It is currently 23 May 2024, 16:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Jul 2015, 20:01 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
Salut... acum 2 zile pur si simplu senzorul de sub filtrul de motorina sa topit si curgea motorina ca la robinet :shock: ...am oprit am sunat un prieten sa cumpere un filtru cu tot cu senzor..(a venit dupa 2 ore 40 grade afara :cry: :cry: )
Acum masina nu mai trage nu mai intra turbina nu se mai tureaza mai mult de 3500 ture parca este un matiz cred ca si ala e mai sprinten... :shock:
Dupa faza asta cand pun contactu sa pornesc ami palpaie beculetul de la buji si porneste la a doua invartire dupa mai ramane aprins decat becul acel galben ca un submarin...
Pe tester arata ceva la turbina mall function turbo boost ceva de genu!!
Masina este A.R 166 2.4 JTD 20V Ti 175cp an 2004 o detin de un an are 368000km reali din care 62000km facuti de mine...
CE SA AIBA DE NU MAI PORNESTE TURBINA??? DACA ATI PATIT CEVA ASEMANATOR VA ROG SA MA AJUTATI...STIMA


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2015, 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Poate ne spui si pe unde esti. Asa poti fi indrumat mai usor spre cineva din zona ta, unul care se pricepe.

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2015, 22:44 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
salut sunt in italia modena...


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2015, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Poate sa fie o problema cu senzorul de presiune aer de pe admisie: sa nu il simta sau sa fie in scurt(probleme la cabluri si mufe). Poti verifica pe tester valorile lui. Cam asa se comporta la mine cand nu il citea.
Pentru un test, incearca sa scoti mufa la debitmetru, sa vezi cum se comporta. (dar putin probabil sa fie de acolo)
Deasemenea verifica presiunea care ti-o scoate pompa de inalta. Eu am 2.4 jtd de 136 cp si la relanti sta cam la 300 bari si urca pana la 1500. La tine ar trebui sa urce mai sus.


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2015, 22:08 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
tranzafirul Quote:
Poate sa fie o problema cu senzorul de presiune aer de pe admisie: sa nu il simta sau sa fie in scurt(probleme la cabluri si mufe). Poti verifica pe tester valorile lui. Cam asa se comporta la mine cand nu il citea.
Pentru un test, incearca sa scoti mufa la debitmetru, sa vezi cum se comporta. (dar putin probabil sa fie de acolo)
Deasemenea verifica presiunea care ti-o scoate pompa de inalta. Eu am 2.4 jtd de 136 cp si la relanti sta cam la 300 bari si urca pana la 1500. La tine ar trebui sa urce mai sus.
salut am incercat cu mufa scoasa la debitmetru de aer nici o schimbare...unde mai exact se afla acest senzorul de presiune aer de pe admisie????


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2015, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Problema a survenit imediat dupa ce ati inlocuit filtrul ?
Sau a mers bine o perioada de timp dupa operatiunea respectiva si apoi a inceput aceasta plafonare ?

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2015, 20:10 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
BZ-76-DIA Quote:
Problema a survenit imediat dupa ce ati inlocuit filtrul ?
Sau a mers bine o perioada de timp dupa operatiunea respectiva si apoi a inceput aceasta plafonare ?
salut problema a survenit de cand sa topit senzorul de sub filtru sa aprins in bord submarinul galben si semnul de la senzor filtru a licarit de 2 ,3 ori si dupa sa oprit motroru in mers pentru ca curgea motorina pe sub filtru ca la robinet si de atunci dupa ce am schimbat filtru cu tot acel submarin galben din bord nu sa stins deloc si nu mai trage nu mai porneste turbina....nu stiu ce sa mai verific mecanici de aici nu stiu nimik azi am inlocuit electrovalava turbina degeaba senzor presiune aer admisie nici un semn facut 500km cu ea nici o schimbare chiar nu stiu ce sa mai incerc aici mecanici cand nu stiu ce are masina ati spun sa schimbi ce este mai rau in cazu meu centralina....dar nu cred ca este calculatoru pentru ca atunci cand scot acele 2 furtunase mici din electrovalva si le pun cap in cap porneste turbina repet doar cand le unesc porneaste turbina alfel nu...chiar nu stiu ce sa mai verific repet electrovalava turbina si senzor presiune admisie schimbate noi...acum am progamare luni pt ca respectivul macanic dupa 2 ore de uitat la ea si scos tot felul de mufe si puse la loc.... spune ca nu stie ce sa mai verifice si el nu prea se pricepe la centralina :shock: :bash: si sa vin luni intre 10 si 12 ca este de servici un alt mecani electrician care el se pricepe mai bine... WTF


Last edited by A.R 166 on 24 Jul 2015, 20:17, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 24 Jul 2015, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
In prima faza incearca sa schimbi mecanicii! :wave:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2015, 20:19 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
andreiblitz Quote:
In prima faza incearca sa schimbi mecanicii! :wave:
salut cred ca asta fac luni caut alt servis... :wave:


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2015, 23:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
"azi am inlocuit electrovalava turbina degeaba senzor presiune aer admisie nici un semn facut 500km cu ea nici o schimbare"

Imi este foarte greu sa descifrez ce scrii, incerca sa mai pui si puncte si virgule. Din cate ti-am spus mai devreme, daca nu citeste senzorul de presiune de pe admisie, nu da drumul la turbina.
Nu inteleg daca l-ai verificat sau inlocuit. Senzorul se afla pe admisia de aluminiu pe la mijlocul ei, pe partea cu prabrizul. Senzorul este prins cu un surub si are o mufa cu 4 fire. Daca gasesti la dezmembrari sau pe cineva poti sa faci un transplant si o proba. dureaza 2 minute sa il dai jos. (si probabil cheie de 10)

Alta ipoteza este sa ai scurt undeva pe instalatie, verifica sa nu se atinga undeva firele...


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2015, 18:44 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
tranzafirul Quote:
"azi am inlocuit electrovalava turbina degeaba senzor presiune aer admisie nici un semn facut 500km cu ea nici o schimbare"

Imi este foarte greu sa descifrez ce scrii, incerca sa mai pui si puncte si virgule. Din cate ti-am spus mai devreme, daca nu citeste senzorul de presiune de pe admisie, nu da drumul la turbina.
Nu inteleg daca l-ai verificat sau inlocuit. Senzorul se afla pe admisia de aluminiu pe la mijlocul ei, pe partea cu prabrizul. Senzorul este prins cu un surub si are o mufa cu 4 fire. Daca gasesti la dezmembrari sau pe cineva poti sa faci un transplant si o proba. dureaza 2 minute sa il dai jos. (si probabil cheie de 10)

Alta ipoteza este sa ai scurt undeva pe instalatie, verifica sa nu se atinga undeva firele...
salut astea 2 le am inlocuit -electrovalava turbina sau cum zic ei aici valvola overboost...
- senzor presiune aer admisie

NICI O SCHIMBARE nu sunt furture crapate sau pierderi de aer pe undeva am verificat tot traseul turbina...


Attachments:
11774573_694669567331359_933577659_n.jpg
11774573_694669567331359_933577659_n.jpg [ 33.92 KiB | Viewed 4498 times ]
Top
   
PostPosted: 06 Aug 2015, 22:07 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
sa rezolvat,, problema era o siguranta de 15 arsa de langa relee(cele din dreapta motorului din cauza ei aveam 11 erori pe tester) acum merge la fel ca inainte da nu mi sa mai stins acel submarin din bord...este posibil sa fie egr ??? se poate curata???


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2015, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
De ce nu iti faci viata usoara si duci masina la un priceput cu tester ? Cauzele pentru care te "ataca" submarinul ala sunt multe ...


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 08:52 
Offline

Joined: 19 Dec 2012, 22:13
Posts: 73
Car: alfa166+75,fiatCoupe
De regula , dupa o eroare care determina aprinderea simbolului galben "defectiune motor" ,chiar daca ai remediat defectiunea, se stinge DOAR DUPA RESETAREA ERORILOR .

_________________
Fiat Croma 2.0 ie
Alfa 75 custom Twin turbo diesel 2.0
Alfa 166 2.4 jtd custom 185 hp
Fiat Coupe 2.0 16v custom 170 hp
SAAB 9-5 TID4 190 hp


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 14:28 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
salut...intre timp am schimbat egr cu unul nou pierburg si am scapat de acel submarin din bord ..dar dupa 25k km au aparut alte probleme cam de 2saptamani motorul nu mai merge rotund oscileaza la relantiu ,trage bine dar cand o fortez mai mult gen schimbat in 4000 ture se aprinde acel submarin si se plafoneaza la 3000!!
masina porneste bine chiar si cand au fost -20 grade a pornit bine nu la sfert. dar la a doua invartire pornea
am puso pe un tester si am urmatoarele erori
-p1238 air quantity above target value
-p0704 clutch switch signal not feasibile
-p1191 fuel pressure below target value
-p1193 fuel pressure above target value

cel cu testeru zice ceva de senzorul de pe pompa dar nici el nu este sigur!! este un tester AUTEL MAXIDAS
care ar putea fi cauza pentru aceste erori ????


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Cred ca ar trebui sa vezi de ce s-a topit senzorul ala de care ziceai in primul post . Tu doar ai schimbat piesa fara sa rezolvi cauza . Totusi nu e normal sa ti se topeasca piese asa aiurea ...


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 15:35 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
mugurel Quote:
Cred ca ar trebui sa vezi de ce s-a topit senzorul ala de care ziceai in primul post . Tu doar ai schimbat piesa fara sa rezolvi cauza . Totusi nu e normal sa ti se topeasca piese asa aiurea ...
nu am mai avut nici o problema 25.ooo km nici o eroare....de circa 2 saptamani face asa


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Si te-ai uitat daca s-a topit si asta ?


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 16:18 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 19:43
Posts: 11
Car: A.R 166 2.4 JTD 20V
mugurel Quote:
Si te-ai uitat daca s-a topit si asta ?
da,,nu este topit...


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 20:17 
Offline

Joined: 19 Dec 2012, 22:13
Posts: 73
Car: alfa166+75,fiatCoupe
Una din erori este comutatorul de la pedala de ambreiaj , care posibil ca a acumulat mizerie si nu mai da semnal la Ecu cum ca ar fi eliberata pedala , el intelege ca inca este calcat ambreiajul( mai mult sau mai putin) si nu da voie sa se tureze motorul la 100%( protejeaza transmisia ). Urmatoarea eroare este senzorul de presiune de pe rail sau cel de pe pompa de inalta. Ultimul de verificat e senzorul de presiune aer de pe admisie . Succes !

_________________
Fiat Croma 2.0 ie
Alfa 75 custom Twin turbo diesel 2.0
Alfa 166 2.4 jtd custom 185 hp
Fiat Coupe 2.0 16v custom 170 hp
SAAB 9-5 TID4 190 hp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]