It is currently 28 Apr 2024, 21:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 27 Oct 2021, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
https://stirileprotv.ro/stiri/inspector ... ra-ue.html

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2021, 20:03 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
dcmilitaru Quote:
Foc sa le dai, nu alta! Ma consider norocos... :fuck: Vai de capu' nostru :bash: !

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2021, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ok. 156-le si "calul de povara" Golf au plecat de la mine si astfel nu ma mai despart de pantera. :sig:
Marti, 5 Dec. urmeaza sa-i fac un lucru placut urechilor, dar si performantelor, zic eu. Pana atuncea, ceva si mai interesant, un "glitch in Matrix": Daca accelerez, consuma mai putin decat atunci cand iau piciorul de pe acceleratie :lol: :headscratch: Dupa ce am scos borna pentru o perioada de timp n-a mai afisat asa, ci afisa 2l in frana de motor, lucru care e normal.
Vor urma si "bocanci de iarna" pe 15. Am ales Bridgestone LM005 cu 195/65 R15. La vara poate oi lua si "adidasi" pe 18. Aici ma intereseaza sa aiba protectie janta si rezistenta la inaintare cat mai mica.

Am reusit si am schimbat electromotorul care ramanea "agatat" vreme de vreo secunda-doua dupa pornire. Am pus unul proaspat reconditionat ce-l aveam in casa, de la un 156 JTS SW. De asemenea am inlocuit stopul de pe partea soferului care se pare ca avea o fisura de vreo 10 cm care se vede doar daca te uiti cu atentie. Pe acolo intra apa...
Si pentru ca-mi place sa mesteresc cate ceva pe la masina, zic sa-mi deblochez oglinzile pentru ca nu se pliaza nici una. Cu ocazia asta am reusit sa rup doua suruburi. :disgust: Nu le-am deblocat deloc. Sunt la fel de tapene pentru ca am spus ca daca mai continui se rup toate si raman naibii fara ele ca n-am in ce sa le prind. Fir-ar ea sa fie de oxidare!!! :censored: :bash:
Apoi, ca sa ma "bucur", radio-ul Pioneer imi face figuri cu display-ul afisand incorect mai ales cand e frig, dar macar canta! Merge la service ca-i in garantie. :disgust1:

P.S. Sa mai spuna careva ca in coupe-uri n-ai spatiu. Ete! Acolo-s 9 roti (tehnic ba chiar 10 cu rezerva sub capitonaj) si portbagajul se inchide perfect! :lol: 4 sunt de Golf si 4 de la 156.


Attachments:
IMG_20211127_130642.jpg
IMG_20211127_130642.jpg [ 5.28 MiB | Viewed 1508 times ]
IMG_20211125_145734.jpg
IMG_20211125_145734.jpg [ 6.62 MiB | Viewed 1508 times ]
IMG_20211201_135525.jpg
IMG_20211201_135525.jpg [ 4.83 MiB | Viewed 1508 times ]
IMG_20211201_135541.jpg
IMG_20211201_135541.jpg [ 5.63 MiB | Viewed 1508 times ]
IMG_20211127_105517.jpg
IMG_20211127_105517.jpg [ 4.74 MiB | Viewed 1508 times ]
IMG_20211117_144622.jpg
IMG_20211117_144622.jpg [ 5.25 MiB | Viewed 1508 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 05 Dec 2021, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Bravo! Treabă bună că ai scăpat de babe (56 și golf)... Ai rămas cu una puțin mai tânără :)

Referitor la rotile de iarna, ți-aș fi recomandat jante pe 16... Va arăta foarte foarte urât cu 15 și posibil sa fie cam joasă și anevoios de condus în sezonul rece.

Iarna faina!




Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2021, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Presupun ca stii ca "baba" e de fapt mai tanara decat multe "pustoaice" de pe strada si le bate la orice capitol dinamica, cu toate ca au pret de cel putin 5 ori mai mare. :lol:
Pentru Bagheera n-am jante pe 16, insa cu aspectul ai dreptate. O sa vad cu un prieten daca la capitolul garda la sol se pupa cu 15. Altfel, alti bani, alta distractie. :thumbdown: Totusi, pe 156 am avut 15 si cu Eibach-uri si nu prea m-am chinuit. Cine e de vina ca nu-i drumul curat e administratorul de drum, nu eu. El trebuie sa-l curete ca sa pot circula si cu una joaca ca de Formula 1 daca ar fi.

P.S. Am tras un ochi si pe manualul sau si pe https://www.wheel-size.com/size/alfa-romeo/gt/2006/ si o sa-i placa si pe 15. Iarna oricum e urata, asa ca putin imi pasa de aspectul jantelor in sezonul asta plin de mizerie. Acolo zice de 195/60 dar eu n-am gasit dimensiunea asta la Bridgestone pe compari.ro. O sa mearga bine si cu 195/65.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2021, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Hmm, discutabil ce spui tu acolo. într-adevăr mașina este fantastica la condus sau cel putin așa o percepem noi. GT-ul mi-a fost cea mai draga alfa care am avut-o. Dincolo de aceste lucruri, comparația cu o mașină de generație noua nu prea isi are rostul. După ce conduci o săptămână o mașină post 2015 nu poți afirma ca GT-ul este superior. Cel mult este doar o mașină plăcută la condus care ne starneste noua amintiri.

Referitor la anvelope consider ca ai făcut o greșeală, defapt doua:
1. 195/65/15 nu sunt omologate pentru respectiva caroserie sau cel putin așa știam eu.
2.Lăsând aspectul legal de o parte, mașină se va simtii ca o semi-barca... pe drumuri denivelate sau viraje abordate cu încredere. Pentru un stil de condus bătrânesc, este ok. Despre aspect nu are rost sa vorbesc...

Pentru la anul caută un set de jante pe 16 originale de GT cu anvelope 205/55/16.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2021, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
E cam prea mare costul jante 16 si anvelope de iarna bune tot pe 16 fata de 15. De asta am folosit si la cealalta dimensiunea asta. De diferenta aia iau ceva mai util, gen furtune in plasa metalica. :D

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2021, 19:59 
Offline

Joined: 01 Jul 2018, 20:20
Posts: 35
Car: 156 JTS
Un GT e barca oricum, si cu rotile de 17 originale. Un 156 benzinar ts sau jts sau 166 v6 sunt mult mai dure pe suspensie, nu risti sa dai cu baia de ulei pe drumuri denivelate conduse sportiv. GT benzinar are arcuri prea moi si amortizoare banale, bitubulare. Daca le inlocui cu unele monotubulare (cum au din fabrica 156 cu sportpack) poate scoti ceva din ea pe viraje. Fara ceva modificari un 166 busso isi bate joc de un GT ts sau jts pe drumuri proaste sau denivelate. 156 e kart pe langa GT.


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2021, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
In mare cam confirm ca 156 e mai dinamica, dar doar daca are si ea o suspensie pe masura. Am inceput de la stilul barca si la 156 si cu Eibach si Sacsh sport s-a schimbat radical. Tind sa cred ca asa se intampla si cu GT, ba chiar cu orice masina. Acum suspensiile sunt destul de moi, insa isi fac treaba destul de bine, cu toate ca nu e pe gustul meu. Totusi GT inseamna Gran Turismo (Grand Touring), ceea ce indeamna mai mult la o plimbare placuta, confortabila dar si cu oaresice valente sportive.
Daca e s-o spun pe de-a dreptul, imi place sa conduc dinamic, dar numai daca este libera soseaua. Cand dau de gropi, de idioti, de tiruri, de carute si altele de genul, imi dispare toata placerea si de fapt merg crispat, mereu in garda, ceea ce e neplacut. De asta, de multe ori prefer sa merg noaptea sau in afara orelor aglomerate, sa simt o briza si sa ma bucur de masina, de plimbare fie ea scurta sau mai lunga.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2021, 02:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
ss_remus Quote:
...Fara ceva modificari un 166 busso isi bate joc de un GT ts sau jts pe drumuri proaste sau denivelate. 156 e kart pe langa GT.
Ce treaba are motorul cu suspensiile? poate cu repartitia greutatilor...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2021, 13:29 
Offline

Joined: 01 Jul 2018, 20:20
Posts: 35
Car: 156 JTS
Am precizat si motorizarea pt ca eu cu asa ceva am mers sau merg. Nu vorbesc teoretic.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2021, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Nici eu nu vorbesc teoretic. Efectiv nu e nici o legatura fizica intre motor si suspensie care sa influenteze dinamica, alta decat distributia maselor sau timpii de accelerare. Alegerea setarilor trenului de rulare cu configuratie identica e pur o chestie subiectiva si aleasa de producator pentru fiecare model care foloseste acea arhitectura.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2021, 17:54 
Offline

Joined: 01 Jul 2018, 20:20
Posts: 35
Car: 156 JTS
Da, e vorba de distributia maselor, care afecteaza dinamica. Dar si de arcuri, care la o masina diesel sau v6 sunt mai tari pe puntea fata.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2021, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Nu bag mana in foc, dar n-as crede ca suspensiile difera din fabrica intre 47/56/GT. Doar ca vorbim de niste masini peste care au trecut multi ani, unele au fost mai intretinute, altele mai putin, unele au fost servisate cu piese de calitate mai buna, altele mai putin buna etc. Deci sa judeci GT vs. 56 din experienta a 2-3 masini conduse, e putin gresit.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2021, 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Eu ma duc sa-mi iau popcorn-ul. :lol: Baieti, nu ma duc la competitii prea curand, dar daca m-as apuca cel mai probabil as opta pentru 156 sau 147, nu GT.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2021, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Ege, arhitectura e 100% aceeasi, nici un dubiu aici. Cred ca ce difera e setarea amortizoarelor si a arcurilor, dar si acolo cred ca depinde de punte. Dar clar 47le de exemplu are alte arcuri pe spate decat alelalte 2.
Apoi cred ca au mai fost diferente dictate economic, cum ar fi subcadrul spate de la 47 din otel, dar pastrand arhitectura.

Tomi, sincer nici eu nu inteleg de ce ai optat pt 15". 16" cred ca era compromisul ideal. In afara de asta, cauciucul e sincurul lucru din masina care te tine pe pamant. Este ultimul loc unde sa faci compromisuri.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2021, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pai tocmai, ca nu e nici un compromis, decat de aspect. Anvelope noi si din top 3. Pe 156 tot 15 (TS850) am avut si au fost excelente si aveam si suspensie sport. Precum am spus, diferenta prea mare de pret e cea care ma face nici sa nu ma uit la 16. Decat mai slabe pe 16 in acelasi pret, mai bine mai bune dar mai mici.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2021, 13:04 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Pe 147 cele mai confortabile si convenabile mi s-au parut cele pe 15, acum am allseason pe 15.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2021, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ce ziceam eu e ca nu cred sa difere setarile pentru arcuri si amortizoare intre 147/156/GT, ci doar intre motorizari (si aia doar pe fata: JTD/V6 si TS/JTS).
Asta stock, ca daca te apuci sa le modifici chiar nu conteaza. Am avut GT in diverse configuratii de suspensii / Q2 etc., in forma cea mai radicala statea relevant mai bine pe curbe decat 59TI FWD (pe probate intr-una din incursiunile de pe Trans). Evident, nu era vreo placere sa-l conduci pe 90% din drumuri..


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2021, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Lasand la o parte diferentele de motor, pe fata cred ca sunt absolut identice, pe spate difera pentru ca acolo 47le e mai usor si ca greutate proprie si daca nu ma insel si la capacitate maxima.

...cred ca am.poluat destul.
Dar ca sa concluzionez pe aceeasi masina, 47, acelasi model de cauciuc, e diferenta semnificativa intre 16 si 17, franare si stabilitate. De unde trag concluzia ca merita investitia suplimentara de la 15 la 16. Dar mno, acum le-ai luat si aia e, dar pentru data viitoare.

PS 66 e marginal mai barca decat 47 :lol: Dar mai bine echilibrata ca distributie a maselor.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2021, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ca fapt divers, zilele trecute a trecut pe la mine un vechi prieten cu o Mazda 6, generatie 2002-2008 (break, daca are importanta) si are sistem audio absolut stock, nimic special. Am ramas profund uimit de felul in care se aude, cu un bass profund si foarte placut. Bag de seama ca Bose de pe GT e doar un pic mai bun sau chiar egal si doar a luat ochii si banii lumii :lol: . Momentan am trecut din nou la radio stock, asa ca schimb discuri pentru o perioada.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2021, 12:35 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 760
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
Pe 147/156/GT sistemul audio mi se pare intr-adevar slab, indiferent ca e Bose sau nu :(
Le-am avut pe toate si pot spune ca cel pus pe 159 standard e un pas inainte fata de 147/156/GT cu Bose.

_________________
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 2003 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2021, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Vlzz Quote:
Pe 147/156/GT sistemul audio mi se pare intr-adevar slab, indiferent ca e Bose sau nu :(
Le-am avut pe toate si pot spune ca cel pus pe 159 standard e un pas inainte fata de 147/156/GT cu Bose.
@Vlzz, tin sa te contrazic... sistemul Bose de pe GT este net superior celui standard de la 159. Sistemul Bose de la 159 berlina este net superior la Bose de GT sau Bose de 159SW (sunt fix aceleași difuzoare insa Poziționarea subwoofer-ului si difuzorul acestuia, face diferența între berlina vs SW). Sistemul audio standard de la 159 este mediocru... calitatea audio este destul de slaba, orice CD ai pune în unitatea CD. Redarea de pe USB sau Spotify este și mai dezastruoasa.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2021, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Încercați sa ascultați Bose cu radionav Marelli.
O să vă schimbați părerea.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 04:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
S-au intamplat cateva schimbari anul trecut chiar inainte de Craciun. Urmeaza text lung, asa ca trebuie rabdare, tutun, bere si un covrig.

Primul lucru pe lista este ca trecerea la radioul original e de lunga durata fiindca Pioneer facea figuri la ecran cum am spus mai sus si l-am trimis in garantie, iar cei de la Depanero au spus ca nu-l pot repara asa ca mi-au returnat banii. Si ca sa fie "mai bun", am cautat cel putin alte 4 modele la nu stiu cate magazine si nici unul nu e pe stoc desi scrie ca sunt pe stoc. Absolut enervant! :bash:

Al doilea lucru e ca am "castrat-o" (si) pe Bagheera si in sfarsit suna a masina. Nu-mi place deloc sa nu aud evacuarea. Am scapat de intermediara plina de butoaie si butoiase. Taietura a fost facuta imediat dupa racordul flexibil pastrand doar prinderea de la vechea evacuare. Diametrul este de 63, otel inoxidabil, facuta pe comanda in Iasi. Am pus si garnitura noua care, spre surpriza mea, in Eper da un cod aiurea de garnitura de cauciuc. Cod corect aici pentru cine are nevoie 73503584. Nu e deranjant nici in ralanti, nici la mersul prin oras si nici la drum lung. Este exact cum trebuia sa fie din fabrica de fapt...
SUNET EVACUARE

Si pentru ca nu la mult timp dupa cumparare, am ramas cu cuiul de tractare din spate in mana din cauza ca suportul era ruginit, am decis sa remediez problema, asa ca n-am avut incotro decat sa-l desfiintez complet. Rugina de acolo era mai grava decat parea la prima vedere. Cu ocazia asta, la pregatirea pentru iarna am dat-o pe burta cu solutie si am tratat punctele care prezentau pericol de extindere. Tot cel care mi-a facut evacuarea m-a servit si cu asta. Am iesit acceptabil ca si costuri cu ambele.

De asemenea a primit presuri de 147, care multumita confirmarii lui nesquick sunt chiar la fel. De GT nu erau nicaieri. Luate de pe Emag, dar cu un termen de livrare destul de lung. Nu puteam pleca de acasa ca trebuiau sa vina presurile. Se asaza bine, au un miros usor de vanilie si n-au nevoie sa fie gaurite la prinderi pentru a sta ferm pe pozitie.
Mno si ce sa vezi? Au venit presurile, am plecat la drum si am inghetat de frig doua ore si ceva cat a durat calatoria. Termostatul si-a dat duhul ca in mers abia de atingea 60-65 de grade (o liniuta-doua peste 50 pe ceas). Asa ca, am pus termostat. Pe masina era Behr si am luat Calorstat. Nu mi-a placut ca au fost diferente vizibile de distante pe la conducte pe acolo pe corp si nu-mi intra cheia. Am zis ca-l schimb fara sa dau bateria jos, dar n-a mers figura. La demontat s-a putut, la montat ba. Acum acul sta teapan la 90 (pe diagnoza variaza intre 87.8 si 97.5). Urmeaza sa pun o noua garnitura la capacul de la axe pentru ca desi am pus cand am facut distributia, vad ca umezeste ulei pe acolo si nu-mi place sa vad astfel de lucruri. Am pus si oring nou la solenoidul de la variator ca si acolo era aceeasi poveste. Si daca tot e vorba de lucruri umede, pe la termoflot ma paraseste si unul din furtunasele alea scurte de legatura. Le am de cativa ani noi de JTS, luate gresit pentru 156 crezand ca sunt la fel. Cineva de sus stia ca voi ajunge la JTS :lol:

Ei bine si pe drum observ eu ceva care nu era in regula prin bord si anume consumul. In exterior ma "trateaza" cu vreo 10-11 l/%km cu un mers de maxim 100-120 km/h. Nu-mi place deloc treaba asta mai ales cu preturile astea crescute de infectul de stat roman cu accizele. Buba pare sa vina de la una din sondele lambda de dupa catalizatoare. Urmeaza a fi schimbata si asta pe BOSCH, ca inculpata e Denso sau NGK. Scrie Japan pe ea.

Inainte de plecare, dupa ce am luat anvelopele de iarna, am zis sa trec si pe la unghiuri. Of, of! Nu era prea verde pe ecranul ala la paraleilism, ca doar ala e reglabil. Masina nu trage intr-o parte deloc, insa pe spate, pe jantele de 18 am vazut mai ales pe roata dreapta spate ca toceste usor pe interior, lucru confirmat de aparate care arata ca roata e usor deschisa (/). Aici o sa fie cu "dans" pentru ca suruburile cu excentric sunt cam oxidate/blocate si pe langa asta, la fel si cele lungi de la fuzete la cum arata, asa ca: suruburi noi. Bratele sunt si ele cu bucsele coapte, dar nu troncane nimic. Cu toate astea, trebuie 4 brate transversale, 2 longitudinale ce le am deja si doua mici la fuzete sa fie treaba in regula. Probabil pe fata e nevoie de capete de bara noi ca-s si alea intepenite si nu pot regla.

Cand am plecat de la unghiuri ma lasa butonul de la geamul soferului. :thumbdown: Nu-i nimic, il repar! Demontat modul pana la "fundu gol" si vazut problema pe care de fapt o stiam deja, fiind un pin de la buton rupt si m-am apucat de treaba. Forceps-flacara-agrafa-facut gaurica-cautat cui de prindere cabluri prin casa, taiat la dimensiunea pinului rupt-bagat pe gaurica-rezultat: CA NOU! :sig:
Asa cum si presurile de 147 se potrivesc, presupun ca si un butonas de plastic de 147 o sa-i servesc pentru ca functioneaza bine, dar sta putin stramb acolo.

La primavara-vara o sa rezolv si treaba asta cu brate si unghiuri pentru ca am luat si anvelope de vara noi cu un pret bun (~352 lei/bucata cu DOT 2021) si nu vreau sa le stric. Hankook Ventus S1 EVO 3 225/40 18

Urmatoarele elemente: lupe faruri.
Ce este pe masina e doar ceva mai bun decat halogenul si cam atat. Bat bine, dar lumina trebuie sa fie cu mult mai multa, asa ca am luat un set de la Retrofitlab Aharon Ultimate. Diferenta se vede in foto de mai jos si in FILMULET. Becurile sunt luate din tara. Inca nu le-am montat definitiv pe masina pentru ca lucrez in garaj, fara elevator si e chinuitor tare ca-i stramt. Pe deasupra, trebuie sa largesc niste gaurele pe la suporturi, apoi proba pe masina si sa vad ce iese. La cum ilumineaza e diferenta de la cer la pamant. Da, stiu ca e mai scurta lupa, dar e putin mai mare in diametru, dar nu pare sa deranjeze lumina. Am de facut niste mici ajustari la gaurile suportului si cam atat. Am montat una singura de proba pe farul din stanga. Am avut si neplacuta surpriza sa constat ca farul din dreapta are capacul din spate neetans fiindca are stricate suruburile si este matuit si cu microfisuri pe interior! :bash:

Si povestea continua. Ca un facut, dupa ce m-am jucat cu lupele ma trezesc cu bateria descarcata la vreo 2 zile fara sa fi modificat nimic pe la fire. Am scos mufa si am pus-o la loc. Atata tot. Se descarca in timp, adica in vreo 2-3 zile daca nu folosesc masina. Poate o fi bateria imbatranita si sper sa fie asta si nu un consumator parazit. Nu uit nimic deschis asa ca trebuie investigat de unde e problema. Apoi, zilele trecute cand viram la maxim stanga aud cum usor de tot planetara de pe stanga crontane: "bani, bani, bani" :fuck:

E obraznica si bea mult! Sper ca aici se opreste cu pretentiile.

Recapitulare:

- Schimbat/reparat: termostat, oring solenoid, presuri interior, buton geam sofer.
- De facut: brate + bucse spate, unghiuri, furtunase termoflot, garnitura capac axe, sonda lambda, consum curent parazit, lupe, rulment stanga fata
- In viitor: inlocuit bara stabilizatoare spate si vopsit si montat capacul de la bara spate, gasit nabii un radio Pioneer cu USB pe masura pretentiilor.

In momentul de fata ma intereseaza sa functioneze bine si in siguranta. Alte lucruri ce tin de aspect gen suspensie sau revopsit intr-un viitor mai indepartat daca o fi. Si daca ma gandesc la suspensie m-ar cam manca de una reglabila macar pe inaltime.

La final o fotografie in peisaj de iarna. Multumesc pentru rabdare, daca ati ajuns pana aici. :lol:
P.S. Nu stiu de ce o parte din fotografii sunt intoarse la unghi gresit pentru ca pe computer arata corect. :scratch:


Attachments:
Evacuare (1).jpg
Evacuare (1).jpg [ 4.76 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (2).jpg
Evacuare (2).jpg [ 4.74 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (3).jpg
Evacuare (3).jpg [ 4.9 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (4).jpg
Evacuare (4).jpg [ 5.07 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (5).jpg
Evacuare (5).jpg [ 4.75 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (6).jpg
Evacuare (6).jpg [ 5.26 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (7).jpg
Evacuare (7).jpg [ 5.41 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (8).jpg
Evacuare (8).jpg [ 5.27 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (9).jpg
Evacuare (9).jpg [ 4.86 MiB | Viewed 857 times ]
Evacuare (10).jpg
Evacuare (10).jpg [ 2.72 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (1).jpg
Tratare (1).jpg [ 5.43 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (2).jpg
Tratare (2).jpg [ 5.43 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (3).jpg
Tratare (3).jpg [ 5.26 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (4).jpg
Tratare (4).jpg [ 5.53 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (5).jpg
Tratare (5).jpg [ 5.36 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (6).jpg
Tratare (6).jpg [ 6.67 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (7).jpg
Tratare (7).jpg [ 6.55 MiB | Viewed 857 times ]
Tratare (8).jpg
Tratare (8).jpg [ 4.9 MiB | Viewed 857 times ]
pres.jpg
pres.jpg [ 723.11 KiB | Viewed 857 times ]
IMG_20211217_164823.jpg
IMG_20211217_164823.jpg [ 3.89 MiB | Viewed 857 times ]
IMG_20211222_155618.jpg
IMG_20211222_155618.jpg [ 5.63 MiB | Viewed 857 times ]
Lupe (1).jpg
Lupe (1).jpg [ 5.3 MiB | Viewed 857 times ]
Lupe (2).jpg
Lupe (2).jpg [ 4.9 MiB | Viewed 857 times ]
File comment: Suport lupa Aharon
Lupe (3).jpg
Lupe (3).jpg [ 5.33 MiB | Viewed 857 times ]
File comment: Oglinda lupei originale!
Lupe (4).jpg
Lupe (4).jpg [ 5.82 MiB | Viewed 857 times ]
File comment: Lupa Aharon pe stanga vs de fabrica pe dreapta.
Lupe (5).jpg
Lupe (5).jpg [ 4.77 MiB | Viewed 857 times ]
Alfele urasc zapada.jpg
Alfele urasc zapada.jpg [ 6.48 MiB | Viewed 857 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]