It is currently 23 May 2024, 02:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Jul 2013, 19:57 
Offline

Joined: 06 Jan 2012, 11:16
Posts: 83
Car: Alfa 166 2.4JTD
Location: Timisoara
Salutare din nou.

Patesc mai nou niste faze, cand bag cheia in contact, pun contact-ul, totul ok dar nu se stinge beculet-ul cu cheia(adica imobilizatoru-ul). Iau contact-ul, il pun inapoi, poate merge poate nu. A fost cand am pus contact-ul de vreo 20 ori fara success. De obicei merge din 2-3 incercari maxim. Imi apare problema cam in 30% din incercari-le de a da la automat.
Bineinteles, atat timp cat eroarea persista, pot da la automat insa fara vreo sansa sa o pornesc.
I-am facut diagnoza, si nu mai retin ce eroare mi-a dat, dar stiu ca nu era ceva foarte relevant, ceva in genul: immobiliser faulty (stored) sau Key code faulty(tot stored). Nu mai tin minte, ceva in genul dadea, ori una ori alta.
Am 2 chei, cu amandoua face la fel.

Vine cineva cu idei, poate chiar solutii?

mersi

_________________
Alfa Romeo 166 (2001) 2.4JTD TM-86-***

ALFA Romeo - Always Looking For A Ride


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2013, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2009, 13:53
Posts: 1203
Car: Spider 916
Location: Valcea/Bucuresti
Eroarea a fost cumva U1600?
Daca nu ma insel s-a mai discutat pe forum in legatura cu problema asta, si de vina ar fi inelul de pe butuc.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2013, 21:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Ooo daaaa . S-a mai discutat de multe ori . De foarte multe chiar .
Ori pui mana si cauti pe forum metoda de curatare a contactelor ori adopti metoda exorcizarii volanului si il trantesti ca toti dracii pana se stinge beculetul cu cheita .
Chiar si metoda asta am explicat-o de vreo doua trei ori .


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2013, 22:20 
Offline

Joined: 06 Jan 2012, 11:16
Posts: 83
Car: Alfa 166 2.4JTD
Location: Timisoara
Intradevar, imi cer scuze. Un search a returnat mai multe rezultate. Daca cineva se mai uita pe acest topic, recomand sa citeasca aici:
viewtopic.php?f=17&t=20827&p=248107&hil ... or#p248107
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... obilizator

Doar ca spre deosebire de ce spune in topicurile de mai sus, la model 166 mufa cu probleme se gaseste sub volan in partea dreapta, si intr-a intr-o cutie(cred ca imobilizator) de culoare albastra. Este mufa mica cu 2 fire subtiri, care trebuie curatata.

_________________
Alfa Romeo 166 (2001) 2.4JTD TM-86-***

ALFA Romeo - Always Looking For A Ride


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2013, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Exact aceeasi problema am avuto si eu timp de 2 ani de zile, rezolvarea este foarte simpla, soclul de la releul de la pompa de injectie. Desfa capacurile de la filtru de polen, unde sunt 6 sau 5 relee rosii si unu negru. pune contactul si misca de primul releu rosu dinspre cel negru, adica primul rosu din partea dreapta. atunci o sa se stinga code.

Curata soclul si vezi daca nu e topit el sau releul. Eu am schimbat si soclul si releul si nu am mai avut problema asta.

O zii buna


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2013, 15:14 
Offline

Joined: 06 Jan 2012, 11:16
Posts: 83
Car: Alfa 166 2.4JTD
Location: Timisoara
Nu neg ca la tine s-a rezolvat in felul acesta, dar eu am rezolvat curatand mufa de la antena imobilizatorului, care se afla sub volan in partea dreapta.

_________________
Alfa Romeo 166 (2001) 2.4JTD TM-86-***

ALFA Romeo - Always Looking For A Ride


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]