It is currently 05 Jun 2024, 04:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 13 Nov 2012, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
La Brera cred că-i diferit ambreiajul, pentru că am pedala la fel de moale ca acum 2 ani. Și am parcurs peste 50k km. Dar în schimb prefer directia de la 156, chiar dacă e scurtă la viraje.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2012, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Oricum, la început, e normal să fie foarte moale pedala, câteva zile, când e nou ambreiajul.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2012, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Acum am vazut intrebarea ta, Xdye. Sachs, Valeo si CG Motorsport.

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2013, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Dupa 600 km dus -intors , fiind drumul mai lung , am hotarat sa schimb amortizoarele .Mentionez ca s-au comportat excelent cu arcurile eibach-3mm ,bineinteles pe drumuri fara gropi .

Ce imi recomantati? arcurile raman cele eibach. M-am gandit la Bilstein b4 , voi ?

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2013, 19:57 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
B4 sunt niste mizerii, minim B6 sau B8, citeste reviewuri despre B4 si ai sa intelegi, plus ca Gt ul tau nu e o masina chiar usoara si vor avea de suferit rapid ... daca problema este financiara te poti orienta catre KYB Kayaba sau Sachs
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... 17_18.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2013, 21:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Mersi mult de raspuns :wink: Exact B6 sau b8 mi-a recomandat intre timp cei de la care luasem arcurile Eibach. Sa vedem cum stam cu scorul ....si ma decid eu cumva. :)

in rest, masina sta cuminte in garaj , ne plimbam doar in weekend-uri , de placere :D de multe ori ,desi am alta masina pt oras, cobor in garaj si ies cu alfa ..cred ca imi place!

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2013, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
Ia B6


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2014, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Ca-n prima zi :d


Attachments:
IMG_20131222_093402 (Small).jpg
IMG_20131222_093402 (Small).jpg [ 126.14 KiB | Viewed 2410 times ]

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image
Top
   
PostPosted: 01 Mar 2014, 02:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Salutari!

In final am ales amortizoare B6 cu arcuri eibach .Combinatia perfecta pentru o masina de weekend. desi masina sta muult in garaj , cu cat sta mai mult cu atat face mofturi cand o scot la plimbare ; asta seara a inceput directia sa fluiere rau de tot pana in punctul in care am ramas fara servo. i-am pus cam 400ml ulei in primul peco . dupa 10 km aceeasi treaba . Fiind noapte nu m-a uitat prea bine dar parca vazusem uleiul aruncat undeva sub rezervor .

am citit printre randuri cum ca schimband depozitul de ulei s-ar rezolva , insa mi-e teama sa nu fie pompa. Stie cineva cam ce ar putea fi , pana ma uit exact pe unde arunca ulei ? nu am acces la masina cateva zile, o sa ma mai informez sa stiu exact la ce sa ma uit/astept. Numai bine!

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2014, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Vesti bune (si nu prea) : furtunul care coboara din rezervorul de ulei servo (cel stang) e fisurat . Defapt e conducta ,undeva atinge cu ceva cablu de la ambreiaj daca bine zic ,motiv pentru care s-a spart. Acum nustiu ce rezolvare gasesc , daca era pompa servo rezolvam mai rapid sigur :roll:

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2014, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Clasica problema, as zice. Dar de ce spui ca era mai bine daca era pompa, nu gasesti in zona ta un atelier ss sudezi conducta?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 05:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Exact , marius . Nu sunt meseriasi prin zona , am mult de umblat pana sa gasesc un atelier care sa rezolve treaba. Maine incerc sa dau jos conducta , sa vedem cum rezolv pana la urma .

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 10:17 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
conducta aceea nu are presiune, o sa iti dau o solutie care te va tine cat masina.

golesti cat de cat instalatia(din fata de la racitor intr o sticla/galeata)., nu ai nevoie sa golesti mult, doar cat sa nu existe ulei la nivelul fisurii.

razi conducta cu un cutit sau mai bine smirghel gros, nu insisti prea mult, urmaresti sa maresti rugozitatea in zona fisurii , totul dureaza cam 6 minute pana aici.

degresezi bine zona cu spray curatitor de frane, nu atingi suprafata cu altceva sau cu mana dupa asta. e important sa nu mai iasa ulei prin fisura, eventual dai cu spray chiar in fisura.

aplici un strat generos de poxipol netransparent, e pe viata, crede ma.

costa putin.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Of, n-am putut citi mai repede postul tau , comanr? :lol: am dat-o jos acum .Puteam sa o lipesc la pozitie ,se scoate destul de greu . esti sigur ca nu are presiune?e conducta cam de un metru ,ajunge undeva in fata radiatorului unde are un fel de racitor de ulei .aia e nu? mi-e cumva sa o lipesc si sa nu tina ,se da jos greu. inca o intrebare : conducta respectiva plimba uleiul in racitor si atat?

mersi mult comanr

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
iegzact, la mine una e sudata si una e lipita de cand am masina. chiar am ajuns la concluzia ca e mult mai bine sa o lipesti deoarece sudura mai lasa si reziduuri in teava.

nu am vazut post ul mai devreme, desi era pe aici(din cauza padurii uneori nu vezi copacii).

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
merg pe mana ta , merge orice poxipol netransparent sau caut ceva pt aluminiu si alte metale? am un magazin in zona cu nshpemii de solutii de lipit.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
poxipol netransparent e la mine si nu am probleme, in mod sigur exista si altceva teoretic mai bun insa eu asta am testat intensiv.

amesteca le cam 2-3 minute calumea, timpul de intarire ar fi minim o ora doua, nu te lua dupa ce scrie pe cutie, au ajuns sa scrie aberatii cu 10 minute etc.

cel mai important este sa fie zona degresata si pentru o lipire calumea pui solutia cu mana si apesi sa intre in porii materialului , apoi la sfarsit ai dai grosime stratului , cam 1-2mm, o sa uiti de problema.

la urmatoarul schimb de ulei, unge conductele cu un spray cu vaselina , au tendinta sa oxideze de la sarea de pe drum si sa se fisureze de la sine chiar fara sa se atinga de ceva anume.

o zona sensibila este acolo la fulii , pe lonjeron unde sant lipite etichetele cu codul, apar fisuri acolo, trebuie unse.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Adevarul e ca sunt de rahat puse ambele conducte , n-au o protectie nimic ,nici nu ma mir ca au fisuri . mersi mult comanr , ma apuc de treaba.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
epoca de consum/plastic.

aseaza bine cauciucurile alea de protectie de la cot, vezi ca tind sa se umfle daca se imbiba cu ulei, trebuiesc inspectate , curatate si rotite pe alta pozitie daca au vre o fisura, conductele ar trebui sa nu fie stresate mecanic de alte metale in acea prindere.

cea mai grea treaba la operatiunea asta este sa identifici porul/fisura cu probleme.
poti folosi un bec/lampa pentru a ajuta lipitura sa se intareasca mai repede. eu mereu nimeresc sa lucrez la alfa la -10 grade, vara nu se strica nimic la ea.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Am gasit o solutie gen ¨sudura la rece¨ cu specific aluminiu ,fier etc rezistenta la ulei/apa . din pacate nu am timp pana vineri (sper) sa probez , pana atunci ramane la uscat :D

Mersi muuult comanr ,apreciez ajutorul tau!

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2014, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
no problem, stiu ce inseamna sa dai afara conductele alea, injuri mult si inainteaza lucrarea greu.
la alfa mea e lipita si baia cu poxipol undeva sub teava de evacuare, n are nici pe naiba, merge de paraie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 Mar 2014, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Azi cum am zis , am pus la loc conducta cu probleme . Sper sa tina muult si bine , eu unul n-o mai dau jos veci ! Mai raman de pus amortizoarele pe spate (^bilsteinb6) si mers la aliniat cu ea.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Din ciclul ¨scapi de una ,dai de alta¨ va prezint problema: schimbat suspensie = burduf planetara roata spart :D Are o fisura mica, din cauza unei surubelnite . vaselina s-a cam dus asa incet ( am facut sa zicem 100 km ) imediat am simtit o usoara vibratie incepand cu 60kmh ,mai ales cand virez stanga .

e posibil sa fie planetara afectata incat sa o schimb?sau schimb doar burduful? Nu am sesizat acel cloc-cloc-cloc specific planetarelor duse , doar vibreaza putin pe drept , si putin mai mult imediat cum misc volanul stanga.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
verifica rotile, planetara nu cred ca avea cum sa cada de la pierderea aia de vaselina, mai ales ca ai descoperit o relativ repede.

daca ai kilometri multi/omori des la ea, a picat planetara de moarte buna, am inteles ca partea dinspre cutie produce vibratii nu cea de la roata.

alfa ar fi si prima masina la care aud de inlocuit partea de planetara de la cutie (mai des la 2.4 din cauza cuplului imens pe o punte grea)

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 24 Mar 2014, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Rotile le-am echilibrat cu o zi inainte plus am aliniat directia la un atelier meserias. eu stiu ca , planetara face urat cand e pe duca . Am uitat sa specific : vibreaza doar in sarcina , in frana de motor nu. deci tot pe la transmisie ajungem

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]