It is currently 22 May 2024, 06:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 22 Nov 2017, 23:45 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Cautand pe net un far OM xenon care vad ca sunt cam rarute la dezmembrari, am gasit o Alfa 2003 culoare ca a mea despre care proprietarul imi spune ca sta pe dreapta din 2010. Numere Germania 140.000 km motorul defect,rupt din mers. In rest impecabila tehnic si estetic. Dupa ce am primit foto sa ma conving si am fost lamurit de ce a stat atat timp m-am hotarat sa o cumpar.
Echipare Distinctive,credca este chiar full: xenon adaptiv,senzori ploaie,turela,comenzi volan,telefon,scaune piele incalzite si el.cu memorie in stare f f buna,webasto,jante pe 17,navi,magazie cd,sistem audio cu amplificator in portbagaj. Cam atat mi-a venit in minte, restul dotarilor ce nu le-am enumerat banuiesc ca sunt standard. Tot ce s-a putut verifica cu motorul oprit functioneaza. Nu stiu webasto cum functioneaza la Alfa,butoane pt.programare nu am vazut sa aiba nicaieri in masina,asa ca habar nu am.
Si acum sa revin la subiect:
Oare ma costa mult recarosarea? A mai facut cineva de pe aici,stiu ca am un pic de umblat,procedura nu-i chiar asa simpla.

Seria sasiu in afara de sub pres dreapta unde mai este pansonata sau lipita pe caroserie?? Parca m-ar bate capul sa pun motorul si numerele de pe cea veche si sa o pun in circulatie. De asta intreb:in cate locuri e scrisa seria??? Asta e o golanie ce imi trece prin cap,nu inseamna ca gata maine fac treaba asta lucru total nerecomandat si ilegal,dar na...gandul ma bate.


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 02:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
Pai daca tot ai cumparat-o de ce nu o inmatriculezi si muti pe ea motorul functional (presupunand ca e compatibil)? cred ca e mai sigur, safe, corect, ieftin, etc decat orice idee ti-a trecut prin cap.
Oricum acum motoarele sunt trecute la consumabile...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 07:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
1. Nu are cum sa o inmatriculeze pentru ca nu poate merge cu ea la RAR cu motorul bubuit .

2. Ce zici tu e ilegal si ar fi bine sa nu pui asta in practica . O combinatie intre cele doua idei ale voastre ar putea sa mearga dar nu sunt 100% sigur . Daca al tau care merge e acelasi tip de motor cu cel de pe β€œnemtoaica” , ii iei cu un flex seria astfel incat sa fie ilizibila si mergi cu masina la RAR . E posibil sa mearga faza asta dar trebuie sa ai toate actele in regula pentru inmatriculare . Si sa gasesti pe cineva care sa iti spuna sigur ca merge chestia asta la RAR .

Recarosarea e f complicata si nu cred ca o poti face . Din ce tin minte trebuie sa ai niste acte de import pentru masina adusa , facturi de transport , taxe etc . Dar si asta trebuie sa afli sigur , eu vorbesc din ce imi aduc aminte .

Un om care se ocupa cu inmatriculari si RAR la tine in oras ar putea sa te lumineze :)


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 09:33 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Motoarele sunt identice 2.4 150 hp. Si da,orice as vrea sa fac este dificil.De inmatriculat zic ca ar fi complicat pt ca am doar actele de Germania fara fiscal si contract vanzare cumparare cu vechiul proprietar. El fiind in alta parte cand am cumparat masina.
De asta intreb in cate locuri e scrisa seria?? Daca ar fi doar in dreapta jos sub pres,mai in secret as merge la un meserias as decupa pe o portiune mai mare tabla cu seria de pe cea veche si as sudao pe asta. Dupa care polizat frumos,chituit si vopsit toata portiunea de sub picioare si scaun ,la fel si dedesupt. Practica asta am mai auzit-o si stiu ca nu e recomandat dar na...suntem romani 😁😁


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 09:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Hai ma , nu cred ca ai risca niste ani de parnaie pentru o masina de 2000 eur .
Iar seria nu e doar intr-un singur loc , sunt doua sau trei .


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2929
Location: Bucuresti
ioonak88 Quote:
Motoarele sunt identice 2.4 150 hp. Si da,orice as vrea sa fac este dificil.De inmatriculat zic ca ar fi complicat pt ca am doar actele de Germania fara fiscal si contract vanzare cumparare cu vechiul proprietar. El fiind in alta parte cand am cumparat masina.
De asta intreb in cate locuri e scrisa seria?? Daca ar fi doar in dreapta jos sub pres,mai in secret as merge la un meserias as decupa pe o portiune mai mare tabla cu seria de pe cea veche si as sudao pe asta. Dupa care polizat frumos,chituit si vopsit toata portiunea de sub picioare si scaun ,la fel si dedesupt. Practica asta am mai auzit-o si stiu ca nu e recomandat dar na...suntem romani 😁😁
Dupa cum te avertiza si Mugurel, treaba cu decupat, sudat, este extreme de riscanta; se lauda lumea, dar lucrarea aia tre sa fie facuta de un bijutier si sa ai si terenul pregatit de cate ori iti verifica cineva seriile.
Mai bine faci o recarosare oficiala, iti trebuiesc acte de provenienta si acte dintr-un service care macar sa pretinda ca ti-a facut mutarea motorului, noua caroserie sa fie din acelasi an, sau mai noua; costul formalitatilor te duc in vreo 500E.
S-a mai discutat despre recarosare pe forum..

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2016, 16:29
Posts: 349
Car: 159 2.4 Q4 SW
Location: Bucuresti
nu e mai simplu sa iei tot de pe "nemtoaica" si sa pui pe a ta actuala? eventual chiar si instalatie electrica? intr-adevar e mai mult de munca dar mi se pare ca este cu mai putina bataie de cap cu actele. cel putin eu asa as face, in conditiile in care caroseria ta nu prezinta probleme care sa necesite recarosare.

_________________
Enjoy the simple things in life!

//Alfa Romeo Giulietta QV
//Alfa Romeo 159 2.4 Q4
//Lancia Y 1.4 12V


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
Bajetii, ca sa inteleg: ia masina pe platforma, ca nu se poate deplasa, o baga in service pentru engine swap, care mai nou e consumabila, o ia iar pe platforma in curte la RAR, aia isi vara nasul, analizeaza si ii dau un set de numere rosii.
Nu asta e cursul? Ai nevoie de ceva acreditari speciale ca sa schimbi un motor cu fix aceleasi specificatii? Pierd eu ceva din peisaj?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Daca seria se poate citi il resping . Altfel , asta i-am sugerat si eu dar cu seria polizata


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2017, 23:33 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Trebuie sa vad ce acte imi da la ea. Proprietarul spune ca are cartea masinii si actele de Germania. Imi spune ca se poate inmatricula cu ele,eu deocamdata ma indoiesc ca ar fi posibil. Sincer nu pre cunosc fiindca nu mi-am batut capul niciodata sa inmatriculez o masina,asa ca neinteresandu-ma chiar de-am fost auzit pe la altii nu am bagat la cap πŸ˜‚πŸ˜‚
Dupa capul meu nu cred ca as putea-o inmatricula direct de pe actele de Germ ci trebuie radiata si abia cu acel document,cu act de vanzare cumparare si fiscal din partea lui as putea face asta.
Sa mut de pe ea pe a mea nu prea m-ar incanta ideia pt ca e multa treaba si as ramane fara webasto,turela si sistem audio ca dora nu oi sta sa desfac masina ca sa schimb fir cu fir. Cunostinte,placere si rabdare ar fi dar ce folos ca timp nu. Si sa o dau pe mana cuiva pur si simplu parca nu as avea incredere. Sunt curios la recarosare imi trebuie cam aceleasi acte ca si la inmatriculare??Sau doar un act de provinienta.


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2017, 00:07 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Nu am luat la cumparare actele pt ca pur si simplu am fost neinteresat pot spune. Dupa multa multa munca ca sa o urnesc din loc si sa o urc in camion mi-am adus aminte de acte in ultima secunda,intreb la tel proprietarul(el nefiind in acea zona)si imi spune ca sunt in mapa din masina. Stiind ca am vazut acea mapa in torpedou nu m-am mai urcat ca sa ma uit pur si simplu mi-a fost greu zic dale naibii de acte tre sa fie. Abia la mine dupa ce am spalat-o si am vazut cat de bine arata zic hai sa vad actele si nimic: doar manualele de utilizare si doua facturi pe cauciucuri si unghi directie din 2010 πŸ˜‚πŸ˜‚.
Sun pe domnul si imi spune ca tre sa fie in alta parte la un loc cu actele de la motocicleta,avand alaturi de Alfa si o moto care statea si ea de ani buni aruncata. Mi-a zis ca m-i le trimite prin posta cand ajunge in zona,asa ca voi vedea ce va fi.


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2017, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
imi aduc aminte parca mai este o serie in portbagaj, sub mocheta langa roata de rezerva? poate gresesc....


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2017, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
ioonak88 Quote:
Nu am luat la cumparare actele pt ca pur si simplu am fost neinteresat pot spune. Dupa multa multa munca ca sa o urnesc din loc si sa o urc in camion mi-am adus aminte de acte in ultima secunda,intreb la tel proprietarul(el nefiind in acea zona)si imi spune ca sunt in mapa din masina. Stiind ca am vazut acea mapa in torpedou nu m-am mai urcat ca sa ma uit pur si simplu mi-a fost greu zic dale naibii de acte tre sa fie. Abia la mine dupa ce am spalat-o si am vazut cat de bine arata zic hai sa vad actele si nimic: doar manualele de utilizare si doua facturi pe cauciucuri si unghi directie din 2010 πŸ˜‚πŸ˜‚.
Sun pe domnul si imi spune ca tre sa fie in alta parte la un loc cu actele de la motocicleta,avand alaturi de Alfa si o moto care statea si ea de ani buni aruncata. Mi-a zis ca m-i le trimite prin posta cand ajunge in zona,asa ca voi vedea ce va fi.
Ai grija ce faci cu masina asta . Din punctul meu de vedere suna f dubios si e posibil sa ai o masina furata . Daca mai plusezi si tu ca taiatul seriilor nu te vad bine deloc . Ai vreun act incheiat cu cel de la care ai luat-o ? Un buletin ceva ?


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2017, 22:10 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Sigur ca am,doar nu am plecat la drum fara. Nu as crede asa ceva,da oricum totul e posibil. Ma intreb cine fura o masina si o tine 2 ani intr-un garaj si 5 in curte la o cunostinta. Avea rotile dezumflate si blocate de rugina ,prin locurile unde nu a suflat vantul si s-a tot depus praful avea iarba si burete. Si plus ca cei din zona care au asistat si m-au ajutat la incarcat spuneau vai de cand e masina asta aici tot spunea ca o repara si uite ca tot asa a ramas.. Fara acte am plecat pur si simplu din vina mea (lipsa de interes,mai ales la cat de murdara si urata era nu mi-am imaginat ca dupa ce o-i spala-o va arata mult mai bine chiar si decat a mea).


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2017, 22:25 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
tranzafirul Quote:
imi aduc aminte parca mai este o serie in portbagaj, sub mocheta langa roata de rezerva? poate gresesc....
Nu stiu. Nu am avut timp sa ma uit mai in detaliu. Dar mai mult ca sigur e trecuta in mai multe locuri. Deocamdata inca nu m-am atins de ea,mai stau...ma mai documentez,mai astept pareri. Cand o sa prind un pic de timp o sa dau motorul jos.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]