
coletul.jpg
coletul.jpg [ 57.86 KiB | Viewed 3352 times ]
improvizatia care a tinut 1200km.jpg
improvizatia care a tinut 1200km.jpg [ 103.91 KiB | Viewed 3352 times ]
ajustare furtun superior.jpg
ajustare furtun superior.jpg [ 68.83 KiB | Viewed 3352 times ]
ajustare furtun inferior.jpg
ajustare furtun inferior.jpg [ 67.4 KiB | Viewed 3352 times ]
colier defect.jpg
colier defect.jpg [ 77.51 KiB | Viewed 3352 times ]
furtun inferior.jpg
furtun inferior.jpg [ 74.6 KiB | Viewed 3352 times ]
manson1.jpg
manson1.jpg [ 85.35 KiB | Viewed 3352 times ]
manson2.jpg
manson2.jpg [ 59.81 KiB | Viewed 3352 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 01 Dec 2013, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
update

am mai luat un set de furtunuri pentru o alta alfa ca a mea si acele decupari au venit la fix, se pare ca acum le taie perfect sau cine stie am nimerit eu un set facut la sfarsit de program.



La mine se comporta foarte bine deocamdata dar au facut putini km.
A scazut putin consumul de motorina, cred ca si de ulei (care era oricum extrem de mic si nu am cum sa verific foarte precis) si cel mai important motorul merge mai curat si scoate mai putin fum.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Dec 2013, 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da, la mine cele de sus erau originale si par a fi de calitate , au ramas asa mai ales ca nu au cedat la strangere, am strans foarte bine.

jos era tiganie facuta de service , colierele nu erau orginale , unul a tinut , unul nu si a fost inlocuit cu un colier de inox "made in usa" mai lat.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Oct 2014, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Confirm si eu scaderea consumului si un raspuns mai vioi la pedala, la mers in oras nu mai trebuie sa retrogradez din a treia intr-a doua, are mai multa viata pe bottom end.
Eu nu am luat VenAir ci niste pocnitori noname de pe ebay insa tot silicon. Colierele insa arata intr-un mare fel, cu un surub de strangere intre 2 piulite cilindrice puse pe colier. Am iesit in cam 100 de lire cu tot cu transport ceea ce e decent, ramane de vazut cat or sa si reziste.
Sa ii fac si eu bandaje de cauciuc ca in pozele tale? Mansoanele originale nu au mai intrat nici cu politia si am decis sa le las asa. Furtunele noi par a avea sectiunea un pic mai mica, de aici probabil si viteza mai mare a aerului si "viata" din motor.
Inainte aveam fum pe sarcina mare/ture mici (gen a treia luata de jos cu pedala la fund), acum dupa furtunele astea si un flacon de Metabond turnat in motor nu mai iese nici pic.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]