It is currently 27 Apr 2024, 21:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Jun 2019, 13:20 
Offline

Joined: 14 Jun 2019, 18:31
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 166
Va salut! Am o problema cu închiderea centralizată de ceva timp. Dacă închid din buton usa șoferului nu se închide, iar daca închid cu cheia se închid toate. Care ar fi problema? Va multumesc! Totodata, masina e un 2.5 V6, de ceva timp nu mai trage dupa 4000rpm, parca o blochează, poate fi de la debimetru?


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2019, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Felicitari pentru masina! Pentru problema cu trasul dupa 4000 pot fi mai multe...poate fi si debitmetru dar pot fi si altele. Cel mai bine e sa incepi cu o diagnoza si vezi parametrii. Completeaza locatia ta si poate cineva din zona te poate ajuta

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2019, 15:26 
Offline

Joined: 14 Jun 2019, 18:31
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 166
skmetaly Quote:
Felicitari pentru masina! Pentru problema cu trasul dupa 4000 pot fi mai multe...poate fi si debitmetru dar pot fi si altele. Cel mai bine e sa incepi cu o diagnoza si vezi parametrii. Completeaza locatia ta si poate cineva din zona te poate ajuta
Multumesc! Avand in vedere ca sunt nou pe aici si nu vad unde pot edita topicul, sunt din Piatra Neamț. Dacă se oferă cineva de aici, il primesc deschis. Dar am si un Autoitalia pe aici si ma gândeam sa trag o fugă. Sper sa fie debimetru, am luat un spray de curățat, acum sa ma pun pe treabă.


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2019, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 760
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
Salut,

Nu e nevoie sa editezi postul.
Incearca:
User Control Panel > Profile > Location :)

_________________
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 2003 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2019, 18:33 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cred ca daca mi se intampla ceva asemanator , probabil verificam prima data cat de bun este firul (firele) care vin de la receptorul din spate (este sub stopul de frana de langa luneta) , acesta primeste semnal de la cheie si trimite mai departe prin fire catre usi sa se inchida sau sa se deschida . Probabil acesta nu stie sa dea semnal fiecarei usi in parte si da pentru toate odata ,daca este intrerupt cablul in zona usii ,motorasul de la inchidere nu primeste semnal din cheie.
Dar daca tot se da fata de usa jos ,se verifica mufa care intra in incuietoarea de la usa soferului si de da cu putin spray de contacte electrice , se pare ca motorasul de la inchidere nu primeste comanda de la receptorul inchiderii centralizate si din cauza asta nu merge inchise toate usile din butonul cheii.
Din pacate incuietoarea de la 166 nu este ca cea de Golf 4 sa poata fi desfacuta si reparata , nu este alta solutie decat inlocuirea ei in caz de probleme , eu dupa ce am cumparat masina ,am schimbat toate 4 incuietori cu altele folosite , dar nici noi nu sunt asa de scumpe ,codul 60658342 aferent pentru incuietoarea soferului pentru masina mea costa 587 lei pe original,la jumatate de pret in comparatie cu un suport motor de la distributie. Din pacate diagnoza obisnuita nu pare sa aiba o optiune in care sa se verifice si starea inchiderii centralizate , la mine cablul are decat 3 module :motor, abs si airbag.


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2019, 19:52 
Offline

Joined: 14 Jun 2019, 18:31
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 166
Am sa incerc sa vad si sa fac ce mi-ai spus, poate poate, cine stie. Oricum, motorul l-am rezolvat. Am dat jos capacelul de la cele 3 pistoane de jos, am verificat bujiile, si erau bune. Capacul de sus nu l-am putut da jos fiindca nu am uneltele aferente, dar voi merge la mecanic sa fiu sigur că si alea-s bune. Am folosit o soluție de la FORCH, R578, a fost scumpa ce-i drept, cam 70 de lei, dar sper ca a meritat. Am pus un cric la accelerație sa mi-o tina turata la 2000, si prin furtunul de vacuum, căruia i-am scos un capăt, am folosit tot spray-ul. Pe urmă, am lasat-o la 2000 cam 10 minute in gol, si am mers 5km. Încă face figuri, cand e pe liber se misca acul de la 500 la 1000 in voie, dar in schimb trage si trage si trage pana la capat


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]