It is currently 28 Mar 2024, 19:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 20 Aug 2015, 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
azi am iesit putin pe coclauri cu ea, vroaim sa vad cum e cu noul ambreiaj, nu mai e nevoie sa turez la obstacole/denivelari, deci e mult mai bine si in teren iar transmisia fara joc la cuplare iti da senzatia de lucru strans, nou, sper sa isi mentina acest status :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Aug 2015, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
putini stiu ca un ambreiaj are perioada de rodaj, ca si franele, in care bineinteles e bine sa nu fie abuzat dar nici mangaiat, pur si simplu mers normal, la sistemele cu volanta fixa se simte binisor ca discul se aseaza in primele sute de km si ambreiajul devine din ce in ce mai usor de controlat.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 23 Sep 2015, 13:55 
Offline

Joined: 07 Oct 2014, 17:13
Posts: 1
Car: AR 159 1.9JTD 16V
Salut! Sunt nou pe forum, dar am schimbat recent kit ambreiaj si volanta la o Alfa 159. Rulmentul nou nu era centrat. Am cautat sa vad daca nu e proiectat intentionat asa. Astfel am dat de documentul LUK atasat (pagina 5). Se pare ca e descentrat pana cand se monteaza. Scopul e acela de a compensa diferentele de aliniere dintre arborele cotit si axul de intrare in cutia de viteze. http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... _us_us.pdf


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2015, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Foarte, foarte interesant documentul, multumim ! :wave: Asta da, prima postare ! :clapping:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
se centreaza de la sine
interesant documentul, insa din ce am observat documentul face referire la push type

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Din pacate cred ca aici e problema la al nostru care e pull. Rulmentul intra prin placa nu doar se aseaza pe placa. Probabil o fi normal dar la al meu care a decedat tocmai inelul de plastic care facea centrarea fusese erodat.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2015, 16:28 
Offline

Joined: 07 Dec 2012, 16:14
Posts: 8
Car: Alfa Romeo CW
Location: Bucuresti
Salut,

Din fericire, o mare parte din 'cosmarul' meu cu CWul a disparut. Din 2013 schimbasem de 2 ori complet ambreiajul si volanta si de 3 ori pompa si cilindrul. Si tot mergea ca un ARO...

Am facut la Razvan (comanr) conversia la single mass in paralel cu consolidarea transmisiei si dupa primii 1000 km pot spune ca:
- pleaca de pe loc ca un logan pe benzina, de fapt mai usor...
- a disparut zgomotul de tip 'clank' :) din grupul spate la schimbarea treptelor
- masina accelereaza mai bine, mai responsiv. cursa normala si apasare usoara a pedalei
- ambreiajul nu mai e 'meteosensibil', inainte la frig/ploaie se schimba comportamentul ambreiajului (pe bune!!!)
- au aparut ceva vibratii intre 1500-2000 ture, de aceea tb schimbat la +3000. nimic deranjant

Recomand cu toata caldura modificarea. Mersi Razvan!


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2015, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Am avut urmatoarea problema: la plecarea de pe loc sau pe debraiere la schimbarea pe o treapta inferioara apareau niste tremuraturi puternice in transmisie.
F important: tremuraturile nu apareau la plecarea de pe loc in marsarier.
Am fost la service, s-a diagnosticat problema ca fiind volanta. Am zis ca wtf, sa o schimb cu tot cu ambreiaj. Am confectionat alt ambreiaj de kevlar, volanta noua etc.
S-a schimbat tot, masina a mers 30km si... a inceput sa faca la fel.
S-a dat vina pe kitul de kevlar etc.
Intr-un final problema rezida in tamponul antibalans, tigania aia cu doua bucsi pe el. Cand se aseza prost, vibra ca toti dracii. E rupt un pic si trebuie intarit.
Problema cu piesa este ca NU se mai fabrica iar bucsile alea nu se pot turna asa da'mp$#lea. Am incercat in trecut o intarire cu silicon de parbriz, ideea a fost extrem de proasta; atunci cand s-a intarit, la relanti bordul si volanul vibrau la rezonanta cu motorul :)
Urmeaza probabil o intarire cu furtun moale de cauciuc + o tema de gandire pt Razvan caruia o sa ii fac o vizita inainte de Craciun :)

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Si n-a fost ala. A fost volanta care a cedat de la cuplu prea mare. S-a folosit volanta originala inapoi si lucrurile au revenit la normal (talpa e talpa, nu mai vibreaza, nu mai patineaza etc).

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Din pacate, cam asta e problema la upgrade-uri majore, anumite componente chiar nu sunt gandite sa tina cresteri colosale de putere/cuplu. Sper sa fie cum zici tu, desi cred ca e doar o chestiune de timp pana o sa cedeze si volanta originala.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
Ar fi interesant si un punct de vedere al lui Comanr

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2016, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Cred ca faza cu cresterea de cuplu a fost doar ultima injectie. Din start volanta e subdimensionata. Trebuie sa ai in vedere si faptul ca la CW nu are unde sa se piarda tensiunea transmisie. Eu nu am auzit la CW rotile sa scartie la plecare!
Razvan, ai legatura....

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2016, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
Legat de subiect am vorbit cu comanr, care din niste motive tehnice nu poate posta pe forum, asa ca am fost rugat sa transmit punctul lui de vedere legat de subiect
Quote:

Parerea mea dupa ce am servisat mai multe crossuri, volanta originala are alt cod care difera de cel listat la orice magazin de piese, practic nu se mai fabrica, ceea ce vine pe inlocuire(tot Valeo) este un fiasco, nu tine decat o tura, apoi incepe sa pice, contine piese de teflon, ceva sinistru, horror pentru o masina de 150 de cai dizel,4x4.
Volanta originala e si ea subdimensionata ca si reper, adica nu face fata la nivelul normal de putere, nu mai zic de tuning, are zile numarate, de aceea singura varianta fiabila din punctul meu de vedere este pastrarea puterii stock a masinii si folosirea unei volante fixe, un ambreiaj push type modificat astfel incat rulmentul sa nu se atinga deloc de placa de presiune in timpul mersului, ar fi solutia cu fiabilitate maxima, momentam la ambele solutii push type si pull type placa este atacata mereu de rulment scurtand perioada de viata a acestuia, am vazut o modificare de acest gen la Multipla.
Toate astea se intampla din cauza ca masina nu a fost testata suficient, au fost folosite repere ce nu se mai fabrica si chiar nu se mai gasesc, cu toate astea solutii exista iar siguranta activa a crossului este una de exceptie, doresc tuturor posesorilor de Q4 un ambreiaj si un cardan cat mai tare!

ps: am folosit mai multe tipuri de volanta pentru conversie, parerea mea e ca volanta de fiat coupe I5 20v + kit GTA este ceea ce trebuie, e usoara si scade mult consumul in oras, volantele din kiturile de pe ebay merg bine insa sant mai grele si solicita suplimentar electromotorul si ambreajul desi par mai potrivite pentru tractat, ofera inertie atelajului.

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2016, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Asa asa Razvane, aduna experienta ca acusi te calc!
De la schimbarea kitului de ambreaj am 23000 km si cred ca pana la vara ma paste un schimbat de volanta. A inceput sa apara acea vibratie scurta la debraiere care imi da fiori. Volanta a trecut toate testele cand am facut schimbul de kit. Imi mai fac curaj ca poate tremura de frig :D

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2016, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Eu zic mai intai sa mergi cu a lui Razvan si apoi sa te decizi la SMF.
Mie unul nu mi-a placut cum face jos, dupa ce trece de 1500rpm e alta poveste, merge ca o benzinara. Buna pt cei ce fac multe drumuri prin afara orasului, in oras e horror si cred ca vibratiile alea pe termen lung vor f^%e transmisia dar e parerea mea de nepriceput.
Eu unul am scos din magazie o volanta stock, se va trimite la intarit, targetul este ceva ce tine 500Nm fara probleme si preia vibratiile de jos care sunt evidente.
Am vorbit si cu baietii de pe AO care o ard cu cai multi (JS JTD, Sarkan de ex), oamenii au spus clar, SMF e cea mai proasta idee la cai multi (si cred ca si la putini), vibratiile alea genereaza si clutch slip (si ar fi si mai rau daca nu le-ar face, pt ca toate loviturile alea de ciocan s-ar duce in transmisie in loc doar sa patineze discul), ceea ce inseamna ca pe SMF veti hali discuri mai des decat prevede norma.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2016, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Vorbim de 2WD vs 4WD, la 2WD mai iti patineza rotile, la 4WD e pa, opozitia dintre transmisie si motor se intalnesc fix in ambreiaj si ala plezneste. E clar ca ambreiajul de 1.9 JTD nu e conceput pt Q4.
Inca o data, eu nu vorbesc de puteri stock si de nea Gica din Patarlagele care la 1.9 jtd de 120 cai a pus SMF si trage la plug fara probleme.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2016, 17:21 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7423
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Coman e stock, safe.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2016, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Razvan e cu mintea intreaga, nu ca mine cu 1856, 94mm3/inj etc

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2016, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Necesitatea upgrade-ului la ambreiaj/volanta apare din cauza cresterilor de putere, stock nu vad de ce ti-ar trebui SMF. Ma rog, personal consider ca n-ai ce sa cauti pe JTD cu SMF, dar asta e alta poveste..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2016, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Nu, nici stock nu e ok smf+q4, am spus mai sus ca scutura jos.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2016, 16:57 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
O intrebare pt cei ce au avut ocazia sa le compare sau sa monteze,volanta de pe 2.4 ar fi posibil de montat pe un 2.0jtdm 170cv? am in plan o marire de cuplu/cv si sunt curios daca este posibila o astfel de modificare,dupa codurile lor nu sunt compatibile..cineva care a montat sau a avut ocazia sa le compare :wave:

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2016, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7423
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Nu se potrivesc. Oricum cele stock tin suficient.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2016, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Ok,m-am linistit..mersi

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2016, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
@bmf:
bmf Quote:
Eu zic mai intai sa mergi cu a lui Razvan si apoi sa te decizi la SMF.
Mie unul nu mi-a placut cum face jos, dupa ce trece de 1500rpm e alta poveste, merge ca o benzinara. Buna pt cei ce fac multe drumuri prin afara orasului, in oras e horror si cred ca vibratiile alea pe termen lung vor f^%e transmisia dar e parerea mea de nepriceput.
Eu unul am scos din magazie o volanta stock, se va trimite la intarit, targetul este ceva ce tine 500Nm fara probleme si preia vibratiile de jos care sunt evidente.
Am vorbit si cu baietii de pe AO care o ard cu cai multi (JS JTD, Sarkan de ex), oamenii au spus clar, SMF e cea mai proasta idee la cai multi (si cred ca si la putini), vibratiile alea genereaza si clutch slip (si ar fi si mai rau daca nu le-ar face, pt ca toate loviturile alea de ciocan s-ar duce in transmisie in loc doar sa patineze discul), ceea ce inseamna ca pe SMF veti hali discuri mai des decat prevede norma.
De la testatorul acestei modificari pe propria masina citire, un punct de vedere / drept la replica vis-a-vis de subiect:
comanr Quote:
Pentru ca in genere alfistul e bine sa fie o persoana lamurita, pentru cei interesati voi face niste precizari care vor lumina (sper eu) toata treaba asta.

Vibratiile unui automobil sant fenomene complexe care sufera de amplificari, atenuari, recompuneri in functie de turatia anumitor subansamble, la o masina 4x4 permanent cu un motor diesel in 4 cilindri lucrurile se complica serios:
-avem toate elementele cuplate si deci vibratiile se pot propaga in voie prin toata transmisia/cardanul.
-avem un motor de tractor
-producatorul a folosit solutii de design tehnic pretentioase, incepand cu asezarea motorului, tampoanele , diferentialul autoblocant interaxial T3.

Practic din cele de mai sus rezulta conditii optime pentru o masina nu tocmai fina, punem ca si capac un ambreiaj la limita cuplului si rezulta crossul.

Vibratiile ce se simt la masina mea sub 1500 rpm daca infunzi piciorul in acceleratie sant firesti, se datoreaza si faptului ca suportul de la cutie este intarit si flansa cardanului e din cauciuc plin, masina este foarte sharp, transmite mult feedback comparativ cu un A5 quattro de exemplu care are odata 6 cilindri, motorul asezat corect, tampoane hidraulice peste tot insa nu e ceva deranjant, it's a driver's car, cel putin cu acest ambreiaj GTA si volanta de coupe, prestatia este mult mai sportiva si a scazut consumul in oras vizibil.

Ceea ce trebuie sa se inteleaga este ca folosind o volanta fixa avem arcuri pe discul de ambreiaj(discul de dual mass este fara arcuri), nu e un ansamblu sudat, spre exemplu inainte cu volanta DMF aveam vibratii/batai aiurea pe la 140 la ora, acum ele au disparut din acel spectru aparand undeva jos sub 1500 rpm(ca un bazait, nimic grav), mod pe care eu nu il folosesc si in treptele superioare e o liniste pe care nu o aveam, mie imi place, masina se simte mult mai bine.

Orice solutie tehnica este un compromis intre costuri, fiabilitate, performanta, confort, cu niste costuri foarte mari poti avea totul, eu prin solutia gasita am sacrificat putin din confort pe anumite zone de lucru , in folosul fiabilitatii si a performantei, toate astea cu un cost mic, la drept vorbind nu prea aveam ce sa pun, piese noi si DMF am pus, nu tin.

Am vazut pe acelasi motor la Insignia(alt ecu) functia de "flywheel learning", producatorii au optimizat la maxim gestiunea acestor motoare(bujii cu senzori de compresie si alte nebunii destul de inutile "in the long run") care la drept vorbind sant cam singurele motoare bune facute in numar mare de la Fiat in ultimii ani, care au trecut testul timpului, insa un motor diesel in 4 cilindri atata poate in materie de vibratii si de finete, cine doreste ceva mai smooth e nevoit sa treaca pe un motor in mai multi cilindri cu performante mult imbunatatite, pe transmisii automate cu convertor de cuplu, insa costa.

Astea fiind spuse vom vedea cu siguranta care solutie e mai rezistenta in timp, eu si tractez uneori, deci conditii de test optime, pana atunci sa ne mearga alfele cu sau fara tractiune integrala ;) .

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2016, 14:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Vorba ta Razvane cel mai sănătos e cu automata, să o ia bătăile pe ulei si nu in transmisie. Eu am reușit să procur până la urmă un kit complet întărit și măsurat la 450Nm. urmează montaj si apoi cap de linie...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 108 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]