It is currently 27 Apr 2024, 23:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jan 2022, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Bătrânețea asta... Urâtă rugina aia...

Mișto treabă cu lupele... Eu le-am înlocuit pe ale mele cu unele OEM... Dar fara prea mult succes... Tot lumânări erau. Dacă știam că există opțiunea asta nici nu stăteam pe gânduri. Sunt aproape identice cu cele originale și aparent fac treabă mult mai bune. Ce becuri folosesc? Tot d2s?

PS. F bun prețul la anvelope... Țin minte că ultima pereche de anvelope cumpărată la GT au fost niste Bridgestone... Însă prețul a fost spre 500lei buc daca nu mă înșel.






Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Lupele sunt H1 cu adaptor D2S la H1, așadar un set de becuri bune prinse la promoție sunt cam 100 si ceva de lei. Ce se vede in imagini este 5500k vs 4300 Osram.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2022, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
E foarte misto kit-ul asta de la Aharon.
Il am si eu pe masina, diferenta este imensa.

Totusi am observat o mica diferenta intre faruri, cel din dreapta este mai intens.
Poti reveni cu un update cand termini de montant?

Multumesc!

Nice work. :wave:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2022, 01:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Nu e cumva iluzie? Ala din dreapta bate mai sus.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2022, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
@nae Ti-am zis :naughty: Sigur ca revin cu update si chiar cu ceva foto de la montaj cand il voi face. Cand am montat de proba am observat ca in far, lupa originala avea si niste amortizoare de cauciuc sau distantiere, ca altfel nu stiu cum sa le spun, care semanau foarte bine cu niste cauciucuri de alea de la castile tip "in ear". Conteaza mult pozitionarea lor ca din alea se regleaza pozitionarea lupei in far, implicit faza scurta. 2 mm mai alaturi=1m mai sus/jos :lol: Exagerez, dar se intelege ideea.
La 156 nu stiu cum arata lupa originala (probabil la fel ca la GT), dar ca si in fotografia de mai sus, lupa Aharton e ceva mai scurta, deci mai in spate in far si arata mai ciudat cand te uiti la far, insa fac treaba. M-as fi bucurat sa fi putut pune suportul original de la lupa, cu lupa noua. Mai pe romaneste, "are ochii mai in fundu' capului" :lol: Sa fie mai cald, ca urasc tare frigul asta si nu pot face nimic... :bash:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2022, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
M-am prins de rolul acelor distantiere, treaba e ca pare ceva din proiectorul lor pentru ca o pot descrie ca o problema de focalizare.(hotspotul nu este la fel de intens)
Ma rog, nu vreau sa poluez topicul, eventual facem schimb de experienta si poze pe pm.

@preda, nu e domle iluzie

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2022, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Nu te-ai complicat putin cu schimbatul lupelor? Eu la GT am schimbat becurile cu philipsuri de calitate OE si lumina este excelenta. Am lumina comparabila cu masini mult mai moderne. Bine eu schimbasem si farurile care erau practic noi dar totusi cred ca becurile de calitate fac o diferenta imensa.
Capacele la farurile cu xenoane au garniturile care imbatranesc si nu mai etanseaza si astfel farurile se aburesc. In cazul meu, capace noi au rezolvat problema. Iarasi foarte important sa ai balasturi originale si bune. Eu aveam pe unul din farurile vechi un balast no name si cu un bec china made si o dadea in lgbtq des :lol:

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2022, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Am incercat eu cu becuri noi philips si osram xenarc CBI nush cum.
Pe faruri noi.

Nu se compara cu upgrade-ul de la Aharon.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2022, 02:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
N-am mari noutati.
Am schimbat bratele de la stergatoare pentru ca e greu cu compatibilitatea si preturile celor de prin magazine, asa ca am trecut de la cele "facelift" cu cui lateral, la vechile, clasicele si arhicunoscutele tip carlig care se regasesc si pe 147. Inscriptia stantata Alfa Romeo chiar imi place! :naughty: Am luat si o scrumiera de sacrificiu sa fac loc la cablurile pentru cablul de la camera si cel pentru incarcarea telefonului.
Am reschimbat garnitura de la capacul axelor si am luat si 2 faruri xenon complete, dar non Blackline, care vor deveni prin vopsirea elementelor. Scopul achizitiei e ca sa am de rezerva ca sunt rare si faptul ca cel de pe partea pasagerului fiindca avea capacul din spate neetans din cauza unor "Dorei" de "Nemtia" ce au pus suruburi neconforme, a intrat mizerie si drept dovada este zgaraiata sticla pe interior. Cu ajutorul lor, mai exact a celui de la pasager, care va fi de sacrificiu, voi instala noile lupe sa vad cum e pe drum, dar asta numai cand e mai cald. N-am nici o tragere pe frig.
Avand in vedere ca radio-usb-ul nou a crapat, am luat unul la mana a doua de vreo cel putin 2 ori mai destept si e de prin 2015 :lol: Imi place mult cum functioneaza si ce functii destepte are acest Pioneer MVH-X580BT varianta Europa, deci nu are Pandora si control prin voce (iOS). 13 benzi, Mixtrax, setare individuala de putere/volum pe fiecare difuzor in parte, setare individuala fata-spate, etc.

A implinit si o "fabuloasa" distanta de aproximativ 5k km, trecand de pragul de 170k pe odometru. Acum, cu evacuarea facuta, fiecare pornire e o adevarata incantare. Zici ca pornesc un motor mai mare de 2l 8) :inlove:


Attachments:
IMG_20220201_201457.jpg
IMG_20220201_201457.jpg [ 6.28 MiB | Viewed 1458 times ]
IMG_20220201_203625.jpg
IMG_20220201_203625.jpg [ 5.15 MiB | Viewed 1458 times ]
IMG_20220131_160019.jpg
IMG_20220131_160019.jpg [ 5.7 MiB | Viewed 1458 times ]
IMG_20220129_172845.jpg
IMG_20220129_172845.jpg [ 4.86 MiB | Viewed 1458 times ]
IMG_20220130_171934.jpg
IMG_20220130_171934.jpg [ 4.55 MiB | Viewed 1458 times ]
IMG_20220129_170827.jpg
IMG_20220129_170827.jpg [ 4.89 MiB | Viewed 1458 times ]
IMG_20220129_170726.jpg
IMG_20220129_170726.jpg [ 6.56 MiB | Viewed 1458 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 24 Jun 2022, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ok...noi episoade, nu prea placute. :thumbdown:
Luati alune, seminte si ceva lichid placut pentru citit.
Cum am spus datile trecute, avand in vedere ca am luat anvelope noi de vara, am zis sa fac schimbul de brate pe fata si pe spate.
Asadar, am schimbat urmatoarele:
Spate
• Brate subtiri transversale
• Bratele mari longitudinale, care sunt de la prima Alfa de fapt. Le aveam depozitate, in stare buna, fara crapaturi
• Bielete antiruliu intarite, Meyle HD. Gata cu glumele alea de plastic.
• Bucse bara stabilizatoare de poliuretan galbene, de la Strongflex. Am luat de la ei. https://race-shop.ro/gt-03-10/50037-str ... sport.html
• Bara stabilizatoare in stare mult mai buna, tot de la prima Alfa.

Fata
• Brate inferioare
• Bielete antiruliu
• Un capat de bara
• Burdufuri planetara partea pasagerului

Pe spate, dupa cum se stie, suruburile alea lungi au fost chinul. A trebuit sa bat cu ciocanul in ele de m-a luat durerea de mana. 4 zile n-am putut misca corect incheietura. Pe langa suruburile lungi, au fost probleme si la suruburile excentrice. Si alea aveau oxidare. Cam cat de idiot sa fii sa nu pui acolo preventiv niste vaselina?! Mecanicii lu' peste prajit a lu' Alfa Romeo, ca acolo nu cred ca a fost desfacut vreodata. Asta a fost o zi de lucru.

Alta zi de lucru, dar aceeasi poveste si pe fata. La bratul inferior de la sofer unul din suruburile de prindere s-a rupt. Norocul meu e ca am avut suruburi de la prima mea masina si de pe la inca una donatoare. Celelalte, evident, uscate, fara vaselina si cu rugina. Ca sa ma "bucure" mecanicul, dupa ce i-am zis sa ma lase sa pun bratul singur ca stiu ce trebuie facut (da, e unu de asta care n-are rabdare), vine el viteaz si-mi impinge fuzeta cu planetara si-mi pisca burduful de la ea. Zic: Bravo! Mi-ai spart burduful si asta nu era in plan acum! Scoate din nou bratul ca altfel nu scoti planetara, baga burdufuri. Norocul meu a fost ca aveam burdufuri noi in portbagaj ca am zis sa le am ca cele de pe masina-s coapte si intr-o zi crapa.
Tot pe fata, bieletele antiruliu au trebuit taiate. De astea uitasem sa iau. In fine, am dat comanda si am luat ceva pe repede inainte sa am ce pune acolo ca sa pot pleca. Am luat niste prastii Ringer. Domn' mecanic iar a gafat-o strangadu-mi la pistol bieleta de pe partea soferului. Pe partea cealalta am strans eu, la cheie, "frumos, elegant, cat de cat". Dupa ce am terminat lucrarea, tocmai la 22:30 noaptea, nu fac 10 metri si tronc, tronc, tronc. Se auzea pe stanga. Bineinteles ca am stiut exact de ce bate fier pe fier. Era bieleta stransa de el! In urmatoarele zile aveam ITP, iar eu eram cu bieleta troncanind in ultimul hal. Se simtea si cu mana libera cand bagam mana prin spatele rotii. Ma duc la el, ii arat "minunea", nu zice nimic si imi taie piulita, o inlocuieste si imi "repara" filetul. Plec, e liniste doar o zi. Iara troncane pe stanga. Zic, las-o naibii de treaba. Pe cric o fac eu si doar eu!

A treia zi de lucru, am schimbat eu bieletele cu altele noi pe cric ca avea elevatorul ocupat. Nu l-am mai lasat pe el ca cine stie ce-mi mai facea. Sa nu se inteleaga ca eram in service ci la o cunostinta care are elevator. Ca prima surpriza, acele Ringer erau si mai scurte decat trebuia. Ca a doua surpriza, sa constat ca mi-a pus prost colierul de la planetara, partea de la roata. Alt colier de la celalalt burduf nou. In ziua aia aveam ITP dupa amiaza si eu inca mesteream din cauza lui. Am luat inspectia cu brio, dar mi-a zis ca bucsele de la fuzete nu-s prea in regula, ceea ce este adevarat. Le-oi schimba si pe alea, dar nu stiu unde si cum, ca e in cale protectia de la discul de frana. In rest totul in regula cu toate ca imi da eroare pe cele doua catalizatoare, nu aprinde MCSF. Treaba ei! Nu ma intereseaza atata timp cat ies noxele si merge bine.

Alta zi, alta distractie.
Fiindca mai de mult aveam in plan sa schimb lichidul de frana si furtunurile cu unele in plasa metalica, m-am programat la un service care are masina pentru inlocuire lichid de frana. Zis si facut. Aerisitoarele se deschid, conductele ba din cauza ruginei/oxidarii. Bine, a incercat doar la una si am zis pas. Nu mai incerc la celelalte. Vai ce urasc fazele astea! :censored: :censored:

Asa ca, n-am mai schimbat furtunurile, ci doar lichidul. Se pare ca service-ul nu avea cheie speciala, inelara ce se inchide pentru conducte de frana, ci doar fixa obisnuita, ca s-au inventat si astea. Ma dotez eu si cu o cheie de asta si sper sa se desfaca naibii sa le schimb, ca altfel le-am luat degeaba si nu-s ieftine draciile. Sunt de la EBC. Partea foarte buna e ca am schimbat lichidul. Cu cel vechi, ori avea aer ori ca era vechi si cu apa, dar cand apasam frana la maxim, ajungea intr-un capat pe acolo si se simtea fier pe fier cumva, dar masina frana. Cu toate astea, cand curgea pe la aerisitor nu au iesit bule, ci doar lichid. Anterior schimbului nu avea frana la fel de prompta ca 156, dar era in regula sa zicem. Acuma zici ca am facut cine stie ce upgrade de frane. Franeaza mult mai bine! :shock:
Am facut si test de frane si de telescoape. Pe hartie arata ca etrierul din dreapta fata nu e prea bun si cam are ovalizare discul de pe stanga. N-am simtit ovalizarea la viteze mari, dar vedem de acum incolo. La telescoape cica daca-i peste 40% e in regula.

Sunt multumit dar si dezamagit in acelasi timp ca n-am putut instala si furtunurile. Cu alta ocazie... Tot la capitolul dezamagire intra si doua inflorituri de rugina la pragul de la pasager. Cum naiba, alte masini din aceeasi perioada n-au nici pe naiba si Alfa e de groaza la capitolul asta!

Pe viitor am sa incerc sa pun lupele alea Aharon si cam atat. In rest, benzina la preturi normale sa fie, ca incepe sa-mi fie lehamite de toti si toate ca nici cu masina nu-mi mai place sa merg la cati idioti intalnesc in primii zece metri. In una din zile, un idiot mi-a indoit numarul si fisurat vopseaua de pe bara din fata cu carligul. Sper sa pateasca insutit de la altul.
Cred ca e ultima masina frumoasa pe care mi-o iau. Pe viitor, o sa-mi iau una cu care voi intra in idiotii astia, legal, atunci cand nu se asigura la schimbarea benzii, sa-i vad cum plang si eu rad ca am dat cu "ferul" in ei. Tigaie de aia 4x4 cu bare de fier.

In final, cateva foto cu piesele si unele artistice cu un prieten.
"Bertoanele" - acelasi tata, mame diferite.


Attachments:
IMG_20220603_111158.jpg
IMG_20220603_111158.jpg [ 6.03 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_20220621_122707.jpg
IMG_20220621_122707.jpg [ 6.51 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_20220525_135149.jpg
IMG_20220525_135149.jpg [ 4.43 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_20220525_134849.jpg
IMG_20220525_134849.jpg [ 3.93 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_20220624_103115.jpg
IMG_20220624_103115.jpg [ 4.67 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_20220624_103120.jpg
IMG_20220624_103120.jpg [ 4.65 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_20220624_122656.jpg
IMG_20220624_122656.jpg [ 4.86 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_6950.jpg
IMG_6950.jpg [ 2.4 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_6959.jpg
IMG_6959.jpg [ 2.26 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_6966.jpg
IMG_6966.jpg [ 2.23 MiB | Viewed 1056 times ]
IMG_20220529_185313wide.jpg
IMG_20220529_185313wide.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 1056 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 24 Jun 2022, 17:45 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
Daca vrei sa faci pragurile, recomand sa cauti pe FB "Tinichigerie IMB". E din Iasi si lucreaza foarte bine, fara diferente de nuante intre vopseaua noua si cea veche.
Eu la el am fost si sunt multumit de treaba :) dar ramane de vazut in timp cum rezista.

Sau daca ai tu unde sa lucrezi la praguri, daca nu vrei sa le tai, incearca un tratament cu nixin/kelfos (daca nu e perforat pragul deja).


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2022, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Multumesc de recomandare. Vad pe pagina lor ca mai sunt niste victime intr-o situatie asemanatoare. :lol: Habar n-am in ce stare sunt de fapt. La prima vedere, cel de la sofer e cam plin de chit dar fara urme de rugina. Oricum, daca a iesit la suprafata, deja e compromisa zona. Om trai si-om vedea. Intai sa am praguri noi ca sa am ce pune. :disgust:
Cauza ruginei din praguri sunt niste tampenii de pungi cu material fonoabsorbant. Alea retin apa si de aici... :bash:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2022, 12:18 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 417
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Am citit intamplarile tale cu mecanicii..din pacate pot spune ca te inteleg perfect! In ultima vreme, tot ce pot sa fac singur la masina(Focus ST mk2), fac cu drag. Ma documentez, imi procur sculele si ma apuc de treaba!
P.S. Foarte frumoase imaginile cu cele doua Bertone una langa cealalta! Desi Opel Astra Bertone este un model pe care personal, l-am considerat frumos, Alfa Romeo Gt este superba! Timeless design!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2022, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Tot ce mi-ar trebui este un elevator si un spatiu cu curent in care sa-mi pun acolo niste scule si chit ca mi-o lua o saptmana sa fac unele lucruri, dar macar le fac eu cu mana mea si am grija. Mai greu cu procuratul, ca nu vreau nici sa fie la cuca macaii.. :disgust:
Multumesc pentru aprecieri.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2022, 17:25 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pragurile tale au mai fost reparate în trecut. Sau cel puțin așa pare din poze.
In rest, faina jucărie!
Sa te bucuri de ea!

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2022, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Au fost indoite de idotii de mecanici de dinainte sa fie la mine. Partea buna, sa-i zicem "buna", e ca nu arata asa de grav ca la altele. Pragul de pe partea soferului a suferit candva o interventie, dar numai pe o anumita portiune. Cel de pe dreapta nu. N-am sa inteleg niciodata de ce naiba nu le pasa? In primul rand nu e masina lui, deci ar trebui sa se poarte cu lucrul altuia cu si mai multa atentie! Iar daca a indoit, amice, esti bun de plata! Punct si fara nici o discutie! :bash:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2022, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Se pare ca ceva nu-i place atunci cand e cald. Am pus de proba săptămâna trecuta benzina 95 (de cand e la mine a vazut doar mol 100) si astazi mi-a facut niste figuri la pornire. Ori pornea foarte rapid, nenatural si cu ceva balbaieli ori nu voia la prima cheie ci la a doua si cam lung. Am alimentat apoi cu cea de 100 si n-am mai văzut probleme. Nu mă îngrijorez ca, a facut doar de vreo 3 ori, dar tot nu pot sa nu ma intreb de ce? :scratch:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2022, 10:01 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
Carburantul de la Mol e acelasi cu cel din Lukoil - de proasta calitate.
Incearca sa mergi pana golesti rezervorul in mare parte, apoi incearca cu 95 de la Petrom sau OMV si vezi daca face la fel. Tind sa cred ca-i place mai mult benzina de 99 din cauza ca e injectie directa. :D
Sau poate filtrul de benzina trebuie schimbat.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2022, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Cred ca daca platesti bine, Nae si Ciprian iti pot povesti multe despre JTS :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2022, 14:21 
Offline

Joined: 01 Jul 2018, 20:20
Posts: 35
Car: 156 JTS
Cel mai bine bagi benzina buna de 95 dar la cateva plinuri adaugi si solutie de curatat injectoarele. Problema la GT e ca nu are filtru de benzina, spre deosebire de 156 JTS. Bineinteles, o decarbonizare o data pe an ajuta si ea.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2022, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
yux_mm Quote:
Cred ca daca platesti bine, Nae si Ciprian iti pot povesti multe despre JTS :lol:
Sunt convins ca le face placere si nu-i nevoie de plati, doar e pasiune Alfa :D :lol:
@Artanis94 Pun doar de la Mol cam de prin 2006 si n-are cum fi de la Lukoil pentru ca am pus candva si chiar era mai proasta la Lukoil si nu aveam Alfa pe atuncea. N-am mai pus Lukoil de zeci de ani de zile. Si conform testului facut de baieti, Lukoil chiar e bors cu fasole fiind printre ultimele, chiar daca e de 95 sau 100.
@ss_remus Nici 156 TS n-are filtru si spre deosebire de asta n-am avut probleme de alimentare.
Pornirea asta am pus-o pe seama caldurii si nimic mai mult. Am sa conectez diagnoza sa vad daca apare ceva pe acolo, MCSF fiind stins. Deh, aer fierbinte cu benzina calda, nu e cea mai buna combinatie pentru camera de ardere. :lol: Imediat dupa pornire venise si un iz de benzina, semn ca n-a ars-o corect.
Ieri a vazut un 170+ :run: si i-am facut decarbonizarea italieneasca!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2022, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
pai asa si trebuie ...tinuta in ture sa nu se depuna calamina.eu am pus in gt-ul meu motorima de la vapor pe care o dam la vapoarele cu 50k cai putere,deci, nu ca cea de la peco.injectoarele dupa 240k km sunt in parametri..

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2023, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
N-am mai scris de ceva vreme despre ea. Din pacate n-am vesti prea frumoase de la ultimele evenimente. Faza cu pornitul ciudat nu s-a mai manifestat deloc de atuncea.

Anul trecut prin toamna mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa demontez interiorul, partea din spate, ca sa scot acele pungi insonorizante din praguri si sa pun doua tweetere (da, functioneaza pe Bose ca are si mufe dedicate), daca tot am dat jos pe acolo. Cand am vazut ce-i acolo m-au luat toti nervii. :censored: Se pare ca pragurile au fost intr-adevar schimbate candva, dar treaba a fost facuta de niste idioti. Nici o protectie data dupa aceea, nimic!! Evident, de asta mi-au aparut niste inflorituri de toata frumusetea. Las foto sa vorbeasca in mare parte...

Mi-am luat cateva spray-uri si am dat cu solutie antirugina si ceara, cu ajutorul diuzei din dotare cat am putut si pe unde am putut. Sper sa tina cat de cat pana ce voi face o interventie crunta la praguri si ca la carte, nu porcaria aia de spoiala. Partea buna e ca in aceasta iarna 99% din timp am iesit cu ea doar cand era uscat si tot 99% din timp a stat exclusiv in garaj. Sare si zapada aproape ca n-a vazut. Doar spalat si zvantat.
Restul lucrurilor sunt mai mult maruntisuri, dar fiecare cu importanta sa. Cu toate astea, una din intamplari imi ridica spranceana si multe semne de intrebare si exclamare.

Maruntisuri:

 Daca tot am inspectat pragurile, am pus si insonorizant in partea din spate

 Am schimbat becurile de semnalizare laterale cu unele Osram Diadem pentru ca sunt mai portocalii si arata mai bine in lampa. La inlocuire s-a dezlipit o lampa. Traiasca lipiciul!

 Luat baterie noua Exide Premium de 64Ah si 640A

 Am curatat suportii de la butoanele geamurilor electrice si ventilatia centrala de smacul ala lipicios si mizerabil si am zis sa-i dau si o nota de sic, punand steagul Italiei pe ea. Am folosit in mare parte metoda cu pistolul cu aer cald si o carpa mai rugoasa, de la ARC Garage. Candva o sa-i fac si manerele de la portiere.

 Am vrut sa schimb furtunurile de frana cu cele EBC si din pacate n-am putut pentru ca nu se desfac de pe conducta, iar Dorel de la service a incercat sa-mi desfaca cu o cheie obisnuita nu cu una DEDICATA de conducte si mi-a rotunjit-o putin pe una din ele. :bash: Am renuntat instant cand am vazut ca nu foloseste sculele potrivite, asa ca am schimbat doar lichidul de frana momentan ca era cine stie de cand.

 Pus led-uri interior si schimbat un bec de pozitie fata. Nu pot sa spun cat de mult imi place sa dau bara jos pentru asta. E o adevarata senzatie. :disgust1:

Lucruri importante:

 Din cauza ca aveam o huruiala destul de accentuata pe stanga spate, a trebuit sa schimb rulmentul si am zis, daca-i unul, hai si-al doilea. Se schimba relativ usor. Suport etrier si disc demontat, capacel central scos, piulita jos si iese cu mana. N-ai nevoie de presa. Am luat Dayco, crezand ca iau o piesa de calitate. La naiba, e din rahatul de China! Deocamdata e bine, dar nu-mi pun mare speranta...
Am schimbat si tablele de protectie de la discuri. Aveam doua de la un 156 SW JTS ce au necesitat putina sudura, dar nu erau mancate de rugina in ultimul hal ca ale mele. Le-am sablat si vopsit electrostatic. O singura tabla de aia noua are un pret absolut aberant! 200 lei/bucata! Nu fac banii astia nici in ruptul capului.

 Am mai facut inca o data unghiuri, dar ceva tot nu e in regula. Nu trage stanga sau dreapta, dar imi toceste un pic pe interior anvelopele din fata si am suspensie stock, nu sport. Am facut unghiurile chiar inainte sa montez anvelopele noi de vara! Ce naiba!? Am sa ma uit si la cele de iarna, dar cred ca patesc ca si la 156. Cele de vara se tocesc aiurea, cele de iarna nu, dar 156 avea suspensie sport.

Prin toamna am schimbat filtrul si uleiul (Motul 10W-60 X-Power). In iarna, inainte de anul nou, a trebuit sa fac un drum fulger dus-intors pana la Otopeni la aeroport (pierdut tren, avion dimineata..etc.). Asadar, au fost vreo ~900 km in care n-am mers incet. Cand am ajuns acasa, a doua zi, imi da mie prin cap, ia hai sa verific uleiul. Mno...cand ma uit pe joja: UNDE-I ULEIUL?! Nu cred ca erau vreo 1000-1500 km de la schimb. Joja avea un varf de ulei pe ea, sub minim... E drept, ca a vazut peste 5k rpm de multe ori, dar in halul asta?! Fum albastru nu scoate, noxele ies, dar ulei mananca mai ceva ca un rotativ de RX-7, mai ales daca merg tare si sustinut! Incerc sa-mi dau singur raspuns: oringuri supape? Alte idei?? Segmentii ii scot din calcul. Daca merg normal, sa zicem ca e un consum de ulei oarecum normal, tipic TS/JTS.

 Trebuie sa-i schimb filtrul de aer

 Ultima problema e ca pierde antigel si banuiesc ca-i pe la conducta aia de plastic. Am urme pe jos si miroase a antigel incins dupa ce opresc. Sper sa nu fie din alta parte, mai exact de pe la pompa de apa! O sa demontez dupa tutorialul celor de la Alfaworkshop. Sper sa nu intampin probleme.

P.S. Prinde 220+ km/h. :lol: Cat a fost campania aia de la Rompetrol, am luat si o geanta "Alfa Romeo Made in China". :bored:

Sper ca in aceasta primavara sa-i pun lupele bi-xenon.

La momentul actual are un pic peste 178000 km.

La sfarsit o fotografie de final intre ea si un "Mertan", ca intre cope-uri si un Martisor. Eh, care-i mai sexy? :tongue:


Attachments:
IMG_20220506_170524.jpg
IMG_20220506_170524.jpg [ 2.11 MiB | Viewed 308 times ]
ventilatie.jpg
ventilatie.jpg [ 1.56 MiB | Viewed 308 times ]
osram diadem.jpg
osram diadem.jpg [ 1.61 MiB | Viewed 308 times ]
insonorizant.jpg
insonorizant.jpg [ 817.7 KiB | Viewed 308 times ]
pasager 1.jpg
pasager 1.jpg [ 1.12 MiB | Viewed 308 times ]
pasager 2.jpg
pasager 2.jpg [ 847.7 KiB | Viewed 308 times ]
pasager 3.jpg
pasager 3.jpg [ 808.6 KiB | Viewed 308 times ]
pasager 4.jpg
pasager 4.jpg [ 985.56 KiB | Viewed 308 times ]
sofer 1.jpg
sofer 1.jpg [ 957.63 KiB | Viewed 308 times ]
sofer 2.jpg
sofer 2.jpg [ 1.11 MiB | Viewed 308 times ]
sofer 3.jpg
sofer 3.jpg [ 409.71 KiB | Viewed 308 times ]
sofer 4.jpg
sofer 4.jpg [ 1 MiB | Viewed 308 times ]
tratat.jpg
tratat.jpg [ 1.36 MiB | Viewed 308 times ]
Rulment spate Dayco GT.jpg
Rulment spate Dayco GT.jpg [ 537.71 KiB | Viewed 308 times ]
tabla discuri.jpg
tabla discuri.jpg [ 1.11 MiB | Viewed 308 times ]
geometrie unghiuri.jpg
geometrie unghiuri.jpg [ 1.19 MiB | Viewed 308 times ]
martisor.jpeg
martisor.jpeg [ 298.12 KiB | Viewed 308 times ]
care-i mai frumoasa.jpg
care-i mai frumoasa.jpg [ 1.42 MiB | Viewed 308 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 11 Mar 2023, 03:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
De fabrica e toe-out. Daca pui pe 0 nu mai toceste interiorul.
Masinaria o sa iti spuna ca e gresit, dar ignora.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2023, 04:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Si cel de acolo a zis ca pune pe 0 si totusi... :scratch:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]