It is currently 27 Apr 2024, 18:09

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 10:08 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
dupa cum am specificat in topicul de prezentare membrii noi vroiam o Alfa 166. Pandit una in mintile ei(cat de cat) trei luni si luat. fabricata 2007, cumparata de italian in 2009 (zacuta in reprezentanta) radiata in 2017 si zacuta pana saptamana trecuta. 142000km, 2.4, 185CP. Bube principale, tampon motor dr mancat de ulei (filtru ulei slabit, racorduri flexibile catre radiator ulei mustite, posibil scurgeri simering de sub pinion distributie arbore cotit), usile dreapta prost chituite, burduf planetara dr intepat, freon lipsa, gume din 2009 (probabil ca achizitie in 2009 dealerul i-a pus gume noi).
Masina sta bine pe drum, punte spate ok, fata in mintile ei
Intrebare: usile prefacelift se potrivesc la 2007 ? Alta intrepare, e bataie de cap cu modulul DSP de pus pe masina?
Revin cu detalii pe parcursul reabilitarii


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 16:37 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Printre picaturi azi am initiat algoritmul ptr masina SH recte schimb consumabile, deocamdata fluide si filtre.
Ulei motor XADO 5w40 si un flacon de MoS2 . Folosesc Xado de cum a aparut pe piata, la mine si clienti.
La o toaletare sumara a chiuloasei am observat ca tija clapete swirl sarita si nici nu mai sta, comandat bucsi ptr carpire tija. Din ce se vede pe intrare galerie admisie, e relativ curata la interior, maine poate am timp de curatat egr.
Tampon motor dr nu este pe stoc niciunde in tara, cineva cu un SH bun? Am vorbit cu un coleg de forum dar e bun si planul B (B de la backup).
Ulei servo foarte otravit, cred ca merita un filtru pe retur caseta directie. Cine vrea sa lungeasca durata de exploatare servodirectiei recomand acest filtru, sursa: Traian de la Trami Targoviste.
Ulei cutie opac, din fericire fara aspect si irizatii de vopsea metalizata specific cutiilor uzate. Va primi si niste MoS2 ptr transmisii, n-am avut azi.
Lichid de frana opac, un litru de ATE era prin garaj si gata si asta.
Nu stiu daca politica forumului permite relatarea acestei reabilitari de 166, parerea mea ca este instructiv pentru cineva care vrea sa se murdareasca pe maini.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Da' cu niste poze nu ne incanti si noua ochiul?
Din cate am inteles de la colegi pe forum clapetele swirl cand is pa, is pa. Ori le anulezi fizic si din soft ori unele noi, cu panoplia de piese aditionale de care is atasate si nu pot fi desprinse.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 19:42 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Clapetele sunt ok, se rotesc usor, nu sunt "transpirate" de ulei. Pur si simplu cajele de plastic din tija de actionare s-au ...consumat.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Sa o stapanesti sanatos , nu te zgarci cu pozele . Am o banuiala care e ca mai urmarim si noi anunturile dar as vrea sa o vad si ingrijita :)


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 20:54 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Din pacate tamponul de motor din dreapta nu se gaseste decat pe original , probabil ai cautat destul de bine si stii ca sare de 1000 lei. Eu am cautat acum 1 an jumate si nu am gasit nimic aftermarket ,ma bucuram ca vedeam pe net tot felul de firme si cand dadeam telefon nu era nici un importator care sa aduca acel suport.
In cazul tau ar trebui sa gasesti si ceva folosit in stare mai buna pentru ca oferta este ceva mai mare de 166 pe motorina , in cazul meu nu am avut multe variante pentru ca la motoarele 2.0TS dupa 166 acel tampon are surubul mai lung cu aproximativ 5-6 cm decat la diesel. Pretul pentru unul folosit ar trebui sa fie 100-150 lei ,atata am dat eu ,100 pe unul de diesel si 150 lei pe cel de 2.0TS .


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 22:19 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Merci Mugure. Iuli, inteleg ca ai luat si unul de diesel, unde l-ai pus ? :)
Poate a trecut neobservata intrebarea mea, portierele sunt identice la pre-facelift si facelift?


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 20 Mar 2019, 23:40 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cel de diesel are partea filetata de la jumate in sus tocita , cand l-am cumparat nu stiam ca nu se potriveste la 2.0TS si cand am ajuns cu el la mecanic a trebuit sa il sudeze cu alt prezon sa il mai lungeasca putin ,ca sa iasa din suportul din aluminiu sa poată pune piulita. ,a tinut aproximativ un an ,dupa care a cedat sudura . Acum il tin de rezerva in caz de cedeaza actualul , cateva luni am mers cu acel tampon de diesel si ciotul lui de surub ,dar cu un colier metalic invelit in cauciuc care venea peste cadru si suportul din aluminiu ,si mergea fara probleme .
Am de gand sa merg la un strungar si sa-i refaca o parte din filet ,sa puna o bucsa filetata pe interior care sa o infileteze 3-4 cm in surubul suportului si sa mai infileteze un surub in acea bucsa sa se prelungeasca filetul ,iar suportul din aluminiu il pot largi putin ca mai am unu .

Usile par sa fie la fel , in afara de partea frontala ( aripi , faruri, capota si bara ) nu vad diferente intre facelift si prefacelift , mai in masura sa raspunda sunt cei care au avut treaba cu ambele modele .


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 21 Mar 2019, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Sa o folosesti sanatos! Poate vedem si noi cum arata sa-ti zicem si ca-i frumoasa. :)
In rest poti sa spui absolut tot ce faci la ea, iti recomand sa pui si poze din timpul operatiunilor.

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 23 Mar 2019, 20:37 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Azi am avut putin timp si am mai lucrat la cazan. Schimbat kit distributie si curea anexe. Surpriza, italianul care a lucrat ultima oara la distributie si-a dat el niste semne cu marker si a reusit sa puna pinionul axei de evacuare cu un dinte in avans. Nu mi-am batut capul, cureaua noua Dayco a avut toate cele trei semne (arbore, ax came, pompa inalta). Nu s-a pus problema de interferenta, cand pistonul e la PMS poti roti axa came stg dr un dinte jumatate ( pentru pedanti un dinte un gol si inca jumatate din al doilea) pana atingi cu supapa pistonul. Dupa gresare role deviatie si intinzatoare la cureaua de anexe, cheie si sunetul motorului e cu totul altul. Vibratiile in caroserie au scazut sensibil dar tot e nevoie de tampon motor dr si central. Noroc cu colegul Ion de la Radauti (om de toata isprava si mai si cunoaste ) ca s-a miluit de mine si le trimite luni.
Sa revin putin la lichidul de frana, va descriu algoritmul meu de inlocuire. Toate pistoanele impinse maxim in etrieri, vas pompa frana golit cu seringa. Pe la fiecare aerisitor etrier imping cu o seringa mare lichid in circuit pana in vasul pompei. Dupa fiecare roata golesc vasul. Idem pe la ventilul de aerisire al cilindrului efector ambreiaj, in cazul de fata hidraulica e corp comun cu rulmentul de presiune. Repet procedura de doua ori pentru toate. In felul asta am certitudinea ca lichidul e schimbat 99% si tot jegul, gome sunt extrase.
Cu ocazia asta constatat doua burdufe planetara rupte( unul spre cutie, unul spre roata, nasol ca nu la aceiasi planetara....
Lipsesc mufele cablajului masinii de la senzori uzura placute. Daca are cineva si se poate lipsi de ele...
Am avut o mica problema cu pompa de ambreiaj, pistonul intepenit oleaca chiar la inceput de cursa, cat sa nu sa se mai alimenteze pompa. Un strop de wd40 pe langa burduful tijei pompei si gata. Bey, e cosmar sa ajungi la pompa, n-as vrea sa fiu in locul aluia care trebuie sa o schimbe.
Ceasurile de bord date jos, trei becuri arse. O carpeala italieneasca la releul aerotermei, de electrica, electronica se ocupa un prieten cu abilitati, cunoastere si rabdare necesare (fost alfist actual X3,fara a fi cocalar) . Eu imi cunosc limitele si evoluez in marja lor.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 23 Mar 2019, 20:42 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Sunt convins ca nu am inventat apa calda cu postul asta dar poate prinde bine:
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... INDOW_ID=1


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 25 Mar 2019, 10:51 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Legat de distributie din spusele la mecanic cand am schimbat-o diferenta de jumatate de dinte intre cureaua dayco si contitech (2.4 175 cp) iar pompa de ambreaj am schimbat-o dar am desfacut si scaunul la sofer, altfel o sa ai nevoie de un masaj la spate. Problema cea mai enervanta este la 166 caloriferul de incalzire care cedeaza foarte usor in doi ani am schimbat doua.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 27 Mar 2019, 14:53 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Imi cer scuze inca o data ca nu am reusit sa iti trimit piesele fiindca dupa cum ti-am spus am avut ceva probleme personale si chiar nu am putut.
Referitor la schimbatul distributiei spuneai ca tampoanele tale erau unse cu ulei de motor?ceva de genul cred ca mi-ai zis la telefon. Odata ce ai umblat la distributie zic eu ca era super bine daca demontai baia si pompa de ulei pt.a-i schimba nenorocita de garnitura cu probleme a pompei de ulei asta fiind boala mare la 2.4.
Si in ultimul rand referitor la radiator caldura eu l-am schimbat la ceva timp dupa ce am luat masina cu unul nou in nici un caz cel mai ieftin si sunt peste 3 ani cred si e inca ok. 2.4 nu face presiune in instalatia de racica ca sa arunce apa afara daca nu e busonul pus asa ca recomand ca sa il lasati desfacut atat cat sa iasa aerul daca se face ceva presiune cand se infierbanta motorul.Eu asa am umblat de atunci si nu a prelins nici macar un strop niciodata.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 29 Mar 2019, 23:18 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Stai linistit Ioane, n-am zor. M-am intepenit in burdufe planetara cap dinspre cutie, nu gasesc modelul meu; dupa serie nu corespund. Intre timp cabluri noi la frana de mana, cosmar sub tunelul median si suruburile de la bridele cablurilor. Apropo, sub masca tunelului median, chiar la balanta de prindere a cablurilor am gasit doua mufe, una 5 pini subtiri si una trei pini normali. Are idee vreun coleg ce fac si la ce varianta de echipare?. Urmeaza montat o usa dreapta fata ce tocmai a venit de la C-ta. Decat sa dau 100 euro la vopsitor am preferat 150 lei una cheala, doar cablata si impecabila. Daca tot am umblat la planetare (burdufe batrane) am desfacut aparatorile pivoti, curatati si gresati din belsug. Bieletele antiruliu si capetele de bara au primit si ele acelasi tratament, chinezarie si artizanat sa le desfac pe toate. Burdufuri caseta jos, gresat cremaliera si tachetul impingator (cat s-a putut). I-am facut viata usoara omului de la unghiuri directie ca am destelenit filetele la bielete. Mai trebuie umblat si la surubutri bucsa anterioara bascula inferioara unde sunt saibele alea de reglat "crecanatura".
Curatat valva egr, refacut ceva trasee de vacuum cu furtune proaspete. Rezolvat si tija clapete.
Un mocartan care a umblat sub aripa stg fata a decupat contra aripa de plastic, jumatatea anterioara, si am cutia de viteze dezvelita. O fi avut treaba la cutie ....
Bre Ioane cum sa mergi cu buson desfacut la vas? Realizezi ca un sistem de racire depresurizat in punctele fierbinti inseamna vaporizare? Care vapori nu asigura transfer termic implicit evacuare caldura. Poti reface tarajul supapei din capac vas la o valoare mai mica, 1.1 bar...


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 30 Mar 2019, 10:35 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Nu desfacut ci slabit. Nu sunt primul ce spune asta pe forum,eu vazand aici am incercat. Am umblat asa in jur de 3 ani si nu am completat lichid niciodata avand si termostat nou pe masina deci apa tot timpul la 90.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 30 Mar 2019, 20:45 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
De retinut. Desi prefer sa verific tarajul supapei din dop cu compresorul (se scoate furtun traseu aerisire din partea de sus a vasului, se astupa capul furtunului si se mufeaza pistolul compresorului la stut vas, 1.1 bari daca se deschide supapa e OK)


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 08 Apr 2019, 16:40 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Am mai lucrat cate ceva...Pus tampoane motor de la Ion (sa traiesti). Pierdere ulei dreapta fata, am avut noroc, a fost numai o-ringul de etansare dintre corp pompa ulei si flansa de filtru, aia din care pleaca si racordurile radiator ulei. O-ringul era ebonita de copt, s-a faramitat cand l-am scos. Cu ocazia asta am dus la restrans sertizarile de la racorduri, erau "transpirate" la imbinarea teava-furtun. Normal ca s-au rupt suruburile de la flansa racord in corpul radiatorului. Sa vad maine daca am timp de lacatuserie. Cosmar la suruburile prindere grup electroventilatoare pe radiator apa, cam strangi din fund la ruginiturile alea. Basca accesul halucinant. Bey, e o tabla pe care e pusa mufa sondei lamda, pana nu o dai jos nu ajungi unde trebuie. Compresor clima dat jos, noroc ca nu mai era freon, (niciodata nu am demontat compresor cu eliberare in atmosfera a freonului). Un bun prilej sa spal temeinic intercooler, radiatoare, tot maine. Am dus si injectoarele la verificat, perfecte. La pistonul 5 compensarea era cam mare, 1.7-1,8 rece, scade la 1,2 cald. De asta le-am verificat. Pentru ca masina e zacuta doi ani probabil cilindru 5 a apucat cu supape deschise si au ceva coroziune, un pic mai mica compresia. De asta e mai lenes si are nevoie de ceva compensare, Odata bagata la drum se va rezolva.
Un zornait la rotile fata s-a dovedit a fi de la ecranele termice pivoti inferiori. Niste tablite prinse in trei nituri de aluminiu de fuzete, care nituri s-au corodat si erau doar cu numele. Refacuta prinderea, adica jos etrieri si discuri, bagarea "destiului".... Bun prilej de facut oglinda flansele de roata si discurile pe suprafata conjugata lor
Un scartait de cauciuc pe spate sus, trebuie vazut ce-i cu flansele de amortizoare spate. Mi-e scarba de dat jos plansa de la luneta.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 08 Apr 2019, 22:28 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Este bine ca te pricepi la masini (probabil lucrezi in domeniu) si te ocupi singur de ea , nu mai stai după nimeni să te lamurească cand apare o problemă . Masina are kilometri putini dacă sunt reali , si eu cand am cumparat-o arata in bord 150.000 si in ecu 147.000 ,in cazul meu era prea frumos sa fie adevarat ,in cazul tau poate ai si carte service. Motorul de 185 CP mi se pare potrivit pentru masina .


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 11 Apr 2019, 19:50 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
In sfarsit pus la loc tot ce tinea de radiator ulei, compresor AC, bara fata (refacuta prinderea de traversa inferioara), contra-aripi. Hip-hip, scurgeri de ulei"0". Verificat elv comanda wastegate, moarta, inca 190 lei Pierburgu'...
Schimbat usa dr fata, bey este inginerie cu clanta, pune geamul sus, da geamul jos. Cand a fost gata stupoare,plina de clopotei, nu am verificat ca cei de la dezmembrari au lasat in usa o mana de bride, suruburi si piulite in spatiul ingust de la baza usii. Nu zic ca am platit usa cablata dar au taiat firele de la broasca, iar decablat, cablat. Si parea serios la telefon ...(Agigea, Constanta ca sa stiti ce sa cereti). Ceva bataie de cap cu lufturile usii, anevoiasa si migaloasa treaba.
Maine cred ca ajung niste gume noi, a incercat cineva 225x50xR17 daca merg pe 166-le de fata?
Aveti solutie, rezolvare la faptul ca plasticele din interior sunt lipicioase? (cred ca au inghitit un litru de silicon sau ce zeama a dat nenea fost proprietar).


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 11 Apr 2019, 21:33 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cred ca plasticele lipicioase sunt o problema comuna la 166 , totusi la tine este model mai nou , la mine inteleg din cauza varstei si fostilor proprietari aproape se lipea musca de consola centrala , torpedou , capac sigurante si mă mai murdaream de vopsea pe maini sau pantaloni .
In cazul meu solutia a fost sa le demontez si sa le fac o baie in cada cu dusul si apa calda si sa le frec bine cu solutie de spalat vase si peria , la torpedou am fost mai atent si in acest mod am scapat in mare parte de zonele lipicioase .
Din cauza ca nu imi placea calitatea vopselei care ramasese pe plastice (de exemplu torpedoul din crem sa facut negru) am comandat un spray de vopsea special pentru plastice cu 50 lei si am dat pe consola centrala , torpedou si capac sigurante .
La mine bordul nu a fost lipicios .

Legat de anvelope este bine sa te orientezi catre ce ai in carte sau ce poti trece in carte la RAR .
La tine este model mai nou ai alte dimensiuni , de exemplu eu pot pune pe masina doar 225/45/17 , 215/55/16 si 205/55/16 doar daca mai duc la RAR.

Iar cu cei de la Agigea , au 1 sau 2 166 pe motorina la dezmembrat cred ca sunt cel mai mare parc de dezmembrari din judet ,daca au ceva agitatie ,baieti care scot piesele se grabesc si se intampla sa mai greseasca fara sa isi bata capul prea mult.
Am avut intentia sa cumpar un suport superior de radiator pentru 166 , dar la motorina este putin mai lat decat la benzina si avea joc . Noroc ca l-am gasit pe al meu dupa cateva luni prin balcon.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 11 Apr 2019, 21:48 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
https://www.tyresizecalculator.com/char ... l-diameter
m-am lamurit, sunt numai 12mm pe raza diferenta intre 45 si 50. Incap sub talerul amortizoarelor.
Iuli, merci de pont, o sa incerc local cu detergent sa vad de iese...


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 11 Apr 2019, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Triumf, solutie de spalat grasimea de pe aragaze, da rezultate la plastice lipicioase.

_________________
DA !


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 12 Apr 2019, 15:18 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Sa traiesti Asciuta, m-am gandit la Triumf dar e pe baza de soda caustica, mi-e sa nu le albeasca, ai incercat tu?
Azi am iesit in trafic, dupa jumatate de ora pompa ambreiaj a inceput iar sa agate,sa nu revina si debraiaza foarte jos, clar pierdere interna de presiune, cere un kit de reparatie, mi-e groaza de dat jos...M-am amagit cu remediatul din tub (wd40)
In rest e ok masina, mici scartaituri la flansele amortizor spate, franeaza prost, discuri oxidate de stat, aia 185 de cai euro4 n-au nicio treaba cu aia lenesi de euro5. Fumega cateva secunde la accelerari brutale, trebuie incinsa putin sa se duca depozitele de funingine.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 12 Apr 2019, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
E "boala" plasticelor astora de 166 (eu am avut gri).
Solutia mea a fost sa le schimb pe toate cu cele negre de pe masina donatoare. Ce nu s-a putut schimba, am dat jos vopseaua si am vopsit cu spray negru de plastice. Momentan tine foarte bine

Pe AlfaOwner multi dadeau tot stratu jos de vopsea si le revopseau. Alta solutie pe termen lung nu am vazut

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 12 Apr 2019, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
adrianlucian Quote:
Sa traiesti Asciuta, m-am gandit la Triumf dar e pe baza de soda caustica, mi-e sa nu le albeasca, ai incercat tu?
La fostul meu Stilo a a dat rezultate.
Curatat bine cu Triumf si apoi spalat cu multa apa.
Dupa nu am mai dat cu vopsea. Plasticul nu a mai avut acel feeling de cauciucat ca unul original dar a ramas negru.

_________________
DA !


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 87 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]