It is currently 28 Apr 2024, 00:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Probleme motor alfa 166
PostPosted: 31 Aug 2011, 18:49 
Offline

Joined: 17 Apr 2011, 20:07
Posts: 18
Car: Alfa 166
Salutare tuturor.
Am o mare problema cu o alfa 166 2,4 jtd ,se opreste motoru dintr o data cand trece de 2000 de ture asta se intampla numai in sarcina, cand o turez pe loc nu are nimic.
Am pus testeru pe ia si nu ii da nimic, am schimbat senzoru de pe blocu motor si nici o schimbare, face la fel.
tin sa mentionez ca se aprinde si becu de la ijector in bord.
Masina asta imi manca sufletu
Multumesc anticipat, poate gasesc raspunsu la problema.


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
senzor presiune rampa. trebui pus tester pe ea si verificati parametrii, nu verificata doar daca are erori.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 08:57 
Offline

Joined: 17 Apr 2011, 20:07
Posts: 18
Car: Alfa 166
Multumesc, il schimb azi.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 16:30 
Offline

Joined: 17 Apr 2011, 20:07
Posts: 18
Car: Alfa 166
Am pus o azi pe tester si mi a spus baiatu ca ii da ca fiind cu probleme, este in capul pompei de injectie un senzor ( nu stiu cum se cheama), sau injectoarele care trebuiesc verificate, mi a spus sa scot returu la toate si sa vad cata motorina scoate pe retur. am dus o la mecanic care mi a pus pe retur niste seringi a pornit motoru si nu a dorat un minut si s-au umplut.Mi a spus ca de la injectoare este problema in sensul ca pompa baga presiune si injectoarele scapa motorina pe la retur , scade presiunea pe rampa si imi da eroarea in bord si opreste motoru.
Ce parere aveti este plauzibila afirmatia?


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
este, dar nu stiu cat de corecte sunt datele. de unde esti?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 21:01 
Offline

Joined: 17 Apr 2011, 20:07
Posts: 18
Car: Alfa 166
Din Tulcea


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2011, 21:02 
Offline

Joined: 17 Apr 2011, 20:07
Posts: 18
Car: Alfa 166
Dar maine iau injectoarele dupa alta sa vad cum merge. Sper sa ii dau de cap


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2011, 17:14 
Offline

Joined: 17 Apr 2011, 20:07
Posts: 18
Car: Alfa 166
Salutare.
Azi am pus injectoarele, nici o schimbare, am schimbat senzoru de pe rampa, nici o schimbare, am schimbat senzoru de temperatura de deasupra pompei, nici o schimbare, cei doi senzori de la filtru ,nici o schimbare, electrovalva din capul pompei, nici o schimbare. Nu stiu ce sa ii mai fac. Ma gandesc sa nu fie pompa de inalta presiune sa vad luni sa o duc la un baiat sa ii verifice presiunea din pompa am inteles ca trebuie sa bage 150 de bari cu turatia motorului peste 2000 de ture.


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2011, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
in sarcina trebuie sa ajunga undeva la 1350 bari! de aceea ti-am zis sa te duci la tester nu pt a verifica erorile ci pentru a verifica parametrii...ma rog, mai bine pe incercate ... :roll:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2011, 17:59 
Offline

Joined: 17 Apr 2011, 20:07
Posts: 18
Car: Alfa 166
Salutare
Gasesc si eu la cineva electrovalva din capul pompei de inalta presiune? la un pret mai rezonabil :D


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2011, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 07 Feb 2009, 15:27
Posts: 44
Location: Craiova
Aceeasi problema am avut cu alfa mea 166 2.4jtd.. Motorina de Petrom mai mult apa decat motorina.. Mi se aprindea becu in bord de la injectie.Am schimbat filtru si gat. Sper sa fie la fel de usor si la tine.


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2012, 04:20 
Offline

Joined: 19 Aug 2012, 21:12
Posts: 1
Car: alfa romeo 156
Location: constanta
salut
aceeasi problema am si eu cu o alfa 156 1,9 jtd,din 98
ma poate ajuta cineva din Constanta cu un sfat?
VA MULTUMESC ANTICIPAT


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2012, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Trebuie verificate valorile pe tester.
Inlocuiti Regulatorul Presiune de pe pompa cu unul nou, sau probat pe alta masina.
Alte cauze pot si senzorul de presiune din rampa de injectie sau senzorul de presiune
aer de pe galeria de admisie.


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2012, 14:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
marius78, daca se opreste in mers si nu mai porneste o perioada (pana se raceste), este senzorul pozitie volanta (se strica progresiv). daca porneste imediat, atunci s-ar putea sa fie regulatorul de presiune de pe pompa de injectie, ca in cazul lui cosmin.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
Salut ! Am si eu o dilema , nu vrea sa porneasca motorul de la alfa 2.4 jtd 136 cai . Dau la automat si nu vrea, am schimbat senzorul de presiune in rampa , senzorul de temperatura si nimic. Daca o imping , porneste imediat si merg cu ea . Cum opresc motorul si ii dau iar nu mai porneste. Aveti ceva idei de la ce ar fi ca vreau sa o fac , imi place mult si nu vreau sa stea cu bube. Multumesc anticipat!


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2013, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
A pornit azi cu putin deodorant iin admisie si a luat-o. merge si cand o opresc , porneste un pic mai greu dar porneste. dup ce o las mai mult timp nu mai porneste. ceva idei ? o pun si pe tester. Revin cu infomatii


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2013, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
Am pus testerul pe ea si mi-a dat eroare la senzorul de la axa cu came. Am desfacut distributia si am constatat ca nu este bine pusa la punct. Am tras-o si acum merge mai rotund si nu mai da cu fum . Am lasat motorul sa se raceasca si a luat-o din prima . Pe urma am incercat iar sa pornesc si nu a mai vrut . Am citit pompa pe tester si este in parametri. Singurul lucru am vazut ca trage un pic mai mult aer decat valoarea optima dar nu este un impediment in a porni . Singurul lucru la care ma mai gandesc este acel senzor de la axa cu came . O sa il verific azi cu unul care merge . O sa revin cu informatii. ( ajung sa vorbesc cam singur pe forum dar sper sa ajute si pe altii cu probleme


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2013, 22:17 
Offline

Joined: 19 Dec 2012, 22:13
Posts: 73
Car: alfa166+75,fiatCoupe
Ciuprun Cosmin Quote:
Am pus testerul pe ea si mi-a dat eroare la senzorul de la axa cu came. Am desfacut distributia si am constatat ca nu este bine pusa la punct. Am tras-o si acum merge mai rotund si nu mai da cu fum . Am lasat motorul sa se raceasca si a luat-o din prima . Pe urma am incercat iar sa pornesc si nu a mai vrut . Am citit pompa pe tester si este in parametri. Singurul lucru am vazut ca trage un pic mai mult aer decat valoarea optima dar nu este un impediment in a porni . Singurul lucru la care ma mai gandesc este acel senzor de la axa cu came . O sa il verific azi cu unul care merge . O sa revin cu informatii. ( ajung sa vorbesc cam singur pe forum dar sper sa ajute si pe altii cu probleme
Salut ! Este exact acel senzor de la axul cu came ! Varianta 1 se curata , aduna in timp ulei amestecat cu praf si face aceste figuri , varianta 2 mai naspa e ca trebuie schimbat !Eu am avut o situatie similara si am scapat cu curatarea respectivului , dar a trebuit sa schimb senzorul de presiune de pe rail si senzorul de presiune de pe admisie aer . O varianta mai putin probabila : senzor presiune moto de pe pompa de inalta ( se curata ) , Valva EGR blocata ( se curata ) , valva /supapa de presiune constanta de pe rail ( se inlocuieste ). Mult succes ! Daca te apuci in ordinea prezentata ar trebui sa o rezolvi in 2 pasi ! daca esti ghinionist , trebuie sa schimbi si senzorul de rotatie arbore cotit/management motor care citeste impulsurile de pe volanta , dar asta nu este scump si e usor de schimbat ! Good luck !

_________________
Fiat Croma 2.0 ie
Alfa 75 custom Twin turbo diesel 2.0
Alfa 166 2.4 jtd custom 185 hp
Fiat Coupe 2.0 16v custom 170 hp
SAAB 9-5 TID4 190 hp


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2013, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
I-am verificat bujiile si sunt ok . La tester nu da nicio eroare . Ma gandesc la 3 lucruri : pompa de presiune , injectoare , calculator.


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2013, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 17 Dec 2010, 21:55
Posts: 194
Car: alfa 166-2.4jtd
Location: ploiesti
dupa parerea mea, daca a pornit cu spray in admisie nu mai e problema de senzor axa came ci msi degraba uns de alimentare. acum 15-20ani se folosea spray la motoarele care aveau pompa clasica de injectie care se uza destul de repede si nu mai lucra in parametrii sau la motoarele care aveau probleme cu compresia care la fel porneau cu spray sau impinse...


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2013, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
Ieri am dat iar la automat si a pornit dupa 3 incercari. Tind sa cred ca isi pierde presiunea din pompa . O sa o demontez si o sa o dau la verificat eventual la reconditionat .


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2013, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
Stie cineva unde imi pot verifica si eu pompa de motorina in Bucuresti ?


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2013, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
inainte sa verifici pompa de inalta, ai verificat pompa din rezervor daca baga presiune si ce presiune? (se verifica doar cu contactul pus, se scoate un furtun care duce la pompa de inalta si se verifica cata motorina a scos (scrie in manual mai exact))

Alta problema poti sa o ai la regulatorul de presiune de pe pompa, care deschide si inchide (functioneaza si ca o electrovalva) ar fii bine sa il cureti (dureaza 10 min) sau sa probezi cu unul al vrunui coleg din zona ta.

Dar inainte de toate, ai schimbat filtru de motorina?


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2013, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
m verificat filtru de motorin si este ok , senzorul de presiune de pe pompa fost cumpart nou. Iar pomp de motorina din rezervor baga motorina dar mai exact nu stiu cata trebuie sa bage ca nu am valoarea de verificat.


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2013, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Filtru de motorina nu se verifica, ci se schimba, costa 20 ron (fara decantor de apa adica scurt) si 40 ron cu decantor si loc pentru senzor de apa, asa ca de aici trebuie sa incepi. Eu schimb filtrul la 2000, maxim 5000 km...
Ar mai fii 2 probleme care le poti verifica... 1 motorul nu porneste daca nu are turatia necesara, adica se invarte prea lent (ar fii carbunii de la demaror) sau 2 compresia.... in ambele cazuri porneste impinsa...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]