It is currently 27 Apr 2024, 18:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 07 Jul 2020, 12:51 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Daca tot nu am vazut o galerie de admisie pentru Twin Spark desfacuta ,am zis sa vad ce este pe acolo , motivul principal a fos ca partea de jos a galeriei de admisie , se umezeste de ulei , am desfacut in doua galeria de rezerva ca era umezita de ulei si am bagat de seama ca etansarea intre cele doua corpuri se face printr-o banda cauciucata care vine de jur imprejurul galeriei , probabil ca pentru o etansare mai buna ar merge bagat niste silicon negru .

Am mai vazut ca in interiorul galeriei , are o tubulatura din plastic cu garnituri de cauciuc la un capat , aceasta se misca , are o pozitie in care partea cu garniturile de etansare se lipeste de gaurile din partea de sus a galeriei ,care duc catre camera de ardere.
Dupa cum se vede in poza sunt doar 2 garnituri si ele ar trebui sa fie 4 ,nu stiu daca avut cineva nevoie de ele sau pur si simplu au cazut ,sau facut bucati si au fost arse .

Cu prima ocazie o sa desfac si eu galeria de admisie dupa masina ,sa verific daca mai are acele garnituri , in cazul meu de cand am masina se aude cum trage aer fals ,cand apas acceleratia brusc din clapeta.
Tubulatura din interiorul admisiei este actionata printr-un brat de catre o pompa de vacuum , nu am fost atent sa vad daca tija pompei de vacuum actioneaza tubulatura cand accelerez si directioneaza aerul mai bine catre cilindri


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 366.42 KiB | Viewed 1161 times ]
2.jpg
2.jpg [ 347.55 KiB | Viewed 1161 times ]
3.jpg
3.jpg [ 325.63 KiB | Viewed 1161 times ]
4.jpg
4.jpg [ 235.6 KiB | Viewed 1161 times ]
5.jpg
5.jpg [ 329.18 KiB | Viewed 1161 times ]
Top
   
PostPosted: 20 Jul 2020, 23:44 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am vazut ca aceasta tubulatura este pusa in miscare de o pompa de vacuum , cei drept mai mica si din plastic pe exterior fata de pompele de diesel ,azi am vazut ca in momentul pornirii motorului tija pompei misca tubulatura din interiorul galeriei de admisie ,probabil in pozitia in care garniturile de cauciuc ale tubulaturii din plastic se etanseaza de gaurile care duc catre admisie ,la 20 de secunde dupa ce opresc motorul tija revine la pozitia initiala si garniturile de cauciuc ale tubulaturii se distanteaza de gaurile admisiei . Dupa ce opream motorul mereu auzeam un zgomot ,dar nu stiam de unde vine , cu ocazia asta am aflat.
Nu prea ii inteleg rostul tubulaturii din interiorul admisiei , nu stiu daca alte masini au asa ceva , daca la capatul celalat al tubulaturii (partea doar cu plastic) venea aer directionat pentru fiecare cilindru dinspre clapeta de accleratie , mai ziceam , dar asa aerul intra la gramada in galerie si de acolo se duce prin tubulatura catre cilindri .

Cine vrea sa vada o filmare cum se misca tija de la vacuum se poate uita aici : https://www.youtube.com/watch?v=LYfteJ_JVjg ,daca era mai la vedere , sarea in ochi pana acum , dar pentru a vedea, trebuie bagat telefonul deasupra alterantorului .


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2021, 20:10 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Dintre cei patiti , stie cineva daca se murdareste volanta de ulei ,daca incepe sa curga pe la simeringul de la arbore sau pe la capacele arborilor balansieri ?

De cateva luni vad ca se tot prelinge ulei in partea de jos a cutiei spre motor , volanta spre cutie este curata , iar ca pierderi de lichide am doar la uleiul de motor , in 9000 km am bagat inca 1,5 litri de 10w60 , uleiul de cutie este la locul lui , la fel si cel hidraulic .

Baia de ulei este uscata , o sa trebuiasca sa ma uit mai atent la suruburile dinspre volanta , sa vad daca este umezeala pe acolo .

Uleiul se prelinge pe cutie , de acolo mai zboara pe catalizator (partea de jos) si suportul de cauciuc din dreapta al catalizatorului , uleiul mai ajunge si pe suportul metalic prins in baia de ulei ,peste esapament .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]