It is currently 27 Apr 2024, 20:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 03 Feb 2016, 22:38 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Oricat as sterge si oricat de curat ar fi parprizul mereu se abureste,in special acum cand e cald afara,cand era frig sub -15 parca nu aburea asa tare. Nu conteaza daca dau sa-mi bage aer cald sau rece cu cat dau ventilatorul mai tare parca mai tare se abureste si parprizul. Nu se abureste exagerat incat sa curga apa de pe el ci suficient in asa fel sa para murdar sa nu vad prin el,mai ales atunci cand am soarele in fata nu vad mai nimic.
In mod sigur credca se prelinge pe radiator antigel.Problema e pe unde?Sa fie spart radiatorul sau poate spart unul din furtunele de legatura? Cred ca e vorba de o fisura la instalatia de incalzire fiindca parca imi si baga un miros dubios ca de antigel cand pornesc caldura. Plus ca a scazut un pic si antigelul din vas,dar nu prea ma pot lua dupa asta fiindca acum vreo luna jumate am schimbat termostatul si am completat antigel dupa aia ,dar nu mam uitat la o zi doua dupa completare sa vad daca a scazut si mai trebuie sau nu completat.


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2016, 22:44 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Rugamintea mea e daca a mai demontat cineva toate acareturile ca sa ajunga la radiator sami dea ceva detalii.. Unde e pozitionat? Ce trebuie demontat ca sa ajung la el? Nu zic ca nu mas descurca singur sa dau de el,dar mai usor imi este daca stiu exact de unde si cum sa incep.


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2016, 23:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Vezi si filtrul de polen. Acesta daca se imbascseste prea mult instalatia nu mai reuseste sa iti dezaburesca parbrizul/geamurile. Am patit-o si eu, practic dupa asta imi dau seama ca ar trebui schimbat.
sau, ai grija sa nu cumva sa ai sistemul de climatizare pornit pe recirculare ca atunci la fel, nu se dezabureste.

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 12 May 2008, 23:36
Posts: 142
Car: 166/Spider/159/Dedra
Location: mures,sighisoara
Daca ai miros de antigel cu siguranta ai o fisura in radiatorul de incalzire si v-a trebui sa-l inlocuiesti.
Sper sa ai rabdare si bune aptitudini tehnice.
Apropos la ce se vehicula pe forum NU trebuie sa golesti freonul din instalatie!!!!
Succes!


Attachments:
P0367_081112.jpg
P0367_081112.jpg [ 166.18 KiB | Viewed 6575 times ]

_________________
Alfa 166 2.4 JTD
Alfa Spider 2.0 TS
Lancia Dedra HF 2.0 turbo
Alfa Giulietta 2.0 JTDM
Alfa 159 SW 2.4 JTDM
Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 12:27 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Filtrul e schimbat nu de mult,dar o sa incerc intai o proba cu el scos de tot. Si o sa desfac sa ma uit ca nu cumva sa fie blocata pe recirculare clapita care e insarcinata cu acest lucru.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jan 2015, 14:05
Posts: 402
Car: 159
Parprizul ... [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES] pe asta nu o mai auzisem pana acum. Sunt offtopic dar nu pot sa ma "aptin"

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 22:39 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk :))
Chiar nu impresionezi pe nimeni!!! Ma mir cumde nu ai scris si ce husa ai la caramida,sau cu ce esti incaltat


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2016, 02:25 
Offline

Joined: 27 Mar 2015, 00:49
Posts: 245
Car: Alfa Romeo 159 3.2Q4
Location: Cluj Napoca
De obicei face asa cand e pe recirculare aer, pot diagnostica acest lucru, pui pe cineva sa comute pe recirculare aer sau inver si in dreapta sub parbriz se aude un sunet de motoras, daca ai avea radiator spart ai pierde antigel, si ar fi covorasul ud de la picioare.

_________________
Alfa Romeo 159 3.2 Q4 Qtronic
Alfa Romeo 156 SW 2.0 Jts
Alfa Romeo 155 2.0TS
ex:Alfa Romeo 166 2.5v6(upgraded to 3.0 v6)
ex:Alfa Romeo 156 2.5 v6
ex:Alfa Romeo 146 Boxer
ex:Alfa Romeo 146 TS


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2016, 12:06 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Ai rezolvat cu radiatorul? Se pare ca am și eu aceiași problema si mă cum ajung mai ușor la el. Momentan am pus câteva lingurite de muștar si nu a mai scăzut deloc nivelul de 4000 km. Antigelul circula mereu prin radiator sau doar când dau drumul la încălzire?


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2016, 22:18 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Nu am apucat sa vad care este problema,deoarece momentan nu ma deranjeaza pt.ca fiind cald afara nu se mai abureste.
Daca dai clima sa bage aer rece la temperatura minima apa nu o sa mai treaca prin radiator. Eu asa circul acum si nu am probleme.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2016, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 867
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
ioonak88 Quote:
Nu am apucat sa vad care este problema,deoarece momentan nu ma deranjeaza pt.ca fiind cald afara nu se mai abureste.
Daca dai clima sa bage aer rece la temperatura minima apa nu o sa mai treaca prin radiator. Eu asa circul acum si nu am probleme.
:lol: lichidul de racire trece tot timpul prin radiatorul de incalzire, fie vara, fie iarna, doar ca pe timp calduros clapeta de directionare a aerului comuta pe rece si aerul nu mai trece prin radiatorul de incalzire! solutia provizorie e slabirea busonului vasului cu lichid de racire sa nu mai faca presiune mare in circuit!
Nu mai ai probleme cu aburirea parbrizului, dar sa vezi cate probleme pe electrica poti sa ai daca incepe sa curga antigelul pe releele de sub bord, partea dreapta.

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2016, 15:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Sau pe calculatorul de Airbag, care de obicei se arde primul din cauza antigelului. Unui prieten i-a luat foc acolo sub bord, din aceasta cauza nu este recomandat sa amani prea mult reparatia. O zi buna!


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2016, 14:50 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Vezi ca vorbesti prostii colegu'
Cam la majoritatea masinilor vaporizatorul de ac este montat fata in fata cu radiatorul de caldura.Si obligat cand comuti pe aer rece prin radiatorul de caldura nu mai trece apa.


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2016, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
ioonak88, prin radiatorul de caldura trece apa tot timpul, face parte din circuitul mic de racire al motorului.


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2016, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 867
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
ioonak88 Quote:
Vezi ca vorbesti prostii colegu'
Cam la majoritatea masinilor vaporizatorul de ac este montat fata in fata cu radiatorul de caldura.Si obligat cand comuti pe aer rece prin radiatorul de caldura nu mai trece apa.
Ai desfăcut vreodată un 166? Eu am desfăcut multe până la "ultima piuliță" si crede-ma ca nu au robinet pe circuitul de răcire!
Între ac si radiatorul de căldură există un perete despărțitor iar deasupra lor o clapeta de dirijare ventilație! Prin radiatorul de căldură trece tot timpul lichid de răcire, iar dacă nu crezi mai documentează-te sau dacă vrei pot să-ți arăt practic, pe mașină!
PS- pe aici mai sunt persoane care nu vorbesc din cărți, ci au surubarit multe Alfa Romeo! "colegu'" meu de unde?

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2016, 16:51 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 120
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Atunci ai scuzele mele. Dar daca asa e gandita 166 si altele nu inseamna ca nu am si eu dreptate .


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2016, 17:27 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Mulțumesc pentru răspunsuri, dar dați-mi o metoda sa ajung la el fără să demontez tot bordul, dacă demontez doar ecranul si torpedoul am șanse să ajung la el. Merita mai întâi sa pun vreo solutie in antigel, eu am pus muștar si nu am mai văzut sa scada nivelul, dar...


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2016, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 867
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
c20xe Quote:
Mulțumesc pentru răspunsuri, dar dați-mi o metoda sa ajung la el fără să demontez tot bordul, dacă demontez doar ecranul si torpedoul am șanse să ajung la el. Merita mai întâi sa pun vreo solutie in antigel, eu am pus muștar si nu am mai văzut sa scada nivelul, dar...
Nu are treaba cu bordul, se scoate prin compartimentul motor, mai exact se demontează panoul ignifug/insonorizant, aeroterma, se decuplează conductele de AC, se scoate aeroterma, carcasa filtru polen si ai ajuns la calorifer!
Soluție provizie, am scris mai sus, se slăbește capacul de la vasul de expansiune, să nu mai facă presiune în circuitul de răcire.

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2016, 20:35 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Am înțeles, mulțumesc.


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2016, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
De preferat sa nu mai pui nici mustar in lichidul de racire, la niste mititei merge, dar totusi .... :uhuh:

Cand veti intelege oameni buni ca Alfele astea (de fapt orice masina de prin `90 incoace) nu se repara cu sarme, lipici, staniol, scuipat, etc ?!?!

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2016, 20:15 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Daca nu stiai muștarul infunda pori din radiator. Am mai folosit si la alte mașini si a dat rezultate. La alfa nu a mai scăzut nivelul la antigel de 4500 km. Radiatorul il voi schimba in scurt timp, dar momentan știu ca nu mai curge, e o soluție provizorie.
Fara sa te superi, dar dacă te doare capul il schimbi sau iei o pastilă?


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2016, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Nu ma supar, e o analogie tipic romaneasca; daca tu nu vezi nimic in neregula cu "solutiile" astea (probabil dovedite pe moskwitsch-uri in anii `70) aplicate unor masini relativ recente si pana la urma premium inseamna ca ai o problema.

Nu vreau sa dezbat asa zisa eficienta a metodei tale, e o certitudine ca pe termen mediu nu poate sa faca decat rau unui motor.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2016, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
cu mustar si alte solutii magice a fost reparat si la mine inainte sa o cumpar. Ce am gasit in radiatorul de interior nu ai vrea sa stii... a trebuit sa curat si radiatorul din fata. In fagurii din interior la radiatorul de caldura se formasera niste calti invartiti si intariti...


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2016, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@ c20xe, daca nu iti permiti sa cumperi un radiator nou, de ce ai cumparat aceasta masina? Pentru ca a fost ieftina?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2016, 18:06 
Offline

Joined: 30 Jul 2015, 11:28
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 166 2.4
Ai dreptate... nu-mi permit!
Facem o strângere de fonduri?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]