It is currently 27 Apr 2024, 19:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 174 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 7 Next
Author Message
PostPosted: 14 Jun 2013, 18:35 
Offline

Joined: 27 May 2013, 16:18
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 159
Alex_Alfa si Jeff- feedback Pozitiv pt remap la alfa romeo 159 2.0 jtdm. Au fost foarte amabili, rezultatul este super,caracterul masinii s-a imbunatatit simtitor, iar pretul a fost f ok.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 12:26 
Offline

Joined: 28 Mar 2010, 14:00
Posts: 123
Location: Timisoara
Gabi Dima - feedback pozitiv - foarte prompt, m-a ajutat cu foarte multe informatii, livrari la timp, preturi f. bune. Nota 10!

Alex_Alfa si Jeff - feedback pozitiv - mi-au oprit EGR la 159 1.9 150 cp. Foarte de treaba, am rezolvat repede, pret bun.

Va multumesc pe aceasta cale!


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 18:10 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Multumesc pentru volan, adrian2310. Promptitudine si seriozitate, deci pozitiv.


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2013, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
zsuzsa --- pozitiv , tot ce am comandat de la el , ieftin si eficient :) totul in max. 2 zile


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2013, 13:02 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 623
Car: Alfa romeo 159 SW TI
Location: Cluj-Napoca
Sebilica 73-feedback pozitiv. Foarte promt si cu pret bun.


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2014, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Cu toate ca stiu ca alti colegi de forum au lucrat bine cu Tommy Gantner si sunt multumiti de camasile si broderiile lui, eu n-am avut sansa asta. Poate e ceva personal, dar personajul asta e sub orice critica.
Imediat dupa Fest-ul de anul trecut l-am contactat si l-am intrebat daca poate sa imi faca 3 camasi identice cu cele din care mai facuse pentru Alfa Club. Mi-a raspuns ca ma costa 100 RON/buc., ca nu mai are camasi pe stoc, dar ca urmeaza sa comande si ca ma va anunta cand sunt gata. Asta se intampla la sfarsitul lui iulie. Dupa vreo luna si ceva l-am contactat din nou, parea sa fi uitat, si-a notat din nou si mi-a spus aceeasi poveste. Prin octombrie mi-a spus ca a facut comanda si ca ma anunta el. Prin noiembrie l-am intrebat daca sunt sanse sa le am pana de Craciun, doua voiam sa le fac cadou. In Decembrie mi-a raspuns iritat ca trebuia sa-i mai aduc aminte, ca nu are camasile. Se facusera 6 luni, i-am spus ca nu ma mai intereseaza camasile lui (poate nu cu exact aceleasi cuvinte).
Acuma, eu pot sa inteleg ca nu e simplu sa bagi la brodat un numar mic de bucati si ca probabil la ce afaceri deruloeaza el, chiar nu merita deranjul, dar putea sa spuna asa de la bun inceput, fie mai intrebam in stanga si-n dreapta si maream comanda pana la un nivel acceptabil, fie cautam in alta parte.
Am tinut sa dau feedback-ul asta pentru ca in apropierea Fest-ului poate se mai gandesc si altii sa apeleze la el, e posibil sa fie foarte prompt si profesionist cu ei, in cazul meu nu a fost.


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2014, 13:03 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
A venit si randul meu sa las un feedback despre Dan si al lui CuoreSportivo Service.
Recunosc ca, acum aproximativ o luna cand m-am hotarat sa-i incredintez masina lui Dan pentru upgrade-urile pe care le planuisem, cu totul altfel imi imaginam ca va fi acest post: unul de multumire si de apreciere pentru munca depusa.
Din pacate, lucrurile nu se intampla intotdeauna asa cum ti-ai dorit si cum crezi tu ca ar fi firesc sa se intample...

Si acum sa trecem la subiect: tot ce a avut Dan de facut la masina mea a fost un upgrade de intercooler, acest lucru presupunand si mutarea radiatorului de ulei din fata in lateral. Mai exact:

- montat un FMIC de aproximativ acelasi dimensiuni ca cel stock, dar mai gros (45mm vs 30 mm); de mentionat ca acest lucru a implicat si mutarea intrarilor/iesirilor din spate in lateral (sudura in aluminiu care nu a fost realizata da Dan, dar el s-a ocupat de tot: gasit meserias, dus/luat de acolo)
- mutat radiatorul de AC in mijloc, intre IC si radiatorul de apa (in configuratia stock este pozitionat in fata intercooler-ului) si implicit refacerea traseului conductelor de ulei
- schimbat turbina (am montat un hibrid 2260vk); tot ceea ce a avut Dan de facut a fost sa demonteze turbina veche si s-o monteze pe cea noua

In momentul in care l-am sunat pe Dan, i-am explicat ce trebuie facut la masina si l-am intrebat daca 'se baga', reactia lui, pe care nu pot s-o uit, a fost 'Doar atat? Se rezolva...'

Acestea fiind spuse, sa trecem la nemultumirile mele care din pacate nu au fost deloc putine. O sa incerc sa le enumar in ordine cronologica si doar pe cele mai importante:

- am fost sa iau masina dupa o saptamana: vorbit cu Dan, intrebat daca totul este ok, mi-a fost confirmat ca totul este intr-adevar ok, ca nu sunt pierderi de ulei/lichid de racire/etc. Ma sui in masina, pornesc, accelerez...panica! Se auzea un zgomot oarecum metalic la fiecare acceleratie,
zgomot care m-a dus imediat cu gandul ca ceva este in neregul cu noua turbina. Firesc, il intreb pe Dan daca a auzit si el acel zgomot (sincer era si culmea sa nu-l auda), imi confirma ca da, si atunci s-a ridicat prima intrebare: cum este posibil sa-mi dai cheile si sa-mi spui ca masina este ok
cand stii bine ca nu este asa??? Sunat pe cel care mi-a facut turbina, dupa 10s de ascultat prin telefon imi spune sa ma calmez pentru ca 100% turbina nu este prinsa bine pe evacuare; verific, bineinteles ca avea dreptate: surub total nestrans, se vedea cu ochiul liber;
zic...nu-i bai, se mai intampla; il strange Dan, pornesc, accelerez, zgomotul disparuse, in schimb turbina nu facea presiune absolut deloc. Dan incearca sa ma conving de faptul ca e din soft, eu incerc sa-l conving si sa-i spun ca nu are nici o treaba softul si ca este o problem pe traseul de vacuum, in fine,
descoperim si cauza...furtun de vaccum scos din valva pierburg. Nu-i bai, doar ii spun glumind ca sper sa descoperim si alte eventuale probleme inainte de a pleca de la el. Din pacate asta era doar inceputul...

- a 2-a zi, in timp ce eram in teste pentru ajustarea softului, observ un miros extrem de puternic de motorina: efectiv imi picura motorina pe jos, iar in masina nu se putea sta. Il sun pe Dan, trec pe la el, descoperim ca 4 conducte de la injectoare din 5
erau slabite; Dan se jura ca n-a umblat la ele (si asta ramane in continuare un mister pentru mine, de ce s-a umblat la acele conducte) si incearca sa-mi sugereze ca poate cantitatea mai mare de motorina injectata (sic!) e de vina. Eu ii explic ca asa ceva nu este posibil, in fine, le strange, plec...problema persista..nu la fel de tare, dar oricum
pierdeam motorina...(am rezolvat la Catalin ulterior in 15 minute)
- in timp ce tot ridicam capota sa verific ce se mai intampla pe acolo, hop...alta surpriza neplacuta: vasul de expansiune era gol. Completez 2.5l de antigel!!! si il sun pe Dan sa-l intreb bdaca mi-a aerisit instalatia; raspunsul ma lasa oarecum perplex: nu o aerisese, si nici mancar
nu m-a atentionat sa verific nivelul lichidului de racire. Concluzia: am mers 2 zile (in care am forjat masina la maxim) cu 2.5l de lichid de racire mai putin

- vineri (inainte de Fest) imi aloc 30 min pentru incarcarea instalatiei cu freon. Poate multora dintre voi vi se va parea un lucur banal (ca si mie de altfel), dar acest lucru s-a transformat intr-un adevarat cosmar pentru mine. Am descoperit ca una din conductele
de AC (cea mai mare, care vien de sus si care are si un segment din cauciuc) era retezata in urma frecarii de fulia compresorului de AC. Mers la Catalin, demontat, era clar pentru oricine ca acea conducta, in urma mutarii radiatorului de AC mai in spate face burta
si ar fi trebuit scurtata cu 7-8 cm ca sa nu atinga. Dan in schimb m-a asigurat ca a asezat-o cu mana si ca in momentul in care masina a plecat de la el, conducta statea la aprox 3cm de fulia compresorului. Doar ca...a draq conducta nesimtita n-a vrut sa stea cum a
pus-o Dan cu mana!! si in mers a socializat cu fulia. Rezultatul..o zi fu..ta, plus bani cheltuiti.

- dupa cum multi dintre voi probabil stiti, tot Festul masina mea a mers cu scutul atarnand pe jos. De ce..simplu: pentru ca acelasi Dan a calculat atat de bine traseul noilor conducte de ulei incat aceastea sunt prea lungi, fac burta si imping in scut (ca o paranteza, i-am furnizat lui Dan un set complet de fotografii detaliate cu exact aceeasi lucrare facuta in Anglia; conductele de ulei erau trase prin fata si sprijinite de niste bride, sa nu atarne). Dan le-a tras prin spate, a calculat gresit lungimea, iar rezultatul, de fapt rezultatele au fot: 1. scut distrus; 2. bara fata care nu mai pica bine pentru ca nu mai are loc.

Am avut fireste mai multe discutii telefonice cu Dan, care, recunosc, si-a asumat (oarecum) aceste probleme si s-a aratat dispus sa le remedieze. Doar ca, dupa ce o saptamana tot descoperit probeleme generate de el, sincer, increderea mea in a-i mai lasa masina pe mana este (asa cum de altfel i-am spus si lui) ZERO. I-am propus (fara sa insist) sa-mi dea banii de manopera inapoi (repet, doar manopera, fara sudura in aluminiu si sertizat conducte), urmand ca eu sa refac mare parte din ce s-a facut pana acum.
Am fost refuzat, asa ca va trebui sa scot din buzunar alti bani de manopera, plus alte 'mici' cheltuieli: scut, sertizat din nou conductele de ulei + AC, incarcat a 2-a oara cu freon

Cam asta a fost experienta mea cu Dan & CuoreSportivo Service; recunosc ca inca am un gust amar in gura, in primul rand pentru ca am lasat masina pe mana unui alfist.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2014, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Multumim tibi pentru impresie si feedback.
Realitatea este ca ramane doar o impresie.
Realitatea e ca ai venit la " Dan si al lui Cuore Sportivo Service", unde ti s-a executat o lucrare de MODIFICARE a intregului sistem de racire a aerului, a sistemului de racire a uleiului de motor, radiatoarelor de aer conditionat si a lichidului de racire. Impreuna cu asta, s-au modificat pozitile si prinderile la tot ce inseamna partea frontala de anexe motor. Au fost mutate elemente in locuri in care nu ar trebui sa fie din locuri in care au fost prevazute de constructor. Toate aceste modficiari s-au facut cu acceptul tau, aducandu-ti la cunostinta inainte ca modificarile pe care le vrei au efecte secundare.
La toate astea s-a trecut cu vederea un surub de la turbina care s-a remediat in 3 minute fara nici-o paguba si un colt de bara fata cu 5mm nealiniat.
In urmatoarele zile, ai revenit cu conducte de injectoare picurand. Nestiind nimic de asta, te-am intrebat daca ai marit debitul la injectoare, a raspuns nu. Acum scrii ca te jucai cu softurile cu o zi inainte...
Le-am strans, si ti-am spus sa revi daca ai orice problema.
Acum vad ca deja in 15 min erai la alt mecanic.
Timp de o saptamana, m-ai sunat cu diverse nemultumiri, la care raspunsul meu a fost de fiecare data:" -Vino sa vedem despre ce e vorba si remediem. Totusi asta nu trebuia sa se intample daca nu a umblat nimeni acolo." Mai mult decat sa insist de fiecare data, nu pot face.
Din moment ce ai ales sa mergi in alta parte de a doua zi sa-ti faci inspectii si reparatii, atunci, eu nu mai pot raspunde de lucrare.
Restul de detalii au fost discutate indeajuns la telefon si refuz sa primesc acuze gratis despre lucruri care merg prost dupa ce au fost facute de mine si desfacute de 4-5 ori de altii dupa.

Numai bine.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2014, 16:07 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
jUkebOx Quote:
Multumim tibi pentru impresie si feedback.
Realitatea este ca ramane doar o impresie.
Realitatea e ca ai venit la " Dan si al lui Cuore Sportivo Service", unde ti s-a executat o lucrare de MODIFICARE a intregului sistem de racire a aerului, a sistemului de racire a uleiului de motor, radiatoarelor de aer conditionat si a lichidului de racire. Impreuna cu asta, s-au modificat pozitile si prinderile la tot ce inseamna partea frontala de anexe motor. Au fost mutate elemente in locuri in care nu ar trebui sa fie din locuri in care au fost prevazute de constructor. Toate aceste modficiari s-au facut cu acceptul tau, aducandu-ti la cunostinta inainte ca modificarile pe care le vrei au efecte secundare.
La toate astea s-a trecut cu vederea un surub de la turbina care s-a remediat in 3 minute fara nici-o paguba si un colt de bara fata cu 5mm nealiniat.
In urmatoarele zile, ai revenit cu conducte de injectoare picurand. Nestiind nimic de asta, te-am intrebat daca ai marit debitul la injectoare, a raspuns nu. Acum scrii ca te jucai cu softurile cu o zi inainte...
Le-am strans, si ti-am spus sa revi daca ai orice problema.
Acum vad ca deja in 15 min erai la alt mecanic.
Timp de o saptamana, m-ai sunat cu diverse nemultumiri, la care raspunsul meu a fost de fiecare data:" -Vino sa vedem despre ce e vorba si remediem. Totusi asta nu trebuia sa se intample daca nu a umblat nimeni acolo." Mai mult decat sa insist de fiecare data, nu pot face.
Din moment ce ai ales sa mergi in alta parte de a doua zi sa-ti faci inspectii si reparatii, atunci, eu nu mai pot raspunde de lucrare.
Restul de detalii au fost discutate indeajuns la telefon si refuz sa primesc acuze gratis despre lucruri care merg prost dupa ce au fost facute de mine si desfacute de 4-5 ori de altii dupa.

Numai bine.
De-abia acum am vazut raspunsul tau la care nu ma pot abtine sa nu-ti raspund:

'Impresia' de care vorbesti este de fapt o REALITATE constatata de toata lumea care a vazut masina dupa ce a iesit din mainile tale dibace. Si crede-ma ca nu au fost putini...Concluzia tuturor: BATAIE DE JOC

Acei 5mm de bara erau de fapt cativa cm, dar sincer nu ma surprinde ca tu ii vezi mm. N-ai vazut (sau mai degraba n-ai vrut sa vezi chestii mult mai grave decat bara care nu se aseza cum trebuie).

Faza cu 'aducandu-ti la cunostinta inainte ca modificarile pe care le vrei au efecte secundare' este de-a dreptul hilara. Tin sa-ti reamintesc ca, in momentul in care ti-am explicat ce este de facut, reactia ta a fost 'Doar atat...?' de parca toata viata numai asta facusei si era cea mai banala lucrare cu putinta.

Ahh, sa nu uit sa mentionez si ultima dscoperire: protectia de la turbina pe care tu ai considerat ca n-are rost s-o mai pui ca de....era greu....

Si ca sa vezi ca totusi nu-ti port pica, iti dau (gratis, bineinteles) un hint care sper sa-ti foloseasca in viitor: daca mai vine vreodata la tine vreun motor 2.0 jtdm, nu-i mai spune omului ca are filtrul de particule anulat doar pentru ca nu este acolo unde te astepti tu sa fie (ca la motoarele de 1.9 si 2.4)...s-ar putea sa te faci de cacao :wink: . Stii, intre motoarele euro 4 si euro 5 sunt cateva diferente, iar una din ele consta in pozitionarea diferita a filtrului de particule :tongue:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2014, 23:01 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
jUkebOx Quote:
In urmatoarele zile, ai revenit cu conducte de injectoare picurand. Nestiind nimic de asta, te-am intrebat daca ai marit debitul la injectoare, a raspuns nu. Acum scrii ca te jucai cu softurile cu o zi inainte...
Le-am strans, si ti-am spus sa revi daca ai orice problema.
Am uitat sa comentez ce ai scris mai sus...tu chiar crezi sincer ca marind cantitatea de motorina injectata incep sa curga 4 conducte din 5 ??? Nu stiu daca iti dai seama cam cat de penibila este afirmatia ta de mai sus. Si pentru corecta informare, ti-am spus de atunci ca da, injectez mai multa motorina (ca doar acesta era si scopul modificarilor, sa pot injecta mai mult pastrand un AFR decent), si tot de atunci mi-am exprimat perplexitatea in legatura cu suspiciunea ta ca ar putea curge din cauza cantitatii mai mari de motorina.
Le-ai strans atat de bine incat au curs in continuare...

Recapituland, ca sa fie inca o data clar de ce am refuzat sa mai calc pe la tine prin service: am adus masina pentru o lucrare, am luat-o cu diferite probleme; in momentul in care am depistat-o pe prima, te-am sunat si am venit la tine, nu m-am dus in alta parte. Nu ai fost in stare s-o rezolvi, sorry dar timpul meu este suficient de limitat incat sa nu-mi pot permite sa ma deplasez de cateva ori pana la tine pentru o simpla strangere corecta a conductelor de la injectoare.

Sunt sigur ca ai (si) clienti multumiti, pana la urma fiecare face ce vrea cu masina si banii lui, eu doar am lasat feedback-ul meu in legatura cu serviciile de care am 'beneficiat' la service-ul tau.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2014, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Dupa un feedback profund negativ, unul profund pozitiv.
Un mare :up: pentru Vali (vali79m) ! Raspuns prompt la cererea de oferta, preturi bune, seriozitate maxima, iar pe langa asta am apreciat faptul ca desi era pentru prima data cand apelam la el si valoarea pieselor era una destul de mare, a avut incredere sa mi le trimita in Timisoara cu plata ramburs, fara sa se puna la adapost sub un avans. Urasc ideea de avans, e ca si cum s-ar insinua ca nu as avea cuvant, nicaieri nu cred ca se practica la o scara atat de mare ca in Romania si asta spune multe despre noi.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2014, 00:41 
Offline

Joined: 30 Aug 2011, 21:45
Posts: 56
Car: 147 1.9 JTD
Location: Urziceni - Buzau
Un mare plus pentru zsuzsa, a fost a doua tranzactie incheiata perfect si a dat dovada de promptitudine, omenie si seriozitate. A acceptat sa refuz o piesa pe care mi-o trimisese deja, am platit transportul si am oprit ce imi trebuia din colet dupa care mi-a trimis in cont diferenta de bani.

Si pentru o tranzactie mai veche, mai am un plus pentru BZ-76-DIA.


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2014, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 514
Car: Stelvio
Location: constanta
tzzivii - un feedback pozitiv de la mine. am primit protectia pentru evacuare de ceva timp..din pacate nu m-am sincronizat cu service-ul din lipsa de timp sa o inlocuiesc..inca :)


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2015, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Se pare ca printre noi mai exista si utilizatori neseriosi, foarte neseriosi.

La inceputul lunii ianuarie am trimis prin curier la brasov o pompa de benzina, utilizatorului EVL .

Dupa multiple telefoane de la curier si vreo 2 de la mine, omul nu sa sinchisit sa ridice coletul. Dupa 3 saptamani, coletul sa intors inapoi, iar eu a trebuit sa platesc returul lui in valoare de 30lei... la un produs ce costa 100 lei si care oricum a fost vandut sub pretul pietei, in ideea de a ajuta un alfist. Nu mai pun la socoteala ca pe langa asta i-am aranjat si transportul cu 50% reducere ( 15 lei prin fan courier in locul a 30 lei ).

In fine... nu are rost, mi sa parut de porc gestul lui in conditia in care cei de la fan courier iti livreaza la ce adresa doresti tu, iar pret de 3 saptamani nu a ridicat coletul.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2015, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Asta este, raman singurul cu 146 din club :D ...am incercat sa-l ajutam dar ne-am intepat :( , rezolvam noi problema, ai PM.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2015, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 26 Dec 2012, 21:29
Posts: 263
Car: Alfa Romeo 147 GTA
speedy91 - feedback positiv. Pret bun, piesa ok. Recomand.


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jan 2015, 14:05
Posts: 402
Car: 159
Vali (vali79m) :clapping: feedback POZITIV
vorbit, primit oferta, preturi bune, stabilit detalii, mers, cumparat!
Baiat super OK, serios, parolist.
Recomand!


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1246
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Incep acest post, destul de trist, pentru ca speram ca nu va fi nevoie sa il fac. Nu vreau sa fac de *** pe nimeni, nu lucrez in domeniul auto, insa trebuie sa stie toata lumea cum am fost eu tratat de unul dintre membrii comunitatii noastre. Spun comunitate, pentru ca asta ar trebui sa fim, o comunitate unde daca cerem un sfat, un ajutor, un cost, o oferta de pret etc. sa putem avea incredere unii in altii si sa ne ajutam asa cum putem.

Povestea mea cu service “Cuore Sportivo” incepe atunci cand am luat masina. Pentru ca am cumparat masina la 10k, am mers la Dan, sa o vada (pentru ca masina statuse 6-7 luni pe margine). Zic sa se uite la ea. Am lasat si un feedback, omul parea ca stie sa-si faca treaba, am fost primit ok, (insa tineti cont ca eu nu am cunostinte de mecanica. Eu sunt genul de client prost, daca imi spui ca trebuie schimbat aia, aia si aia – la 10k, eu te cred, ca deh, suntem in Alfa Club, suntem prieteni, nu ne pacalim unul pe altul...).

Sa incep cronologic, urmand sa atasez poze cu toate convorbirile, piesele etc. sa vad cum mai poate justifica domnul Dan acum varianta lui.

Deci pe 13 mai 2014 – am mers la Dan. E feedback aici, cu poza cu tot, nu poate nega. In urma vizitei (cand masina avea 10.000 km) mi s-a recomandat sa schimb bucsile spate, placute frana, sa ii fac revizia etc. Ocazie cu care i-am dat lui Dan un avans de 350 lei (nu stiu exact pentru ce) a scris el acolo pe agenda.

Si acum incepe circul:

Dincolo ca am convenit initial pentru niste piese, eu imi doream mult Bujii (asa cum scrie in topicul Piciorusei, avea lag, iar DanS mi-a recomandat schimbarea bujiilor), nu placute, insa in fine, dupa ce am platit 1350 lei, domnul Dan m-a lungit si m-a incurcat de cel putin 5-6 ori. A se vedea mai jos. Dupa toata aceasta tavatura, in final primesc si piesele. Nu stau sa comentez, las imaginile sa vorbeasca de la sine.

Dan, acum iti scriu si public. Maine, 06.03.2015 la ora 14:00 voi merge cu toate aceste dovezi la Politie unde iti voi depune plangere pentru inselaciune, intrucat ca PJ nu pot apela la ANPC. Deci ai termen pana maine la ora aia, sa imi returnezi banii, pentru ca se pare, ca azi ai avut iar probleme...

Nu recomand nimanui sa lucreze cu acest service sau cu aceasta persoana. Spun asta ca si individ/client, pentru ca atunci cand am platit nu aveam „trifoi” sub nume, deci a nu se intelege ca e pozitia Alfa Club fata de utilizatorul jukebox, ci decat feedback-ul meu ca si simplu cumparator/client.

Nu v-as fi plictisit aici, daca Dan, s-ar fi tinut de cuvant si mi-ar fi returnat azi banii... asa cum el a scris in SMS-urile de mai jos...


Attachments:
001.jpg
001.jpg [ 372.22 KiB | Viewed 3461 times ]
002.jpg
002.jpg [ 323.75 KiB | Viewed 3461 times ]
003.jpg
003.jpg [ 324.83 KiB | Viewed 3461 times ]
004.jpg
004.jpg [ 339.24 KiB | Viewed 3461 times ]
005.jpg
005.jpg [ 326.46 KiB | Viewed 3461 times ]
006.jpg
006.jpg [ 273.53 KiB | Viewed 3461 times ]
007.jpg
007.jpg [ 319.6 KiB | Viewed 3461 times ]
008.jpg
008.jpg [ 404.26 KiB | Viewed 3461 times ]
009.jpg
009.jpg [ 434.23 KiB | Viewed 3461 times ]
010.jpg
010.jpg [ 371.96 KiB | Viewed 3461 times ]
011.jpg
011.jpg [ 325.04 KiB | Viewed 3461 times ]
012.jpg
012.jpg [ 270.64 KiB | Viewed 3461 times ]
013.jpg
013.jpg [ 366.89 KiB | Viewed 3461 times ]
014.jpg
014.jpg [ 323.79 KiB | Viewed 3461 times ]
kit acc (2).jpg
kit acc (2).jpg [ 81.28 KiB | Viewed 3461 times ]
kit acc (1).jpg
kit acc (1).jpg [ 64.37 KiB | Viewed 3461 times ]
placute fata (1).jpg
placute fata (1).jpg [ 60.11 KiB | Viewed 3461 times ]
placute fata (2).jpg
placute fata (2).jpg [ 124.66 KiB | Viewed 3461 times ]
File comment: placutele "BREMBO"
placute fata (3).jpg
placute fata (3).jpg [ 58.43 KiB | Viewed 3461 times ]
File comment: placutele "BREMBO"
placute fata (4).jpg
placute fata (4).jpg [ 55.36 KiB | Viewed 3461 times ]
File comment: placutele "BREMBO"
placute-spate (1).jpg
placute-spate (1).jpg [ 50.8 KiB | Viewed 3461 times ]
File comment: placutele "BREMBO"
placute-spate (2).jpg
placute-spate (2).jpg [ 49.18 KiB | Viewed 3461 times ]
File comment: placutele "BREMBO"
placute-spate (3).jpg
placute-spate (3).jpg [ 52.54 KiB | Viewed 3461 times ]

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP
Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1246
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Nu recomand nimanui sa colaboreze cu jukebox / Dan Popescu / Cuore Sportivo Service
viewtopic.php?f=46&t=20359&p=293555#p293555" onclick="window.open(this.href);return false; :(

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:39 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Nu fi trist, i-au platit altii mult mai mult lui Dan (si nu de mine este vorba) si intr-un final au luat masina pe platforma si au reparat-o in alta parte.
Deci se poate si mai rau...

Eu daca stau si ma gandesc mai bine am fost chiar norocos :mrgreen:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2013, 12:48
Posts: 1246
Car: Giulia
Location: Bucuresti
Tibi, nu e neaparat vorba de bani cat de bataia de joc... Totusi in Alfa Club ar trebui sa nu ne punem la indoiala increderea si a ne ajutam intre noi, cu servicii de calitate, preturi mai mici decat cele din piata, o bere rece... d-astea.

_________________
Senza cuore saremmo solo macchine

Alfa Romeo Mito QV (955) - 1.4 MT6 170 HP
EX:Alfa Romeo Giulia (952) - 2.2 AT8 180 HP
EX: Alfa Romeo Giulietta (940) - 1.4 TB Multi Air TCT 170 HP
EX: Alfa Romeo 156 SW (932) - 2.0 JTS 165 HP


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Vezi ca nici filtrele nu sun Man, sunt Muller :)
Nasoala patanie


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
oare de data asta ce scuza mai are?

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 01:13 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Ce are frate piesele ca e noi noute, stii cum e vorba altii moare si asa n-are.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 01:17 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
Am patit-o si eu cu dl. Dan Popescu si al sau Cuore Sportivo, anul trecut. M-am dus pentru un schimb de ulei, filtre, reconditionare electromotor si schimb bascula superioara dreapta - aspecte pe care le stiam dinainte.

Dupa ce urca masina pe elevator, Dan constata: bucsi bara stabilizatoare fata "neaparat", discuri frana si placute frana "obligatoriu, altfel nu te las sa pleci cu masina" (cu toate ca placutele erau aproape noi - aprox. 5000km, dar mi-a explicat el ca sunt foarte proaste si e "pe riscul tau"), bara stabilizatoare spate "pentru ca e puscata de rugina si e ca si cum nu ai avea bara".

Fiind si eu la randul meu mai putin cunoscator in ale mecanicii auto, am luat drept adevarate cele spuse, mi-a spus pretul, am dat avans.

Toata "operatia" a durat aproape 3 luni, timp in care ii duceam masina, mai schima ceva, ma trimitea acasa, ma chema iar, si tot asa; masina a stat in service vreo 2 saptamani.

Toate piesele au fost cumparate de la Dan, si l-am rugat de la bun inceput sa pastreze toate cutiile de la piesele noi, insa cand i le-am cerut, mi-a spus ca le-a aruncat din greseala, vedeti in continuare de ce.

Placute si discuri frana - am fost de acord cu recomandarea lui si am platit pentru Ferodo Premiere, dar m-am trezit pe masina cu TRW, Wagner si Ferodo SL; cand l-am confruntat, a mintit pana in panzele albe ca sunt Ferodo Premier TOATE; am scos roata si i-am aratat pe placuta Wagner, iar el mi-a spus ca DA, sunt Ferodo iar codul placutei este Wagner:))) Dupa multe insistente si discutii, si cu alte persoane de fata, a zis ca daca vreau le schimba, atat placutele cat si discurile. Credeti ca s-a intamplat asta?

Deja increderea mea in Dan era nula, asa ca am dus atat discurile cat si placutele spre verificare in alt service, ghici ce... discurile la jumatate din viata, placutele abia atinse.

Inlocuirea basculei - NU a strans suruburile de prindere a basculei de caroserie, nici macar unul din cele 4, piulitele erau insurubate "la mana"; ma mir ca am ajuns acasa cu masina intreaga, si ma mir ca mi-a dat prin cap sa le verific.

Bara stabilizatoare spate - nu am schimbat-o pentru ca nu a gasit nimic la un pret decent, insa la verificarea acesteia in alt service, unde a fost curatata pata de rugina de vreo 2 cm cu o perie de sarma, bara se prezinta in stare foarte buna, nimic "puscat", deci as fi schimbat-o DOAR ASA, ca vroia Dan.

Cand a schimbat bucsele de la bara stabilizatoare fata, a rupt un surub pe care NU l-a mai pus si la loc, mi-a explicat el ca nu are nimic, ca oricum ala era degeaba acolo

Mai sunt si altele de spus, insa am atins punctele principale. Mare parte din amanarile, scuzele, pretextele pe care le-a amintit Alex littlefoot, le-am auzit si eu, doar ca la el au fost expuse pe o durata "ceva" mai lunga :))) Concluziile le trageti voi.

_________________
Giulietta QV Image


Last edited by theodanila on 06 Mar 2015, 01:29, edited 1 time in total.

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 174 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 7 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]