De ceva timp a aparut din senin un scartait la roata stanga spate , am incercat cu putin ulei ,sa potolit o periada dupa care si-a revenit , cum am mai fost pațit acum aproape 3 ani cu acelasi scartait dar pe partea dreapta , banuiam ca mai mult ca sigur o sa fie ca atunci , bucsa de jos a fuzetei spate este cu probleme , cum meseriasi de la FIAT au zis ca 166 este o masina pentru cei cu bani mai multi , au zis sa nu scoata bucsa separat ,cine o vrea ,sa cumpere fuzeta cu totul, la fel si bucsele de la bascula ,cu toate ca si pe bucsa originala de la fuzeta scrie tot TRW ,la fel ca cele de la bascula ,acestia sau o firma mai cunoscuta nu fac bucsi pentru spate si nu ramane decat 3 variante :
1.Bucsi din pliuretan
2.Bucsi normale dar facute de firme mai necunoscute
3.Bucsi normale facute pentru alte tipuri de masini ,dar care se potrivesc si la 166 .
Cum nu sunt adeptul poliuretanului , am ales ca acum aproape 3 ani, bucsa TRW JBU 167 care nu are treaba cu 166 in recomandari , singura diferenta pe care am vazut-o este ca bucsa originala are un sant de jur imprejurul ei . In vechea bucsa ,bagam surubelnita si o invartea foarte usor in ce pozitie vroiam , dupa ce am schimbat bucsa ,aceasta noua se misca mult mai greu in pozitia ei .
Costurile ar fi urmatoarele : 48 lei bucsa TRW JBU 167 plus drumul pana la magazin si 30 lei pentru mecanic sa scoata la presa bucsa veche si sa o puna pe cea noua , partea neplacuta este ca trebuie demontata fuzeta , putina bataie de cap cu scoaterea discului de frana care este intepenit si scoaterea mufei senzorului de la abs de sub baterie ,ca aceste nu mai iese din fuzeta decat rupt ,si nu are rost sa se cumpere altul .
Cam asa scatiaia masina cand o apasam ,acum aproapae 3 ani pe dreapta si de 2-3 saptamani pe stanga :
https://www.youtube.com/watch?v=utThA0QNWWM