It is currently 28 Apr 2024, 18:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 195 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next
Author Message
PostPosted: 02 Nov 2021, 21:11 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Este bine sa se verifice si gaurile de scurgere a apei , stiu sigur doar de una mai mare care este pe sub stergatoare , am vazut ca este vizbila cand se inlocuieste caloriferul , trebuie sa mai fie si altele .

Si eu am inlocuit parbrizul la inceput dar nu au fost probleme de 5 ani , mai poti verifica de unul sigur in zona calculatorului de airbag , in zona pedalelor, dai jos partea din stanga a consolei centrale , poti inspecta si zona aia daca a ajuns apa pe acolo , pe langa ecu airbag ,mai are fire si relee in zona .

Carcasa in care intra caloriferul este facuta din 2 bucati ,cu timpul imbinarile intre ele nu mai sunt etanse ,si exista posibilitatea daca ajuge apa in carcasa caloriferului sa se scurga in masina . Poti verifica singur daca ai umezeala sub consola centrala in zona pedalelor sa pe partea pasagerului tot in zona aia.
Poti verifica si in zona filtrului de polen ,sa vezi daca este ceva apa pe acolo .

Mai poti verifica daca ai apa in usi , fratimiu a avut probleme tot in UK cu Skoda Fabia , intra apa in masina pe la geamuri , asta a fost un motiv sa scape de masina si sa ia un Mito .


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2021, 16:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La mine in sat la Shellul de la colt se gaseste V-Power E5 si Regular de 95 E10.
Intrebarea e, distrug furtune, garnituri, etc daca pun E10? Am inteles ca E10 are concentratie mare de etanol.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2021, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3228
Car: Giulietta QV


Attachments:
03D34463-2C88-43BA-8464-B4B8018F8B87.jpeg
03D34463-2C88-43BA-8464-B4B8018F8B87.jpeg [ 61.01 KiB | Viewed 1217 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Top
   
PostPosted: 27 Nov 2021, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Hmmm, neconcludent, dar posibil sa nu.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2021, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
yux_mm Quote:
Hmmm, neconcludent, dar posibil sa nu.
Concluzia e clara, ia-ti un Fiat !

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2021, 14:40 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
E10 inseamna ca are in concentratie doar 10% etanol, deci nu e "mult". Nu are ce sa distruga.
Dar... am mai auzit de cazuri in care benzinariile declara E10, dar defapt concentratia e cu mult mai mare, gen 20-25%. Acum nu se mai dilueaza cu apa, ci cu etanol direct :bored:
Exista kituri de testare nivel etanol din benzina, daca ai vrea sa-ti faci vreodata.


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2021, 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Multam fain de info. La mine in sat aici, UK, marile lanturi de benzinarii nu cred ca se complica cu gainarii din astea pentru ca daca ii dovedesti se lasa cu sume considerabile pentru despagubiri, etc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2021, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 223
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Citisem undeva ca etanolul e coroziv și la anumite modele mai vechi, utilizarea îndelungată de benzina E10 poate afecta anumite componente, furtune, conducte. Asta pe termen lung. Motorul nu ar avea de ce sa nu funcționeze cu E10.

_________________
Weekend: Alfa 166 Super 3.0 V6 24V
Summer: Alfa Spider 3.0 V6 12V

Daily: Renault Megane Estate 1.3 TCe EDC


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2021, 11:15 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
italian_car_fan_87 Quote:
Citisem undeva ca etanolul e coroziv și la anumite modele mai vechi, utilizarea îndelungată de benzina E10 poate afecta anumite componente, furtune, conducte. Asta pe termen lung. Motorul nu ar avea de ce sa nu funcționeze cu E10.
Asa este, dar e corosiv doar daca masina sta nefolosita cu lunile/anii. Daca se circula cu ea, nu are ce rau sa cauzeze (vorbind strict de E10 - ce e peste, e bonus :lol: )
Si chiar de ar fi sa faca rau, exista furtunuri din NBR, special concepute sa reziste la hidrocarburi. Eventual pot fi inlocuite cele de fabrica cu ele si poti sta linistit.


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2021, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Probabil tot sistemul de alimentare trebuie revizuit, inclusiv garnituri, nu numai furtune.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2021, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 223
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Încep sa ma panichez pentru ca tocmai am pus 66le la hibernat pana în martie și ard 3 sferturi de rezervor plin cu benzina E10 de la MOL. Pana sa intru aici sa citesc uitasem de acest aspect cu compatibilitatea dintre mașinile vechi și benzina E10. De fapt nici nu citisem ce scrie la pompa, se pare ca și la noi în tara mai toate sunt E10.

_________________
Weekend: Alfa 166 Super 3.0 V6 24V
Summer: Alfa Spider 3.0 V6 12V

Daily: Renault Megane Estate 1.3 TCe EDC


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2021, 00:43 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Iti iei o pompa, scoti benzina din rezervor, bagi E5 dai o tura in forja sa sti sigur ca halesti 5 litri in 200m, bagi o spalare buna, interior/exterior, si o bagi inapoi la somn.

In alta ordine de idei, aici scrie mare si frumos E5/10, plus o nota sa verifici cu producatorul compatibilitatea. E cam greu sa le ratezi la pompa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2021, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pentru ca pe spate erau slick iar pe fata erau an productie 2015, plastic adevarat dar cu profil generos inca, am hotarat sa schimb cauciucurile. Erau in plan dar nu chiar acum, insa catalizator a fost faptul ca un cauciuc pe spate pierdea aer iar la vulcanizare nu au vrut sa il rezolve pe motiv ca e ilegal cauciucul. Da, aici nu au voie sa te lase sa pleci cu masina in neregula. Coincidenta a facut sa fie si o promotie la Goodyear unde iti dau un voucher sa il folosesti la supermarcheurile Tesco. Pana la urma tot tre sa cumparam mancare asa ca a venit numai bine. Initial vroiam sa achizitionez second best choice, esalonul 2 de cauciucuri gen Barum, Debica, etc, oricum non-China.
Asa ca am bagat 4 bucati Goodyear Asymetric 3, fabricatie 2020. Pentru echivalentul unui Lego puteam sa iau Asymetric 5 dar am zis ca sa fericesc si puradeii cu ceva. Montaj si echilibrat inclus in pret ca le-am luat de la o vulcanizare. Ma rog, e un lant de ateliere din astea de fac roti, MOT, servisare si alte maruntisuri.

La vulcanizare, ca in UK: au pus crickul pe pragul de plastic. Noroc ca am vazut ca facuse burta pragul si le-am zis sa foloseasca punctele de ridiare mai de la interor. Apoi m-au intrebat ce presiune vreau in roti. Zic 2.6. M-am ales cu 2 cauciucuri cu 2.6, unul cu 2 si unul cu 2.3. niste profesionisti, ce sa zic.

Asa ca am bagat analog la pompa de picior 2.8. Asta pentru ca mi se pare cam turtit cauciucul, cel putin alea de pe fata. Pare cam flescait flancul.
Mno, momentan abea le-am pus deci n-am nici un feedback de impartasit.
Mai tre sa fac geometria, e cam in pom zic eu, si sa nu le fac pilaf. Dar asta dupa sarbatori ca nu stiu ce gasesc acum.


Attachments:
IMG_20211224_081215.jpg
IMG_20211224_081215.jpg [ 3.85 MiB | Viewed 868 times ]
IMG_20211224_082722.jpg
IMG_20211224_082722.jpg [ 3.46 MiB | Viewed 868 times ]
IMG_20211224_093609.jpg
IMG_20211224_093609.jpg [ 3.22 MiB | Viewed 868 times ]
IMG_20211224_094236.jpg
IMG_20211224_094236.jpg [ 2.86 MiB | Viewed 868 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 24 Dec 2021, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Am avut Asymetric 3 pe o alta masina si au fost horror incat am zis ca nu mai iau Goodyear vreodata. S-au intarit dupa un an si sub 10.000 km, s-au uzat neuniform chit ca geometria era la rigla, si pierdeau aderenta foarte neplacut si neuniform. Iar pe carosabil umed franarea era nasoala. Singurul pozitiv a fost ca erau foarte silentioase.

Citind reviews online, sunt foarte laudate. Asymetric 5 si mai. Sper tu sa ai bafta, eu inca ma enervez cand mai citesc despre gumele alea :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2021, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Predooo, pune mana si fa geometria sau regleaza ce probleme ai acolo, dupa cum arata anvelopa din prima guma nu prinzi prea multi km nici cu cele noi, si e pacat de bani, iei de la gura puradeilor. :lol: Sau, dupa, zici ca alfele e proaste. :ban:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2021, 14:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Alfele e proaste, by default. Doar sti bine, ai avut cateva :lol:

Geometria e in plan, dar in ianuarie, ca acum intre sarbatori dai numai de englezi beti. In plus cred ca tre sa inlocuiesc un burduf la planetara de pe stanga. E vaselina aruncata pe acolo prin zona. Idem, in ianuarie. N-as vrea sa il deranjez pe bulgar de la salata de beuf.
Deci intai burduful si apoi geometria ca imi inchipui ca tre desfacuta tot acolo in jurul planetarei ca sa ii poata scoate capul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2022, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
A venit si momentul sa cada cimentul, masina si-a gasit un alt stapan. I-am rupt inima lui Nae ca vorbisem ca motorul sa ajunga intr-un final la el. Dar am gasit un client sa imi dea un pret ok si aia a fost.
Noul stapan e tot de aici de la mine din sat, dar in capatul alalalt, un lituanian, daca am inteles bine, care mai are un MX5 din prima generatie pergatita oarecum si de track day, dar totusi street legal. Deci sper sa aiba o casa buna. Omul a plecat ranjind si e de inteles de ce, motorul asta iti aduce zambetul pe buza de la prima cheie.

Nu as putea spune ca m-am impacat complet cu restul de masina, parca nu e chiar genul meu. Cred ca sunt mai pe modul mai mica si mai fortoasa, gen 47 sau 56 GTA.
Ramane 47le pe care tre sa i-l expediez lui Ciprian pentru niste reparatii si poate ceva upgrade-uri. Iar ca plan de viitor am ori un 47GTA ori un GTV6, dar mai e pana atunci. Daca am sa castig la loto imi incerc norocul cu un model Africa de Sud, ala cu motorul de 3.0 :D .... vise, vise :lol:

Intre timp o sa o ardem analogic cu transportul in comun. O sa incerc un Zipcar (car sharing) sa vedem cum ne descurcam si cat de scump iese vs sa detii o masina.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2022, 01:05 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Dacă tot câștigi la loto, măcar să fie Gtv8! 8)


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2022, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Inteleg fascinati unui GTV6 (presupun ca la seri 116 te referi), dar daca e sa iei ceva, cauta un 47GTA. E mai de zi cu zi odata pusa la punct, plus ca, la fel ca si mine, tu ai ceva atasament fata de 147.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2022, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Ege, ai perfecta dreptate de la inceput pana la sfarsit.
In oricare dintre variante va fi masina de weekend.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2022, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1296
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
yux_mm Quote:
Intre timp o sa o ardem analogic cu transportul in comun. O sa incerc un Zipcar (car sharing) sa vedem cum ne descurcam si cat de scump iese vs sa detii o masina.
Cred ca momentan nu prea ai alta varianta, chiar sunt curios cum au evoluat preturile si la Zipcar.

Initial am vrut sa-ti spun sa beneficiezi de avantajul ca esti in UK si unul din lucrurile bune e ca poti lua in leasing la preturi promo, si dupa 3 ani o dai inapoi fara bataie de cap, fara costuri suplimentare si apoi alta la rand. Insa dupa ce am dat un pic de Google search, m-am luat cu mainile de cap, o Veloce vine la aproape £600 pe luna cu avans de £5500 (cu processing fee), la care mai adaugi macar £50 luna asigurarea si vreo £1500 total revizii anuale. E aproape dublu decat in 2017 cand ma uitam prima oara dupa Giulia in leasing. Si asta la una din firmele care o aduc in max 3 luni, ca restul la Sf.Asteapta:
https://www.selectcarleasing.co.uk/car- ... _payment=9

Am zis hai sa iti recomand atunci Mercedesu' de 60k (cum zicea cineva pe forum:), dar literalmente am ramas fara tastatura cand am vazut conditiile si la banalul C200 AMG line (care era pe toate drumurile in leasing cu max £325 pe luna). Tot £600 si daca-l comanzi acum iti garanteaza delivery in ianuarie 2023.
https://www.selectcarleasing.co.uk/car- ... _payment=9

Preturile actuale la "used cars" sunt si ele o insulta la adresa intelectului, deci cred ca macar un an de zile Zipcaru' e solutia ideala. Ma rog, nu stiu ce preturi mai au, sunt pregatit ptr orice soc:)

In alta ordine de idei, nu prea mai cumpara nimeni 'premier mega luxury Manhattan style bla bla' flats, inainte se dadeau off-plan si cu 2-3 ani inainte, acum zac complexe intregi cu apartamente inca disponibile si baietii de la Real Estate arunca si cu un Mini sau un Zoe bonus daca te bagi la un apartament din ala de campus:) Daca tot mai esti tentat de imobiliare, poti sa ceri un Taycan ca Zoe e mic:)

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2022, 20:49 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Inainte sa iau GTA-ul ma uitam si la Gtv6 (116), personal nu-mi place interiorul.
147 GTA eu il folosesc si ca daily car cand am ocazia, adica merg cu el si la piata dar si la Ikea daca e nevoie, este chiar foarte versatil.

Cand te gandesti sa iei unul, cauta deja cu franele 330 (scapi de o cheltuiala), si daca e in stare buna, restul poti face pe parcurs, mai ales fiind masina de weekend. :wink:

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2022, 22:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Dan, un Navara anul trecut incepea pe la 280 pe luna in varianta Accenta. Daca vroiai un N-guard bagai un 350-370. Acum preturile pentru variante similare incep pe la 360-370. Un N-guard sub 400 nici o sansa. Ca sa nu mai spun de livrare in octombrie-noiembrie :lol:

Hiluxul e undeva pe la 330-360 in varianta Invincible si cu motorul de 2.8 de 204cp. Adica o varianta care sa semene cu o masina nu cu o masina de muncitori pe santier :lol:

Ma uitam si la un Focus. 250 cu prajeala aia de motor de 1 litru in echipare de dotare medie. Vrei 2 litri, 300+. ST, aproape 400. Un hatch...

Mno, cred ca momentan nu sunt masini efectiv. Partea proasta e ca din cate inteleg producatorii or sa inceapa sa faca doar pe comanda, cu livrare cand o fi. Deci nu cred ca prerurile vor scadea.


Zipcarul e vreo £8 pe ora pentru o Corsa limita 60mile dupa care platesti pe mila vreo 25 de peny.
E ok de fataiala in oras. Dar daca vrei sa mergi oleaca mai departe nu prea mai e miscare.

Momentan nu prea mai mergem prea departe ca de, nici vremea nu e vreo fericire, asa ca o ardem analogic. Dar prin primavara cred ca o sa incepem sa ne uitam sa luam ceva ca sa mai mergem si la plimbari mai lungi.

Triesse, 47gta este la fel de practic ca orice 47. Doar ca mai insetat... :lol:
Data fiind vechimea, cred ca e importanta o caroserie neafectata de rugina si un motor in care nu s-a umblat si care nu a fost privat de ulei. Toate restul se pot face, dar daca ai treaba cu rugina e cam nasoala treaba. Apoi daca ai nevoie de un motor iar ii cam belita treaba ca nu prea gasesti.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2022, 23:59 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
yux_mm Quote:

Triesse, 47gta este la fel de practic ca orice 47. Doar ca mai insetat... :lol:
Data fiind vechimea, cred ca e importanta o caroserie neafectata de rugina si un motor in care nu s-a umblat si care nu a fost privat de ulei. Toate restul se pot face, dar daca ai treaba cu rugina e cam nasoala treaba. Apoi daca ai nevoie de un motor iar ii cam belita treaba ca nu prea gasesti.
Da.
Ma refeream mai mult la motorizare: adica chiar daca e un 3.2 V6 care are o varsta, se poate merge cu el si daily daca e nevoie.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2022, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Da, asta clar.
Mie motoarele puternice mi se par mult mai comod de condus in orice fel de trafic. In primul rand ca iarta multe. De exemplu mi s-a intamplat ca datorita traficului combinat cu situatia dificila, locatie noua, semnalizarea indoielnica sa uit sa bag a 1-a dupa oprire, drept urmare am plecat cu a doua. Nici o problema.
Sau in trafic interurban in depasiri, pe bretelele de intrare pe autostrazi, practic oriunde ai nevoie de oleaca de forta bruta.

E limpede ca nu ai nevoie de 250cp in marea majoritate a timpului dar mi se pare reconfortant sa sti ca ii ai daca ai nevoie si foarte comod si lejer de condus in orice fel de trafic.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 195 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]