It is currently 10 Nov 2024, 22:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 17 Oct 2014, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
o parere, asa ca nu aruncati cu noroi daca dibitez.
Cred ca indicatorul de combustibil de pe alfa este ghidat intr-un fel mai ciudat si anume:
intamplare 1: drum intins si se aprinde rezerva. din cauza ca mergeam la drum lung BC-ul mia zicea ca pot face 140km. in 20 km maxim a cazut sub 50km, deci arata --- iar acul cazuse de tot jos. In realitate nu stiu daca mai era ceva in rezervor.
intamplare 2: am in rezervor 90% motorina si fac plinul. am pus motorina pana in gat sa zic asa iar acul nu s-a ridicat pana la maxim.

din cele 2 de mai sus tind sa cred ca indicatorul arata in urma unor calcule cumva si nu cu ceva mecanic in rezervor.

deci cred ca nu ai de ce sa-ti faci griji....asa face ea. Poate e mesajul ei ca nu ii place sa mearga cu rezervorul gol :)).

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2014, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
@Godzzi poate bc-ul iti arata 140km la un consum de 5% sau mai mic,dar daca ai trecut la un regim de viteza mai mare(depasiri in forta) si sa spunem ca consumul a crescut la 8% sau mai mult,nu este normal sa scada si distanta?
eu nu tin rezervorul gol il am plin mereu si la fiecare 100-150km la mers in oras ii fac plinul,iar la drumuri lungi la 400km.
sa intamplat si la mine ca dupa ce fac full rezervorul sa ramana acul cum a fost inainte dar dupa doua trei porniri revine la full.

tin rezervorul full pentru ca imi este mai usor sa pun 10 litri decat 60,plus ca acum ca a venit sezonul rece si este mai bine cu rezervorul full pentru ca daca este gol apare condens si de aici apa in motorina.
aceasta este doar parerea mea :D

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2014, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Din ce zice Godzzi si ce mi-a mai zis si un coleg la serviciu, se poate deduce ca probabil in zona de rezerva acul are un comportament neliniar.

Ideea e ca motorina n-are unde sa se duca :)) si rezerva din cate stiu eu e de 7 litri. care in oras inseamna aprox 80 km. (depinde de conditii bineinteles)

Poate au mai intampinat si altii treaba asta si ne elucideaza misterul. Intre timp mai caut si pe forumurile din afara.

Nici mie nu-mi place sa merg pe "vapori" dar aveam in plan sa bag o solutie de curatat injectoarele si sa fac un plin acum in weekend.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2014, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
@bluecar. Atunci cand mi s-a intamplat asta, mergeam la fel de eco ca eu tot speram sa gasesc o benzinarie deschisa.
Ca sa fiu mai exact am mers maxim 1100km cu un plin desii bc-ul arata 1200 la plin. Apoi km scad o data cu km parcursi si cand ajungi la 200 incep sa scad mai repede.

Nu e o regula bineinteles.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Update de Weekend:

Am studiat putin problema cu clippingul la turbina.

Primul "run" cu testerul a aratat din grafice ca presiunea de boost era mai mare decat cea ceruta de ECU cu aprox 200mbar la turatii mici ( <1700) ceea ce ducea la variatii mari si indecizii ale valvei de control la turatii mai mari. Presiune maxima de boost 2471mbari ; valori debitmetru < 990

Considerand ca ar putea fi valva de control de vina, am hotarat sa o testam. Am pus pe traseul de vacum un manometru si l-am prins pe parbriz sa vedem daca valva chiar actueaza in concordanta cu cerintele ECU.

Al 2-lea "run" - cu manometrul - a artat ca (nu pot fi atent si la manometru si la pietoni in acelasi timp... :bash: ) valva functioneaza bine.

Din cele de mai sus rezulta ca ori a fost umblat la turbina si reglajul tijei actuatorului a fost facut prost (sau modificat intentionat pentru lag mai putin la pedala de acceleratie la turatii mici), ori au fost modificate valorile in soft.

Am lasat maisna sa se raceasca peste noapte si a 2-a zi am trecut la varianta simpla reglajul tijei actuatorului : Desfacut contrapiulita, rotit tija jumatate de tura, strans piulita, test.

Al 3-lea "run" a aratat ca reglajul face bine, avand doar 100 mbar in plus fata de presiunea ceruta. Clippingul s-a redus destul de mult la viteza a 4-a si a 5-a (cat permite spatiul de accelerare intre iesirea pe A2 si intrarea pe centura). Acum valorea debitmetrului a crescut la 1000+

Dupa racire am reluat reglajul si am mai mutat inca putin. (Cacacios spatiul ala unde trebuie sa bagi cheia.. iti trebuie o cheie de 10 scurta sau la 90 de grade :disgust: )

Al 4-lea "run" a dat rezultate foarte bune. Nu se mai simte ca masina "pica in bot" in sarcini mari, insa exista o mica oscilatie a presiunii care se simte in sarcina. Debitmetru: 1024
Se vede si pe grafic ca nu sta fix unde ar trebui, insa asta ar putea sa vina de la EGR ? sau de la valva de control batrana ? sau arc slabit la actuator ? debitmetru ? :scratch:

Momentan sunt multumit, insa pe viitor as vrea sa vad care e problema. (Poate apuc sa vin la o intalnire si sa ma plimbe cineva cu un GT jtd sa vad exact cum ar trebui sa mearga)

@cristianmiu A ta parca are numarul WRD ? Zicea taica-meu ca a vazut un GT undeva aproape de titan, negru, cu numar cu W. Asta cand ne gandeam ca am putea sa cautam pe cineva cu JTD ca sa masuram parametrii sa vedem exact unde e diferenta :D

Probleme ramase care trebuie revizuite :

Presiunea in 2 din roti scade de la 2.5 la 1.8-1.6 in 72 de ore. Maine merg la Autosoft sau la unii pe fabrica de glucoza.

Termostatul are probleme - in oras se ridica la 90 de grade (destul de greu) dar la drum intins scade pana la 70, chiar 65.

Curatat - EGR, Clapeta, Senzor de presiune boost.

Schimbat tampon motor sau cutie. (vibreaza cam tare la relanti). :money:

Din pacate am ratat intalnirea de Duminica facand testele si modificarile prezentate mai sus. Iar poze n-am facut, ca n-am avut timp :(

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 09:38 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Foarte interesanta activitatea de week :) Felicitari :)

Putem facem ce masuratoare doresti tu, partea proasta e ca nici masina mea nu stiu daca este in parametri. Sper ca saptamana aceasta sa apuc sa-i curat admisia si debitmetrul... la turbo nu cred ca a umblat nimeni, trage destul de ok... eventual miercuri la intalnire te las sa dai o tura cu ea sa vezi ce si cum, insa tine cont ca eu am blindat egr-ul recent, deoarece nu isi facea treaba corespunzator.

ps. nu stau in titan, insa cine stie ce cautam pe acolo... :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 09:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Parerea mea este ca tija actuatorului este ultimul lucru pe care il modifici.
In general cele din fabrica trebuie sa aibe un semn dat pe ele, daca tija este la semn nu ar trebui sa umblii la ea.
Mai poti sa verifici si senzorul MAP daca mai merge in parametrii, eu de acolo as incepe.


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 10:29 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Am uitat sa scriu, ca dupa a 2-a modificare a pozitiei tijei s-a vazut si ca fusese modificat. s-a vazut un marcaj, si diferenta de vopsea.

@cristianmiu - Poate ajung miercuri, si vedem :D facem o comparatie. Ar mai fi o diferenta indusa si de faptul ca a ta are DPF si a mea nu. Cred ca ar trebui sa curat si eu EGR-ul. Dar am zis ca fac toate de-odata, ca e nasol accesul.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Si eu am avut probleme cu overboost pressure... a fost MAP-ul de vina :wave: .

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2014, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Daca ar fi probleme la MAP nu ar trebui sa apara o eroare ? Singura eroare care mi-a aparut o singura data cand aparea acest limp a fost in sarcina mare in urcare pe autostrada in viteza a 6-a si era "Boost pressure Signal High". Normal presiunea e limitata la 2500mbar si la mine ajungea pana la 2471 in viteza a 4-a cu pedala la fund, pe drum drept. Deduc de aici ca in viteza a 6-a e foarte probabil ca se ajungea la limita.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2014, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
ce senzor map ai? bosch sau cel original made in italy?

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2014, 03:14 
Offline

Joined: 23 Nov 2014, 03:10
Posts: 2
Car: AR GT
Location: Constanta
Salut! cum ai reusit sa iti adaptezi cheia cu telecomanda? eu am un GT din 2005 si am pierdut cheia cu telecomanda :( ...o am pe cea de rezerva(fara telecomanda) si toate cardurile cu coduri...dar nimeni nu stie cum sa fac sa imi montez o telecomanda...


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2014, 03:17 
Offline

Joined: 23 Nov 2014, 03:10
Posts: 2
Car: AR GT
Location: Constanta
si faza cu senzorul...si mie mi s-a ars...am pus unul bosch...ca na'...sa tina mai mult...si dupa o luna de zile mi s-a ars iar...e cumva o problema de la mama lor si sa ma astept sa mi se arda mereu sau>>>?


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Salutari :) Dupa o pauza cam lunga, revin si eu cu un mic update :) (am si uitat ce am scris ca am facut ultima data :) )

Piese schimbate:
-termostat
-baterie
-tampoane motor
-ambreiaj
-distributie (cu pompa de apa cu tot)

-mai am pusa de-o parte o volanta (folosita, dar in stare foarte buna, luata la bani marunti)

Am indreptat o janta deja.. si mi-am propus sa nu mai merg pe Iuliu Maniu..

In legatura cu problema clipping-ului, am observat ca iarna a disparut complet. Ceea ce ma duce cu gandul la debitmetru. Ramane de vazut.
In rest, senzorii sunt ok. (curatati, frumosi)

O alta problemuta, sa ii zicem asa, e cu zgomotul de vant pe langa oglinzi la 140+. Este cam puternic si deranjant.
Am citit ici colo pe forumuri mioritice sau nu, si oamenii n-au scapat nici cu schimbarea chederelor.

Ar trebui sa schimb oricum chederele, pentru ca au "chelit" si acum geamul scartaie cand urca sau cand coboara.

Emblemele nu am apucat sa le schimb. :( Si pe langa asta, cu vantoasele din zilele precedente, mi-a cazut o creanga pe aripa si acum se vede o mica indoitura :(( noroc ca se poate ajunge usor la ea din interior si poate reusesc sa o imping inapoi, sa nu se mai vada.

Multumesc pentru calendar! E superb. Am sa platesc si eu contributia pentru a deveni iar membru oficial :) si sper ca anul asta sa particip la Fest :D
Pana atunci poate ne mai vedem la o intalnire :)

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
victor.popescu Quote:
Am indreptat o janta deja.. si mi-am propus sa nu mai merg pe Iuliu Maniu..
:lol: Cum asa?

Te asteptam cu drag la Fest! :wave:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Treaba cu vantul nu e numai din chedere. Suportul oglinzii la modelele recente e profilat, probabil pentru a rupe ceve turbulente acolo responsabile cu galagia. Vezi si oglinzile de 47 ca sunt identice. La modelele mai vechi supprtul e drept. Cred ca s-a mai discutat problema pe aici pe undeva.
Tu de care ai?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Hermanoli Quote:
victor.popescu Quote:
Am indreptat o janta deja.. si mi-am propus sa nu mai merg pe Iuliu Maniu..
:lol: Cum asa?

Te asteptam cu drag la Fest! :wave:
La intoarcere dintr-o escapada, ploua, si era intunecat deja.. cred ca am nimerit o groapa formata la marginea unui canal acoperita cu apa. :( oribil Iuliu Maniu dupa iarna.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
Treaba cu vantul nu e numai din chedere. Suportul oglinzii la modelele recente e profilat, probabil pentru a rupe ceve turbulente acolo responsabile cu galagia. Vezi si oglinzile de 47 ca sunt identice. La modelele mai vechi supprtul e drept. Cred ca s-a mai discutat problema pe aici pe undeva.
Tu de care ai?
Masina e din 2004. Nu stiu exact ce modele exista la oglinzi :) am pus o poza


Attachments:
DSC_0319e.jpg
DSC_0319e.jpg [ 185.33 KiB | Viewed 2860 times ]

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76
Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Nu imi dau seama exact cum arata in poza. O sa fac o poza la a mea si apoi vezi daca e la fel.

PS: pana fac poza uite am gasit una pe net. Unde indica sageata exista un fel de deflector. Se pare ca asta este responsabil pentru diminuarea zgomotului la vant.


Attachments:
59b1-600-450-nwm.jpg
59b1-600-450-nwm.jpg [ 94.46 KiB | Viewed 2834 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
:cheers:
Attachment:
oglinda GT non FL.JPG
oglinda GT non FL.JPG [ 131.62 KiB | Viewed 2834 times ]
Attachment:
oglinda GT_FL.JPG
oglinda GT_FL.JPG [ 171.79 KiB | Viewed 2834 times ]
L.E. Yux-ule, desi sunt asemanatoare, nu sunt identice cu cele de pe 47 FL. :wink:
Attachment:
47_FL.JPG
47_FL.JPG [ 173.61 KiB | Viewed 2825 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
eu am fara deflectorul acela si nu se aude nimic, doar daca bate vantul perpendicular pe geam se aude putin.la inceput se auzea si la mine plus ca intra si apa la spalatorie,dupa ce am reglat geamul la maxim nu au mai fost probleme.
cu timpul cred ca usa fiind grea la gt se lasa putin,plus chederul care cu timpul mai inbatraneste.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2015, 01:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
@cristi: da, triunghiul respectiv nu e la fel pentru ca una are rama cealalta nu. Dar oglinda si modul de prindere pe orizontala sunt absolut identice. Oricum, principiul acelui mic deflector de pe triunghiul respectiv este acelasi.

@victor: Am facut si eu pozele dar acum nu mai are sens sa le postez. Cele puse de goldfinger sunt mult mai explicite, e limpede diferenta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2015, 12:08 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Ahaaa, am inteles! La mine clar nu exista acel deflector.

Am sa incerc intai sa reglez geamul si eventual sa verific chederul (solutii mai simple si mai putin costisitoare) si daca tot nu se rezolva nimic poate schimb oglinzile.

Din fericire nu am probleme cu apa la spalatorie.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 13:35 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2014, 15:29
Posts: 35
Car: Alfa Romeo GT
Location: Bucuresti
Asa arata suportul oglinzii la mine


Attachments:
DSC_0236.JPG
DSC_0236.JPG [ 252.54 KiB | Viewed 2656 times ]

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Soon to be EX: Opel Kadett C Coupe 1.2 '76
Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
E simplu, fara deflector.
Rezolva chederele alea de ziceai ca nu sunt in regula, daca sunetul persista poate fi de la suportul oglinzilor.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited