It is currently 20 Apr 2024, 13:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 03 Jan 2017, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Ai borna rupta. Are 2 prinderi sus și jos pe aceaşi surub cea de jos se rupe. Eu am înlocuit borna cu una de camion, care are în capăt un surub unde pui toți papucii de la mufa ta. Se schimba relativ ușor. Nu amana mult timp reparația. Nu face bine deloc la alternator și baterie.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 20:55 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cand am strans mai tare borna , atunci cred ca a cedat partea de jos , o sa caut una neaparat . Cred ca se potrivesc doar de Alfa 166.


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2017, 21:06 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
De o saptamana vad ca a reaparut o problema mai veche , cand dau sa pornesc motorul, invarte de mai multe ori pana o ia , in general la prima cheie porneste bine ,dar se intampla in timpul zilei sa tin cheia mai mult pana porneste ,deocamdata este aleatoriu , sunt momente cand porneste ok dar sunt si momente cand electomotorul invarte mai mult pana porneste motorul, bateria daca este buna este mai mult decat suficienta ,92ah originala VW AUDI ,probabil are ceva ani.
Cand se mai indreapta vreamea o sa verific cu un bidon in furtunul de alimentare daca baga suficienta benzina si eventual sa verific sorbul pompei de benzina daca are multa mizerie , am ramas acum ceva timp fara benzina si nu mai pornea masina (nu indica deloc cantitatea de benzina),am pus 10 litri atunci si si-a revenit , am mai pus inca 15 intre timp.
Stie cineva daca se gasesc si ce cod au seibile care vin lanaga garniturile de injectoare de la motorul 2.0 TS , vroiam pe viitor sa schimb garniturile de la injectoare + saiba care vine dupa garnitura. Codurile pentru garnituri le-am gasit in FIAT ePER dar seibile nu figureaza.


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2017, 01:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Cel mai bine schimbi injectoarele,ca oricum sunt vechi si posibil sa nu lucreze bine,eu asa am facut.Ma costat 98lei bucata.Injectoare Bosch,made in Brazilia.Acum ce mai face draga ta Alfa?

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2017, 18:52 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Salut , deocamdata este ok , la rece porneste bine dar la cald o mai ajut putin cu acceleratia daca vad ca nu o ia repede. Injectoarele, ochiometric pulverizeaza bine ,am scos odata rampa cu injectoare si am pus pe cineva sa dea la cheie si parea sa arunce benzina ok ,acum doar o firma care se ocupa de injectoare poate sa verifice mai bine.
Noroc ca am GPL pe masina ca altfel ere greu cu consumul,pe timp de iarna papă ceva , dimineata pana trece pe gaz merg cam 3 kilometri pe benzina, daca aveam mai multe drumuri scurte prin oras cred ca mai mult mergeam pe benzina decat pe gaz plus ca mai sunt momente cand sare de 4500 de ture trece pe benzina. La ultimile 2 plinuri consumul mixt a ajuns cam la 15 litri de gaz la 100km cu 2 mai mult decat arata calculatorul puls 1-2 litri de benzina cred ca îi cosuma lejer in 100 km. La drum lung consumul este ok daca se merge cu pana in 110 km/ora se scoate si 10 litri de gaz la 100 km. Cred ca nici noua nu consuma ca in specificatile masinii: 13.8 litri in oras ,9.7 mixt si 7.3 in afara localitati. Dieselul de 2.4 era o varianta ,dar impozitul destul de mare si consumul pe oras din specificatii nu ma incantat atat de mult.


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2017, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Salut! Ma bucur sa aud ca e ok masinuta...oricum cu consumul asta este,in rest pare ca e bine,poate ca in timp sa mai apara imbunatatiri tehnice care sa ne permita un consum mai decent.Eu sunt multumit deocamdata cu consumul de 7litri la 100km,la ce comfort imi ofera si comportament dinamic motorul de 1,6 ts.Dar pe viitor ,am degand sa fac niste modificari pe la el sa consume mai putin.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2017, 23:14 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pe viitor daca raman tot la Alfa Romeo ma gandesc si eu la un 147 in 4 usi cu motor de 1.6 ,preferabil varianta fara variator ,parca este de 105 cp dar obligatoriu sa ii pun si gpl sau 1.9 jtd. 147 mi se pare mult mai potrivita pantru oras ,mai ales ca majoritatea drumurilor le fac in Constanta si imprejurimi. Alfa 166 este buna pentru cei care merg mult in afara orasului dar si cu pasageri in spate,dar nu este cazul meu , la mine in majoritatea timpului scaunele din spate sunt goale .
O Alfa 166 cu motor de 2.0TS nu cred ca este cu mult mai sprintena decat un Alfa 147 cu motor de 1.6 TS.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2017, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Ai dreptate cu 147,eu am fara variator si dupa ce am salvat-o de la o domnita nervoasa tare si am aranjat motorasul,merge extraordinar...e pur si simplu fantastica masinuta asta,cum merge si cum se tine in curbe.Un vecin are 147 1.9jtd si e si el multumit de ea,asta diesel consuma putin.Ce ma surprinde este faptul ca e destul de incapatoare.La mine motorasul de 1,6 este foarte dinamic si trage tare,nu am probleme la depasiri.Ajunge usor la 160km/h.Am obsevat ca pana la 110-120km/h consuma relativ putin,cam in jur de 7litri la 100km.Eu fokosesc benzina ectoplus cu etanol...Consumul depinde de multi factori: drumul ,stil de conducere,cum o accelerezi,carburant,trafic,temperatura mediului si starea tehnica a masinii,inclusiv anvelope,presiunea in pneuri si gradul de incarcare a masinii...

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2017, 18:12 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Daca la drum lung se duce in 7 litri la mers lejer inseamna ca ar consuma cu aproximativ 2 litri mai mult decat 2.0 TS dupa 166 ,daca se merge doar pe benzina inseamana ca varianta cea mai convenabila ar fi 1.9 jtd unde nu cred ca sare consumul de 5.5 la mers pana in 120 km /ora. Eu nu am avut pretentii mari de la masina pentru ca nu am dat o avere cand am cumparat-o , iar daca nu avea gaz nici nu ma gandeam sa o cumpar , la tine poate au fost putini proprietari si au avut grija de masina , cel putin pe interior ar trebui sa fie ok.
La mine se vede ca vechi proprietari nu sau ingrijit de masina si cred ca a stat si ceva timp de dreapta , ca nu avea buson la rezervor si cupla pentru alimentarea cu gpl, cauciucul din dreapta spate avea o crapatura serioasa de 15 cm pe interior, 3 jante tabla + 1 aliaj ,luminile din interior spate nu mergeau , capacul de la torpedoul din spate rupt , toate boxele crapate ,becurile de numar , far dreapta si proiector arse ,lumină portbagaj arsă , filtru de polen din 2009 ,cureaua de distributie cu mici fisuri ,tampoanele de la motor pareau ok dar au cedat dupa 1 spatamana , stergatoarele nu erau bune de nimic ,suport tetiera scaun fata dreapta rupt ,cotiera fata cu capacul rupt ,plasticul crem de la torpedou ,capac sigurante fata si consola din mijloc lipicios si murdar , capacul de la distributie nu avea surub si se misca , freon foarte putin , actuator cu probeleme ,nu mergea directionat aerul catre parbriz , oglinda retrovizoare interior lipsa , nu mai zic de asigurare ca nu mai avea din aprilie 2013 si itp-ul pana in aprilie 2015 si parbrizul fisurat . Cateodata nu se merita sa cumperi o masina chiar daca este la un pret mic pentru ca la cati bani o sa ceara masina sa se aduca pe linia de plutire mai bine se ia una buna de la inceput.


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2017, 18:31 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
tranzafirul Quote:
Ai borna rupta. Are 2 prinderi sus și jos pe aceaşi surub cea de jos se rupe. Eu am înlocuit borna cu una de camion, care are în capăt un surub unde pui toți papucii de la mufa ta. Se schimba relativ ușor. Nu amana mult timp reparația. Nu face bine deloc la alternator și baterie.


Daca tot am fost nevoit sa schimb borna de + , am observat ca se potriveste cea originala de Logan/Sandero , am cumparat un set (30 lei) si cu mici modificari a fost foarte bine, singura diferenta este ca borna de + de la Logan are doar surubul de 8 din mijloc ,celalate 2 suruburi lipsesc ,dar se pot lua e la borna de - , singurul inconvenient este ca la logan suruburile sunt mai mari decat la alfa , la mine a fost mai mare bataie de cap sa schimb papucul care vine in mijloc , sa rupt din cablu si am cumparat unul de la dedeman care a intrat la fix pe cablul , am reusit sa il strang cat de cat (trebuie o jucarie serioas care poate strange asemenea papuc) inainte sa il strang am indoit papucul la 90 grade.


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 164.72 KiB | Viewed 3251 times ]
2.jpg
2.jpg [ 169.8 KiB | Viewed 3251 times ]
originala logan1.jpg
originala logan1.jpg [ 184.17 KiB | Viewed 3251 times ]
papuc.jpg
papuc.jpg [ 80.8 KiB | Viewed 3251 times ]
Top
   
PostPosted: 30 Jan 2017, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Salut! Sunt uluit de munca ta,ai avut multe de trecut cu ea sa o faci functionala,asta e pasiune,ca si la mine.Desi a mea era in stare mult mai buna,fiind adusa din Germany si intretinuta ceva.Daca o tin cu 90-95km/h ,la drum intins nu trece de 6litri,consum,dar cu motorina ai dreptate,cam asa consuma.adica mai putin.Oricum ,daca o tin sub 4000 ture ,consumul e bun si pe benzina,mai ales pe distante mici.Totul depinde si de cum o calci.Dar eu am preferat benzina si din considerente de comfort sporit si intretinere mai usoara si relativ eftina,plus ca vreau sa fac niste modificari pe ea,care la un motor diesel nu se potriveau...
Felicitari pentru efort,ai facut treaba buna ca ai pus o Alfa in functiune. :clapping:
Si eu mai am de lucru la a mea Alfa,pentru ca vreau eu multe ,,chestii".dar este o distractie si un proiect special pt. mine,plus multa pasiune.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 31 Jan 2017, 20:59 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
În general putin dai pe masina putin primesti ,in cazul meu am dat 750 euro pe masina + 300 euro asigurare si itp pe bulgaria + schimbat parbrizul si am cumparat o masina in care stiam ca trebuie sa bag bani ,dar nu credeam ca in decurs de 7 luni trebuia sa mai bag in ea 1600 euro si mai trebuie ,butelie gpl schimbata , dublura cheie , facuta inchiderea centralizata ,jante aliaj si probabil inlocuita clapeta acceleratia , deocamdata atat pana nu apare ceva nou. Nu ma complicam cu 166 daca nu o gaseam pe gpl ,daca avea motor peste 2000 nu se punea problema sa o cumpar pentru ca ma costa mult inmatricularea,asigurarea si impozitul in caz de o inmatriculam in tara.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2017, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Cu asta ai dreptate,uneori nu se merita sa investesti prea mult intr-o masina,pentru ca la banii aceia iti ei alta.Cu clapeta,poti sa o cureti si sa-i faci o resetare si cred ca o sa fie ok.Nu se strica ea asa usor.Eu asa am facut si e ca noua. :)
Eu in loc de gpl,am preferat sa folosesc etanol,pt.economie.Asa am scapat de problema instalatiei gpl.Instalatia asta de gpl copie cred softul de la benzina si daca ai erori apar sincope.Motorasul asta de Alfa e foarte fiabil,trebuie doar sa fie ok toate si merge fara probleme.Aici ma refer sa fie ok in primul rand injectoare,bobine de aprindere cu fisele,bujii.Desigur distributia,uleiul si filtre schimbate la timp.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2017, 23:14 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am dat doua resetari la clapeta , prima data a fost ok ,pornea masina din prima dar dupa cateva zile incepea sa faca figuri la pornire , am dat si a doua resetare si a fost la fel ca inaintea resetarii. Singurul avantaj dupa ce am resetat clapeta a fost ca porneste bine la prima cheie ,dar dac pornesc de mai multe ori masina in aceeasi zi ca sa o pornesc mai repede trebuie sa apas acceleratia altfel de cele mai multe ori invarte electomotorul fara sa porneasca motorul, daca de fiecare data s-ar tura motorul la pornire in jur de 1200-1400 ture ar porni din prima si la cald.
Este prima data cand aud de etanol folosit pe post de combustibil pentru autoturisme ,acum daca nu necestita o instalatie speciala ,se comporta bine pe masina si are pretul bun, este in regula. Eu am folosit la fosta masina (Seat Cordoba 1.9Diesel din 1997) ulei de floarea soarelui in combinatie cu motorina ,am incercat doar vara dar nu am mers mai mult de 1000km pentru ca facea figuri masina la pornire , dupa ce am trecut doar pe motorina si-a revenit.


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2017, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Verifica din nou clapeta si vezi daca electro valva este curata si nu are ulei,poate ai turato ceva si a aruncat ulei pe admisie.
Incearca benzina ectoplus si pe urma imi spui ce rezultate ai.Ectoplus,are si avantajul ca elimina apa din condens.Poti gasi fisa ei tehnica pe net.

"În Brazilia nu există benzină pură. Când faci plinul la o benzinărie, cumperi de fapt un amestec de 77% benzină şi 23% etanol" , explică Fabio Feldmann...Restul cauta pe net. :)
Etanol fiind mai acid,folosesti furtune de silicon in loc de cauciuc.
Bineinteles ca sa folosesti doar etanol,faci mici schimbari,la partile ce au cauciuc sau fier.Asta daca vei folosi timp indelungat.
Cu ulei in loc de motorina,ca sa fie ok,trebuie sa fie fiert un pic la 100gr.C,sa mai elimini din apa sau cauti unul mai gras.Poti sa il amesteci si cu ceva motorina.Iar parametrii de aprindere,trebuie modificati din soft.Adica injectia de combustibil la ulei se face mai repede,cand pistonul e mai sus in cylindru,pentru a obtine o ardere mai completa.Deasemeni se poate amesteca si cu un mic procent de etanol.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2017, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2015, 17:18
Posts: 213
Car: 147 1.6TS 88KW
Location: Bucuresti
Problema ta tine de benzina din rezervor,ceva se intampla cu ea ,nu vaporizeaza bine sau nu are pompa destula submergenta ,incearca sa o reinprospatezi cu cate 15 litri in fiecare luna mai ales acum ca e iarna si iti consuma mai rapid din ea pana se incalzeste.
Am aceiasi problema ca si tine...cand las benzina sa scada sub minim imi porneste greu si merge in 3 pistoane sau da sa moara iar cand trece pe gaz merge perfect.
Dupa ce alimentez 10-15 litri porneste la prima cheie perfect fara balbaieli,rateuri sau alte probleme.
Asta vara la revizia gpl mi-au scos toata benzina din rezervor pentru ca se inrosise si ziceau ei ca nu vaporizeaza destul...caz intalnit frecvent ziceau ei. Si au avut dreptate!

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 16V 88kW


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2017, 21:42 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
AlexandruC Quote:
Problema ta tine de benzina din rezervor,ceva se intampla cu ea ,nu vaporizeaza bine sau nu are pompa destula submergenta ,incearca sa o reinprospatezi cu cate 15 litri in fiecare luna mai ales acum ca e iarna si iti consuma mai rapid din ea pana se incalzeste.
Am aceiasi problema ca si tine...cand las benzina sa scada sub minim imi porneste greu si merge in 3 pistoane sau da sa moara iar cand trece pe gaz merge perfect.
Dupa ce alimentez 10-15 litri porneste la prima cheie perfect fara balbaieli,rateuri sau alte probleme.
Asta vara la revizia gpl mi-au scos toata benzina din rezervor pentru ca se inrosise si ziceau ei ca nu vaporizeaza destul...caz intalnit frecvent ziceau ei. Si au avut dreptate!

La mine ,in 90 % din cazuri porneste foarte bine la prima cheie , se tureaza singura la 1200-1600 ture si scade pana la 900 ture,problemele sunt la urmatoarele porniri cand motorul este cald, daca apuca sa se raceasca bine porneste bine .
Recunosc ca acum cateva saptamani am ramas fara benzina pentru ca numai pornea masina , atunci am bagat cu bidonul 10 litri + inca 10 urmatorea zi ,am vazut ca face figuri la pornirea la cald am mai bagat inca 7 litri dup cateva zile fara vre-un rezultat notabil , dar cu prima ocazie cand am bani in plus o sa bag 30-40 litri , deocamdata ma preocupat doar butelia de gaz sa fie plina, am bagat 69 litri de benzina in octombrie de la un Rompetrol din Constanta care ma tinut pana in ianuarie si nu am mers pe benzina mai mult de 120 km restul doar pentru pornire si mi se pare ca sa dus benzina cam repede.
Ma deranjeaza ca sare repede dupa gaz pe benzina ,inainte sa schimb chiuloasa sarea la 5000 ture iar acum sare pe benzina la 4000, pentru motor stiu ca este bine sa mearga pe benzina la turatii mai mari ,dar mi se pare ok 5500 de ture sa sara pe benzina , pe autostrada merge pe gaz pana la 160 km/ora cu 5000 ture , dupa sare pe benzina. O sa mai fac o vizita la service-ul care are soft pentru instalatia Zavoli si sa mai regleze ceva la ea sau cumpar singur un cablu pentru instalatia mea si incerc singur sa o reglez daca nu imi prind urechile prins soft.


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2017, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Salut! Vad ca ai mereu distractie :) Poate cu un termostat nou si un sensor,sa-ar rezolva cu pornirea la cald.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2017, 23:22 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
MikeSv Quote:
Salut! Vad ca ai mereu distractie :) Poate cu un termostat nou si un sensor,sa-ar rezolva cu pornirea la cald.
In viitorul apropiat o sa vreau sa le schimb , deocamdata nu ma deranjeaza prea tare,apas acceleratia si porneste. Ideea este ca de multe ori cand sunt probleme de genul asta ,nu multi mecanici ghicesc din prima cauza , majoritatea zic sa se cumpere diferite piese fara sa garanteze cineva ca ele sunt problema si nu se cumpara degeaba.


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2017, 12:01 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cred ca am gasit pana la urma motivul pentru care masina porneste greu, am mers 2 zile doar pe benzina , am oprit gazul din butelie si am comutat din butonul de gpl doar pe benzina , dupa aceea a pornit surprinzator de bine 2 zile la rand ,fara sa ma invarta ca nebuna pana pornea.

Dupa 2 zile am activat gazul la loc si iarasi pornea greu.

Probabil la pornire ii baga si ceva gaz pe langa benzina, in programul de diagnoza imi arata timpi de injectie la gaz si benzina in accelasi timp chiar daca merge doar pe gaz.
Am ceva probleme cu instaltia de gaz ,sare pe benzină la 3000 ture si la service au zis ca nu se mentine presiunea constanta ,la relanti am 1,4 bari si cand accelerez scade pana la 0.6 bari cand sare pe benzina. Daca nu ii dau de cap o sa scot instaltia ca să o pot inmatricula , ca orcum daca nu merge gpl bine nu RAR-ul. La service au zis ca ar putea fi conducta de alimentare de la butelie la motor lovita pe undeva si debitul de gaz se micsoreaza in acel loc.
Ideea este ca de cand am oprit gazul din butelie si am comutat doar pe benzina din butonul instaltiei acum porneste bine.


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2017, 00:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
:clapping: Salut Iuli! Bine ca ai depistat din probleme.Dar de ce sa te mai complici cu gazul?Foloseste direct E85.Adica Ethanol si il mai amesteci cu benzina de 98 pentru conducere mai sportiva.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2017, 06:51 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Salut! Nu stiu cat costa ethanolul si cine il vinde dar nu cred ca este mai convenabil decat gpl. Mă gandesc ca daca era atat de convenabil si se gasea usor ,probabil nu se mai complica lumea cu instalatile gpl,până la urma cine pune gaz pe masină incearca sa consume cât mai putini bani cu combustibilul si daca ar găsi o solutie mai convenabilă decat gazul si sa mearga masina bine nu ar ezita sa incerce.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2017, 19:05 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Sau rezolvat si problemele la pornire si cu instalatia de GPL functionala.
Singurul lucru notabil a fost sa curat reductorul din fotografie , pe partea cu gazul a reductorului Zavoli Zeta N ,acesta are 6 arcuri (mai degraba niste sarma de cupru spiralata) ,sunt 3 pe o parte si 3 pe cealalta, ele vin unu peste altul si sunt ascunse de o saiba mai mare din aluminiu , in zona arcurilor era asa de multa negreala ca nu se vedeau deloc,abia dupa ce am dat cu pensula si benzina am presupus ca sunt niste arcuri , dupa ce le-am curatat si am montat reductorul la loc ,nu am mai avut probleme cu saritul din gaz in benzina si nici nu mai porneste greu.
In ultimul timp gazul nu mai tinea decat la relanti cum apasam putin acceleratia sărea pe benzină, acum sare pe benzina doar daca raman fara gaz, nu mai sare ca inainte la 5000 de ture.

Nu stiu daca este cineva care poate să explice din ce cauza pornea greu masina cand era multa mizerie in zona arcurilor din vaporizator si dupa curatare nu au mai fost probleme cu pornirea ,din cate stiu la pornire are nevoie doar de benzina si abia dupa aceea trece pe gaz .
Presupun că in zona arcurilor se face transformarea gazului din stare lichida in stare gazoasa si probabil cand ajunge in zona gaurilor de jos trebuie sa fie sub forma de gaz ,ca sa se duca pe furtunul care duce catre injectoare.

Fotografia de jos este facuta dupa curățare , nu știu de unde sa adunat atata mizerie pentru ca arcurile erau aproape astupate ,probabil in 10 ani sa tot adunat.


Attachments:
reductor Zavoli Zeta N.jpg
reductor Zavoli Zeta N.jpg [ 521.83 KiB | Viewed 2353 times ]
Top
   
PostPosted: 07 Oct 2020, 20:52 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Se pare ca instaltile gpl sunt panarama cand au probleme , iar a aparul problema cu invartitul mai mult la pornire ,cand am gpl activat , daca il comut din buton doar pe benzina si opresc gazul din butelie porneste normal . Cum am experienta in asa ceva cu vechiul reductor (Zavoli Zeta) ,unde sau schimbat cele 2 membrane (apa + gaz) si curatat reductor ,dupa care si-a revenit .
Acum la actualul reductor ,Gurtner Vapojet Black , l-am desfacut ,curatat , pus la loc tot vechea membrana (are doar pe gaz) dar fara succes , chiar daca merge pe gaz ,nu merge cum trebuie , o sa mai verific daca tine presiunea constata la relanti sau in sarcina , ca in principiu cam asta este rolul membranei , daca face figuri , o sa trebuiasca sa cumpar altul sau doar un kit de reparatie din Polonia , la noi nu se gaseste decat in firmele care monteaza asa ceva ,acestea au pret cu tot cu montaj , nu cred ca vand separat .

Inca nu am aflat din ce cauza un reductor gpl cu probleme , poate afecta pornirea masinii care se face doar pe benzina , in teorie , electrovalva care da drumul gazului in stare lichida catre reductor , se deschide la ceva timp de la pornirea motorului ,nu imediat , in toata aceasta perioada , ramane gazul intre reductor si injectoare de gaz , ma gandesc ca nu cumva calculatorul de gaz sa primeasca o informatie gresita cand este afectat reductorul si sa deschida putin injectoarele de gaz in timp ce porneste motorul pe benzina , si din cauza ca este prea mult combustibil in camera de ardere sa se inece si sa o ia mai greu sau ecu de gaz sa taie alimentarea cu benzina o perioada la pornire .
Este mai greu de aflat raspunsul corect pe forum , ca sunt putini care au gpl si mai putini care isi baga nasul in instalatie , iar mecanici in domeniu mai putini.


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2020, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Daca porneste bine atunci cand robinetul buteliei e inchis fie e sparta membrana si gazul ajunge pe furtunul de vacuum in galerie, fie si-au pierdut injectoarele etanseitatea. Nu sunt vreun expert in GPL, dar cand ai probleme cu pornirea la motoarele pe GPL cam astea sunt cauzele, se acumuleaza gaz in galerie si cand vrei sa pornesti amestecul e prea bogat si nu se aprinde, cum ai spus si tu.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]