It is currently 27 Apr 2024, 17:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 08 May 2019, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
sincer sunt chiar de ajutor toate informatiile astea. Multumim de rabdare sa scrii posturile :D

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 08 May 2019, 20:30 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Incerc si eu sa imi bag nasul in masina cum pot, dar din pacate ,cei care stiu cu adevarat mai multe despre partea electrica sau mecanica a marcii Alfa Romeo nu isi pierd timpul pe forum sa zica mai explicit unele rezolvari , majoritatea rezolvarilor probabil ca vin din partea celor care nu sunt de meserie si au intampinat de diverse probleme asemanatoare pe care le-au rezolvat singuri sau la mecanic.
Mi-ar fi placut sa fie si in tara un canal pe Youtube gen cum au rusi de la Alfa Garage (https://www.youtube.com/channel/UCy7Gm9 ... RSw/videos ), daca as intelege ce vorbesc era si mai bine :D .


Top
   
PostPosted: 09 May 2019, 20:36 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Problemele au continuat si azi , aceiasi problema ,merge totul ok cativa kilometri dupa care se aprind cei doi senzori si pica vitezometru , azi am avut un drum de 70 km si sa intamplat sa isi revina de cateva ori , cand se stingeau cei doi martori atunci urca si vitezometrul , ultima data au ramas aprinsi . In afara de faptul ca ma derajeaza ca nu arata viteza nu ma afecteaza cu nimic , mi se pare ca merge la fel cu o mica exceptie ,daca nu cumva este mai veche dar acum am bagat de seama :
Cand este drumul mai linistit (fara trafic) si am un gard in dreapta drumului si am geamul deschis in dreapta se aude ca un scârțâit de la roata (pare sa fie din dreapta fata sau spate) pentru ca atunci cand apas frana dispare imediat si reapare cand las frana libera . Nu garantez ca este o problema veche sau a aparut odata cu ABS. O sa verific rotile , nu stiu daca o sa am succes pentru ca zgomotul nu este permanent sa apara la orice viteza si oricand. Preventiv le scot pe fiecare si vad cum stau placutele de frana si daca freaca sau se misca ceva aiurea.

Revenind la problema cu cei 2 senzori aprinsi in bord (ABS si frana de mana ) cred ca este o problema din pompa ABS , nu sunt sigur 100% ,ma bazez doar pe proba facuta azi de 2 ori la intervale diferite de timp .

1.Am pus contactul fara sa pornesc si se aprindeau in bord martorul ABS si frana de mana (ca de obicei in ultimul timp)

2.Am scos mufa din pompa ABS si am bagat-o in alta pompa ABS (o aveam de rezerva) , deci am bagat doar partea electrica atat si cand am pus contactul ,CEI DOI MARTORI AU DISPARUT pe rand cum este normal ,cel de la ABS prima data si frana de mana dupa aceea ( o aveam lasata jos). M-am conectat si cu diagnoza in noua pompa sa vad daca gaseste ceva.

3.Am pus din nou mufa in pompa ABS dupa masina si nici o schimbare ,martorul ABS si frana de mana ramaneau aprinse ca la ele acasa.

Acum ce sa cred ,ca daca schimb pompa ABS scap de probleme ?

O sa mai citesc pe forum informatii despre inlocuirea pompei ABS , daca se ajunge in situatia asta o sa trebuiasca vreau nu vreau ,sa merg la un service din apropiere sa inlocuiasca lichidul de frana ca au o pompa mai speciala care deschide si pistonasele din ABS daca am inteles bine, nu stiu daca pot face o aerisire calumea acasa .

Deci asta ar fi varianta mai complicata , inainte de a o pune in practica o sa iau in calcul si varianta mai simpla , eu cand am facut proba la pompa abs de rezerva am ridicat mufa si am rasucit-o putin sa intre in pompa de proba , deci inainte de toate trebuie sa iau in calcul si vre-un fir intrerupt care duce catre mufa ABS , ca atunci cand il pun in pozitie normala sa nu faca atingere foarte bine.


Top
   
PostPosted: 10 May 2019, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
Nu stiu exact cum este pompa la 166, dar la Volvo 850 dupa 1995 este o problema comuna la partea electronica. Se dezlipesc pinii mufelor de pe placa cu circuite. Rezolvarea este simpla. Se demonteaza partea electronica, se desface cu atentie, se refac lipiturile si se reetanseaza carcasa.
Cred ca se poate face si la 166, dar mai greu, deoarece are modelul mai nou Bosch 5.3. Intre mufa si placa de circuite legaturile sunt facute cu niste "lite".

https://youtu.be/UqtowdSDbxU

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 10 May 2019, 13:45 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cred că este vreun contact cu probleme , aseară am lăsat mașina cu martori aprinși ,de dimineață nu sau mai aprins , mi-am făcut treaba ,am oprit mașina și când am pornit-o, iar sau aprins și nu sau mai stins până acasă .
Probabil daca aveam un cablu de diagnoza mai răsărit (am unu albastru cu comutator pentru motor/abs și airbag ,vagkkl+fiatecuscan)poate reușea să se conecteze la ecu când apăreau cei doi martori aprinși , dar așa nu se conectează sa vad ce are iar când dispar martori și mă conectez nu arata nici o eroare.

Daca se ajunge la schimbatul pompei Abs ,după ce o pun pe cea de rezerva ,o sa caut vreun electronist priceput prin oraș care știe să repare partea electrica a pompei abs , am văzut pe net că sunt firme prin tara care repara așa ceva.


Top
   
PostPosted: 12 May 2019, 16:22 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am vazut pe acest site cam cat ar costa o reparatie pe partea electrica a pompei ABS pentru majoritatea motorizarilor dupa 166 http://www.denko.ro/index.php?class=pro ... d=60652610 , nu mi se pare cea mai buna afacere atata timp cat in acei bani se pot cumpara 2-3 pompe ABS sh.

Saptamana viitoare o sa inlocuiesc pompa ABS , vroiam sa o curat putin pe interior pe unde intra conductele de frana, pentru a nu avea surprize sa ramana ceva mizerie in pompa ,daca aveti vre-o solutie este binevenita.


Top
   
PostPosted: 12 May 2019, 20:11 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Electrovalvele din unitatea ABS sunt normal deschise, daca pompezi lichid de frana pe intrare (dinspre pompa frana) se scurge pe iesire. La fel si invers :D . Deci o poti curata linistit cu o siringa cu lichid din ce parte vrei.


Top
   
PostPosted: 12 May 2019, 21:37 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Multumesc pentru informatie , o sa mai cumpar niste lichid de frana , am ceva mai mult de 0.5 litri , nu cred ca este pierderea mare de lichid, ca nu golesc toata instalatia , singurele dubii sunt legate de conductele care intra in pompa ,sper sa nu fie asa de sensibile sa crape cand vreau sa le dau intr-o parte sa scot pompa din suportul ei si de piulitele din capatul conductelor sa se desfaca usor din pompa.


Top
   
PostPosted: 13 May 2019, 19:14 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Totusi se pare ca sunt blocate pistonasele din ABS pentru ca pun lichid de frana si in loc sa iasa prin alta parte da pe afara pe unde am bagat .
O sa vad cum se comporta pompa miercuri ,cand am de cand sa o montez , deocamdata singura chestie care ma deranjeaza este ca nu merge kilometrajul si nu pot sa tin evidenta consumului.
Daca este totul in relgula cu pompa din poza o sa caut prin Constanta daca este cineva in stare sa repare partea electrica in caz de se merita.


Attachments:
IMG_20190513_170440.jpg
IMG_20190513_170440.jpg [ 304.44 KiB | Viewed 2966 times ]
IMG_20190513_170725.jpg
IMG_20190513_170725.jpg [ 192.71 KiB | Viewed 2966 times ]
Top
   
PostPosted: 15 May 2019, 22:52 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am montat pompa ABS pe care o aveam in plus , deocamdata se comporta bine , acum o sa vad in timp daca este in stare buna , cum era de asteptat martori din bord (ABS si frana mana) au disparut si vitezometrul si kilometrajul au revenit si ele la normal.

Cand am schimbat pompa ,am desfacut conductele care intra in ea cu cheile de 13 si 11 , eu am bagat proasoape de hartie cand am vazut ca incepe sa curga lichid de frana , probabil varianta mai ok era sa se goleasca lichidul din borcan si in caz de tot mai curgea ,probabil scos din lichid pe la un niplu de la etrier.

Dupa ce am desfacut cu cheia de 13 cele 2 suruburi laterale care tin pompa de suport ,am tras de ea si am vazut ca era tot țeapana , m-am uitat pe langa ea si nedescoperind care este buba ,am dat jos tot suportul care tine pompa ABS. (3 suruburi fata ,2 piulite pe lateral in dreapta (toate cu cheia de 13) , doua piulite cu cheia de 10 sub suport plus inca un surub in partea de jos in spatele pompei)
Abia dupa ce am dat suportul jos am vazut mai bine ca cele 2 suruburi laterale care tin pompa sunt tocite pe doua parti ,si trebuie pozitionate cu ajutorul unei chei de 15 sa fie partea tocita pe marginea santului suportului unde intra pompa , la mine erau rasucite suruburile si din cauza asta nu puteam scoate pompa , acuma stiu cum sta treaba si daca exista o data viitoare stiu cum sa o scot doar pompa.

In principiu este usor de demontat montat ,nu trebuie conostinte prea serioase , doar ca la montare trebuie atentie marita cand se baga conductele la loc , este posibil sa nu intre din prima , oricum nu fortati cu cheia din prima , prima data trebuie apropiate cat mai mult cu mana , la cheie se apeleaza doar cand se strang , nu prea tare ca nu le trabuie mult sa cedeze .

Pentru aerisire am folosit cheia de 11 pe spate si 8 pe fata , pe fata este bine ca se pot vira maxim rotile pe rand si este sufucient loc intre roata si aripa sa se bage mana , sa se curete , sa se scoata dopul de cauciuc si sa se desfaca (se poate da si cu solutie gen wd40) , pe spate trebuie scoase rotile , rampa nu stiu cat de buna este , la elevator este mai ok ca se lasa rotile ceva mai in jos si ar fi loc pentru aerisire.

Vad cum se comporta franele zilele urmatoare , daca nu imi plac mai fac o aerisire , cea de azi am facut-o singur , daca trebuie sa scot aerul din nou din instalatie mai apelez la cineva ,pe viitor ma bate gandul sa cumpar o jucarie de genul : https://www.sculemag.ro/dispozitiv-de-a ... m-hs-a998a pe care am vazut-o si in clipul :https://www.youtube.com/watch?v=NUhOpYKmnYc , in practica nu stiu cat de buna o fi .


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 3.41 MiB | Viewed 2905 times ]
2.jpg
2.jpg [ 2.2 MiB | Viewed 2905 times ]
3.jpg
3.jpg [ 5.15 MiB | Viewed 2905 times ]
Top
   
PostPosted: 15 May 2019, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Felicitări pentru topic!
Am și eu aceeași problema cu vitezometrul... Am învățat să aproximez viteza după turație. Cred că voi face și eu o înlocuire a pompei pe baza explicațiilor tale.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 16 May 2019, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
iuli78 Quote:
Vad cum se comporta franele zilele urmatoare , daca nu imi plac mai fac o aerisire , cea de azi am facut-o singur , daca trebuie sa scot aerul din nou din instalatie mai apelez la cineva ,pe viitor ma bate gandul sa cumpar o jucarie de genul : https://www.sculemag.ro/dispozitiv-de-a ... m-hs-a998a pe care am vazut-o si in clipul :https://www.youtube.com/watch?v=NUhOpYKmnYc , in practica nu stiu cat de buna o fi .
Am eu un dispozitiv de genul. Dupa ce o sa folosesti prima oara, nu o sa mai faci altfel. Merge bine si nu mai ai nevoie de ajutor. Doar sa nu uiti sa pui din cand in cand lichid in borcan.
Ce nu specifica nimeni, este ca trebuie curatata pompa de vacuum cu ceva pentru ca invariabil va ajunge lichid de frana in ea si se vor umfla garniturile. Cred ca spray de curatat frane este bun.
Daca ai interfata, ar fi bine sa actionezi si valvele din ABS la inceputul aerisirii.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 16 May 2019, 12:12 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
In cazul meu mă luam după 3000 de ture , treapta 3 - 60km/ora , treapta 4 - 80 km oră și treapta 5 - 100 km/ora.
Nu știu cum o fi la celalate modele de Alfa Romeo din aceași generație cu 166 ,dar la 166 viteza o ia de la senzori abs ,chiar pe diagnoza are o opțiune in care vezi viteza fiecărei roti , la mine caderea vitezometrului a venit însoțită de martorul frana de mana trasa (doar că nu pâlpâia cum era normal ci stătea fixa) ,pentru că martorul Abs sa mai aprins de-a lungul timpului fara sa influențeze cu ceva vitezometrul.


O să mă uit mai atent în secțiunea ABS din Multiecuscan ,că nu m-am uitat prea atent după deschiderea valvelor abs, fata de data trecuta ,acum am făcut aerisirea cu motorul pornit , am fost atent la pedala sa nu apăs decât cel mult jumate din cursa.
Daca țin frânele cat de cat, nu mă mai agit momentan până nu cumpăr un cric de roata ca la actualul a cedat filetul din interiorul piesei prin care trece șurubul care ridică sau coboară cricul , o sa caut unul mai țeapăn de dubita , am văzut că ochiometric se potrivește de Renault Trafic , Fiat Ducato.
Daca zici că ești mulțumit de o pompa de genul acela , o sa cumpăr și eu una , acum depinde ce model ai , cea din link am văzut-o pe AliExpress la preturi cuprinse intre 40-80 lei fara transport , mă gândesc că cele vândute la noi cu 120-130 lei sunt la fel , pentru folosiri ocazionale ar trebui sa fie buna.


Top
   
PostPosted: 16 May 2019, 23:02 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am atasat niste imagini penru 166 pe partea cu ABS , care sunt optiunile pentru deblocarea valvelor ABS daca este vreuna ? Vad ca are mai multe optiuni .
Ma intereseaza doar pentru Bosch 5.3 , am atasat si celalte versiuni gasite pe 166.


Attachments:
ABS Bosch 5.3 si 5.3 TC.jpg
ABS Bosch 5.3 si 5.3 TC.jpg [ 326.63 KiB | Viewed 2838 times ]
ABS Bosch 5.7 VDC.jpg
ABS Bosch 5.7 VDC.jpg [ 356 KiB | Viewed 2838 times ]
Top
   
PostPosted: 28 Jun 2019, 18:39 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Stie cineva pe unde gasesc un cablu de calitate cu 10 fire in interior sau cu 5 .


Azi am observat ca au cedat 4 fire din cele 10 puse de mine acum 2 ani jumate prin burduful in care trec firele dinspre boxa spate stanga spre portbagaj.

Cand le-am schimbat ,luasem de la Dedeman un cablu de 1 metru cu 3 fire , am pastrat 2 cabluri cu 3 fire si am mai pus 4 fire desfacute , ele veneau exact prin burduf , cele 4 fire desfacute sau rupt si au ramas cele 6 fire care presupun ca sunt bune , nu ma agitam cu ele dar nu mai mergea motorasul de la deschiderea portbagajului cand apasam butonul cheii.

Daca am vazut bine , un cablu original pe codul : 60689371 (5) costa nu mai putin de 400 lei iar burduful (16) costa 200 lei dar nu stiu cum se poate baga burduful separat prin acele mufe .

Ma gandesc ca este o problema comuna la 166-le mai vechi sa se intrerupa unu sa mai multe fire care trec prin acel burduf , si din aceasta cauza sa nu mai mearga : deschiderea portbagajului din butonul cheii , becurile de ceata , cele de marsarier si becurile de pozitie dupa portbagaj .

Daca avetii ideie pe unde se gasesc cabluri de calitate se poate spune , ca nu mai pun pocnitori de cabluri din magazinele de bricolaj , ce am luat eu nu a tinut .


Attachments:
emaps.jpg
emaps.jpg [ 226.16 KiB | Viewed 2576 times ]
Top
   
PostPosted: 30 Jun 2019, 21:12 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am lipit firele la loc ,dar problema a persistat , motorasul care deschide portbagajul din cheie nu da vre-un semn sa isi revina , se aude doar zgomotul facut de releul care se ocupa de deschiderea portbagajului ( in portbagaj in dreapta , sunt 2 rele la fel de culoare rosie , primul din stanga se ocupa de portbagaj) , firele sunt bune ,cel putin pana unde le-am verificat eu , mufa alimentare motoras - mufa de sub boxa spate stanga (luneta) , pe traseul acesta cele 2 fire : portocaliu si alb/negru sunt bune , am verificat cu mutimetru sa vad daca baga curent pe fire cand apas de buton ,dar nu se intampla nimic ,ramane la 0 , si asta incerc sa caut : cine trimite curent catre motoras si pe unde vin firele .

In portbagaj , unde sunt sigurantele in dreapta este un manunchi de fire care vin din zona bateriei (probabil din fata si boxa stanga spate) am cautat cele 2 fire care alimenteaza motorasul ( alb/negru, portocaliu) dar nu am gasit decat portocaliu care nu are continuitate cu cel de la alimentarea motorasului , singurul care are continuitate este cablul alb/negru dar in mufa din dreapta portbagaj are continuitate cu firul alb/albastru

Motorasul functioneaza la proba pe direct cu bateria , o sa mai verific zilele astea , stiu ca dea lungul verificarii sa intamplat doar de 2 ori sa reactioneze motorasul la actionarea butonului cheii , si de alte zeci de ori nu a reactionat deloc , decat ticaitul de la releu.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2019, 12:01 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Sa rezolvat si cu motorasul de la portbagaj , acum merge ok , se pare ca unu sau amandoi papuci din mufa mama din zona boxei stanga spate care se ocupa de alimentarea motorasului au fost oxidati ,ca nu am facut altceva decat sa pun 2 fire cu papuci mama si sa conectez multimetru la ei , si cand apasam butonul de deschidere a portbagajului crestea tesiunea la 12 volti , ceea ce nu facea atunci cand luam tensiunea din mufa care alimenteaza motorasul .
Dupa aceea am conectat cele 2 mufe la loc si cand am luat tensiunea din mufa motorasului arata 12 volti , am pus si motorasul se merge bine.
Presupun ca cei doi papuci ,sau curatat putin cand am bagat de proba celilati 2 papuci cu fire , altfel nu imi explic , astia find ceva mai subtiri cred ca sau curatat putin.

O sa dau cu spray de contacte la becul de ceata dupa dreapta spate , primeste curent dar nu se aprinde becul , am probat cateva si la cel din stanga , acolo mergeau dar la ceata dreapta nu.

In legatura cu cablurile/fire electrice, speciale pentru autoturisme ,nu am gasit in Constanta , dar o sa mai caut , am vazut ceva pe net cu 13 fire, de 1mm fiecare,teoretic este pentru rulota , se pot anula 3 si raman tocmai exact cate trebuie ,poate gasesc asa ceva si in oras.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2019, 16:18 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
O sa verific mai atent motivul pentru care nu se aprinde becul de ceață dupa dreapta spate .

Singura chestie ciudata, este ca in momentul in care scot becul din soclu, vine curent atunci cand verific cu multimetru, iar atunci cand pun becul la loc se taie curentul pentru ceata dreapta spate , celalate becuri dupa lampa dreapta spate dupa portagaj merg fara probleme. Am alimentat pini de ceata ai soclului direct de la baterie si becul sa aprins fara probleme.

Am pus alte becuri noi , am schimbat becul dupa stanga pe dreapta si nimic .
Nu stiu motivul ,dar da impresia ca este un scurt undeva atunci cand pun becul in soclu si probabil intra imediat o protectie care taie curentul, pana gasesc motivul o sa scot becul de ceata din soclu ,o sa verific si cu alt calculator de lumini sa vad daca este din cauza lui .


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2019, 16:33 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Verifica firele care intra in porbagaj prin racordul de cauciuc.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2019, 17:58 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am umblat acum ceva timp la acele fire ,că nu mergea motorașul de la portbagaj,erau câteva fire rupte,le-am înlocuit și este posibil sa nu fi izolat bine un fir.

Oricum ,nu mă bazez așa de tare că problema ar fi de acolo ,pentru că am curent pe soclul becului de ceata când apăs butonul și este becul scos, problema este că atunci când pun becul la loc se taie curentul becului de ceata .


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2019, 23:16 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
De fapt ai tensiune ca tu aia masori si nu ai curent (ala de se masoara in Amperi) Aparatul de masurat pe pozitia tensiune are nevoie de microA (rezistenta interna serie a aparatului este de ordinul KOhm), ia pune aparatul de masura pe A si ai sa vezi ca ajung cativa mA la soclu. Semn de fir quasi-intrerupt.


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2019, 23:57 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
O sa mai verific odată cablurile care vin dinspre mufa de sub difuzorul stânga de la luneta ,in special cele 2 fire de la becul de ceata din dreapta. Am verificat continuitatea firelor și păreau ok atunci in sensul că arata o cifră de genul 800 și scădea. O sa verific și cu amperajul sa vad daca indica ceva , o sa incerc prima data la un bec bun gen cel de poziție de lângă.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2019, 12:34 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cablul care vine de la mufa de lângă luneta până la becul de ceata este bun , am băgat 2 fire in mufa ,unu la masă și celălalt la + becului de ceata și capetele le-am pus la baterie și sa aprins becul fara probleme , când ajung la tara o sa caut calculatorul de lumini pe care îl am in plus și verific atunci daca el este buba.


Attachments:
IMG_20190720_090358_resize_41.jpg
IMG_20190720_090358_resize_41.jpg [ 1.31 MiB | Viewed 2282 times ]
IMG_20190720_090350_resize_9_crop_82.jpg
IMG_20190720_090350_resize_9_crop_82.jpg [ 384.67 KiB | Viewed 2280 times ]
Top
   
PostPosted: 22 Jul 2019, 18:47 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am verificat firul de la becul ceata spate dreapta, de la mufa becului pana la mufa care intra in calculatorul de lumini (cutia verde) si nu este intrerupt ,multimetru imi arata ca are continuitate .
Mai ramane de verificat calculatorul de lumini ,asta l-am banuit de la inceput .


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 233.41 KiB | Viewed 2217 times ]
2.jpg
2.jpg [ 214.29 KiB | Viewed 2217 times ]
Top
   
PostPosted: 22 Jul 2019, 20:31 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 599
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Cutia verde din spate de la ICS ce ai acces pe la podul pedalier?

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]