It is currently 28 Apr 2024, 17:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 02 Sep 2017, 22:21 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pentru motorul de 2.0 TS ma interesau cateva sugestii la inlocuirea kitului de ambreiaj si inlocuirea cutiei.
A venit randul sa schimb cutia de viteze si kitul de ambreiaj si vroiam sa intreb ce solutii sunt pentru demontare/montare, vazand ca mecanici au pus prima data mana pe o Alfa Romeo am zis ca poate aflu intre timp ceva informatii care pot sa ii ajute la montarea cutiei ca sau chinuit cateva ore si nu au reusit varianta cu rulmentul in placa, dupa care dadeau vina me masina ca nu are suport de prindere a motorului pe sus ca sa il fixeze sa stea drept.

Nedumeririle ar fi urmatoarele :

1.Cadrul trebuie dat jos obligatoriu pentru scoaterea cutiei sau exista si alta solutie mai simpla ? Am auzit si varianta ca poate fi scoasa cutia prin locul rotii din stanga.
2.Motorul de 2.0 TS are suporti in caz de trebuie suspendat motorul in caz de se scoate cadrul , eu nu am vazut vreunul la motorul meu,la vechea masina aveam o platbanda mai groasa cu gaura la capat de care se agata motorul.
3.Rulmentul de presiune cum se monteaza mai usor :
-se infige direct in placa de presiune montata pe volanta si in timp ce se impinge cutia se spera ca intra pe pozitie furca in urechile rulmentului din primele incercari.
-Rulmentul se prinde de furca cutiei de viteze ,se trage furca sa nu cada rulmentul ,si dupa ce se pune cutia pe pozitie de proba si atunci se apasa mai tare de furca in speranta ca se infige bine in placa de presiune pentru ca atunci cand se apasa pedala de ambreiaj el trage placa de presiune nu o impinge ca la majoritatea masinilor si daca nu este infipta bine in placa sunt sanse sa iasa rulmentul dupa cativa kilometri.

Din cate am observat comform TecDoc kitul de ambreiaj pentru 166 2.0 TS este la fel ca cel dupa 156 si 147 variantele pe motorina 1.9 si 2.4 jtd si cutia de viteze nu are nici o treaba cu cele de la 2.0TS dupa 147 si 156 ,cutia mea se aseamana tot cu cele de la variantele pe motorina.


Attachments:
cutie.jpg
cutie.jpg [ 1.18 MiB | Viewed 5713 times ]
Cadru motor.jpg
Cadru motor.jpg [ 2.33 MiB | Viewed 5713 times ]
Top
   
PostPosted: 03 Sep 2017, 22:23 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Se pare ca cei care se pricep si au chef sa dea niste lamuriri sunt mai putini decat alfele 166 pe care le vad pe strazi ,iar cei care sunt si mecanici nu au timp sa să își piarda timpul cu toate intrebarile puse pe forum. Pana la urma este de inteles Alfele sunt putine , inscrisi pe forum si mai putini iar cei care se pricep la ele sunt si mai putini.
Am pus in discutie o operatiune de care se lovesc majoritatea celor care detin o Alfa Romeo pentru cativa ani ,uni au ghinionul si trebuie sa dea cutia jos mai repede alti mai tarziu , in lipsa unor pareri de la meseriasi de Alfe postez procedura de demontare din punct de vedere teoretic prezentata de programul eLearn ,practic nu stiu cum sta treaba dar accept orice parere .
Văzând sambata ca in cateva ore nu au reusit sa puna cutia la loc ,sau chinuit de cateva ori fara succes ,au incercat cu rulmentul infipt in placa de presiune si cadrul dat jos , cutia a fost data jos e vineri ,azi am copiat la imprimanta procedeul de demontare /montare cutie de viteze din eLearn si l-am dat azi sefului care detine serviceul unde am masina , cum era de asteptat el care nu este mecanic sa suparat ca ce naibi, il invat pe el ,mai este si orgolios pe deasupra,nu mi-am batut prea mut capul cu ce a zis ,daca mecanici pot sa isi faca o ideie mai clara este ok.


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 1.34 MiB | Viewed 5669 times ]
2.jpg
2.jpg [ 1.4 MiB | Viewed 5669 times ]
3.jpg
3.jpg [ 1.35 MiB | Viewed 5669 times ]
4.jpg
4.jpg [ 1.36 MiB | Viewed 5669 times ]
5.jpg
5.jpg [ 624.37 KiB | Viewed 5669 times ]
Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 01:31 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
1. Cadrul se da jos, e chin altfel.
2. Motorul nu are ureche de sustinere, se pune un cric pe baie.
3. Rulmentul se pune pe cutie, prin furca si se blocheaza aceasta retrasa.
4. Cel mai probabil nu au centrat discul cum trebuie sau nu ii duce capul sa invarta motorul/planetara.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 09:45 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Mulțumesc frumos , le comunic mecanicilor ,dacă vor să asculte bine daca nu sa se chinuie


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 21:01 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Intr-un final sa terminat cu montarea kitului de ambreiaj , sigur m-au injurat patronul service-ului si mecanici ca am tinut elevatorul ocupat vineri , sambata jumatate de zi si luni toata ziua , seful de service ca a pierdut bani tinand rampa ocupata si mecanici ca nu au facut mai multă spagă. Pana la urma nu este vina mea ca au acceptat si nu au experienta pe Alfa si sa lungit 2 zile jumate.
Îi multumesc lui tzzivii pentru indicatii , daca stiam că ma tine cutia până la Bucuresti trageam o fuga cu programare dinainte dar imi era sa nu ma lase cutia pe drum si sa ma coste mai mult platforma pana la service decat costurile cu montatul cutiei si kitului de ambreiaj.
Trebuie sa ii multumesc si lui Marius ,cunoscut pe OLX care o masina ca a mea si de la el mi-am facut primele idei cu ambreiajul pentru ca a umblat de catea ori la cutie a avut amabilitatea sa explice zilele trecute cum a procedat el si tot el mi-a zis despre garnitura de la rulment sa fie peste siguranta.
Varianta lui era daca se inlocuieste doar kitul de abmbreiaj ,nu se da cutia jos doar se scoate roata din stanga cu tot cu amortizor , se baga un cric sub baia de ulei se salta putin pana se desprinde cutia de motor , si se trage cutia suficient de mult pana se face loc pentru demontat /montat kit ambreiaj , rulmentul ramane pe cutie cand se pune la loc , cutia a zis ca a scos-o odata tot pe la roata.

Pana la urma cutia o poate demonta /monta orice service sau mecanic mai rasarit , daca sunt niste secrete care acestea sunt legate de rulmentul de presiune si aceste pot face diferenta intre a termina mai repede sau mai greu.

1.Varianta cea mai rapida este sa se puna pe furca cutiei , se impinge furca la maxim sa se apropie cat mai mult de cutie si se tine asa pana cand se pune cutia pe pozitie ,in timp ce se baga cutia la mine sa auzit clanc-ul facut de siguranta rulmentului care intra in soarele placii de presiune , dupa ce se prinde cutia de proba se apasa brusc mai tare de furca catre spatele cutie sa se fixeze mai bine rulmentul in placa de presiune ,partea neplacuta este ca daca din diferite motive nu se fixeaza bine sunt sanse sa sara rulmentul din placa de la inceput sau dupa cativa kilometri.

Atentie mare la rulmentul de presiune , mai precis inainte de montaj trebuie trasa garnitura de cauciuc peste siguranta din sarma ca in fotografie,doar asa se poate fixa usor rulmentul in placa ,daca nu o puneti ca in fotografie nu stiu daca aveti sanse de reusita.

2.Varianta cea mai complicata este sa se puna rulmentul in placa de presiune si sa se spere ca la montarea cutiei nu se misca rulmentul prea mult si intra in urechile furcii , varianta asta a incercat-o cineva dar sa chinuit jumatate de zi sa puna cutia pe pozitie asta a fost la 166 2.4 JTD.

La masina mea in timpul operatiunilor a aparut o prima problema si anume bucata de planetara care duce catre roata din dreapta si trece prin suportul de alternatoar a avut o problema in sensul ca a inceput sa ii cada bilele din rulmentul care vine fixat in suportul de alternator si nu stiu daca se gaseste bucata din capatul planetarei separat sau se cumpara toata planetara cu totul.


Attachments:
1.pozitie initiala a garniturii.jpg
1.pozitie initiala a garniturii.jpg [ 1.46 MiB | Viewed 5596 times ]
2.pozitie corecta garnitura.jpg
2.pozitie corecta garnitura.jpg [ 1.49 MiB | Viewed 5596 times ]
Pozitie corecta montaj dar cu garnitura trasa peste siguranta..jpg
Pozitie corecta montaj dar cu garnitura trasa peste siguranta..jpg [ 2.62 MiB | Viewed 5596 times ]
planetara scurta.jpg
planetara scurta.jpg [ 870.8 KiB | Viewed 5596 times ]
Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 22:02 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
unde ai fost cu masina?


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 22:12 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu am fost unde era mai aproape de casa pentru ca vroiam sa stau pe langa masina si anume pe strada Caraiman , cand vii dinspre CET ,treci calea ferata ,de cei care repara turbine si spaltorie si primul drum in dreapta duce intr-o curte acolo in capat este un sevice care fac si unghiuri de fuga , dar au zis ca nu mai fac Alfa Romeo decat pe partea de articulatii , la motor oricum nu se baga la cutie sau lecuit cu a mea si nu mai risca a doua oara.

Mai este cineva in spate la OMV-ul din zona campusului universitar din zona Sat Vacanta , acolo sunt niste service-uri si 2 Itp-uri intr-o curte ,acolo am vrut sa ma duc prima data la un mecanic pe nume Viorel acesta o sa revina din concediu saptamana asta sau la inceputul saptamanii viitoare , el pare mai bazat decat cei la are am fost.


Last edited by iuli78 on 04 Sep 2017, 22:24, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 22:21 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 479
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Mai lipsea sa te duci in piata la Balada , la aia care vand branza si patrunjel. no-name-urile astea se ocupa numai cu ununouatedei ! Du-te la cineva serios data viitoare..


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 22:28 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am drum si prin piata Balada ,doar cand vreau sa cumpar bere Cazino.
Daca vrei serios , te duci la reprezentanta sau la service-urile mari care practica preturi asemantoare cu cele din reprezentanta ,asta pentru cei pe care ii tine buzunarul. In Constanta crezi ca sunt multe firme serioase cand vine vorba de Alfa Romeo? Oare cati mecanici din Constanta au mai dat jos un kit de ambreiaj de 166 indiferent de model cand sunt cel mult 5-6 in tot orasul.
Te rog daca stii un service bun cu preturi acceptabile eu sunt receptiv , nu ca la Iulius Service care imi cerea 740 lei pentru inlocuire kit ambreiaj pentru motor cu cadru , ca nu imi deconta nimeni bani pentru factura oferita de ei.


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2018, 08:08 
Offline

Joined: 30 Nov 2017, 18:26
Posts: 30
Car: Alfa Romeo 159
Si eu am schimbat recent kit-ul de ambreiaj la 166 2.4jtd si tot la fel am dus-o la un service apropiat de casa pentru a putea avea access la masina oricand. Dupa ce a terminat mecanicul de montat kit-ul de ambreiaj m-a sunat ca e gata masina dar nu stie ce se intampla cu ambreiajul de nu are presiune si sta mereu jos. M-am dus la service si am constat ca ambreiajul nu avea presiune deloc si trebuia facuta aerisirea lui. Insa ca sa aflu ulterior ca mecanicul nu schimbase niciodata la o AR un ambreiaj si nu stia cum sa faca aerisirea ambreiajului. Lucru care m-a uimit avand in vedere cat de simplu este sa ii faci aerisire pentru ca are un aserisor.
M-am dus la aces mecanic pentru ca era mai ieftin si nu aveam bani sa ma duc la unul mai scump avand in vedere ca masina nu mai mergea deloc si aveam nevoie urgenta.
Intr-un final am reusit dar sa imi fie invatatura de minte data viitoare sa nu ma mai duc la el. Ca sa nu mai spun ca mi-a rupt simeringul de la cutie si acum masina mea pierde ulei din cutie si trebuie sa suport eu cheltuielile ca el nu a vrut sa recunoasca nici in ruptul capului dupa ce m-am certat cu el o ora explicandu-i ca masina mea nu pierdea gram de ulei.

PS: Rulmentul tau arata bine. Al meu a fost spart.


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2018, 16:03 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
La tine cand ai schimbat kitul de ambreiaj ,a dat jos cadrul motorului sau a dat doar roata din stanga cu tot sistemul de suspensie si a tras cutia pe acolo cat sa isi faca loc sa schimbe kitul ?
Totusi daca a stiut ca rulmentul se pune in furca cutiei si se trage garnitura de cauciuc peste siguranta rulmentului , inseamna ca totusi la dus capul mai mai mult decat pe cei care sau ocupat de cutia mea , aici mai exista riscul sa iasa rulmentul din placa de presiune dupa o perioada scurta ,daca nu este infipt bine de la inceput .
Partea buna este ca a reusit sa schimbe ambreiajul fara probleme si sa lovit doar de ce era mai simplu (aerisirea).
Si ”mecanici” la care am fost, a fost prima data cand au dat jos o cutie de Alfa Romeo , au reusit sa o dea jos dar mai greu a fost cu pusul , au zis ca nu se mai complica cu Alfa Romeo.

In general apar probleme in plus cand se ajunge la mecanic , cateodata din neatenita lor altadata din caza pieselor uzate ,la mine de exemplu cand am schimbat cutia si kitul de ambreiaj , au cazut bilele rulmentului de la planetara, in suportul alternatorului vine un rulment ,probabil este asemanator si la motorina ,fara acel rulment mijlocul planetarei stangi nu sta fix si are tendinta sa se miste , la mine rulmentul a fost cheltuiala neprevazuta .
Probabil daca nu se ghideaza bine planetarele exista riscul sa atinga semeringurile cand se fixeaza cutia.

Rulmentul nu arata rau dar se auzea de cand am cumparat-o ,un zdranganit de rulment care disparea cand apasm ambreiajul , acum ca era de la rulment sau din cutie nu mai stiu sigur ca discul de ambreiaj arata aproape ca cel nou , eu am fost nevoit sa schimb si cutia .


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2019, 21:11 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Nu stiu cum o fi pedala de ambreiaj la alte modele de Alfa Romeo (sau alte masini) din perioada 1998-2004 ,dar la Golful 4 a lui fratimiu pedala de ambreiaj este foarte moale ,in genul pedalei de acceleratie , dupa ce merg cu Golful si ma urc si in 166 simt pedala foarte tare , pana ma obisniesc din nou cu ea.
Pedala de ambreiaj am simtit-o ceva mai moale cel mult 2 saptamani dupa schimbarea kitului de ambreiaj ,dupa care a revenit ca inainte .
La Golf pedala este la fel de moale ca la inceput si are 2 ani de cand a schimbat kitul de ambreiaj .
Nu stiu daca la Alfa Romeo (147,156,166,GT) este normal sau nu ,ca pedala de ambreiaj sa fie ceva mai tare.


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2019, 23:37 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Este cineva cu 166 care are pedala de ambreiaj moale , in genul celei de acceleratie ? In speranta ca pedala de ambreiaj devenea mai usoara ,ma gandeam in prima faza sa inlocuiesc pompa de ambreiaj ,cea de la pedala , care face ceva zgomot cand apas pedala de ambreiaj (scartait), am dat cu vaselina in diferite locuri dar degeaba .
Am o pompa de ambreiaj , ma gandeam sa inlocuiesc garniturile (set reparatie AUTOFREN SEINSA D1199) in speranta ca disparea scartaitul la apasarea pedalei si di devena mai moale la apasare.


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 06:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Tot moale este la o Bora din 2002.
Cred ca asa au fost proiectate.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 08:17 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Este bine daca pedala este moale , la mine este tare ,a fost mai moale aproximativ 2 săptămâni după înlocuirea kitului de ambreiaj, după care sa întărit ca înainte. Mi-ar fi plăcut să fie la fel de moale că pedala de accelerație .


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 08:25 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
iuli78 Quote:
Este bine daca pedala este moale , la mine este tare ,a fost mai moale aproximativ 2 săptămâni după înlocuirea kitului de ambreiaj, după care sa întărit ca înainte. Mi-ar fi plăcut să fie la fel de moale că pedala de accelerație .
Cred ca nu ai inteles.
Bora este tot WW.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2019, 21:37 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Scuza-ma ,abia ma trezisem ,am confundat Bora cu Brera :D

Nu imi place ca daca este pedala mai tare ,sunt momente cand din diferite motive nu apas la maxim si mai caraie cateodata ,daca ar fi fost mai moale apasam cu usurinta si evitam caraiturile .


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2019, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
iuli78 Quote:
Scuza-ma ,abia ma trezisem ,am confundat Bora cu Brera :D

Nu imi place ca daca este pedala mai tare ,sunt momente cand din diferite motive nu apas la maxim si mai caraie cateodata ,daca ar fi fost mai moale apasam cu usurinta si evitam caraiturile .
Daca vrei o pedala mai moale trebuie sa gasesti o pompa cu diametrul mai mic la pedala de ambreiaj.
Bineinteles trebuie sa gasesti una la care sa se si potriveasca urechile de prindere.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2019, 13:03 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Eu am schimbat pompa de ambreaj cu una sachs si pedala este foarte tare nu stiu daca trw este mai ok (2.4 jtd 175 cp), ma deranjeaza in trafic bara la bara cupleaza brusc.


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2019, 10:42 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am desfacut o pompa de ambreiaj (cod 71737761) care se potriveste pe toate motorizarile dupa 166 (daca am citit bine), pot spune ca arcul din interior nu este asa de molale ,trebuie depus putin efort sa se impinga tija pompei , mai este arcul care vine sub pedala de ambreiaj ,care este mai teapan decat cel de la pompa ,deci ar avea cine sa intareasca pedala de ambreiaj .
Cand o sa cumpar furtunul de ambreiaj ,o sa iau mai in serios inlocuirea garniturilor la cilndru de ambreiaj si la pompa .


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 1.3 MiB | Viewed 4039 times ]
2.jpg
2.jpg [ 1.11 MiB | Viewed 4039 times ]
3.jpg
3.jpg [ 2.36 MiB | Viewed 4039 times ]
4.jpg
4.jpg [ 1.31 MiB | Viewed 4039 times ]
Top
   
PostPosted: 03 Oct 2019, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Arcurile acelea nu opun o forta prea mare cind apesi pedala de ambreiaj.
Ca sa verifici , atunci cind vei monta pompa, nu cupla furtunurile hidraulice si apasa pedala de ambreiaj care o sa aiba de invins numai forta mecanica a arcurilor de care vorbisi.
Daca gasesti o pompa cu diametrul mai mic al pistonului si eventual mai lunga atunci vei reduce si forta cu care trebuie sa apesi pe ambreiaj.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2019, 15:36 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Deocamdata vreau sa iau garniturile :Autofren D3541 (cilindru receptor) si Autforen D1199 (pompa ambreiaj) 20+23 lei , iar luna viitoare vreau sa iau furtun ambreaj cod 60618617 ( 206 lei) , este destul de crapat pe exterior si vroiam sa il schimb mai demult , dupa ce le am pe toate ma apuc de ea ,tot atunci verifc taria pedalei .
Chiar daca nu o sa fie vreo diferenta ,o sa fiu multumit ca am schimbat furtunul de ambreiaj.
O sa arunc o privire si la Golful 4 a lui fratimiu sa vad ce mai are in plus sau minus la pedala de ambreiaj de merge usor .
Daca trebuie alt model de pompa pentru a merge mai usor pedala ,nu ma complic o las asa .


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2019, 11:44 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am luat un kit de reparatie Autofren D1199 , o garnitura nu este identica cu cea originala ca sa intre saiba de tabla in ea , ea intra bine pe pozitie , pare sa etanseze mai bine ,axul este mai fix decat cu garnitura originala ,dar nu are acel sant rotund unde se fixeaza saiba care vine intre arc si garnitura , daca o pun fara saiba garnitura capata un mic joc ,nu este graba , mai caut garnituri si de la alta firme, dar o sa fiu mai atent sa fie garnitura care mai intereseaza sa fie la fel ca cea originala.


Attachments:
IMG_20191010_090515.jpg
IMG_20191010_090515.jpg [ 1.34 MiB | Viewed 3809 times ]
IMG_20191010_090529.jpg
IMG_20191010_090529.jpg [ 762.72 KiB | Viewed 3809 times ]
IMG_20191010_090605.jpg
IMG_20191010_090605.jpg [ 1.4 MiB | Viewed 3809 times ]
IMG_20191010_090626.jpg
IMG_20191010_090626.jpg [ 1.38 MiB | Viewed 3809 times ]
Top
   
PostPosted: 12 Oct 2019, 18:15 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Deocamdata nu are rost sa imi bat capul cu taria pedalei de ambreiaj , am cautat prin magazie o pedala de ambreiaj cu arc de la 166 2.0TS si arcul este foarte teapan , mult mai teapan decat cel din pompa de ambreiaj , ce pretentii sa am la o pedala moale cand arcul este extrem de tare.

La Golf 4 este posibil ca arcul pedalei de ambreiaj sa fie mult mai moale ca la 166.


Attachments:
2.jpg
2.jpg [ 2.41 MiB | Viewed 3728 times ]
3.jpg
3.jpg [ 2.72 MiB | Viewed 3728 times ]
4.jpg
4.jpg [ 1.54 MiB | Viewed 3725 times ]
pedala pompa ambreiaj Golf 4.jpg
pedala pompa ambreiaj Golf 4.jpg [ 343.61 KiB | Viewed 3725 times ]
Top
   
PostPosted: 18 Jan 2021, 12:45 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Daca ceva mai sus este pompa de ambreiaj de la pedala , a venit randul sa pun niste poze cu cilindrul receptor dupa cutie ,nu ma agitam cu el ,dar de ceva timp, imi scadea nivelul de lichid de frana din borcan ,mai ales dupa ture prin oras ,unde folosesc pedala de ambreiaj mai mult ,am vazut ceva umezeala la cilindru receptor ,mai ales in burduful de protectie .
O sa inlocuiesc garniturile pistonasului din interor ,iar ca demontare sunt 2 variante :1.daca tine ,o sa desfac teava care intra in cilindru si il scot afara , daca nu o pot desface , demontez suportul care tine cilindrul receptor cu teava prinsa in el ,pentru asta ,trebuie sa dau si roata dreapta fata si plasticele dupa ea , dupa care scot pistonasul ,il curat si schimb garniturile.

Este bine ca cilindrul nu este scump ,in caz ca trebuie inlocuit ,costa de la 70 lei in sus ,iar kitul de reparatie este de la 14 lei in sus , noroc ca se potrivestc si la alte masini din grupul FIAT ca altfel nu se gaseau la pretuile astea.

Pozele sunt cu un cilindru receptor de rezerva , mai am in plus un set de garnituri noi pentru cel dupa masina .


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 473.52 KiB | Viewed 1765 times ]
2.jpg
2.jpg [ 391.99 KiB | Viewed 1765 times ]
3.jpg
3.jpg [ 380.09 KiB | Viewed 1765 times ]
4.jpg
4.jpg [ 160.87 KiB | Viewed 1765 times ]
5.jpg
5.jpg [ 190.95 KiB | Viewed 1765 times ]
6.jpg
6.jpg [ 300.58 KiB | Viewed 1765 times ]
7.jpg
7.jpg [ 374.8 KiB | Viewed 1765 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]