It is currently 29 Mar 2024, 03:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 28 Mar 2013, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
Astazi am testat cu o alta pompa de motorina care merge foarte bine de la un alt motor si tot nu a vrut sa porneasca . am schimbat si supapa de sens de la filtru de motorina cu gandu ca da motorina pe retur si nu da suficienta cat sa porneasca , la fel . Am pornit-o cu spray am incalzit motorul la 90 de grade celsius am oprit motoru si cand i-am dat cheie a pornit fara probleme dar de data asta aratandu-mi in bord semnul de la incalzire bujii care palpaia . Stie cineva ce inseamna ? Am plecat in graba la serviciu si nu am avut timp sa ii pun testerul . Sper ca sambata sa ii verific compresia si sa aflu ce inseamna palpaitul semnului de la bujii.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2013, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
daca iti palpaie semnul de bujii dupa ce ai pornit ai 2 variante: ori ai 1 sau mai multe bujii arse, iar a doua varianta releul sau siguranta (trebuie verificat daca ajunge curent la bujii)

Daca nu funtioneaza 3 sau mai multe bujii nu porneste motorul la demaror... nu porneste nici daca termini bateria....


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2013, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
O sa mai adaug pe lista si verificatul bujiilor si releul. Ar fi bine de ar fi de schimbat doar bujiile si ( sau ) releul . Iti multumesc frumos tranzafirul pentru cooperare. :wave:


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2013, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
A mai dat semn de o problema , am pornit-o si m-am plimbat cu ea. Trage bine motorul , imi place si cum merge si cum se aude ( ar fi bine sa il fac sa porneasca si la rece din prima ) am plecat cu 1-a pana in limitare si cand a dat sa imi taie motorina mi-a oprit si motorul , mi-a aratat in bord injectorul rosu ( iar nu am reusit sa pun testerul fiind presat de timp ) Am verificat cureaua de distributie ca imi era sa nu se fi rupt dar era ok. Am dat sa o pornesc si a pornit mai frumos ca oricand la sfert de cheie ( asta imediat dupa ce s-a oprit motorul in mers cu 1-a pe limitare ) A mai intalnit cineva asa ceva ?


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2013, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Problema comuna pentru 2,4.
Si eu am avut-o in repetate randuri.
Regulatorul de motorina, defect sau gripat, ori senzorul de presiune in rampa.
Filtru de motorina cat are de cand l-ai schimbat?


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2013, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Corect, si mie imi dadea suturi pe la 3000 de ture in treapta 1-2 si 3, iar uneori se oprea si motorul... am rezolvato cu schimbatul regulatorului de presiune de pe pompa. Dupa ce l-am schimbat, si relantiul sta mai fix, adica nu mai oscileaza. Pe tester regulatorul meu deschidea oleaca mai mult, si presiunea din rampa crestea, iar calculatorul de injectie intra in protectie.


Top
   
PostPosted: 03 May 2013, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2010, 13:20
Posts: 16
Car: Alfa 166 2.4 jtd
Location: Giurgiu
revin cu vesti bune . Astazi dupa o perioada lunga in care nu am mai umblat la ea , am reusit sa ii dau de cap . Problema a fost rezolvata dupa ce am gasit o siguranta la motor de 60 care era arsa. Am inlocuit-o si a pornit fara probleme . Sper sa ajute si pe altcineva patania mea cu alfa . Deabia astept sa ma plimmmmmbbbbb :first:


Top
   
PostPosted: 26 May 2016, 13:39 
Offline

Joined: 20 May 2016, 09:36
Posts: 12
Car: alfaromeo 159jtdm
Salut am și eu o alfa 159jtdm 150 cp 2006 am fost la un service în germania dar nu știu ce are și sant speriați de alfa ca de ozn
problema e următoarea mașină pornește dar nu o pot tura mai mut de 2500-3000 sau în sarcina motorul se oprește eroare p0091
sa făcut un alt test unde a văzut ca pompa face presiune motorul pornește apoi în sarcină sau turații pompa pirde presiunea și motorul se oprește ce săi fac ce săi schimb aștept părerile voastre


Top
   
PostPosted: 27 May 2016, 08:49 
Offline

Joined: 19 Dec 2012, 22:13
Posts: 73
Car: alfa166+75,fiatCoupe
grecuioncornel Quote:
Salut am și eu o alfa 159jtdm 150 cp 2006 am fost la un service în germania dar nu știu ce are și sant speriați de alfa ca de ozn
problema e următoarea mașină pornește dar nu o pot tura mai mut de 2500-3000 sau în sarcina motorul se oprește eroare p0091
sa făcut un alt test unde a văzut ca pompa face presiune motorul pornește apoi în sarcină sau turații pompa pirde presiunea și motorul se oprește ce săi fac ce săi schimb aștept părerile voastre
Pompa de combustibil nu baga presiune suficienta (se verifica simplu cu un manometru),valva de presiune constanta de pe rampa decalibrata(nu mentine presiunea suficienta pe rampa si raman injectoarele fara gaz),senzor presiune rampa (nu da info corecte la ECU)

_________________
Fiat Croma 2.0 ie
Alfa 75 custom Twin turbo diesel 2.0
Alfa 166 2.4 jtd custom 185 hp
Fiat Coupe 2.0 16v custom 170 hp
SAAB 9-5 TID4 190 hp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]