It is currently 18 Apr 2024, 13:15

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Dec 2014, 10:52 
Offline

Joined: 17 Dec 2014, 09:54
Posts: 4
Car: Alfa Rome 166 2.0Ts
Buna ziua!

Sunt nou pe forum si nou in randul posesorilor de Alfa Romeo.
Mai exact mi-am achizitionat o Alfa Romeo 166 2.0 Tws din anul 2002, masina a aprtinut unei cunostinte,care de-a lungul celor 5 ani de exploatare a avut diverse problem cu aceasta masina.
Eu am achizitionat-o pentru ca imi place mult modelul asta si plus imi place mult stilul pe care Alfa Romeo il implementeaza. Sunt la pamant cu informatii despre ingineria ce se gaseste in astfel de masini, doar ca din cat am analizat eu masina mea,mi se pare ca nu numai la design au vrut cei de la Alfa Romeo sa iasa in evidenta ci si prin mecanica lor mai complicate, modul mai diferit de a aborda problemele, si de aici cred ca si lipsa de fiabilitate(ce am auzit), bine eu nu vreau sa cred asta, ci doar ca sunt mai pretentioase, nu trebuie sa uiti de aceste masini, trebuie sa iti aduci aminte in permanenta ca ai o Alfa Romeo si trebuie sa iti ami arunci un oki din cand in cand la consumabilele acesteia.

Acum sa trec la subiectul topicului deschis.
Doresc sa imi reconditionez masina din stop spate pana la faruri,stiu ca e o munca colosala dar nu imposibila,nu vreau sa imi cumpar alta masina ca nu stiu ce "dedesupturi" poate avea si ce istoric poate detine, masina pe care o am o cunosc stiu ce s-a facut la ea si vreau sa stiu ce o sa-i fac si eu, sa I cunosc toate schimbarile si schimburile.
Cum intentionez sa fac acest lucru este sa imi cumpar o alta masina din ce am vazut eu as opta pentru una din Anglia pentru ca am vazut ca acolo gasesc si cu istoric service si sunt extreme de depreciate la bani.
Si vreau sa mut totul de pe masina respective pe a mea.Tin sa mentionez ca eu vreau sa o fac si Face Lift asa ca as opta pentru una fabricatie 2004
Intrebarile mele sunt:
-idea mea este fezabila si avantajoasa pentru mine, sau imi recomandati pe cineva cu dezmembrari unde pot merge si sa imi fac masina ok cum imi dores eu.
-piesele se potrivesc de pe modelul Face Lift pe modelul pe care il detin?(ma gandesc ca nu modificau platforma tehnica pentru FL.)
-care din anii de productie sunt mai buni din punct de vedere al fiabilitatii pana in face lift sau dupa?
-imi puteti spune niste sfaturi de a evita eventuale defectiuni ce ar pute sa apara dupa aceasta operatie?

Tin sa mentionez ca vreau sa schimb motorul cu unul cu mai putini km pe care pot sa I aflu dupa istoricul de service sau pe tester daca se poate;
-vreau sa-i schimb cutia de viteze+kit ambreaj;
-suspensia toata +toate bucsele,(individul le-a schimbat dar nu stiu ce a facut el pentru ca danseaza masina ca o balerina pe sosea)
-toate conductele de frana+combustibil;
-sistemul de evacuare;

Mai am cateva intrebari la dumneavoastra:
Credeti ca dupa toate aceste schimbari ma pot baza pe masina sa fac drumuri lungi.(acum nu prea ma bazez,am probleme cu cutia, motorul mananca ulei,nu este stabile pe sosea,tin volanul drept si masina o I-a cand stanga cand dreapta,e foarte nesigura)
Mie imi place since foarte mult aceasta masina si vreau sa o aduc intr-o stare ce ma va multumi si imi va oferi siguranta si incredere ca placerea de a o conduce o am.

Va multumesc foarte mult si va doresc multi km fara incidente.
Numai bine


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2014, 00:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Felcitari pentru achizitie, pe scurt iti fac un mic sumar la ceea ce am schimbat eu si cam cat te ajunge cu piese de calitate.

La capitolul suspensie:
amortizoare si arcuri fata-spate= cam 1500 ron
capete de bara si bielete lemforder = 700 ron
2 bascule superioare fata originale = 700 ron
2 bascule inferioare = 1200 ron
bielete antiruliu fata= 300 ron
bucsi bara stabilizatoare fata= 100ron

acum bucsi spate
set bucsi poliuretan rosu = 700 ron
bielete antiruliu = 200 ron
brate papagal spate cu pivot= 600 ron
bucsi fuzeta lemforder = 150 ron
bucsi semipunte spate = 650 ron

deci diectia si cu toata suspensia noua te ajunge 6800 fara manopera, nu se merita sa iei sh ca nu stii cat te duc...

Pentru restul pieselor gen motor, cutie, ai dreptate, cred ca iesi mai ieftin cu o alfa neinmatriculata, desi si piesele la sh pentru ea sunt destul de ieftine.

Nu conteaza cati km are motorul, ci mai mult conteaza cum a fost servisat, daca e pe roti, poti sa o testezi si o sa iti dai seama daca e in mintile lui sau nu.

P.S. piesele pt masina mea au fost luate de pe la magazine de piese , de pe forum, timp de 2 ani. eu doar tiam dat niste preturi estimative.

Cu upgradeul vizual de facelift nu prea sunt deacord. Cu timpul o sa iubesti farurile astea mici. haha Inafara ca sunt mai scumpe cele dupa 2004, nu o sa ramai si cu piese de caroserie de schimb, gen faruri, bara fata, etc. Singurul argument pentru care as luao ar fi motoarele 2.4 jtd de 20V de 175 cp.

o zi buna, si spor la treaba. Mai scrie aici ce ai facut


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2014, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Daca vei lucra tu la ea, merita. Daca nu, oricat de mult as iubi masinile astea, trebuie sa iti spun ca nu merita. Suspensia spate la 166 este foarte complexa, si uzurile de acolo iti dau impresia de instabilitate.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2014, 14:22 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
daca vrei sa le faci pe toate, iti recomand sa vinzi masina si de banii care ii iei pe ea plus ce vrei sa bagi, sa ii pui sa iti iei alta masina.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2014, 11:46 
Offline

Joined: 17 Dec 2014, 09:54
Posts: 4
Car: Alfa Rome 166 2.0Ts
Salut!

Va multumesc foarte mult pentru sfaturi.
Nu stiu ce sa mai fac pentru ca m-a demoralizat foarte tare masina, am fost ieri la munte cu ea, si toate bune pe drum uscat, dar la intoarcere cu putina zapada mi-a dat toata teroarea din lume, nu avea nici un fel de stabilitate, fugea fundu masinii zici ca era desfacuta puntea din suruburi,deci pur si simplu mi-a fost frica sa merg cu mai mult de 40km/h, bn nici nu are cine stie ce cauciucuri dar, in halul asta nu am pomenit sa faca vreo masina, banuiesc ca e varza pe partea de spate, nu stiu daca ati experimentat asa ceva, deci cum ati spus dumneavoastra, daca e varza pe spate iti da senzatia de instabilitate,kiar nu credeam ca poate face asa, eu am vazut-o pe drum uscat ca face urat, dar pe zapada mi-a dat toate transpiratiile.

Nu cred ca mai am puterea psihica sa mai fac ceva la masina asta, cred ca am s-o vand,sau sa o dezmambrez cred ca mai bine ies asa, ca sincer mi-e frica sa o dau la vre-un necunoscator si sa meraga cu ea asa D-ne freest sa am oameni pe constiinta,nush chiar nu stiu ce sa fac si cum sa fac sa faca rost de o masina pe care ma pot baza din pun ct de vedere al fiabilitati si al sigurantei, din cate vad pe zi ce trece am facut o investitie proasta, sau cel putin nu am puterea si rabdarea necesara sa mai umblu in masina asta.
Ceva pareri despre ce as putea sa fac sau ceva recomandari daca se poate.

Va multumesc foarte mult.

Drumuri bune si multi km fara incidente


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2014, 14:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Pe 17 Decembrie vorbeai de schimbat motor si cat de dornic esti sa o pui la punct si dupa 12 zile zici ca nu mai ai putere si rabdare? :lol:

A murit pasiunea banuiesc. Alex, este greseala ta ca te duci la munte cu o masina care nu e in mintile ei; iar apoi te miri ca nu e fiabila si sigura!!!

La ce te astepti, sa se repare singura? N-ai facut nimic la masina si te plangi de zici ca ai bagat vreo 2 mii de oiro si nu ai rezolvat problemele.

Sfatul meu - cauta-ti alta masina, alt brand.

:wave:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2015, 04:47 
Offline

Joined: 26 Jan 2015, 03:42
Posts: 12
Car: Alfa.. soon!
Atitudinea ta s-a schimbat radical de la primul post la al doilea. E clar ca nu prea stii cu ce se mananca Alfa asa ca ia-ti Golf sau Focus. Adevarul e ca nici eu nu prea stiu pt ca nu am avut una pana acum. Eu tot un 166 vreau sa-mi cumpar. Am condus una de curand (benzina, 2l, 150cp), si comparand-o cu 147 (benzina, 1.6) (pe care l-am imprumutat de la un prieten 2 zile) mi s-a parut mai stabila, mai stilata, mai pe gustul meu. E adevarat e ca si ceva mai domoala. Intre 166, 156, 159 si 147 ce ati recomanda? Ca idee, mi-a placut 166 dar daca era putin mai sprintena era perfecta. Mi-ar place o combinatie intre stilul lui 166 si nebunia lui 147.


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2015, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
ipmaster Quote:
Atitudinea ta s-a schimbat radical de la primul post la al doilea. E clar ca nu prea stii cu ce se mananca Alfa asa ca ia-ti Golf sau Focus. Adevarul e ca nici eu nu prea stiu pt ca nu am avut una pana acum. Eu tot un 166 vreau sa-mi cumpar. Am condus una de curand (benzina, 2l, 150cp), si comparand-o cu 147 (benzina, 1.6) (pe care l-am imprumutat de la un prieten 2 zile) mi s-a parut mai stabila, mai stilata, mai pe gustul meu. E adevarat e ca si ceva mai domoala. Intre 166, 156, 159 si 147 ce ati recomanda? Ca idee, mi-a placut 166 dar daca era putin mai sprintena era perfecta. Mi-ar place o combinatie intre stilul lui 166 si nebunia lui 147.
Stii cum ai intrebat tu? Ce ati recomanda intre Phaeton, Jetta, Passat si Golf?
159, bineinteles. 159 a inlocuit 156, dar totodata a trebuit sa acopere si gama 166. 147 e un 156 fara portbagaj. GT-ul nu ti-a facut cu ochiul?
Si suntem offtopic!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2015, 10:56 
Offline

Joined: 26 Jan 2015, 03:42
Posts: 12
Car: Alfa.. soon!
Ok, se continua discutia pe topicul de 147. Scuze de off.

PS. GT-ul e superba dar imi trebuie 4 usi.


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2015, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 12 May 2008, 23:36
Posts: 142
Car: 166/Spider/159/Dedra
Location: mures,sighisoara
Adevarat ,159 este inlocuitorul lui156,dar in nici un caz nu acopera 166.Este inferior.

_________________
Alfa 166 2.4 JTD
Alfa Spider 2.0 TS
Lancia Dedra HF 2.0 turbo
Alfa Giulietta 2.0 JTDM
Alfa 159 SW 2.4 JTDM


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2015, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
KLE Quote:
Adevarat ,159 este inlocuitorul lui156,dar in nici un caz nu acopera 166.Este inferior.
Inferior, poate da, poate nu, dar cum 166 nu a mai fost inlocuit cu nimic a trebuit sa o faca 159 (dimensiunile exterioare sunt oricum foarte apropiate).

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2015, 09:45 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
sunt clase diferite

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2015, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 12 May 2008, 23:36
Posts: 142
Car: 166/Spider/159/Dedra
Location: mures,sighisoara
VladimirG Quote:
sunt clase diferite

La clasa m-am referit si eu.

_________________
Alfa 166 2.4 JTD
Alfa Spider 2.0 TS
Lancia Dedra HF 2.0 turbo
Alfa Giulietta 2.0 JTDM
Alfa 159 SW 2.4 JTDM


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2015, 09:11 
Offline

Joined: 17 Dec 2014, 09:54
Posts: 4
Car: Alfa Rome 166 2.0Ts
Salut.

Imi cer scuze ca nu am mai raspuns in legatura cu masina mea,ce am facut cu ea sau ce nu am facut cu ea.
Am reusit sa o aduc la o linie de plutire cat sa mearga ca o masina normal.
I-am schimbat:
-Kit de ambreiaj ca m-i s-a rupt rulmentul de presiune, eu avand sistemul acela de actionare a rulmentului de presiune cu parghie la cutia de viteze;
-Cutie de viteze ca cea pe care o aveam I picase marsharier-ul;
- Puntea spate, oricum tot nu am rezolvat problema ca tot se balanseaza,dupa ce am schimbat-o nu mai facea absolut nimic, acum dupa ce I-am facut unghiu de fuga iar face urat, nush, nu imi dau seama de ce, in fine cred ca trebuiesc schimbate toate bucsile de pe spate, mai ales cele de la punte ma gandesc eu, sin ce am vazut aici pe forum.
Si acum alta buba, I-am facut incarcarea cu Freon si am pornit clima toate bune si frumoase, a pornit si ventilatorul, tot, baga frig.
Dar pana sa ajung acasa cu ea m-am gandit sa opresc clima, si atunci vad ca incepe sa urce temperature la apa, ventilatorul nu a mai vrut pur si simplu sa porneasca.
Am oprit am lasat-o, am pornit iarasi, am pornit si clima in speranta ca va porni ventilatorul dar nimic, nu a mai vrut sa porneasc deloc.
Tin sa mentionez ca eu rezistenta aceea de pe radiato am anulat-o, I-am scos mufele si le-am suntat. si asa a mers de aproape un an de zile de cand o am. Pornea cand dadea sa treaca de 90 de grade,tot, mergea perfect.
Acum dupa ce am facut si clima, nu mai vrea.
Sa fie oare din cauza rezistentei acelea?
Eu daca am facut sunt-ul acela pe ce treapta porneste mereu ventilatorul? Ca eu banuiesc, ca pe treapta a doua.
Ce pot sa fac? O sa verific azi daca s-a intamplat si ceva la garniture de chiuloasa, ca a facut presiune in vas de a dat aproape toata apa afara.
Eu sunt mutat cu srviciul in Timisoara.
Stiti cumva un mechanic bun aici in Timisoara care se pricepe la Alfa Romeo, am vazut ca s-a mentionat aici pe forum de niste baieti de la Sacalaz ca s-ar pricepe, un numar de telefon daca imi puteti lasa si mie va rog.

Va multumesc mult.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2015, 15:56 
Offline

Joined: 17 Dec 2014, 09:54
Posts: 4
Car: Alfa Rome 166 2.0Ts
Salut!

Am rezolvat, erau sigurantele de 50amp pentru ventilatorul de racier, erau arse amandoua.
:D
Eu stiu ca le-am verificat odata si erau bune dar acum am omis sa le mai dau atentie. :D
Multumesc!

Toate cele bune.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]