It is currently 28 Apr 2024, 03:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 08 Jun 2016, 10:11 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Salutare ,am cumparat de curand o Alfa Romeo 166 din anul 2000 cu motor de 1970 cmc si 155 cp si are tampoanele motorului rupte , primi 150 km a mers foarte bine ,dar dupa accea se auzea un zgomot in fata si trepida masina , cand apasam ambreajul sau o scoteam din viteza nu mai tremura , am fost la mecanic si a zis ca trebuie schimbat tamponul din spate ,cel din fata plus cele 2 bucsi de sus.
Cele 2 bucsi le-am schimbat , problema este ca nu gasesc tampoanele din fata si spate ,sunt doar pe original si mai ales cel din fata este exagerat de scump. Vroiam sa stiu daca exista si alte alternative pentru a le cumpara noi . Multumesc.


Attachments:
File comment: Bucsa contrabalans 2 bucati
Bucsa contrabalans.jpg
Bucsa contrabalans.jpg [ 1.77 KiB | Viewed 3246 times ]
File comment: Tampon fata
tampon ata 2.jpg
tampon ata 2.jpg [ 4.83 KiB | Viewed 3246 times ]
File comment: Tampon spate
tampon spate.jpg
tampon spate.jpg [ 6.72 KiB | Viewed 3246 times ]
Top
   
PostPosted: 09 Jun 2016, 06:58 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
In acest moment , distribuitori de piese auto din Romania nu mai aduc cele 2 tampoane aftermarket pentru alfa 166 2.0 benzina , peste tot unde am dat comanda sau telefon le apareau ca fiind indisponibile . Singura varianta este originalul(cod 60663282) care costa ,aproape 1300 lei cel din fata-jos, fata de maxim 180 cat costa un Hutchinson 585132 sau 300 lei un Original Imperium 29012 iar cel din spate pe original costa 265 lei (este ok la pret) fata de Sasic 9002550 care costa 160 ,preturile sunt aproximative . Singura varianta pentru mine sa cumpar tamponul care vine la suportul motor din fata-jos este sa fie cumparat de la dezmembrari ,am inteles ca el chiar daca pare bun la prima vedere din cauza ca este cauciucul imbatranit exista riscul se nu se comporte atat de bine. Va mulmumesc , si se poate inchide topicul.


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2016, 21:10 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Imi cer scuze ca scriu de 3 ori la rand , dar nu pot modifica ce am scris ieri .
Trebuie atentie sporita la tamponul care vine in fata jos langa distributie , se pare ca sunt unele cu surubul mai lung( acesta nu se poate scoate) ,pentru suportul de motor mai mare (cum am eu) si tampoane cu surubul mai mic ,pentru suporti ceva mai ingusti in zona de prindere , eu am nimerit un tampon cu surubul mai mic si nu iesea prin suport , singura varianta sa il monteze, a fost sa taie din surub si sa sudeze unu mai mare ca sa poata iesi din suportul motor sa prinda piulita , sper sa tina sudura ,am inlocuit si tamponul din spate ,cel cu 3 gauri de prindere + o gaura care vine in suport, deocamdata merge bine si nu mai bate, toata afacerea a costat 150 lei tamponul fata-jos si cel din spate de la dezmembrari + 100 lei doua bucsi noi care vin la suporti de sus la care sa adaugat si manopera 150 lei ( a fost ceva bataie de cap). O sa caut un mecanic in Constanta care stie cu ce se mananca Alfa Romeo ,ca vreau sa schimb distributia si majoritatea mecanicilor nu sunt obisnuiti cu Alfa Romeo.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2017, 22:13 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Stie cineva daca am sanse sa gasesc pentru 166 2.0 TS ,tamponul de motor care vine jos sub capacul de distributie , am incercat si anul trecut dar nu gasisem decat pe original care costa acum aproximativ 1200 lei , aftermarket nu exista in Romania , am inteles ca aceeasi problema este si la motorizarea 2.4 jtd cu acest tampon ,doar ca la varianta pe motorina surubul este mai scurt decat la 2.0TS.
Nu mi se pare normal sa nu se mai gaseasca pentru 166 suport motor aftermarket iar la 156 si 147 sa se gasească.


Attachments:
suport motor 166 2.0ts .jpg
suport motor 166 2.0ts .jpg [ 1.1 MiB | Viewed 2679 times ]
Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 22:32 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Se pare ca sunt singurul care a avut probleme cu suportul de motor.
Nu am sanse sa il gasesc nou aftermarket ,o sa vorbesc cu fratimiu poate se mai gaseste prin Italia.

La noi ,pretul suportului la dezmembrari este de 100 lei ,dar mai gasisem un fomist care are mai multe Alfe din Timisoara care cerea 150 lei , acolo credeam ca erau mai ieftine ,oricum pe cei cu centrele dezmembrari vor sa faca bani nu gluma , cumpara un 166 cu cel mult 500 euro si dupa ceea vor 500 euro doar pe motor (benzina, dieselul este mai ieftin).


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2017, 20:12 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pana la urma am cumparat un tampon motor sh cu 100 lei ,mi se pare aiurea ca sa nu gasesti un amarat de tampon de motor nou aftermarket , pana la urma nu am vre-o masina mai speciala incat sa gasesc doar pe orginal ,ca si piesele de la dezmembrari au o caruță de ani si nu te poti baza pe ele ca rezista 3-4 ani. Nu cred ca sa riscat cineva sa dea 1200 de lei pentru un tampon original ,iar aftermarket de la Hutchinson nu costa mai mult 200 lei cand se gasea acum cativa ani.


Attachments:
12.jpg
12.jpg [ 3.21 MiB | Viewed 2531 times ]
IMG_20170720_114755_HDR.jpg
IMG_20170720_114755_HDR.jpg [ 2.32 MiB | Viewed 2528 times ]
Top
   
PostPosted: 31 Aug 2020, 13:29 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am observat ca in momentul in care vrei sa scoti baia de ulei de la motorul 2.0TS , atunci cand se ridica motorul sa se distanteze de cadru , este fortat foarte mult tamponul de langa distributie , pentru ca motorul nu se ridica drept ,se lasa pe surubul tamponului si exista riscul sa cedeze , poate daca se desface surubul de la bucsile de sus ale suportului de motor sunt sanse sa urce ceva mai drept cand se ridica cu un cric .

Ideia era ca atunci cand se rupe cauciucul care tine surubul de tampon ,ma gandesc ca ar fi ceva sanse sa se refaca tamponul motorului , cum se vede in poze daca se curata bine talpa surubului ramane zona metalica ,la fel si daca se curata bine gaura rotunda din tampon , ma gandesc ca exista posibilitatea sa se lipeasca la loc daca se foloseste o solutie cauciucata foarte rezistenta sau daca se merge la o firma care face tot felul de articole din cauciuc , avem o firma sau doua in oras si o sa fac o intrebare daca au posibilitatea sa lipeasca cu un cauciuc tare ,surubul de tampon fara matrite sau forme speciale .


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 663.8 KiB | Viewed 1648 times ]
2.jpg
2.jpg [ 451.97 KiB | Viewed 1648 times ]
3.jpg
3.jpg [ 442.42 KiB | Viewed 1648 times ]
4.jpg
4.jpg [ 515.59 KiB | Viewed 1648 times ]
5.jpg
5.jpg [ 497 KiB | Viewed 1648 times ]
6.jpg
6.jpg [ 385.29 KiB | Viewed 1648 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Sep 2020, 21:54 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am gaurit cu bormasina dopul din mijlocul tamponului motor si am dat de ulei , se pare ca in partea de jos a tamponului , in zona carcasei metalice este tot cauciuc dar gol pe interior , daca intradevar vine cu ulei din fabrica , probabil ca sa tina mai mult cauciucul . Am bagat uleiul la loc si l-am lipit gaura din mijloc cu silicon negru.
Nu cred ca uleiul este de la mine , se intampla de multe ori sa se scurga ulei de la distributie si ajungea si pe suportul motorului si tampon.


Attachments:
IMG_20200903_101121470.jpg
IMG_20200903_101121470.jpg [ 338.81 KiB | Viewed 1566 times ]
Top
   
PostPosted: 25 Sep 2020, 21:03 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 128
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Tamponul este compromis, nu ai ce sa mai faci. Piesele metalice sunt prinse in matrita odata cu cauciucul si tot asamblul e bagat la vulcanizat. Uleiul din tampon distribuie uniform sarcina indiferent de comportamentul dinamic al masinii (groapa, urci, cobori, accelerezi, franezi). Sunt si tampoane cu ulei care au o zona deformabila din cauciuc pentru o oarecare amortizare a socurilor.


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2020, 23:12 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Oricum este jale cu unel piese la 166 , acum se gaseste aftermarket doar suport cutie si cele 2 bucsi de sus , suport motor spre distributie si sub alternator se gasesc doar pe original , aftermarket nu erau nici acum 4 ani cand am luat caruta .
Deocamdata am pus niste silicon negru Victor Reinz si am prins surubul de cauciucul care inalta surubul si zona de fixare din suport , deocamdata nu se manifesta de rau ca o parte din greutatea motorului se aseaza pe suport , stiu ca atunci cand am avut probleme cu unul sau ambele tampoane ale motorului , masina mergea foarte rau , mai mult de 80 nu puteam sa marg ca vibra din toate incheieturile . In cel mai rau caz , adopt solutia de rezerva , pun un colier metalic mai mare invelit in cauciuc (camera ) intre cadru si suportul care se aseaza pe tampon si pot sa o lungesc mult si bine , am incercat si fara cauciuc dar vibra rau.
Este bine de stiut ca unele tampoane pentru motor au si ulei , cand o sa am drum o sa fac o intrebare la o firma care se ocupa cu producerea unor produse din cauciuc sa isi dea cu parerea daa sunt sanse sa tina sau nu , ca nu sunt multe alternative , 166 2.0 TS sunt putine , tampoanele sunt foarte vechi , sunt sanse mai mici sa se gaseasca unul bun , mai alesc ca unele au obiceiul sa se intepeneasca in suport si daca se grabesc sa dea motorul jos , rup si tamponul. Am 3 tampoane de cutie , toate 3 cu suportul intepenit in surub , probabil să se scoată mai usor ,trebuie prins in menghina.
Vad ca pretul tamponului din pozele de mai sus creste ca la licitatie , a ajuns la 1728 lei doar pe original si cand te gandesti ,ca la mai vechiul w210 de la Mercedes de gasesc suporti de motor aftermarket de la tot felul de firme.


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2022, 17:40 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cum nu prea se gaseste tamponul motor de la distributie ,pentru varianta 2.0 TS , o solutia ar fi sa se cumpere unul de 2.4 JTD ca sunt mai raspandite si sa se faca la strung un prelungitor , iar in suportul care se fixeaza de blocul motor ,trebuie sa se largeasca gaura , barem jumatate din ea .

Eu luasem acum 6 ani un tampon , dar nu stiam ca cel de 2.4 jtd era mai scurt decat 2.0ts ,atunci l-am sudat ,dar nu a tinut prea mult , si am fost nevoit sa cumpar altul de 2.0 TS , cum acestea nu prea mai sunt la dezmembrari , am zis sa refac suportul vechi sa il am la nevoie , sa rezolvat la strungarie contra 50 lei .
Din pacate acest tampon , nu se mai fabrica aftermarket de cel putin 7 ani (acum 6 ani nu era disponibil) , momentan singura varianta este pe original , dar aceasta costa 2400 lei pentru 2.0TS si 1750 lei pentru 2.4 jtd . Nu stiu daca se poate repara un asemena suport ,la vre-o firma care se ocupa de turnarea articolelor din cauciuc .
Stiu doar varianta sa se trimita in Polonia , acolo este o firma care le reconditioneaza cu poliuretan de 65 , dar este ceva bataie de cap , trebuie platit transportul dus intors plus manopera reconditionarii vreo 340 lei.


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 1.09 MiB | Viewed 843 times ]
2.jpg
2.jpg [ 1.26 MiB | Viewed 843 times ]
Top
   
PostPosted: 01 Apr 2022, 20:08 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Cauta aici ,aici si aici. :wave:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2022, 05:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Daca nu gasesti in linkurile de mai sus, cauta si pe alfaworkshop in uk, sau alte siteuri de uk. Da-mi un mesaj pe privat si te ajut cu transportul daca e nevoie.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2022, 19:29 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Deocamdata nu este nevoie , asta este suficient pentru rezerva , nu stiu daca o sa fie nevoie ,cel original se strica dar mai greu , probabil conteaza si faptul ca greutatea motorului dinspre distributie, se lasa prin suportul de aluminiu pe acest tampon .

Din cele 2 linkuri , primul nu stiu de la ce model este , iar al doilea link este de la suportul din spate ,zona alternatorului .

Pe partea de suporti /tampoane motor la 166 2.0 TS pe aftermarket ,se gasesc doar bucsile rotunde de sus si posibil dupa multe cautari suportul de la cutie , dar celalate 2 , cel din poza si cel din al doilea link din postarea de mai sus nu se gasesc.

Codul suportului este 60663282 ,se pare ca aftermarket se gasea pe ORIGINAL IMPERIUM 25600 si Hutchinson 585132 ,probabil din cauza cererii scazute au renuntat la productia lui ,daca se potrivea si la alte marci /modele era altceva dar este compatibil doar cu motorizarea 2.0 TS.


Attachments:
25600.jpg
25600.jpg [ 20.24 KiB | Viewed 760 times ]
3.jpg
3.jpg [ 488.89 KiB | Viewed 755 times ]
4.jpg
4.jpg [ 14.67 KiB | Viewed 755 times ]
82488940.jpg
82488940.jpg [ 13.1 KiB | Viewed 755 times ]
Top
   
PostPosted: 02 Apr 2022, 21:09 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Eu cred ca cel cu 29€ se potriveste (link 2), chiar daca nu are suportul ala din tabla(platbanda). Chestia e sa se potriveasca la gauri si pui un surub mai lung, gen surub tendon spate Alfa 156.

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2022, 18:58 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Da , am vazut ca se aseamna , atata timp cat partea care intra in cadru este la fel , nu cred ca ar fi o problema atat de mare partea de sus , mai ales ca tabla se poate scoate daca imi aduc aminte ,si indoi dupa plac.

Deocamdata nu am nevoie , dar 166 ,pe partea de suporti motor este varza . Atata timp cat nu se gasesc noi aftermarket ,ca la multe alte modele facute in aceiasi perioada ,este o problema , usor usor o sa ajunga ca Lancia Thesis ,unde oferta de piese aftermarket este mica.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]