It is currently 05 Jun 2024, 08:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Sep 2012, 20:10 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
buna
Bine v-am gasit si sa fie cu noroc( aici ma refer la masina pe care vr sa o achizitionez Alfa romeo GT :P )
Anul asta m-am decis sa-mi schimb masina si initial ma orientasem pentru un audi 4(masina ideala audi A5,dar nu ne incadram in buget :roll: )),BWM seria 3 sau Volkswagen...si nu puteam sa ma hotorasc pt ca nici una nu se incadra perfect in ce as fi dorit eu( adik o masina sport cu un design deosebit)
DAR intamplarea a fost sa dau peste un Alfa Romeo GT (sincer nu luasem deloc in calcul aceasta marca din cauza bine-cunoscutei preconceptiei romaneasti: germanii fac masini,francezii parfumuri si italienii spaghete :uhuh: ) SI M-AM INDRAGOSTIT INSTANTANEU ,LOVE AT FIRST SIGHT :clapping: :clapping: :clapping: Ce Audi,ce BWM...
PERFECTA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE,cel putin in poza ca live nu prea am vazut.Nu ma intereseaza ce-i pica ce nu-i pica ,fiabilitate bla bla ,sunt absoluut convinsa ca minim 5 ani de acum inkolo o sa fie ok
Intrebarea mea este cat de usor se conduce aceasta masina si cat de ok este ea pentru o fata(ma refer tot la partea de condus,marime etc)

mersi anticipat

PS:fata fiind habar n-am mecanica sau alte chestii( tipic muieresc :tongue: )decat asa din auzite asa ca daca aveti si alte sfaturi legate de aceasta masina sunt ff bine venite


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 20:58 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Salut, si bine ai venit!
Ar fi fost util de stiu ce conduci acum ca sa-ti facem o comparatie...
Eu unul pot sa zic urmatoarele:
masina e coupe deci vizibilitatea e ceva mai redusa decat la o berlina sau hatchback, senzorii de parcare sunt foarte bine veniti, pozitia la volan e destul de joasa dar daca esti mica poti ridica scaunul destul de mult, masina in general este mai joasa, deci atentie la gropi, linii de tramvaie etc, partea din fata este destul de lunga si coborata, deci atentie la parcari si borduri, la facut manevre o sa ai nevoie de o manevra in plus caci volanul vireaza mai putin, directia si cutia sunt putin mai "masculine" astfel ofera si o sportivitate crecuta, etc...

mie astea imi vin in minte
iar per total zic: Alfa GT + Girl = nu poti gresi

p.s. eventual iti alegi una de o culoare nebanala, gen negru, gri sau nuate de genul asta.

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Last edited by stig53 on 09 Sep 2012, 20:59, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 21:11 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3788
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Personal, ma bucur mult ca iti place GT-ul atat de mult, are un design extraordinar, dar din pacate e mult subevaluata, nu sunt foarte multe in trafic. Cum nu e prima ta masina nu vad niciun motiv pentru care GT-ul ar putea comporta dezavantaje, in comparatie cu altele. Nu are cea mai buna vizibilitate in oglinzi sau prin luneta, dar dimensiunile exterioare sunt destul de compacte si daca ai ceva experienta vei invata repede unde se termina masina. Nu e o masina cu o garda la sol inalta, dar nici nu e foarte joasa, in schimb, ca orice Alfa, are o suspensie careia ii displac profund drumurile proaste si aici ma refer mai ales la confort, cat priveste fiabilitatea, daca o protejezi putin, suspensia nu e facuta din catron, asa cum cred unii. Pozitia la volan e una foarte placuta si bordul e unul ergonomic, iar comenzile sunt destul de usoare, desi ambreiajul la diesel poate fi putin mai tare decat in cazul altor masini. E foarte important sa stii ce cumperi, ce istoric de service are exemplarul care te intereseaza, pentru a evita neplaceri ulterioare in exploatare.
Altfel, daca vrei sa afli ceva anume, cred ca esti unde trebuie si eu unul m-as bucura sa te avem printre noi. Da mai multa atentie celor care detin un astfel de model si care vorbesc din experienta !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 22:05 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
mersi mult pt raspunsuri :) comparatie cu masina anterioara nu exista pt ca e un forduletz ka, am tinut la el ca la prima masina dar dhe a venit vremea sa o schimb.Permis am din 2007,probleme in trafic n-am,imi pl sa conduc, dar la parcare hmm...asa si asa in sensul ca nu stau sa o bibilesc prea mult daca nu incurca traficul si pietonii pot trece e perfec parcata :tongue: dar la gropi e jale :uhuh: .Nici din forduletz nu le dibui cum trebuie :disgust1: Chiar sunt curioasa ce vizibilatate am in luneta si in lateral.Oricum mica sunt :tongue: 1,64 deci macar scaunul pot sa-l reglez cum trebuie.Am mai condus ocazional si alte masini si n-am avut nici o problema cu dimensiunile(gen ford fiesta,renault clio) dar niciodata una sport GT care oricum stiu din start ca este joase si cu gropile e belea...dar acum dhe oi trai si oi vedea
masina care mi-a atras atentia definitiv si irevocabil :P este aceasta:

http://www.autovit.ro/alfa-romeo-gt-C25746561.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ce parere aveti? :peace:


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Exemplarul de mai sus e la un nivel mediu de dotari (nu are computer de bord, piele sau cine stie ce jante speciale) si are un motor de generatie mai veche.

Gasesti si pe forum exemplare intretinute:
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... 5&p=223282" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 22:53 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
motorul mai vechi...adik care e diferenta ?care sunt dezavantajele comparativ cu unul de generatie noua?
la capitolul dotari pt mine mi se pare suficient( cel putin pt inceput) dar intr-adevar senzori de parcare ar trebui.cam cat costa sa montez asa ceva?
Mersi de link dar doresc ca anul de fabricatie sa fie 2008,maxim 2007


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 23:12 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
si as dori sa aflu consumul in oras/afara?

mersi mult :peace:


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2012, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15211
Car: 115/949/960
Location: Bucuresti
TSul (Twin Spark) 16v, versiunea regasita actualmente pe GT, a aparut in 1995. Au existat ceva evolutii ale motorului din '95 pana in prezent, insa diferentele sunt minore, in final tot un motor de aproape 20 de ani ramane.. Un motor revolutionar la vremea lui, mai performant probabil decat multe motoare actuale, dar tot nu mi se pare ok ca in anul 2008 sa mai folosesti acest motor (asta apropo de grija ta pentru anul de fabricatie). Un motor destul de complex, cu destul de multe failure points: 8 bujii, variator de turatie, distributie "fragila". Sa zicem doar ca nu e tocmai cel mai fiabil motor AR si intretinerea este destul de costisitoare.

Teoretic, JTSul (motorul de generatie mai noua) ii este superior din toate punctele de vedere. Din pacate, in practica au demonstrat o problema constructiva care duce in timp la depuneri in motor, consum crescut, pierderi de putere, cu alte cuvinte, trouble!

Te sfatuiesc asadar sa incerci sa iti indrepti atentia catre JTDuri, si nu mai pune atata pret pe anul de fabricatie, o masina poate fi intr-o stare foarte buna in ciuda anului de fabricatie sau a km, la fel cum o masina relativ noua poate fi cazuta :wink:

LE:
Consumul este foarte relativ in oras, mai ales in Bucuresti (apropo, nu stim de unde esti, sau mai precis, unde urmeaza sa o conduci, completeaza-ti te rog locatia); difera foarte mult de stilul de mers, traseul frecventat si intervalul orar petrecut in trafic. Ce pot sa-ti spun insa este ca nici TSul nici JTSul nu sunt motoare economice, de principiu sa nu te astepti la mai putin de 13. Daca iti pui problema consumului, din nou te sfatuiesc sa te indrepti catre JTD, care poate sa consume chiar si sub 10.

LE2:
poate ar fi bine sa consulti datele tehnice ale celor 3 motorizari (excludem 3.2 V6 din discutie) pe carfolio:
GT 1.8 TS
GT 2.0 JTS
GT 1.9 JTD 16v

Pe scurt, ce-ar fi de retinut:
GT 1.8 TS - 0-100kmh: 10.6s; Consum (urban/extraurban/mixt): 12.1/6.4/8.5 l/100km
GT 2.0 JTS - 0-100kmh: 8.7s; Consum (urban/extraurban/mixt): 12.3/6.8/8.7 l/100km
GT 1.9 JTD - 0-100kmh: 9.6s; Consum (urban/extraurban/mixt): 8.7/5.4/6.7 l/100km

Valorile pentru consum sunt pur orientative, nu le lua de bune, in realitate o sa consume mai mult!
Valorile pentru acceleratie probabil ca nu te intereseaza asa tare, le-am pus insa sa-ti faci o idee cam cat de mult merita consumul raportat la performantele masinii.

De adaugat (nu neaparat pentru tine) ca sunt foarte putine JTSuri "in mintile lor" care mai sunt capabile de acceleratia aia, si ca un remap la JTD il face mai rapid decat un JTS in mintile lui (testat).

:peace:

_________________
4C | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Buna,

Ce s-a scris pe aici este adevarat. JTS-ul este destul de gurmand si iti va lua cam 13-14% in oras si trafic destul de urat (vezi Bucuresti seara/dimineata) insa daca nu conduci agresiv nu este neaparat o problema, din pacate iti va fi foarte greu sa te abtii sa nu o calci un pic chiar si in oras, este o masina sport care si acum atrage priviri.
Ideea este ca benzinara are un sunet aparte motiv pentru care l-am si preferat in defavoarea JTD-ului asta pe langa faptul ca nu ma duc zilnic cu masina la job. Cum a mentionat si Alex motoarele JTS (TOATE de pe GT) au probleme cu pierderea de putere din cauza depunerilor de calamina in interiorul motorului (chiulasa, supape etc.) care daca nu a fost desfacut si curatat pe la 70.000 km poti fi sigura ca nu vei scoate cei ~160 de cai din el.

Ca si culori totul tine de gust :)


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 14:08 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
dap...pot sa zic ca stilul de condus e unul mai agresiv...io nu pot sa-mi dau seama dar oricine dc si-a dat cu parerea asta a zis,dar nu in sensul ca te dau cu capul de parbriz :tongue: dar nu-s asa ...molcoma in deplasare.
alta chestya e ca sunt oarecum DEPENDENTA de masina la genul....am un magazin la 5 min de mers pe jos,am nevoie de ceva ma urc in masina si ma duc la un magazin mai departe :lol: asta ca sa nu fac juma de minut pana la magazinul care e langa mine.Deci in halul asta de dependenta sunt.Cam cum rezista un alfa GT la regimul asta de deplasare?Si care ar fi regulile de aur care sa-mi mentina masinutza cat mai "sanatoasa"?revizii la cat timp...avut grija cand conduc la ce anume mai exact(in primul rand la gropi asta stiu :tongue: )...


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 14:11 
Offline

Joined: 09 Sep 2012, 19:10
Posts: 8
Car: Alfa Romeo GT
Location: bucuresti
multumesc la toata lumea pt reply :peace:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]