It is currently 28 Apr 2024, 11:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 15 Oct 2019, 10:36 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
Salutari!

Desi sunt proaspat inregistrat pe forum, mereu am fost atras de masinile Alfa. Este ceva in designul lor care ma face sa intorc capul pe strada, comparativ cu altele mai "scumpe". Si par ca au dotari destul de faine, comparativ cu alte modele chiar mai scumpe.
Cel mai mult pot spune ca imi place Alfa 159 si GT, si sunt pornit ca in viitorul apropiat sa cumpar un GT.

Foarte probabil ca acest topic sa se fi discutat de nshpe ori aici, dar m-ar interesa din experientele voastre sa vad ce motorizare ar fi mai fiabila - 1.8 TS sau 2.0 JTS.

1. care sunt diferentele intre aceste motorizari (in afara de putere, evident)? De ce anume trebuie sa tin cont la revizii?
2. am mai cautat pe net sa aflu daca sunt "vicii de fabricatie" - din ce am mai citit pe acest forum, dupa un timp se aude o "galagie" la geamul hayonului. Ar mai fi altele?
3. recomandari, ce anume trebuie verificat la un GT second hand?
4. consumul nu conteaza - nu cumperi Alfa sa faci economie de benzina

Multumesc anticipat pt raspunsurile voastre :)


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2019, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Ambele sunt motoare pretentioase, dar as indrazni sa spun ca TSul e mai fiabil. Dar 1.8TS au fost putine si in general echipari modeste, fiind cele mai accesibile dpdv pret.
Pentru restul intrebarilor tale, citeste atent aici: viewtopic.php?f=18&t=16458

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2019, 13:00 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
1.8TS am gasit destul de multe pe OLX. Si am citit si acel thread sugerat de tine, dar sincer nu prea gasesc informatia ceruta pe acolo.

In schimb am gasit ceva poze cu intervale de service, ceea ce raspunde partial la una din intrebarile mele.
M-ar interesa sa stiu costuri de service - ulei, filtre, distributie, accesorii etc. si cam ce probleme intampina un proprietar de GT.

Nu ma intereseaza sa se merite din punct de vedere al marcii, si din punct de vedere al intretinerii si costurile aferente.
Am gasit pe autovit https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo ... b42abdc1c1 - si pare ca masina e in regula. As fi dispus sa fac un drum pana la Timisoara sa o iau, dar pare cam "cheala" si e modelul pre-facelift (dupa bord imi dau seama). Are si ceva KM facuti

Sau daca aveti orice alte sugestii, le puteti posta aici. Din vorbe, am auzit ca cele care au cutie automata (Selespeed) nu sunt prea reusite, indiferent de marca, poate stiti voi mai multe aici :)

Multam


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2019, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Mister, ai informatii aici cat curpinde, dar ti-a fost cam lene sa cauti cred :)

Cum a zis si colegul Ege, 1.8 TS ar fi o tenta mai fiabil, dar tinand cont ca vorbim de masini care au multi ani in spate, m-as uita la care din ele este mai intretinuta.

TS-ul si JTS ul au acelasi bloc, difera chiuloasa. Cele 8 bujii ale TS-ului sunt costisitoare (doar varianta OEM e recomandata), pe cand JTS-ul sufera de probleme de depuneri in chiuloasa aferente primelor generatii de motoare cu injectie directa. De asemenea ai 4 sonde lambda la JTS.

Distributia la TS si JTS conform cartii se face la 3 ani sau 50 si ceva de mii de km, costurile nu sunt mari fata de alte branduri (daca imi aduc aminte cat am dat anul trecut, cred ca pana in 1500 lei cu tot cu piese pentru distributie). Servisarea anuala pe parte de ulei si filtre e ok, bineinteles in functie de marca consumabilelor.

Probleme comune la GT ce nu tin de motorizare ar fi suspensia fragila a platformei si pragurile "integrate" (oarecum dificil de reparat in caz de buseala sau rugina)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2019, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Fix asta iti explicam in postul precedent, 1.8TS sunt in general echipate modest, fiind entry-level in oferta.
Masina din anunt seamana izbitor cu fosta masina a unui coleg de forum, spun asta datorita janelor nu tocmai comune.
Nu stiu ce asteptari ai privinta kilometrajului, sunt totusi masini vechi de 10-15 ani si nu au fost tocmai garage queens..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2019, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
1.8 ts:
-motor elastic, destul de potent, urcă ușor în ture, livrează puterea începând cu 3500rpm.
-ca orice TS, poate avea probleme cu variatorul de faze, "zgomotul de diesel al motorului", problema rasdiscutata pe aici.
- alte probleme specifice nu se cunosc, depinde și de modul în care a fost îngrijit.

2.0 jts:
- mai potent decât TS, cuplu mai mare,
- cunoscut cu probleme de depuneri calamină, erori la aprindere pe cilindri.
- cutie selespeed, problematica dacă nu e întreținută corespunzător, nu are rost să îți spun câți știu să îi dea de cap. Combinație cu jts, mortală :)

Nu sunt diferențe mari între revizii. Concluzie: varianta mai sigură, TS. Dacă ești dispus să faci fată eventualelor probleme, jts-ul e mai fun. Avem și useri cu jts, @antonelcodreanu și @dcmilitaru, cu o experiență mai vastă pe aceste motoare, poți citi topicurile lor.


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2019, 15:11 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
ALXege Quote:
Fix asta iti explicam in postul precedent, 1.8TS sunt in general echipate modest, fiind entry-level in oferta.
Masina din anunt seamana izbitor cu fosta masina a unui coleg de forum, spun asta datorita janelor nu tocmai comune.
Nu stiu ce asteptari ai privinta kilometrajului, sunt totusi masini vechi de 10-15 ani si nu au fost tocmai garage queens..
Intocmai ca nu am asteptari mari, pentru ca nu stii cum a fost intretinuta masina in trecut de fosti proprietari. Dar ma astept sa merg mai mult de 100km cu ea, la cum am mai vazut povesti pe forum :)
De asta ma si feresc de diesel; pe langa faptul ca incep a fi interzise incetul cu incetul, sunt mai scumpe de intretinut.


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2019, 15:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
As mai adauga, la JTS: arborii balansieri, pe care ii poti trece tot ca un minus, mai ales la schimbul distributiei, cand apar costuri suplimentare.
Despre 1.8, numai de bine.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2019, 08:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Daca at fi sa-mi iau GT mi-as lua JTS, dar nu unul de 2000 euro. Poti fi aproape sigur ca ajungi relativ repede sa-i dublezi valoarea. O alta varianta misto ar fi jtdm euro4, insa la fel... nu unul de 2000 euro. Sau ma rog, daca dispui de buget sa-l repari, ok.

Ca si idee:
- un set de amortizoare fata/spate + arcuri costa in jurul a 2000 lei
- partea de suspensie fata (brate, bucsi,bielete, capete de bara) aprox 1500 lei
- distribuție si revizie ulei - 1000-1500 lei

Sunt doar exemple de costuri alte pieselor, fara manopera.

Nu vreau sa te descurajez, insa chiar daca pretul de vanzare este unul mic, costurile de intretinere nu sunt chiar atat de mici.

Masina in schimb este fantastică si aduce foarte multe zâmbete pe buze... daca esti din bucurești te dau cu a mea o tura, insa eu am varianta diesel.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk



_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2019, 10:11 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
Am mai auzit ca suspensia/bratele de la orice Alfa au de suferit din cauza strazilor proaste din RO si trebuiesc schimbate relativ des (la fiecare 2-3 ani).

Multumesc @nesquick de oferta, dar sunt din Iasi :D
Iti dai seama ca n-as fi refuzat


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2019, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
In principiu, cum o porti asa o ai, insa da, se duc mai repede, mai ales pe fata dar si din cauza calitatii proaste a pieselor aftermarket. Cad mult mai greu cele originale, puse de fabrica.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2019, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Și nu brațele de la toate Alfele, ci doar la GT, 147, 156


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ah, bun daca ești din Iași. Te așteptăm la intalniri si pe grupul fb din Iași. Sper sa facem o intalnire saptamana asta sau cealalta

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Eu am superioare TRW din 2013 si 90k km. Par ca mai tin o bucata de vreme. Daca fac suta le pun in rama.
Alea inferioare le-am schimbat vara asta pe la 75k km-ish ca unul avea o bucsa cam pilaf, desi nu facea prea multa galagie. Alalalt era ok, insa am schimbat in pereche.

Dar cum zice si Mustafa, platforma 47/56/GT a fost mai putin reusita la capitolul articulatii fata.
Totusi eu cred ca problema e jegul de pe strazi cel care distruge cel mai repede bucsile, nu calitatea drumului...

Una peste alta, pare-se ca jts-ul daca nu a fost tratat cu multa atentie inainte, poate fi problematic. Astfel, posibil ca un 1.8 sa fie varianta oleaca mai "safe". Totusi, nu uita ca sunt masini sh, deci ii cum ti-o fi norocul.

Dandu-ma cu un jts in mintile lui, cei drept si oleaca tunat si fulgerat, si totusi fara sa ma fi dat cu un TS, tind sa cred ca jts-ul e mult mai rewarding...ca s-o romglezesc oleaca :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 07:49 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Stati linistiti ca nici 159 nu este tanc. Posibil sa avem noi alfisti asteptari prea mari.

Zilele trecute am mers cu un amic cu o skoda rapid/superb. In acceptiunea lui masina mergea perfect. In acceptiunea mea, ii batea o planetara/tripoda pe curbe si un rulment uruia ca naiba. Pe langa acest lucru, masina se simțea ca o barca pe viraje. Mi-a fost rusine sa-i spun, era prima oara cand merg cu el in masina.
Fiecare dintre noi are un grad diferit de percepere al standardelor de calitate.

Ps. Vezi ca masina aceea neagra 1.8ts este la vanzare de aproximativ 1an sau mai bine. Daca este ok si iti place cred ca poti negocia binisor. Clar oamenii vor sa scape de ea din curte.


Sent from my SM-G935F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 09:32 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
tomi_alfa Quote:
Ah, bun daca ești din Iași. Te așteptăm la intalniri si pe grupul fb din Iași. Sper sa facem o intalnire saptamana asta sau cealalta
Multumesc, voi tine cont. Dar cred ca ar fi putin inutil din partea mea sa ma prezint fara masina (sau mai rau... cu masina proprie: un Ford :roll: )

As fi super tentat sa cumpar masina din anunt, dar am nevoie de mult timp si bani pe langa cat ar fi sa negociez cu agentia respectiva. Din poze arata foarte bine si pare a fi fost intretinuta.
Intrebarea ar fi, de ce nu a cumparato nimeni de mai bine de un an, dupa cum spune @nesquick? :)


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Eu zic asa: daca vrei sa afli mai multe direct de la sursa, vino, chiar si cu Ford. Il parchezi alaturi si nu se supara nimeni. Si eu mai vin cu Golful, mai ales in sezonul rece, ca Alfa o bag la garaj sa o protejez de sare in special.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2019, 14:01 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
tomi_alfa Quote:
Eu zic asa: daca vrei sa afli mai multe direct de la sursa, vino, chiar si cu Ford. Il parchezi alaturi si nu se supara nimeni. Si eu mai vin cu Golful, mai ales in sezonul rece, ca Alfa o bag la garaj sa o protejez de sare in special.
As fi onorat sa vin :D
Doar ca linkul cu grupul de iasi din postarea de mai sus nu e corect - ma redirectioneaza tot pe forum si spune ca e gresit linkul sau nu exista.


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2019, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Totusi, care e bugetul tau?

5opicul de intalniri il gasesti tu, ca esti baiat descurcaret. Daca ai ajuns pana aici, sigur ajungi si acolo. :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2019, 01:24 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
yux_mm Quote:
Totusi, care e bugetul tau?

5opicul de intalniri il gasesti tu, ca esti baiat descurcaret. Daca ai ajuns pana aici, sigur ajungi si acolo. :D
Dacă ar fi să vând mașina personală, până în 7.500€.
Dar o am de nouă și mă gândeam să o păstrez. Dacă e să găsesc un GT 1.8 TS până în 2000€ , cred că ar fi ok. Pe lângă ce am acum, aș căuta doar ca "jucărie" de weekend :D

Mașina actuală e un Ford KA+ din 2017 (și nu, nu e la fel cu cea la care vă gândiți mai mult ca sigur), cu un motor la fel de puternic precum ștergătoarele lui Becali de la Mertz - 1.2, 85 CP


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2019, 07:49 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Succes! La 2000 euro sau sub 2000 euro.sigur nu vei gasi un GT cat de cat pe linia de plutire.
Dwfspt vei lua unul stramb si ruginit cu 100 probleme, iar repararea lui te va duce peste 2000-3000euro. Ulterior ai sa spui ca alfele sunt proaste :))

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2019, 12:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La bugetul ala poti sa ai noroc sau nu. Bine, la orice buget e cum iti e norocul, ca e vorba de masini umblate. Dar la bugetul asta e ruleta ruseasca... Oricum, mai adauga un 5-600 macar pentru revizie, distributie, accesorii si alte maruntisuri imediate. Nu te increde in vorbe cum ca ar fi fost facute recent, decat daca vorbele sunt sustinute cu facturi. Caietele de sarcina se manaresc usor, deci nu sunt o masura a increderii.
Cand te duci sa vezi masina, oricare ar fi aia, poate reusesti sa iei un mecanic cu tine sa se uite bine. Daca are si experienta pe tinichigerie si mai bine ca poate observa daca masina a fost troznita. Bine ar fi daca a mai vazut si niste alfe mai mult decat in poze.
Apoi iti trebuie un mecanic de incredere care sa nu te jegmaneasca de fiecare data cand crapa tigaia. Daca ti-e si prieten si mai bine, macar iti zice pe sleau, trimite-o la Remat, daca e groasa treaba. Tine minte, au mai folosit-o si altii inaintea ta...

Daca vrei masina doar de fun, atunci sa sti ca o sa inghita multi bani ca sa mearga de fun. Hobbyurile au fost mereu costisitoare si nu au produs nimic.

Eu personal nu am prea multa experienta la cumparat masini sh. De fapt, nu am deloc. Daca as fi in postura ta, as cauta o masina cu istoric certificat. Asta inseamna sa apelezi la un specialist. Dan de pe forum se ocupa cu masini de la licitatii unde am inteles ca participa doar dinncele cu un istoric atestat.
Toate astea vin cu un cost, evident, si care sunt sigur ca va fi mai mare decat bugetul tau.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2019, 13:16 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 138
Car: Alfa GT
Location: Iasi
nesquick Quote:
Succes! La 2000 euro sau sub 2000 euro.sigur nu vei gasi un GT cat de cat pe linia de plutire.
Dwfspt vei lua unul stramb si ruginit cu 100 probleme, iar repararea lui te va duce peste 2000-3000euro. Ulterior ai sa spui ca alfele sunt proaste :))

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
De unde până unde voi zice că Alfa e o marcă proastă? E o mașină second hand, defapt cine știe la a câta mână o fi și trebuie doar să fiu mult mai atent la ce cumpăr. Atât.

Și cât te aștepți să dau pe o mașină din 2004-2005? Logic că bugetul crește puțin dacă ar fi mai "nouă", după 2007. După cum am precizat mai sus, va fi doar o jucărie de weekend sau eventual la drumuri lungi și pe cealaltă doar în oraș, fiind clasă mică

Majoritatea care spun că Alfele sunt proaste n-au avut în viața lor una pe mână. Eu am prins microbul acesta când am "împrumutat" un 156 SW benzinar și m-a uns pe suflet cum se înfingea motorul cât am folosit-o


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2019, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Nu contest pretul de achizitie. Insa pretul pieselor de schimb nu este de neglijat. Dacs vrei, poti arunca un ochii pe topicul masinii mele si cred ca iti poti face o idee care sunt costurile de intretinere.
DanS a vandut recent un GT din 2004-2005 cu ~5000euro. Nu cred ca cine la cumparat a fost un fraier, cand putea sa-si ia acceiasi masina cu 2000euro.

Ti-am spus, daca esti constient ca ii vei dubla relativ repede valoarea, poti cumpăra orice masina. Dar sa nu te astepti ca la 2000euro sa functioneze perfect.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk





_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2019, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Ce zice Nesquick este ca au mai fost baieti pe forum care s-au bucurat la chilipiruri si 6 luni mai tarziu se dadeau de ceasul mortii ca nu mai contenesc din schimbat piese si reparat. Unii au concluzionat ca nu au mai avut asa masini proase in viata lor :lol:

Whatever, una peste alta la banii aia orienteaza-te dupa un 1.8....as zice eu.

PS tocmai pentru ca vrei sa o folosesti la drumul lungi tre sa fie tip-top mecanic. Nu vrei sa te lase tigaia in drum la 1000km departare de casa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]