It is currently 28 Mar 2024, 20:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 02 Apr 2014, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pentru ca se gasesc pe internet putine lucruri/poze despre transmisia 4x4 de la 156 in acest loc se vor aduna informatii despre aceasta transmisie

voi incepe cu doua poze in care apare diferentialul interaxial (exploded view) , sursa autoblog.nl


Attachments:
Alfa_Romeo_156_Crosswagon_Q4.jpg
Alfa_Romeo_156_Crosswagon_Q4.jpg [ 63.84 KiB | Viewed 7021 times ]
Alfa_Romeo_156_Crosswagon_Q4_2.jpg
Alfa_Romeo_156_Crosswagon_Q4_2.jpg [ 62.13 KiB | Viewed 7021 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 21 Apr 2014, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Hai continua ca ai inceput bine.
Sunt extrem de interesat sa imi pun LSD pe spate, daca cineva ma poate ajuta cu o referinta la un meserias i-as ramane dator. Am auzit ceva de ungurii de la dioferr dar poate mai stiti unii abordabili..

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2014, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Cu putin noroc LSD-ul vine saptamana viitoare, trebuie rezolvate si alte probleme cu transmisia dar dupa ce inchei tot o sa fie ceva deosebit sper.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2014, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Iata mai multe informatii despre Torsen C

http://www.cuorialfisti.com/tecnica/trazioneQ4.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2014, 11:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Say hello to Mr Rear Torsen.


Attachments:
DSC_0021.JPG
DSC_0021.JPG [ 56.14 KiB | Viewed 6809 times ]
DSC_0022.JPG
DSC_0022.JPG [ 76.84 KiB | Viewed 6809 times ]
DSC_0024.JPG
DSC_0024.JPG [ 122.84 KiB | Viewed 6809 times ]

_________________
Asa face toate, boss!
Top
   
 Post subject: Anatomia unui Torsen 3
PostPosted: 09 Aug 2014, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Nu vezi asa ceva in fiecare zi!


Attachments:
DSC_0025.JPG
DSC_0025.JPG [ 184.75 KiB | Viewed 6773 times ]
DSC_0026.JPG
DSC_0026.JPG [ 78.56 KiB | Viewed 6773 times ]
DSC_0030.JPG
DSC_0030.JPG [ 107.26 KiB | Viewed 6773 times ]
DSC_0031.JPG
DSC_0031.JPG [ 198.39 KiB | Viewed 6773 times ]
DSC_0032.JPG
DSC_0032.JPG [ 162.97 KiB | Viewed 6773 times ]
DSC_0033.JPG
DSC_0033.JPG [ 153.08 KiB | Viewed 6773 times ]
DSC_0034.JPG
DSC_0034.JPG [ 168.17 KiB | Viewed 6773 times ]

_________________
Asa face toate, boss!
Top
   
PostPosted: 09 Aug 2014, 16:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
Intrebaera nr. 1: ce ai luat tu aici e LSD sau un diferential normal?
Intrebarea nr. 2: e nou sau SH? nu de alta, dar imi pare folosit.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2014, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
LSD pentru spate, nou.
Ce vedeti desfacut e LSD-ul interaxial (intre punti), cel ce este langa cutie. E cel al masinii.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2014, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
S-a montat LSD spate. Masina ia curbele intr-un mare fel, spatele devine "lipicios" permitand fetei sa se aseze perfect pe traiectorie. Masina are o conduita extrem de fluida, strecurandu-se cu usurinta printre "obstacolele" de pe sosea.
S-a folosit Motul FF 75w140, compromisurile nu sunt permise.
Autobuzul diesel se deplaseaza acum cu usurinta si fluiditatea unei masini mult mai mici.
Urmeaza upgrade ambreiaj, hibridizare turbina + remap. Target 230-240 HP.
Multumesc inca o data lui comanr pentru sfaturile date si rabdarea avuta. Este cel mai saritor forumist de pe aici (ma rog, fost :() si are cunostinte vaste in domeniul mecanic si electronic.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2014, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu stiu ce ai de gand cu turbina, dar eu ti-as recomanda un GTB2056 de pe 159 2.4


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2014, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Prea mare deranjul, flanse de adaptare etc.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2014, 02:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
Pentru varianta Q4 se poate monta un LSD, gen Q2, si pe fata? ar fi interesant daca s-ar putea.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2014, 03:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Dar rezultatul va fi pe masura ;) hibrizi care sa mearga bine eu nu prea stiu. De curiozitate, la ce te gandesti?


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2014, 09:23 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Nu cred ca e nevoie de LSD si pe fata. In general pe viraje spatele e cel problematic iar acolo unde apar diferente intre punti compenseaza interaxialul. Nu zic ca ar fi rau. Audi R8 sta f bine cu LSD intre punti si doar pe spate, la fel si S2.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2014, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Prima proba de iarna cu rear LSD.
Intoarcere cu 40km/h pe carosabil acoperit cu zapada si mazga, peste linia de tramvai.
Senzatia e fenomen, cand indrepti volanul se simte pe loc cum intra centralul si baga spatele in actiune iar spatele inlemneste, fixeaza masina pe traiectorie si impinge. Masina pur si simplu a oprit din miscarea de intoarcere si a luat-o inainte no matter what. Ceva gen manevrele din Transformers. Inainte, cu diferential deschis, masina scutura din fund stanga-dreapta, VDC o limita si o aseza incet incet pe traiectorie, aici pur si simplu a zbughit-o ca din tun.
Ca sa il citam pe un indragit personaj, cu masina asta iarna e ca vara.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2014, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ce gume ai?

eu am niste gume olsizan de doi bani dar masina nu are probleme de aderenta, doar ca nu se mai opreste :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Dec 2014, 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
comanr Quote:
ce gume ai?

eu am niste gume olsizan de doi bani dar masina nu are probleme de aderenta, doar ca nu se mai opreste :lol:

Uraaaa welcome back bro!
Nokian wr g2 sport utility. Made in Mother Russia. Tot îmi fac curaj sa dau prin Galați, sper sa fie ceva vreme cu zăpada sa băgăm o sesiune de doughnuts pe zăpadă.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2014, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
daca vine zapada mare eu o abandonez, iau masina mare la purtat, pe langa faptul ca e indicat, fiind pe benzina se comporta mult mai bine la ger, se incalzeste imediat si se degivreaza mai repede, insa consuma cam 22% pe frig din ala si nameti.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Dec 2014, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Pai eu nu am alta mai mare, mai am un 206 GTI modificat cu T-2 Quaife pe fata, cu ala pe zapada nici o sansa sa ma misc.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2014, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
stii cum e, cu un blocant e mai bine, cu doua si mai bine iar daca ai 3 inseamna ca ai mercedes :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 Dec 2014, 06:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Mercedes cu 3 blocante? Pe ce model si acum cate secole?

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2014, 08:23 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
g klasse, dintotdeauna.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 Dec 2014, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
Dap, G-class. Singura masina din aria offroad care vine din fabrica direct cu 3 diffuri blocabile.
Pai sunt 3 mari jucatori in liga asta: G, Defender si Land Cruiser. Restul sunt cam de umplutura, gteu reusesc sa le faca probleme. Vorbim de specificatii stock.

Si ca sa nu deviez prea mult, ma intreb cum s-ar descurca si cu un Q2 pe fata. Rupe sasiul in 2?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2014, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
parerea mea ca o sa ingreuneze directia care si asa e foate grea, masina vireaza foarte prost din fabrica. pe langa astea nu o sa fie deloc safe desi va avea capabilitati mai bune pe teren, peste toate se vor adauga pierderile datorate frecarii in transmisie si deci un consum marit de motorina, de uzura nu mai vorbesc, de robustetea transmisiei s a mai vorbit si de ambreiaj dar probabil cu niste roti mai inguste de 16 sau 15 ar iesi ceva bun de alergat pe drumuri de exploatare :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 Dec 2014, 23:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6602
Location: Brasov... oarecum.
De ce spui ca directia e greoaie? nu e aceeasi mancare de peste ca la restul gamei 56? si mergand mai departe cam aceeasi mancare de peste ca la toata platforma 47/56/GT?

Din tot ce am condus pana acum inca nu am vazut o directie mai faina, din orice punct de vedere. E drept, nu am condus sportive pur sange sau ceva de la clasa mare in sus.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]