Update de Weekend:
Am studiat putin problema cu clippingul la turbina.
Primul "run" cu testerul a aratat din grafice ca presiunea de boost era mai mare decat cea ceruta de ECU cu aprox 200mbar la turatii mici ( <1700) ceea ce ducea la variatii mari si indecizii ale valvei de control la turatii mai mari. Presiune maxima de boost 2471mbari ; valori debitmetru < 990
Considerand ca ar putea fi valva de control de vina, am hotarat sa o testam. Am pus pe traseul de vacum un manometru si l-am prins pe parbriz sa vedem daca valva chiar actueaza in concordanta cu cerintele ECU.
Al 2-lea "run" - cu manometrul - a artat ca (nu pot fi atent si la manometru si la pietoni in acelasi timp...
) valva functioneaza bine.
Din cele de mai sus rezulta ca ori a fost umblat la turbina si reglajul tijei actuatorului a fost facut prost (sau modificat intentionat pentru lag mai putin la pedala de acceleratie la turatii mici), ori au fost modificate valorile in soft.
Am lasat maisna sa se raceasca peste noapte si a 2-a zi am trecut la varianta simpla reglajul tijei actuatorului : Desfacut contrapiulita, rotit tija jumatate de tura, strans piulita, test.
Al 3-lea "run" a aratat ca reglajul face bine, avand doar 100 mbar in plus fata de presiunea ceruta. Clippingul s-a redus destul de mult la viteza a 4-a si a 5-a (cat permite spatiul de accelerare intre iesirea pe A2 si intrarea pe centura). Acum valorea debitmetrului a crescut la 1000+
Dupa racire am reluat reglajul si am mai mutat inca putin. (Cacacios spatiul ala unde trebuie sa bagi cheia.. iti trebuie o cheie de 10 scurta sau la 90 de grade
)
Al 4-lea "run" a dat rezultate foarte bune. Nu se mai simte ca masina "pica in bot" in sarcini mari, insa exista o mica oscilatie a presiunii care se simte in sarcina. Debitmetru: 1024
Se vede si pe grafic ca nu sta fix unde ar trebui, insa asta ar putea sa vina de la EGR ? sau de la valva de control batrana ? sau arc slabit la actuator ? debitmetru ?
Momentan sunt multumit, insa pe viitor as vrea sa vad care e problema. (Poate apuc sa vin la o intalnire si sa ma plimbe cineva cu un GT jtd sa vad exact cum ar trebui sa mearga)
@cristianmiu A ta parca are numarul WRD ? Zicea taica-meu ca a vazut un GT undeva aproape de titan, negru, cu numar cu W. Asta cand ne gandeam ca am putea sa cautam pe cineva cu JTD ca sa masuram parametrii sa vedem exact unde e diferenta
Probleme ramase care trebuie revizuite :
Presiunea in 2 din roti scade de la 2.5 la 1.8-1.6 in 72 de ore. Maine merg la Autosoft sau la unii pe fabrica de glucoza.
Termostatul are probleme - in oras se ridica la 90 de grade (destul de greu) dar la drum intins scade pana la 70, chiar 65.
Curatat - EGR, Clapeta, Senzor de presiune boost.
Schimbat tampon motor sau cutie. (vibreaza cam tare la relanti).
Din pacate am ratat intalnirea de Duminica facand testele si modificarile prezentate mai sus. Iar poze n-am facut, ca n-am avut timp