It is currently 28 Apr 2024, 19:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 04 Apr 2017, 16:24 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Ventilatorul dupa radiator porneste doar daca deschid clima si dau la temperatura minima (Low) ,dupa care in 10-15 secunde incepe sa se invarta.
In rest nu se invarte deloc , acum doua saptamni am monitorizat temperatura lichidului de racire prin cablu de diagnoza + multiecuscan si ajunsese temperatura la 108 grade si ventilatorul nu dadea nici un semn ca ar vrea sa se invartă ,in bord arata 90 grade de minute bune , cum am pornit clima pe minim a inceput sa scada temperatura putin cate putin până la 87 grade.
Temperatura in bord sare mai mult de 90 grade ,de fiecare data cand tin masina pe loc cu motorul pornit mai mult de 15-20 minute si clima este oprită, se mai întâmplă si in timplul mersului sa creasca apa in bord ,doar cu caldura pornita.
Vroiam sa stiu cine comanda ventilatorul de racire sa porneasca si sa se opreasca la o anumita temperatura , ma gandesc ca sigurantele si releul pentru prima treapta sunt ok ,daca porneste odata cu clima. Ar fi bine sa fie doar senzorul de temperatura vinovatul ,dar nu stiu cine ar mai putea influenta ventilatorul de racire.


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 19:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Da, si la mine a facut figura cu treapta 1 de curand. Nu era decat unul din contacte dezlipite. La prima vedere, nici nu se vedea ca e dezlipit. Un ciocan de lipit, cositor si putina indemanare si e la loc.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2017, 19:57 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Daca rezistenta este cea din imagine , atunci o inlocuiesc . Sa înteleg ca aceasta rezistenta se ocupa de pornirea si oprirea ventilatorului de racire in functie de temperatura si nu are treaba cu clima care porneste ventilatorul fara ajutorul ei ?
Cand am desfacut releul acum o săptamană , m-am uitat destul de bine si nu am vazut nimic dezlipit, o sa ma uit mai bine.


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 219.18 KiB | Viewed 5405 times ]
mufa.jpg
mufa.jpg [ 209.7 KiB | Viewed 5405 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 10:04 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
teoretic in momentul in care pornesti clima, ventilatorul porneste pe treapta 2 ocolind rezistenta, acea rezistenta este doar pt treapta 1, sper sa nu ma insel, daca suntezi acea rezistenta, teoretic vei avea doar o singura treapta la ventilator.

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 10:53 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Sunt putin in ceata acum . Am fost in dimineata asta la un mecanic care se pricepe si la partea electrica ,si a scos mufa care vine in senzorul din termostat si ventilatorul a pornit imediat in treapta a 2 a ,clima era oprita,el a zis sa schimb senzorul de temperatura si rezolv problema cu ventilatorul.
Scot mufa din senzorul de temperatura ,porneste ventilatorul,pun mufa la loc se opreste ventilatorul. Acum sunt nehotarat ,dar o sa cumpar rezistenta si senzorul de temperatura a apei din termostat 60+50 lei rezistenta zice ca este originala si senzorul FACET 7.3277.
Cred ca si senzorul care vine in termostat are ceva ca in bord arata 90 grade si in programul de diagnoza apa era la 105 grade.
Se poate verifica cu mutimetru rezistenta din carcasa ventilatorului ?


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 12:07 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Ok .Mulțumesc o să fac proba azi ,înainte să cumpăr piesele.


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
iuli78 Quote:
Ok .Mulțumesc o să fac proba azi ,înainte să cumpăr piesele.
Lasa in pace senzorul de temperatura ca este bun.
Nu stiu cum vezi tu in bord ca ai 90 grade.
Masoara rezistenta intre cele doua contacte mari din cupla. Daca este scurt atunci aceasta este buna si trebuie sa vezi releul care cupleaza aceasta rezistenta. S-ar putea chiar sa fie si siguranta separata pe ramura de alimentare a acestei rezistente.
Daca iti da ca rezistenta este intrerupta verifica si piesa aia mica cilindrica de sub ea.
Si aia trebuie sa dea scurt dar intr-un sens si in celalalt sens sa fie intrerupta.
Daca in ambele sensuri este intrerupta sunteaz-o cu un fir de cupru mai grosut.
De abia dupa masuratorile astea vezi daca trebuie sau nu sa cumperi rezistenta.
Cit despre mecanicul-electrician, care ti-a zis ca trebuie sa schimbi senzorul de temperatura, spune-i sa se apuce de taximetrie sa sa vinda in piata ca este paralel cu meseria pe care zice ca o face.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 21:39 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Maine trebuie sa soseasca rezistenta , are codul 51736774 , cei de la Autokarma zic ca este original , daca este la fel ca cel dupa masina il cumpar, am facut preventiv comanda si la senzor temperatura , dar o sa cumpar prima data rezistenta cu senzorul nu ma complic deocamdata.
Am schimbat releele si sigurantele intre ele si nici o schimbare.
Ceasul din bord stiu ca arata temperatura apei de la 50 pana la 130 grade , dar vad ca nu are nici o treaba cu temperatura motorului aratată de diagnoză ,care poate fi mai mica sau mai mare.
Am incercat sa testez rezistenta ,dar nu sunt familiar cu toti termeni masuratorii cu multimetru, ce am observat ca nu era intrerupt circuitul de la un piciorus la altul.
In cel mai rau caz care ar putea fi cauzele nepornirii ventilatorului de racire cand ajunge 92 grade sau la cat declanseaza el , in afara de rezistenta ,sigurante ,releu si senzor temperatura.
In mers vad ca se raceste bine cu clima oprita ,am mers 35 km ,in bord arata 90 grade si diagnoza arata 81 grade temperatura motorului.
Nu imi pot da seama din ce cauza, in mers antigelul creste foarte putin in borcan chiar si dupa cateva sute de km ,iar cand tin masina pornita pe loc in 20-30 minute creste nivelul din borcan pana sa dea afara , daca si dupa ce fac ventilatorul de racire creste nivelul antigelului cand tin masina pornita pe loc ,atunci nu este de bine.


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 22:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2015, 13:43
Posts: 50
Car: Jeep Wrangler
stai putin de ce da afara cand fierbe, vasul nu e etans? ar trebui sa tina presiunea.

_________________
Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
Jeep Wrangler Sport 2.5 147CP


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
iuli78 Quote:
Am incercat sa testez rezistenta ,dar nu sunt familiar cu toti termeni masuratorii cu multimetru, ce am observat ca nu era intrerupt circuitul de la un piciorus la altul.
Si atunci de ce vrei sa schimbi rezistenta daca nu este intrerupta ?
Ce arata pe multimetru cind ai masurat-o ?

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
aschiuta Quote:

Si atunci de ce vrei sa schimbi rezistenta daca nu este intrerupta ?
Ce arata pe multimetru cind ai masurat-o ?
Ia citeste poate te lamuresti ce este cu rezistenta aia


Attachments:
tempschprint.pdf [192.55 KiB]
Downloaded 135 times

_________________
DA !
Top
   
PostPosted: 05 Apr 2017, 23:27 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu am pus o borna pe un picior si cealalta borna pe celalat picior al rezistentei , si am setat la continuitate sau cum se numeste sageata si cu liniuta in fata ei si se misca multimetru ca la cablurile care nu au intreruperi. Acum imi fac damblaua , cumpar o rezistenta noua , daca nu merge nici cu asta merg la un electrician si sa imi zica sigur care este buba. Cel la care am fost dimineata le avea cat de cat cu partea electrica dar nu exceleaza in domeniu , eu mai treceam pe la el cand aveam Seat Cordoba.

Cu vasul de expansiune pur si simplu in mers antigelul urca maxim 1-2 cm chiar daca merg 400 km, iar daca o tin pe loc cu motorul pornit in 20-30 minute se ridica antigelul pana la capacul vasului.
Inainte sa am problemele cu chiuloasa , ventilatorul pornea ok , antigelul nu crestea in vasul de expansiune , probabil cand sa ars garnitura de chiuloasa si sa busit chiuloasa sa intampat ceva cu sitemul de racire sau poate asta a fost cauza cu problema avuta ,care a aparut deodata.

Multumesc, mai uit mai atent pe documentatie.


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2017, 09:32 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Poti proba senzorul de temperatura cu un multimetru..


Attachments:
alfa 166.PNG
alfa 166.PNG [ 57.7 KiB | Viewed 5246 times ]

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205
Top
   
PostPosted: 06 Apr 2017, 10:04 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Daca tot ai avut MES-ul de ce nu ai facut si proba sa vezi daca releul cupleaza si pleaca pe treapta 1?

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2017, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Atunci cind acul este in pozitie vertical temperatura motorului poate fi intre 82 si 110 grade. Acul se misca foarte putin intre aceste doua valori de temperatura si poti sa zici ca este 90 grade. Evident ca MES-ul arata temperatura reala a antigelului masurata de senzor.
Cind masina sta temperatura antigelului urca spre limita superioara si de aici si umflarea antigelului in vas. Probabil exista si ceva aer in instalatia de racire.
In mers, datorita curentului de aer, radiatorul are capacitatea de a raci antigelul si de a mentine motorul la o temperatura de 90 plus minus 2, 3 grade.
Cind temperatura va sari de 110 grade va intra in functiune treapta 2 a ventilatorului si va aduce temperatura in parametrii.
Cam asa este strategia Fiaturilor pentru instalatia de racire. Cu scuzele de rigoare pt cine crede altceva dar Alfele nu sint altceva decit Fiaturi cu suspensia mai sofisticata - nu zic mai buna, si cu finisaje ceva mai ingrijite. Conceptia este tot aia.
Deci in concluzie senzorul de temperatura este bun, iar daca rezistenta aceea este intradevar buna, inseamna ca exista probleme la releul de cuplare sau la fire.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 06 Apr 2017, 18:41 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Vă mulțumesc pentru ajutor .
Sa rezolvat problema cu ventilatorul de racire dupa radiator , vinovatul de serviciu a fost rezistenta din carcasa ventilatorului , am facut comanda la Autokarma , am cautat la sectiunea de piese originale codul 51736774 , erau 2 variante una la 63 lei si cealată la 290 lei , am ales varianta la 63 lei.
Am vazut ca porneste in prima treapta dar merge si a doua ,pentru ca am lasat ceva timp masina pe loc dar pornita si crescuse nivelul in vas , trecuse de 90 de grade in bord si se invartea mai tare ventilatorul , cand am vazut ca urca lichidul destul se mult , am luat o surubelnita dreapta mai lata si niste manusi cauciucate si am desfacut busonul dupa radiator ,a iesit putin aer si antigel dar a scazut nivelul din borcan la jumate, treaba asta am mai facut-o odata acum cateva saptamini tot cu motorul pornit dar nu a avut efect decat pe moment ca in timp urca din nou nivelul ,poate nu stiu sa fac aerisirea cum trebuie sau are o alta problemă.
Pun cateva fotografii cu rezistenta cumparata.


Attachments:
2.jpg
2.jpg [ 189.91 KiB | Viewed 5181 times ]
3.jpg
3.jpg [ 198.18 KiB | Viewed 5181 times ]
4.jpg
4.jpg [ 171.22 KiB | Viewed 5181 times ]
5.jpg
5.jpg [ 322.87 KiB | Viewed 5181 times ]
Top
   
PostPosted: 10 Apr 2017, 20:31 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Referitor la aerul din instalatia de raciere care umfla lichidul din vasul de expansiune cand motorul este pornit si masina sta pe loc, singurele locuri neetanse de care stiu ar fi :
1.La racitorul de ulei , intre tevile racitorului si tevlie metalice care duc catre racitor sunt 2 furtune care nu sunt etanse si picura antigel pe la ele , am incercat sa le schimb dar la prima vedere trebuia sa dau jos tevile metalice care trec pe langa motor si duc catre racitor.
2.Caloriferul de caldura cred ca scapa putin ca miroase a antigel in masina si se uda putin in partea de jos filtrul de polen , acum nu stiu daca se uda de la antigel sau se scurge apa pana la filtru.


Attachments:
333.jpg
333.jpg [ 151.93 KiB | Viewed 5090 times ]
Top
   
PostPosted: 03 May 2017, 22:12 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Acum am scapat si de cresterea nivelului de antigel cu masina pe loc si motorul pornit la relanti , singurul lucru notabil a fost inlocuirea racitorului de ulei care a venit cu tot cu furtune si cele 2 tevi metalice plus o aerisire mai serioasa din radiator. Deocamdata singurul motiv de stres legat de raciere este temperatura din bord care o mai ia razna cateodata si sare de 90 si urca cat ii permit eu , ori dau drumul la clima si mai scade de cele mai multe ori sau in cel mai rau caz daca nu vrea sa scada ,opresc motorul, il repornesc motorul imediat si revine la 90 grade fara sa mai urce in temperatura.


Attachments:
111.jpg
111.jpg [ 249.97 KiB | Viewed 4898 times ]
Top
   
PostPosted: 25 Jan 2018, 23:27 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Inca nu am gasit motivul pentru care creste temperatura peste 90 de grade si daca nu fac nimic tot creste .
Acest simptom apare :
1. Cand stau cu masina pe loc dar tin motorul pornit
2. Cand merg cu masina dar prind zone in care se merge bara la bara mai mult timp
3. Creste foarte rar si in mers.
Ventilatorul porneste bine in prima treapta si a doua.

Singurele variante sa scada temperatura ar fi :
1.Sa pornesc clima si sa ii dau la low ,atunci sigur scade temperatura
2.Sa opresc motorul si sa pornesc din nou ,dar creste iar dupa un timp.

Ce este ciudat ca in ultimul timp se incalzeste cam greu , azi pe autostrada a stat in majoritatea timpului la echivalentul a 70 grade ,cei drept am mers foarte lejer 110-130 km/ora , cand am intrat pe centura Bucurestiului ,a crescut apa la 85-90 grade iar cand am nimerit aglomeratia de bara la bara din zona podului peste strada Chitilei sau cu cativa km inainte de intrarea pe autostrada spre Constanta dinspre Otopeni , atunci a crescut temperatura peste 90 de grade si tot crestea daca nu porneam clima si ii dadeam temperatura la minim.
Temperaturile sunt verificate si pe tester cu Multiecuscan si sunt aceleasi cu ce indica in bord . Nu stiu daca termostatul in caz de se blocheaza pe inchis poate duce la cresterea temperaturii. Momentan banuiesc si termostatul, in special pentru ca se incalzeste mai greu decat iarna trecuta si pentru ca pe autostrada nu sarea de 70 grade. Nu ar fi de mirare sa fie si ceva mizerie prin instalatia de racire.


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2018, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
iuli78 Quote:
Inca nu am gasit motivul pentru care creste temperatura peste 90 de grade si daca nu fac nimic tot creste .
Acest simptom apare :
1. Cand stau cu masina pe loc dar tin motorul pornit
2. Cand merg cu masina dar prind zone in care se merge bara la bara mai mult timp
3. Creste foarte rar si in mers.
Ventilatorul porneste bine in prima treapta si a doua.
Varianta "Mici fisuri in chiulasa" ai luat-o in calcul ? Din ce descrii pare raspunsul castigator.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2018, 09:19 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Radiator cu probleme, termostat cu problemele.
Antigelul este curat sau urme de rugină sau ulei ?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2018, 14:19 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2012, 17:53
Posts: 21
Car: 159 2.0 ti
Location: Bucale
Subscriu la parerea colegului 96DIA. Asa am patit si eu si s.a dovedit a fi garnitura de chiuloasa ciupita. Ai facut verificare la chiuloasa pentru fisuri cand ai facut motorul?


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2018, 21:16 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am schimbat garnitura si chiuloasa in noiembrie 2016 ,la 5 luni de cand am cumparat masina.
Am cumparat o chiuloasa completa de la cineva din Bolintin Deal , avea un 156 cu motor de 2.0 TS. nu am verificat in amanuntit chiuloasa sa vad daca este fisurata, nu stiu daca exista o metoda de a verifica fisurile din chiuloasa pana sa se monteze.

Initial sa schimbat doar garnitura de chiuloasa si sa pus chiuloasa veche dar dadea aceleasi simptome :
1. Scadea nivelul antigelului in vasul de expansiune
2. Se creea presiune in vas
3. Dupa ce se incazea fierbea apa in vas
4. Arunca apa pe esapament.
Nu intra ulei in antigel

Dupa ce sa pus noua chiuloasa , sa lasat pompa de apa existenta in loc sa se puna pompa dupa chiuloasa veche care nu avea mai mult de 3000 km, termostatul sa pus dupa chiuloasa veche , garnitura chiuloasa noua.
Inainte sa schimb chiuloasa, nu tin minte ca in cele 5 luni sa fi crescut apa peste 90 grade , doar pe drum ,in apropierea Sibiului ,cand am vazut acul din bord era la 130 grade si cine stie de cate minute era acolo , aparuse in bord martorul cu injectorul , am oprit masina ,am deschis capota si vasul de expansiune era gol ,si de atunci cu multe pauze am bagat aproximaiv 40 litri de apa pana cand am renuntat in aproprierea Pitestiului ,am chemat tractarile si urmatoarea statie Constanta. Daca stiam cati bani ca o sa mai inghita masina ,mai bine o lasam acolo sau o duceam la dezmebrari in Pitesti si scapam mai ieftin :D ,iar spre casa ma duceam cu trenul. Daca era motorul rece puteam merge 15 km fara sa sara apa de 90 grade.

Masina a stat pe dreapta din 3 septembrie 2017 pana in 3 ianuarie 2018 ,timp de 4 luni nu am mers cu ea decat de 3 ori pentru 4-5 km pana la RAR si magandesc ca in perioada asta termostatul a luat-o razna pentru ca pana in septembrie totul era ok legat de temperaturi , urca pana la 85-90 grade si ramanea acolo la mersul in afara localitatii , si azi am avut un drum de 70 km dus intors si a urcat temp la 90 grade , la fel se intampla si cand ma duc la munca 60 km dus intors si sunt zile in care urca apa la 90 si in altele nu depaseste 70-80 grade , exact cum sa intamplat ieri pana la Bucuresti dus intor pe autostrada nu a sarit de 70 grade ,poate daca mergeam cu 150-160 km/ora mai urca temperatura , cel putin asa a fost asta vara pe autostrada ,daca mergeam cu 160km/ora ramanea temperatura la 90 ,daca saream la 170 crestea si temp cu cateva grade .

Mai jos am pus cateva poze cu chiuloasa schimbata in noiembrie 2016 ,se vede ca este putin mancata ,nu stiu cat de mult afecteaza dar mi sa spus ca exista riscul sa se piarda ceva antigel pe acolo.
Din cand in cand mai trag cu seringa antigel din vas sa verific culoarea antigelului si pare ok.

O intrebare preventiva pentru viitor , chiuloasele de la motorizarea 2.0TS de la 156 si 147 facute dupa anul 2001 se potrivesc toate la motorul 2.0 TS de la 166 indiferent ca este de 155 sau 150 cp ? Sa stiu pe viitor daca se pune problema sa schimb chiuloasa sa caut ceva de fabricatie mai noua decat a mea (anul 2000)


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 1.92 MiB | Viewed 4173 times ]
2.jpg
2.jpg [ 1.92 MiB | Viewed 4173 times ]
3.jpg
3.jpg [ 2.21 MiB | Viewed 4173 times ]
Top
   
PostPosted: 27 Jan 2018, 02:42 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
salutare,


singura diferenta posibila, este suportul la tamponul antibalans, ce din partea dreapta sus, insa se poate schimba, in rest motorul e la fel, diferenta intre 155 si 150 cp e data de un catalizator in plus

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2018, 12:05 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Multumesc, intrebasem pentru ca atunci cand am cumparat chiuloasa mai aveam o varianta sa cumpar una de la un 147 2.0TS ,diferenta era de cativa ani , actuala este dupa un 156 din 1999 si 147 era din 2002 , 156 era euro 2 de 155cp si 147 era euro 3 de 150cp.

Sper sa nu se ajunga la schimbatul chiuloasei ,oricum nu stiu daca exista o metoda prin care se poate verifica ca are vre-o fisura. Deocamdata nu ma deranjeaza atat de tare pentru ca nu am obiceiul sa tin masina pe loc cu motorul pornit iar in Constanta nu se sta asa de mult bara la bara ca in Bucuresti,daca ar fi se existe probleme cu chiuloasa fisurata ar fi riscant mai mult la drum lung,sa nu cedeze mai tare si sa raman pe acolo.

Pe moment o sa scot radiatorul si termostatul sa verific daca au ceva mizerie prin ele.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]