It is currently 27 Apr 2024, 18:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jul 2016, 14:47 
Offline

Joined: 31 Dec 2015, 08:04
Posts: 6
Car: Alfa romeo 147
Buna tuturor.in curand miam schimbat 147 in 166 din motive de spatiu si comfort,am o problema ciudata cu ea electrica zic eu fenomenul esta ca daca opresc faza scurta sau dau geamurile in jos sau in sus da sa moara motorul adica ca si cum dai contactu jos se balbaie si isi revine.nu intodeauna cand il apuca.va rog frumos sa ma ajutati daca aveti vreo idee sau a mai patit careva dintre voi asa ceva,si cu aceasta ocazie as maivrea sa va intreb cred ca imi apare ulei in vasul de expansiune ceva maroniu ca uleiul de motor doar o pelicula subtire la suprafata apei din vas


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2016, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Ulei in vas de expansiune nu suna bine... Suna a Probleme la chiuloasa sau garnitura..

Cat despre problema motorului ca se balbaie, este posibil sa ai o masa proasta undeva. Gen borna de minus- caroserie, caroserie-motor, astfel cand ai consum mai mare sa ai cadere de tensiune pe circuit. Trebuie Curatate masele, eventual dublate (eu am facut aceasta operatiune cu cablu de 16 diametru).


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2016, 12:58 
Offline

Joined: 31 Dec 2015, 08:04
Posts: 6
Car: Alfa romeo 147
Mersi mult de sfaturi sper sami fie utile,in leg cu pelicula de ulei in vasu de expansiune ma mir sa fie erda garnitura de chiuloasa sau sa fiu fisurat blocul motor,masina are 160 mii km condusa de o doamna luata de noua deci singur proprietar,motorul 2.0 ts nu are cumva termoflot si sami bage ulei pe la ea adica sa fie fisurata?


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2016, 17:27 
Offline

Joined: 20 Nov 2016, 17:19
Posts: 2
Car: 166
Salut am o alfa romeo 166 din 2005 si de cateva zile nu imi mai functioneaza luminile pt masarier si luminile de ceata .am verificat singurantele sunt ok ...am verificat cablajul care duce la lampi par in regula becurile sunt ok .ma poate ajuta cnv cu o parere ...multumesc


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2016, 18:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Cablurile din cauciucul articulat de la portbagaj sunt intrerupte. Este destul de dificil de verificat ca sunt problematice. Dar e o cauza foarte des intalnita.
Poti taia longitudinal si inspecta, apoi cu izoler band lipi la loc.
Vezi sa nu il pui pe dos sa il prinda la kederul de la portbagaj.


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2016, 21:00 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Problema cu luminile de ceata , marsalierul si deschidera portbagajului din cheie sau butonul din torpedou am avut-o si eu acum ceva timp. Eu am avut rupte mai multe fire din cele 10(daca imi aduc aminte bine) exact in articulatia de cauciuc care este in staga, intre caroserie sub luneta si portbagaj , eu am prelugit toate firele cu 20 cm sa pot umba mai usor la ele daca mai apar probleme, de ajutor mi-a fost un multimetru pentru potrivirea cablurilor pentru ca nu am gasit cabluri pe acceleasi culori ca cele originale , am cumparat 1,5 metri de cablu cu 3 fire de la dedeman si l-am taiat in bucati de 20 cm , dupa aceasta operatiune marg toate becurile + deschiderea portbagajului din buton.


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2016, 08:16 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
De câteva zile nu se aprindea becul stop/frana din dreapta , stânga și mijloc erau ok ,am desfăcut ,si firul din mijloc care era + pentru frana nu avea curent , când aprindeam farurile un filament era ok dar filamentul pentru frana nu se aprindea când apăsăm frana. La început am crezut că firul din mijloc duce la firul care dă curent becului din stânga , dar de unde ,părea să fie fir separat care ducea până în fața , nu am vrut sa ma complic , am tăiat alimentarea care ducea la becul din stânga și am legat si becul din dreapta de ea și acum se aprind toate becurile când pun frana. Italianul în loc să simplifice mai mult le complica.


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2016, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Chestia asta este buna daca becurile de frina sint actionate de un intrerupator.
Daca sint alimentate din computerul de bord ar trebui sa refaci instalatia asa cum a fost initial si sa cauti cauza defectiunii.
Atunci cind becurile sint alimentate de computer acesta poate sa-ti afiseze eroare de bec ars.
Daca sint doi consumatori pe o iesire a computerului, iesire care a fost proiectata pt un singur consumator, exista o probabilitate ridicata sa se strice ceva pe acolo, sau in cel mai bun caz nu o sa lumineze nici un bec daca computerul are protectie la suprasarcina.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2016, 14:53 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Multumesc pentru răspuns ,deocamdată merge bine , nu afișează nimic suspect în bord , modelul fiind din 2000 poate este ceva mai rudimentar în comparație cu variantele mai noi de 166.


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2016, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Faci exact cum fac toți, și apoi strica mai mult. Instalația la alfa e mult mai complicata decât își imaginează și unii electricieni cu experiență. Fiecare bec e alimentat separat și trecut prin calculatorul de lumini, care are un cip pentru fiecare de verificare de bec ars.
Dacă pui sarcina dubla pe becul din dreapta în maxim o sapt se va arde și cipul de bec dreapta din calculatorul de lumini. Asta în varianta fericita. Alta varianta e sa se ardă de tot.

DACĂ VREI SA FACI O IMPROVIZAȚIE, adică fără sa schimbi calculatorul de lumini, NEAPĂRAT trebuie sa pui un releu alimentat din baterie și doar cu comanda de la lampa centrala sau becul din dreapta. Bineînțeles cu o siguranță aferenta.

Nu sunt prosti cei care au proiectat alfa doar trebuie sa o înțelegi. Orice buton și orice echipament electronic e trecut prin calculator, nimic nu e pe direct. Pana și încălzirea în scaune....


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2016, 22:34 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Maine ma uit la cutia verde de sub volan , acum am vazut intr-o postare mai veche ca acea cutie se ocupa de lumini ,o sa ma uit unde vine firul de la becul stop frana din dreapta si incerc sa vad daca trimite curent catre bec si eventual cum se poate remedia problema, eu nu ma pricep prea bine la partea electrica , incerc sa remediez singur unele probleme , cand ma depsesc si sunt urgente ma duc la mecanic.
Citisem pe net ca Alfa Romeo este o masina mai problematica pe partea electrica , nu credeam ca are calculator care se ocupa pentru fiecare bec in parte ,fiind o masina destul de veche ,chiar intrebasem un mecanic care se pricepe destul de bine si la partea electrica , si el stia ca becul din dreapta se alimenteaza la cel din stanga sau invers , dar a zis si el : italieni in loc sa simplifice lucrurile mai mult le complica . Probabil din cauza asta multi mecanici se feresc de masinile italiene .


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 02:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Nu ai ce sa verifici, nu ai ce sa repari! Ori înlocuiești calculatorul de lumini verde, ori pui cu releu cum am zis mai sus. Nu o sa reușești identifici nici un cablu :))) releul îl pui în spate unde ai bateria.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2016, 11:22 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am vazut ca nu este asa de scump la sh modulul pentru lumini , nu stiu daca se poate pune direct pe masinia fara alte modificari, cand o sa il cumpar trebuie sa refac instalatia ca inainte sa vad daca este de la relu si nu de la cablu si sa nu il cumpar degeaba.


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2016, 01:05 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
La mine sa rezolvat cu becul stop frana dreapta prin inlocuirea calculatorului de lumini ,60 lei si acum este bine .


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2017, 19:29 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Acum cateva zile am aflat o noutate ,si anume ca exista becuri de pozite pe portbagaj , nu sau aprins niciodata . Am vazut ca cel din stanga era ars, l-am schimbat si este ok acum , problema este cel din dreapta care nu se aprinde , ceata si buzzerul de mers inapoi sunt ok mai putin pozitia (plusul parca este galben negru) ,am incercat sa iau + de la cel din stanga dar nu este prost calculatorul ,automat stinge si becul din stanga. O sa probez si vechiul calculator si daca nu merge ,verific si cablurile care intra in articulatia de cauciuc care duc la portbagaj, daca nici asa nu vrea, il las asa si merg doar cu pozitile laterale.
Bag de seama ca masina este ideala pentru cineva care nu are ce face ,imediat ii da de lucru ,de ce sa stea linistit soferul cand poate sa stea pe langa masina. Se poate spune ca este masina veche ,dar sunt altele mai vechi care nu sunt asa de problematice.


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2017, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Direct burduful, acolo te duci :))) Da, asa se intampla daca a fost neglijata, te trezesti cu prea multe pe cap. Dupa ce le rezolvi nu o sa mai ai probleme noi aparute foarte multe.


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2017, 22:11 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am umblat la burduf acum cateva luni , cand am prelungit cu 20-25 cm cele 10 fire care trec prin el (majoritatea erau rupte), ce trece prin el are fire noi , cand am pus firele am verificat :ceata, mersul inapoi ,luminile pentru numar si inchiderea portbagajului, am verificat cele 10 fire cu multimetru ca sa le potrivesc pentru ca nu aveam decat 3 sau 4 culori.
O sa verific firele pentru pozitii din locul de unde se prelungesc , sunt pe sub luneta ,sper sa fie dezlipit de acolo. Stiu ca la legaturile intre fire am pus band izoler si furtun de izolatie care se strange cand se incinge, o sa mai uit maine sa vad ce pot face .
Intre timp mi-am facut de lucru cu semnaliztoarele dupa aripi , erau foarte murdare si nu se mai vedeau prea bine ,acum trebuie sa caut poxipol transparent pentru ca geamurile de plastic sau dezlipit de suport si ma gandesc ca poxipolul este ok, era bine daca faceau un sistem de prindere cu cleme sau holsuruburi ,asa de fie care data cred ca o sa se dezlipeasca geamul si dupa suportul cu becul.


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2017, 23:10 
Offline

Joined: 04 Jun 2007, 13:22
Posts: 38
Car: 156 2.0 jts
Location: PITESTI
Poxipol-ul nu lipeste plastic.Dovada este faptul ca se dezlipeste de pe "tavita" de plastic pe care se amesteca cele doua componente.
Superglue.


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2017, 23:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Semnalizatorele le-am luat noi și nu am mai avut probleme de 5 ani cu ele :)) poxipolul lipește majoritatea plasticurilor. Doar unele nu le lipește bine, cum este și cel de pe tăviță. (Din experimentele mele)


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 19:09 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am cumparat poxipol transparent si am lipit semanlizatoarele dupa aripi ,deocamdata este bine, sper sa nu mai intre mizeria asa de usor.

In legatura cu pozitia dreapta dupa porbagaj , am verificat firele si sunt bune , am scos mufa care vine in zona difuzorului spate stanga si am scos cablurile afara si le-am verificat, cu calculatorul vechi face la fel , vroiam sa stiu daca la voi aveti toate firele la mufele calculatorului de lumini .
La mine vad fire lipsa la mufa gri si alba.


Attachments:
alba.jpg
alba.jpg [ 207.95 KiB | Viewed 5492 times ]
gri.jpg
gri.jpg [ 157.36 KiB | Viewed 5492 times ]
Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
cineva si-a bagat nasul pe unde nu trebuia :)) (un electrician adevarat a zis: ce e cu atatea cabluri in plus?) nu stiu cum e la mine dar nici nu o sa desfac ca e foarte frig afara. Oricum nu arata bine.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 22:26 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
O sa trebuiasca dusa la un electrician mai priceput. Luminile care nu merg sunt urmatoarele : torpedou, portbagaj ,semnalizarile din bord si mai face figuri macaraua dreapta spate care se deschide si inchide cand vrea ea , poate lipsa firelor are de aface cu acele probleme.


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2017, 23:06 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Sa rezolvat si cu pozita dreapta de pe portbagaj , azi am desfacut tabloul de sigurante si calculatorul de lumini si le-am dat in dreapta ,m-am uitat mai atent printre cablurile din spatele tabloului care veneau catre mufa gri din calculatorul de lumini si am vazut un cablu galben/negru taiat si izolat , acesta este + de la pozitia dreapta portbagaj si l-am lipit de cablul galben/negru din mufa gri si acum se aprinde . Nu stiu motivul pentru care era taiat dar daca cauza niste probleme o sa aflu in curand.
Ce mi se pare dubios ca toate firele taiate in numar de 6 care trebuiau sa intre in mufa alba mica si gri sunt lipite de un fir galben care duce catre butonul de reglare a intensitatii luminii din bord , firele galben ,galben/verde,galben/albastru si abastru care trebuiau sa intre in mufa gri si galben/negru si galben/rosiu in mufa alba mica , atata timp cat merg toate luminile si fara aceste fire este bine. Dupa inlocuirea unor becuri vad ca se aprind toate ,inclusiv brichetele si scrumiera.
Cu inchiderea centralizata o sa fie ceva bataie de cap pentru ca nu stiu daca se poate verifica fiecare usa in parte daca este 100% functionala, de la inceput am avut siguranta de la inchidere scoasa si le inchid/deschid manual , daca pun siguranta si inchid usa din cheie ,atunci sigurantele din stanga fata si spate se inchid /deschid de mai multe ori dupa care raman deschise iar din dreapta fata si spate nu se misca.


Attachments:
poza mufa.jpg
poza mufa.jpg [ 216.82 KiB | Viewed 5113 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Feb 2017, 23:32 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
De cand am masina ,sagetile de semnalizare din bord nu sau aprins niciodata ,becurile sunt bune pentru ca am inversat becurile cu altele care se aprindeau. Releul de semnalizare functioneaza bine ,ticaie de fiecare data cand semnalizez sau pun avarile si se aprind toate luminile exterioare de semnalizare. Eu m-am obisnuit fara luminile de semnalizare din bord dar daca nu gasesc nici o solutie sa mearga o sa trebuiasca sa schimb ceasurile in speranta ca o sa mearga.


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2017, 15:25 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
In perioada asta incerc sa imi fac de lucru cu inchiderea centralizata.
Azi am scos mufele usilor din dreapta si vad ca merge inchiderea ok la usile din stanga , daca pun mufa usi din dreapta fata atunci nu mai merge inchiderea ,se inchide-deschide de cateva ori si ramane deschisa, siguranta de la usa dreapta spate nu se misca deloc, aici mai face probleme si geamul merge cand vrea, firele din usa sunt verificate.
Vroiam sa intreb
1.Se poate verifica daca merge partea electrica a incuietorilor de la usi ? Mai precis motorasul de la inchidere.
2.Daca exista un modul care se ocupa cu inchiderea centralizata ?

Daca nu este alta varianta mai buna , atunci o sa cumpar incuietorile usilor din dreapta, fata si spate,
La mine nu a mers inchiderea de la inceput , avea siguranta din tablou scoasa si inchideam deschideam manual fiecare usa in parte, ma mutumesc sa mearga inchise cand bag cheia in usa , nu am pretentii sa mearga din butonul cheii , deocamdata merge doar portbagajul din buton , poate si usile ,daca le repar si schimb carcasa cheii.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]