It is currently 12 May 2024, 10:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 14 Jun 2017, 22:29 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cand pornesc mașina ,invart de cheie ,invarte electromotorul ,porneste masina ,dar cheia nu revine singura la pozitia initială,trebuie sa dau eu cheia inapoi,că altfel ramane electromotorul cuplat. Butucul de pornire am vazut ca este nituit .
Ce solutii ar fi pentru remedierea problemei?
Vad ca TecDoc dă o piesa ERA 660071 ,cu denumirea de blocaj volan nu stiu exact daca aceasta se ocupa cu revenirea cheii dupa cuplarea electromotorului.


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2017, 19:32 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Inainte sa mă avant să cumpar alt contact incerc sa il repar pe acesta , Am vorbit cu cineva care se ocupa de chei (imi ceruse pe o dublura la 166 ,350 lei) si se uita la el daca poate sa il facă, prima data trebuie sa il desfac , asta este partea mai complicată pentru ca ele sun prinse cu un surub căruia i se rupe capul si ramane ca un nit , daca nu reusesc sa il desfac ma duc tot la el , ceea ce nu imi convine ca mareste nota de plată , mai ales ca a spus ca este de munca la contact.
Deocamdata nu stie daca revenirea cheii inapoi dupa ce a pornit este actionată electric sau mecanic.
Cam panarama masina, cand zic si eu ca trece luna fara sa bag bani in afara de combustibil ,hop apare cate o mica problema care trebuie rezolvată , inteleg ca este o masina veche (17 ani) dar nici nu a fost intretinuta de fosti proprietari si sa incerci sa faci masina ca la carte trebuie sa fii foarte pasionat.


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2017, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Nu e nevoie sa umbli la nitul pe care l-ai vazut pentru a demonta intreg contactul de pe coloana volan. Dai jos doar ce te intereseaza, prin apasarea ghidurilor. Cheia sa fie in contact, vei avea nevoie la extragere.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2017, 11:23 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
BZ-76-DIA Quote:
Nu e nevoie sa umbli la nitul pe care l-ai vazut pentru a demonta intreg contactul de pe coloana volan. Dai jos doar ce te intereseaza, prin apasarea ghidurilor. Cheia sa fie in contact, vei avea nevoie la extragere.
Multumesc pentru raspuns ,am desfacut dar iese doar partea mecanica ,cea cu cheia ,o sa trebuiasca sa scot si partea electrica ,cea cu firul ,acolo ar trebui sa fie mecanismul care da inapoi cheia (la MAR) dupa ce a pornit motorul (AVV), nu stiu daca incape mufa de la contact prin gaura soclului unde intra butucul.
Stiti o metoda mai simpla pentru scoaerea surubului cu cap de nit ?


Attachments:
butuc.jpg
butuc.jpg [ 1.84 MiB | Viewed 2838 times ]
Top
   
PostPosted: 17 Jun 2017, 21:49 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Minunea nu a tinut prea mult , acum nu mai merge sa pornesc masina , cand dau inapoi de cheie nu mai gaseste pozitia initiala sa tina motorul pornit si se opreste motorul.
Am desfacut surubul cu cap de nit , sa miscat destul de usor ,am scos si partea electica a contactului l-am desfacut si am vazut ca are un arculet rupt , acesta se ocupa sa dea inapoi cheia dupa ce motorul a dat sa pornească , dar nu am gasit motivul pentru care nu mai ramane motorul pornit cand dau cheia inapoi, partea electrica pare destu de simpla


Attachments:
FotoJet.jpg
FotoJet.jpg [ 1.11 MiB | Viewed 2783 times ]
Top
   
PostPosted: 18 Jun 2017, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Mai uita-te odata la contactele electrice.
Ai pus ceve gresit sau s-a miscat vreun contact acolo.
La pornire contactul actioneaza bobina de pe electromotor.
In pozitia MAR trebuie sa ai toate contactele facute mai putin demarorul = bobina de pornire electromotor.
Poate chiar arculetul acela avea un rol de contact, ceva, zic si eu...

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2017, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
Salut!
Nu te mai chinui, cumpără alt contact, dacă te interesează am eu (0736765769)

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2017, 11:29 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Arcul care da cheia inapoi dupa ce se porneste masina sa rupt mai mult ca sigur din cauza ca masina face figuri la pornire si trebuia sa invarta mai mult pana pornea si stătea fortat cateva secunde la fiecare pornire,acum l-am inlocuit provizoiriu cu un arc asemanator facut din sârma rotunda care tine cheile de yală impreuna.
Cu pornitul presupun , nu stiu sigur ,ieri inainte sa nu mai porneasca am umblat la firele care duc la senzorul de gaz si de temperatura apei in zona reductorului gpl , azi dimineata a pornit dupa care nu a mai vrut ,dupa care am umblat din nou pe la firele de la senzori ,am izolat bine firele si a pornit dupa aceea .
La contact m-am uitat destul de bine ,in special la partea electrica si nu am vazut nici o problema la fire si lamele metalice in care vin firele.
O sa trebuiasca sa ma gandesc si la un contact in caz de face probleme in continuare


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2017, 20:44 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Acum sa rezolvat problema cu contactul , solutia cea mai sigura a fost sa cumpar altul , nou din magazin nu ma incanta pentru ca ar fi costat aproximativ 350 lei ,pana la urma am gasit pe net un contact nefolosit din ce zicea vânzatorul cu 75 lei , oricum se vede că a fost folosit foarte putin sau deloc , pentru ca in momentul cand invart cheia nu se misaca asa de usor ca la vechiul contact , aici pozitile contactului sunt mult mai ferme iar arcul de revenire este mai țeapăn , el a venit in ambalaj de TRW dar cred ca nu mai fac demult asa ceva si in realitate este un ERA 660071 in ambalaj. In total a costat 115 lei. Sunt cam scumpi cei de Fan Curier ,ei cer 25 lei sa trimita coletul cu verificare + 15 lei ca sa trimita bani inapoi vanzatorului.


Attachments:
contact.jpg
contact.jpg [ 1.86 MiB | Viewed 2666 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]