It is currently 10 May 2024, 04:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 24 Mar 2014, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
volanta?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 25 Mar 2014, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Volanta cu siguranta a trait vremuri mai bune :D Cu un soft mai agresiv incepuse sa vibreze la cuplu maxim .ulterior am incarcat un soft mai modest si n-am avut treaba ,pana acum.. dupa o tura de recunoastere facuta ieri am observat ca incepe sa vibreze tot in zona de cuplu maxim insa doar dupa 15-20 km . si partea funny e ca nu vibreaza incontinuu cu aceeasi intensitate plus ca vibratia e laterala sa zic asa , gen roti patrate/dezechiibrate.

Volanta n-ar fi trebuit sa vibreze mereu,inclusiv la plecare de pe loc?

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2014, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu, se duc arcurile si vibreaza in sarcina. next level e sa inceapa sa se duca rulmetii de la priza sau trenul fix.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Mar 2014, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Faptul ca incepe sa vibreze la cald e explicabil pt a fi volanta nu? Ca sa exclud planetara .. Cred ca voi alege volanta cu masa simpla, ramane sa ma mai documentez .

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2014, 00:05 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu as exclude planetarele(partea dinspre cutie) adica cu aia as incepe prima data, se verifica daca au joc acolo.

daca stai bine la planetare vezi volanta.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Mar 2014, 02:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Ceva similar am sesizat si eu la 156, doar in sarcina si se amplifica vibratia in raport cu greutatea din masina, in ture joase si la accelerate mai puternica. Daca apas progresiv, totul e ok.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2014, 02:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu va zic sigur ca transmisiile is cam la limita si daca dai in ele le ia dracu repede, nu s masini de dat in ele ca surdu in toba.

mai pui si un softuletz, o roata mai lata, te dai un pic la ea, in maxim 40k ai nenorocit tot.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Mar 2014, 02:52 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Treaba e ca nu sunt genul sa dau in ele, nu plec cu scartz, nu stau sa ma joc cu pedala de acceleratie cum fac unii (calca brusc in mers apoi ridica brusc piciorul). Faza e ca nu stiu cum a fost exploatata masina pana la aprox 100k km cand am luat-o eu. Si eu inclin sa cred ca-i ceva tot pe la planetara.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2014, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
am facut un ´dute-vino´ :D planetarelor ce iasa din cutie ; au joc relativ mic 1-2 mm .asa in mare verificate se prezinta bine.

Pentru prima data azi cand am scos masina din garaj am sesizat un sunet ciudat gen ¨grrr grr¨ in zona ambreiajului-cutiei . atat la plecarea de pe loc cat si la oprire. imediat am pus softul original , vibratiile s-au redus mult iar sunetul la pornire/orpire a disparut.

O mai urmaresc cum se comporta cu softul original , pana vad ce fac cu volanta.

@FREEZER , din pacate asa a inceput si la mine totul , vibra usor intr-a 6a la cuplu maxim , am pus un soft mai putin agresiv si initial parea sa fie ok, acum vibreaza si cu fostul original.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Salutare ,

n-am mai scris pe aici din lipsa de timp :disgust: De cateva zile , masina sta pe elevator pentru a schimba urmatoarele :

-planetare (cea din dreapta are joc : de aici vibratiile in sarcina) : am gasit sh ,km foarte putini
-brate superioare+inferioare,capete de bara ,bielete si tot ce tine de trenul de rulare fata : am ales un kit de pe ebay , moog
-renunt la bilstein+eibach , e prea dura combinatia pentru gustul meu ; merg pe varianta bilstein+arcuri stock
-volanta masa simpla+kit ambreiaj autolusso din UK

Maine urmeaza sa fie montata volanta si kitul de ambreiaj . Initial cumparasem volanta dubla +kit ambreiaj sh ( de unde luasem si planetarele) insa ,in ultima instanta , am hotarat sa trec pe masa simpla , la sfatul a 2 alfisti care facusera deja pasul acesta .

#poate revin maine cu poze dupa operatia volantei

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Salut, de ce ai ales volanta cu masa simpla? Pro/contra??

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Si eu sunt curios, cu atat mai mult cu cat nu cred ca o sa-ti placa in utilizarea de zi cu zi.
Ce sa zic, asteptam feedback!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Acum am vazut pe ebay produsul...

Pai ai dat jos suspensia pt ca era incomoda si acuma pui volanta "race derived designed for race/track use". :scratch:

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
O sa faca aiurea. Tampoane si planetare intr-o veselie. Stiu o 147 cu volanta simpla si e chin deja, nu stiu daca are 15k.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Nu te zgarci la planetare. Eu le-am pus noi. Apucasem de le-am cumparat, desi nu aveam joc in tripode, ci la rulmentul dinspre cutie, dar, cumulat cu cele noi, brate noi plus o mica improvizatie pentru a mai strange jocul rulmentului acum totul e ok. Gandeste-te ca pana si canelurile exterioare/interioare au uzura minuscula, chiar daca nu pare ingrijoratoare (valabil pentru cele sh). Dar pana la urma e alegerea fiecaruia.

Moog am pus si eu la inferioare.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
M-am informat destul de bine inainte sa cumpar volanta simpla, cunosc 3 gt-uri cu volanta respectiva si de moment sunt incantati de ea, comportamentul fiind identic cu cel al volantei duble . altfel spus , vibratiile exista doar la plecare ,odata ajuns la 20kmh ele dispar. N-am de gand sa schimb volanta peste 100k , de accea am ales sa pun una simpla si astfel scap trepidatiile pe care toti le avem odata si odata din cauza volantei.

@tzzivii nu neaparat sa faca aiurea , discul de ambreiaj are 4x2 arcuri ,pentru vibratii si alte zgomote.


@FREEZER cred ca problema cu jocul la rulement dinspre cutie o am si eu , planetarele au 20k km , nu cred ca o am probleme cu ele.

saptamana asta poate nu , dar cealalta revin cu feedback


Attachments:
volanta (Small).jpg
volanta (Small).jpg [ 154.13 KiB | Viewed 2398 times ]

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image
Top
   
PostPosted: 19 Jun 2014, 19:00 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1087
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
salutare,

cati km are masina?
Mie mi s-a rupt urechea de la rulment in decembrie asa ca am cumparat tot chitul + volanta cu masa dubla. La vremea aia masina avea 117.000 .
Nici discul de ambreiaj nu era uzat si nici volanta nu avea joc. acum......o tin in dulap daca o doreste cineva :)

_________________
din 06.2021 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2014, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Masina are 160k , volanta veche a rezistat bine pana in momentul in care am schimbat kitul ambreiaj . Pastreaza volanta daca zici ca o ai , sa n-ai vreo surpriza neplacuta :tongue:

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2014, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
160k are si a mea :D , volanta si ambreiaj originale dar cu semne de oboseala.
In viitorul foarte apropiat am in plan si eu aceasta interventie. Sfaturi?

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 20 Jun 2014, 15:45 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pastrati va volantele dual mass pe masina, costa mult insa nu cat o cutie de viteze.
puterea la dieselurile astea in 4,5 cilindri e livrata in scaturi ca la un rotopercutor si volanta mai stinge din acele batai care in noua configuratie fara volanta se duc in transmisie chiar daca discul are niste arcuri.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 20 Jun 2014, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Și eu sunt pentru volanta dublă, indiferent de mașină. Presupun, că dacă era mai bună simplă, o făceau de la început așa. Pe deasupra softul e altul, admisia e de inox și nu cred că te gândești tot timpul s-o menajezi. Eu, dac-aș schimba volanta cu una simplă, aș merge cam cu teamă să nu forțez ambreiajul în diverse situații.



Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2014, 01:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Pai la inceput ,nu alea simple se foloseau ? Eu cunosc taximetristi foarte multi care au trecut la volanta simpla , stiu ei de ce.. Eu astept dupa mecanic sa imi puna piesele pe masina , sper ca saptamana ce vine sa vin cu impresii .

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2014, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cand au aparut dieselurile astea cu multi cai si cilindri putini au aparut si volantele astea, dau si rafinament ambreiajului, stabilizeaza si relantiul de aia o sa le vezi si pe ascutitori mai nou.

de picat nu pica decat daca sant abuzate sau tractezi excesiv, totusi am vazut masini cu 400k care erau la a 3 a volanta dar la prima cutie neumblata inca in ea, daca pui volanta fixa si nu mergi ca taximetristii apar probleme in transmisie, insa daca preconizezi sa te dai pe circuit este calea cea dreapta, o volanta usurata si simpla.

eu am observat avantajul unei volante mari in teren unde ridicam pante mari fara sa accelerez la plecare doar debreiam usor la fel si cand mergeam cu rulota, in mod sigur o volanta mai usoara ar fi un chin la plecarile de pe loc in acele situatii, nu mai zic de transmisie care deja a fost reparata, o volanta simpla in cazul meu ar fi ca ultima injectie la un mort si cred ca si la tine.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Jun 2014, 12:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Aici ai dreptate comanr , la plecare de pe loc te ajuta mult , insa eu prefer sa-mi vibreze la plecarea de pe loc in schimbul vibratiilor si sunetelor aiurea ce le scoate volanta dual mass incepand cu 150k km. SUnt convins ca o dual mass obosita dauneaza mai grav transmisiei decat kitul ce il montez eu , si sincer fiind , am umblat cu volanta dusa mult timp fara sa stiu acest lucru. Degeaba pun dual mass +resoftare , in 100k am sanse mari sa mai dau 400e aiurea.
Quote:
We at Autolusso have come up with a solution to replace the expensive and failure-prone dual mass flywheels fitted to diesel engines with a solid version which will not suffer the same issues.
This solution is only compatible with the 147, 156, GT with the following engine sizes:
1.9 8V JTD
1.9 16V JTD
2.4 10V JTD

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2014, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
in timp banii bagati in transmisie, depasesc banii pe care i dai pe o volanta noua, dar ti am zis daca nu faci cine stie ce km nu o sa ajungi sa mi dai dreptate.

o masina care vibreaza la plecare sau in anumite regimuri iti da o senzatie de lucru prost, inconfortabil, lucru rau.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]