It is currently 28 Mar 2024, 16:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 140 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 05 May 2014, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Noi maestre. Schimb in jur de 2-3 perechi pe saptamana.
Pana la Alfa Fest umplem un Cross....

Daca iti vine vre-o idee cu inferioarele, facem contract serios cu SKF, Breda...
Mut service-ul la tine...


Top
   
PostPosted: 05 May 2014, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu e nevoie sa le fac eu, poti sa le faci tu , ai cam tot ce e nevoie banuiesc, nu stiu insa daca e profitabil sa fie puse niste brate care tin mai mult de o luna :lol:

eu am facut sharing la proiect , imi imaginez ca nu toata lumea are un strung in hol dar daca il are de ce sa nu faca, mai ales daca si tin, de scartait nu mai scartaie vad.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
adun greu kilometrii, dupa o mie , totul in regula

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 May 2014, 16:43 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
jUkebOx Quote:
Daca vrei o parere personala:
Unica si singura solutie pentru acest brat, este un miez usor canelat ( sa pastreze vaselina) , traseu de gresare prin bucsa ( o gaura prin ea in dreptul gresorului) si gresor montat pe fiecare ureche a bratului( gaurit, infiletat, costa 5 lei unul).
Evident, gresate cu decalmitru ( pompa de vaselina) odata la 3-4000 km, si ajung sa tina mult mai mult decat pivotul.

Sau bucsa fixa cum au bratele inferioare, Alfa 159 si alte masini...

Numai bine!
Asa ceva am descoperit la Alfetta . Masina fabricata in '78 . Bucsele probabil sint cele originale . :scratch:


Attachments:
Gresor 2.jpg
Gresor 2.jpg [ 286.52 KiB | Viewed 4947 times ]
Gresor 3.jpg
Gresor 3.jpg [ 295.61 KiB | Viewed 4947 times ]

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps
Top
   
PostPosted: 22 May 2014, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
suspensia la alfetta e pe bara de torsiune, ca la masinile de teren, un design extrem de rezistent, pe viata, drumurile fiind mai rele in acea perioada masinile erau construite altfel, la bratul ala inferior ai un lagar care are nevoie de ungere, e alta mancare de peste, nice design.

spor la treaba, ai nevoie!
LE

se poate lasa masina mai jos foarte usor cu acele bare de torsiune, in caz ca ajungi sa optimizezi masina la final.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Jun 2014, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Ceva noutati? Cum merg bratele?
Daca s-ar gasi si o solutie viabila de schimbare a pivotului ar fi extraordinar..
Exista o firma http://www.meyle.com" onclick="window.open(this.href);return false; care face elemente de suspensie intarite pentru toate marcile, iar la unele marci ofera bascule cu pivot detasabil (cele oem fiind nedetasabil)
Din pacate pentru alfa romeo face numai bielete antiruliu: http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/220 ... 007_EN.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2014, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
bratele merg excelent ca in prima zi in care au fost montate, km nu am adunat foarte multi , cateva mii insa tinuta de drum e mult mai buna , roata nu mai balangane daca dai cu piciorul in ea, sta teapana si nu mai scartie nimic la denivelari, mai exista o mica scartaiala de la bara stabilizatoare dar se manifesta doar la bumpere agresive(incetinitoare) luate in viteza.

ce e bine ca nu curge nimic din acele ansabluri cu rulment, sant etanse, ma asteptam acum ca e cald sa mai migreze vaselina insa totul e ok.

cei care chiar tin la tinuta de drum, au motoare puternice mai ales cu tractiune fata ar simti si mai bine beneficiile acestui upgrade, nu mai zic de circuit insa la noi mai slab acest aspect.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 03 Jul 2014, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Iti tin pumnii !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2014, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
merci, o sa updatez pe masura ce adun km, ar fi o idee buna sa desfac ansamblurile si sa le fotografiez dupa un numar de km, pentru a se vedea cum au lucrat, desi daca nu apar zgomote si jocuri totul ar trebui sa fie bine.

de notat acea rigiditate si fermitate mai buna.

datorita faptului ca bucsile originale au toleranta mai mare pentru a permite rotirea lor, in noua configuratie rulmentii stau foarte presati, tolerantele din rulment sant mici, bratul este mult mai ferm pe pozitie si se elimina oscilatiile nedorite pe viraje sau denivelari (dansul rotilor directoare). deasemenea fiind 4 rulmenti pe brat care se inclina diferit din cauza reliefului intern al bucsii de cauciuc se preiau si o mare parte din jocurile ce ar putea aparea pe parcurs pana la un moment dat.

tot ceea ce ar mai trebui acum ar fi niste amortizoare calumea, astea oem sant niste gunoaie care nu isi fac treaba bine de noi, cred ca pe viitor daca cedeaza o sa trecem la inventica iar.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 24 Jul 2014, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
totu i bine cu bratele, masina nu o folosesc mereu in aceasta perioada, ma plimb cu ascutitoarea, consuma 4.5L la suta in oras(dci de 65), a aparut si primul client la masina :shock: desi nu e la vanzare, cica daca tot nu o folosesc o vrea el, oh no, no way!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
prima comanda(pret promo) va pleca catre userul bmf, va reveni si el cu feedback dupa montaj.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 17:11 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
comanr Quote:
prima comanda(pret promo) va pleca catre userul bmf, va reveni si el cu feedback dupa montaj.
Asta deja intra la " Oferte extinse" , pentru care trebuie sa platesti contributia catre Alfa Club ! Cum era deviza ta : " alfaclub.ro is about support " ? :lol:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai bratele ma costa 530 ron sa le fac si le ofer cu 500 ron pentru a trece mai bine de faza de testare, pe mai multe masini.

oferta nu are un caracter comercial exclusiv, vine in ajutorul celor care vor sa imbunatateasca prestatia modesta a bratelor superioare fata :peace:

cand o sa se faca bani din asa ceva va anunt si va trimit in contul din germania procentul dorit :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:lol: Sunt sigur ca alfa146 glumea si comparatia cu Tibi subliniaza asta. Ca unul exasperat de fragilitatea suspensiei fata la 147 urmaresc cu maxim interes topicul asta si cred ca experimentul, daca se va dovedi unul reusit ii va ajuta pe multi si va contribui decisiv la ameliorarea indicilor de fiabilitate. Altfel, nu cred ca poate fi pusa la indoiala disponibilitatea lui Coman de a ajuta dezinteresat, sunt sigur ca sunt multi care pot confirma asta. Mai mult decat atat, el a fost prezentat cu lux de amanunte, asa incat poate fi reprodus de oricine.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Va rog frumos sa va calmati si sa nu va mai purtati precum niste copii de 4 ani. Alfa146 prin functia ta pe acest forum ar trebuii sa aplanezi astfel de discutii ( flame-uri ) fara a instiga...

Ideea lui comanr cred ca am inteles-o cu totii, vrea sa ajute comunitatea si in accleasi timp sa-si testeze proiectul.

Eu personal sunt de acord cu el. Nu vad profitul care il face momentan. Intelegeam sa-l incadram la oferte extinse daca vindea un brat modificat la un pret cu 30-50-100% mai mai mare decat unul normal, dar asa?


De asemenea stiu ca multi nu va plac postarile lui, insa eu de fiecare data am apreciat modul tehnic si argumentele folosite pentru a iesi din orice situatie. Nu sa certat cu nimeni, doar a raspuns la subiect precis si tehnic... indiferent daca modul lui a fost acid sau nu.

Nu vreau sa credeti ca il favorizez, insa putin spirit de echipa am putea avea si noi... nu sa aruncam cu pietre si sa criticam mereu, chiar si atunci cand nu-si are rostul.

o seara buna tuturor !

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
:clapping:

apreciez gestul baieti, dar stati linistiti ca ma descurc, nu e complicat :lol:

ps:produsul va beneficia de un dosar pentru omologare la registrul auto roman insa asta se va traduce in costuri care trebuiesc recuperate, stiu ca ordinea operatiunilor nu este asta insa am pretentia sa nu investesc, investitia mea s a terminat demult, am scapat de bucsile alea unse cu unsoare de bicicleta din abundenta conform ghidurilor vestice, bucsi de bicicleta defapt :mrgreen:

cum sa pui la o masina de aproape 2 tone bucsi cu vaselina ca la bicileta? :haha:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 31 Jul 2014, 23:54, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am explicat ce si cum mai sus, voi face si teste distructive insa pe viitor, eu am facut cateva mii de km, am tractat destul, o sa mai tractez, masina mea e grea cat un 159 si are frane mari, mai mari decat la 159 care incarca foarte mult acel brat, suspensia e faina si proiectul este extrem de simplu, asta e secretul, ca e foarte simplu si foloseste bucsa originala intreaga.

sincer nu stiu de ce, dupa atatia ani de productie, pe final nu au revenit asupra bratului superior, probabil din cauza ca ei au drumuri mai bune si de ce sa nu recunoastem poate nu sant in stare, va mai zic una:

cand a venit renault in romania sa vanda capuri tractoare, acu vreo 15 ani, li se rupea sasiul , nu la una, la zeci de camioane vandute, pentru ca nu testasera camioanele pe drumuri nasoale, apoi le au ranforsat dar efectiv se rupeau, producatorii astia nu s chiar dumnezeu, is si ei tot oameni cu fimei si copchii si cu gandu la friptura.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 01 Aug 2014, 00:07, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
trebuia sa lasi postarile :mrgreen: , ajuta foarte mult in cunoasterea caracterului oamenilor, oameni de pe acest forum, as face o observatie si cu ocazia asta, mare atentie catre cei care "guverneaza", am identificat o atitudine bolnava de multe ori "la varf", discriminatorie si xenofoba combinata cu mult habarnism.

proiecte de genul asta ar trebui altfel privite si incurajate, la fel restaurarile facute de cei care stiu cu ce se mananca, astea aduc plus-valoare unui forum auto, nu gargara ieftina.

obs:

conform traditiei, a se sterge daca deranjeaza :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 23:11 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
In primul rand, felicitari coman pentru initiativa si pentru creativitatea de care ai dat dovada. Am sa urmaresc indeaproape acest topic sa vad cum evolueaza proiectul tau. Succes si sa ne auzim de bine!


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
multumesc baieti, nu va faceti griji pentru siguranta elementului respectiv, nu contine piese sudate sau prelucrari la temperaturi mari, am incercat sa tin totul extrem de simplu pentru a putea fi replicat usor, as mai putea scade costul daca iau cantitati mai mari de rulmenti si brate mai ieftine(birth), momentan merg pe modificarea bratelor Frap care nu sant niste ieftineli si au bucsi de calitate care lucreaza bine, eu ma bucur cand vad cat de rigida sta roata si nu mai balangane cand dau cu piciorul in ea cu masina pe cric, rotile mele sant mult mai mari decat la 159 sau brera.

sa le vedem mai incolo, am luat vreo doua gropi de nu mi venea sa cred, am oprit, cratere, fantani, pana acuma e bine, intre timp e posibil sa ma lase alte articulatii pe la masina si vad ca amortizoarele pe care am dat o caruta de bani umezesc putin, ricambi originali, pacat de masina asta, de transmisia ei, e aiurea sa te lase amortizoarele asa repede sau pompa de apa, o fi ghinion la mine, nu stiu, tot ceea ce imi doresc e sa mearga ca acuma, sa nu se mai strice nimic, acum e perfecta si nu a mers niciodata asa de cand o am.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Aug 2014, 14:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
alfa146 Quote:
comanr Quote:
prima comanda(pret promo) va pleca catre userul bmf, va reveni si el cu feedback dupa montaj.
Asta deja intra la " Oferte extinse" , pentru care trebuie sa platesti contributia catre Alfa Club ! Cum era deviza ta : " alfaclub.ro is about support " ? :lol:
La cate sfaturi a dat omul asta pana acum eu zic sa nu va luati de el. Nu imi ia banii cu forta si nici nu debiteaza tampenii pe aici, eu unul as dori sa vad si pe altul care da aceleasi sfaturi pe aici la acelasi nivel, sincer.
Astept bratele ! :)

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2014, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
comanr Quote:
, as mai putea scade costul daca iau cantitati mai mari de rulmenti si brate mai ieftine(birth)
Nu iti recomand sa mergi pe birth. Poate nu sunt eu cel mai bun exemplu dar bratele birth au cedat foarte repede la pivoti, cea ce face inutil upgade la bucsi.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2014, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Am facut primii 800km cu bratele, directia este precisa si au disparut trozniturile si cloncaniturile. Bratele anterioare aveau bucsi noi insa din pacate asta nu prea ajuta prea mult deoarece jocul era relativ maricel.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2014, 06:58 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Inca 1000, directia e precisă, bump steering minim, multumesc lui comanr pt ajutor!!!! Faca doriti mai multe informatii va pot ajuta.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2014, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
din cauza solicitarilor sub asteptari proiectul este "on hold" adica nu vor mai fi alocate resurse pentru versiuni mai mari de v1.0.

totul se prezinta foarte bine dupa 10k, din punctul meu de vedere, mai ales ca acum la venirea gerului masina nu mai scartie absolut deloc, proiectul este o reusita, voi monitoriza datele privind durata de viata a acestui upgrade simplu si cam atat.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 140 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]