It is currently 25 Apr 2024, 08:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5
Author Message
PostPosted: 10 Oct 2016, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Pt cine vrea sa treaca pe SMF fara sa caute volante de Fiat Coupe, exista un kit AP SFC47016 care vine cu tot ce trebuie. Placa de presiune pare a fi identica cu cea din kitul Sachs pt DMF (15 raze fata de 19 cat are Valeo).
Un tip de pe alfaowner spune ca pentru cuplu mare dar engagement progresiv gen organic recomanda placute feramic pt disc.
Sper sa ajute.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2016, 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 623
Car: Alfa romeo 159 SW TI
Location: Cluj-Napoca
bmf Quote:
Pt cine vrea sa treaca pe SMF fara sa caute volante de Fiat Coupe, exista un kit AP SFC47016 care vine cu tot ce trebuie. Placa de presiune pare a fi identica cu cea din kitul Sachs pt DMF (15 raze fata de 19 cat are Valeo).
Un tip de pe alfaowner spune ca pentru cuplu mare dar engagement progresiv gen organic recomanda placute feramic pt disc.
Sper sa ajute.
Ai montat asa ceva? Poti sa ne dai un feedback? Cum se comporta?

Trimis de pe al meu SM-N910C folosind Tapatalk

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Mair
Ex:Alfa romeo 159 2.0 jtdm TI
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 jtd mk1


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2016, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Nu, nu inca, dar cred ca e f apropiat de al lui Razvan...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2017, 20:52 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Problema dupa 8000km in 4 luni:


Attachments:
20170914_134442.jpg
20170914_134442.jpg [ 2.93 MiB | Viewed 2018 times ]

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)
Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2014, 16:08
Posts: 101
Car: AlfaRomeo Giulietta
Location: Bucharest, Romania
Neata. Identic! La mine ambreiaj schimbat in 2014 - Valeo. Dat jos odata cu motorul - Volanta OK, Placa presiune OK, rulment presiune ok... disc ambreiaj not OK. Fix aceeasi problema, doar ca la mine nu a ajuns sa se invarta in gol butucul, ci doar a tocit dintii si a creat poteca aceea in metal... Sincer nu am idee ce poate cauza aceasta problema... O parere?

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170Hp
Alfa Romeo Crosswagon 1.9 JTD 150Hp 16V Q4
Alfa Romeo 156 Veloce 1.9 JTDm 16V 150Hp


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 20:08 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Exista 2 tipuri de disc de ambreiaj, AP/Sachs si Valeo. AP/Sach are un miez moale, de rahat si se rup dintii. Cel Valeo se pastreaza, dar pe original. Nu se arunca daca nu e uzat decat ferodoul.
Placa de presiune: exista 2 modele: Sachs si Valeo. Sachs are mai putini dinti si mai puternici. O recomand.
Volanta: sunt doua modele, cu greutati de echilibrare pe spate (de 2.4 JTD) si fara. Cea originala pare a fi mai rezistenta din propriile mele experiente. In momentul in care se duc arcurile, nu se poate reconditiona decat cea de 2.4 JTD. De asemenea, cea de 2.4 JTD e cam singura care poate fi comandata ca after market. Am primit si oferta pe OEM de kit volanta+ambreiaj, era cam 2000 RON dar nu am luat stiind sigur ca nu tine la ce vroiam sa ii dau eu.
Masina pe care am pus totul are peste 430Nm si posibil undeva spre 220 HP, realizati cu FMIC si turbina GTB1756. E probabil cel mai puternic CW din lume, avand in vedere ca si e o idiotenie sa maresti puterea pe o masina la care ambreiajul e slab din design ca si diametru si engagement.
Formula de succes ca sa tina aceasta putere a fost (dupa ce am rupt cu succes arcurile la o volanta noua 2.4 JTD + tocit dintii la un disc nou AP placat cu Kevlar):
- disc original Valeo care a fost placat cu Kevlar
- placa de presiune Sachs pastrata din kitul anterior
- Volanta de 2.4 JTD la care s-au inlocuit arcurile si s-a luat din suprafata de prindere ca sa stranga mai tare.
Mentionez ca volanta originala inca mai putea, dar concluzia la care am ajuns cu Razvanel Coman a fost ca arcurile dadeau semn de oboseala si nu ar fi rezistat la cuplul animalic.
Toata operatiunea s-a facut la ATIX. Recomand pentru configuratii sport. Instalarea s-a facut la un amic al lui Razvan, omul are experienta pe asemenea ambreiaj si l-a facut aproape legat la ochi. Este o operatiune urata, dureaza 6 ore pe ceas, recomand sa o faceti o data si bine, altfel marcati banul la fiecare experienta.
Pentru cele potolite fara tuning, daca volanta inca mai tine, recomand DOAR disc placat cu kevlar, se face repede si ieftin la www.ribs.ro (multumesc, Puiu!). Mergeti la el si cu volanta si placa de presiune sa verifice strangerea si sa le dea si o fata randalinata, eventual sa ii mai ia din suprafata de prindere ca sa stranga. Ideal ar fi sa luati un kit Sachs nou si sa refolositi din el rulmentul si placa. Solutia asta a tinut la mine peste 400Nm.

Am pus deoparte si un SMF de Fiat 20v turbo, in vederea pe viitor a trecerii la asa ceva cand s-o rupe volanta. As aprecia daca are cineva codurile de la suruburile corecte. Stiu ca merge cu ambreiaj de GTA, si la ala trebuie Kevlar.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 21:31 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Asta a fost montat pe CW stock. Dacă nu a mai pățit nimeni pe FWD atunci probabil ca Q4 ajuta la obtinerea efectului asta.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2017, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Fwd are avantajul ruperii de aderență, la Crosswagon poate de la 300 cai in sus. De aici, rezistența șoselei și forța motorului se întâlnesc în ambreiaj. Și acolo se întâmplă toată magia.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]