It is currently 29 Mar 2024, 01:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11 Next
Author Message
PostPosted: 26 Oct 2009, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3502
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
stai ca nu inteleg,ce se vinde ce se vrea la schimb?

_________________
no sleep at night , waiting to drive again ALFA ROMEO
piese Alfa Romeo tuning & styling;piese Alfa Romeo din dezmembrari;piese aftermarket si originale
Vodafone 0732557732 Cosmote 0785184245 Orange 0751314197
gabriel@alfisti.ro http://www.alfisti.ro/shop" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2009, 00:21 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7423
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Se vinde (impropriu spus "se vinde") un CD-Player de 56 facelift si se vrea la schimb un CD-Player cu Navi de 56 facelift.

sper sa nu gresesc.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2009, 21:33 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Dap, dau un CD normal si vreau o navigatie pentru ca are 4x2V preout. Plus diferenta. Asta in cazul in care dau de un deal rezonabil sa nu stric linia bordului. In alt caz, iau un Blaupunkt cu 2-4 milioane/mp3/preout si rezolv problema.


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2009, 00:51 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3502
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
ok , intelesesem de-andoaselea , stiam o navi la un amic sa vad daca o mai are,sper ca stii ca nu o poti folosi in Ro.

_________________
no sleep at night , waiting to drive again ALFA ROMEO
piese Alfa Romeo tuning & styling;piese Alfa Romeo din dezmembrari;piese aftermarket si originale
Vodafone 0732557732 Cosmote 0785184245 Orange 0751314197
gabriel@alfisti.ro http://www.alfisti.ro/shop" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2009, 12:11 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu ma intereseaza deloc capacitatea lui de a face pe navi, eu o vreau pentru faptul ca are preout pentru amplificator.


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2009, 07:11 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Niste poze cu masina ta nu ne arati si noua?

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2009, 12:09 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Image
Image


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 02:59 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Well, a venit iarna deci avem parte de noutati:

1. Cablu de frina de mina a inghetat inevitabil. Am studiat problema si sa creada p. lor ca schimb eu cablurile doar pentru ca sint incapabili sa cumpere niste garnituri de cauciuc competente. O sa incerc o improvizatie.
2. M-am tot mirat de cind o am, cum a reusit anteriorul posesor sa strice pasajul rotii in partea stinga. Acu am aflat. Zapada se lipeste de pisla aia, nu mai cade de acolo, se ingreuneaza, blocheaza si arcul/amortizor, masina face ca o caruta si din cauza ca roata loveste in pisla aia, o scoate din pozitie si o rupe. Fosta masina poseda tot McPherson pe spate si nici nu visam la asa ceva. Din cauza ca e foarte frig si n-a mers cu apa calda, m-am dus azi la jet+apa calda si abia abia au eliberat aia pisla si arcul.
3.Nu mai merge incalzirea in oglinda soferului. De fapt, de ce sa mearga cind e nevoie si nu sta nimeni sa desfaca mufe la -10grade?
4. Dupa ce am montat fata de usa, nu mai pot sa deschid torpedoul. :tongue:
5. Radiatorul de AC este acoperit in proportie de ~80%. Chiar si asa, daca dau drumu la caldura mai tare si stau in trafic cade rapid sub 70 grade pe ceas. Mie prea sictir de masina asta sa mai cobor cu laptopu sa vad cit arata si diagnoza. Miine il acopar de tot.
6. Cind o pornesc la rece zgomotele interioare imi aduc aminte de padurea ecuatoriala noaptea.
7. Desi au fost -12 la un moment dat si masina a stat vreo 3 zile la congelat, a pornit rapid fara sughituri insa cred ca mergea o baterie cu curent de scurt circuit mai mare.


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
[quote="IRBabuin"]
6. Cind o pornesc la rece zgomotele interioare imi aduc aminte de padurea ecuatoriala noaptea.
quote]

True true... :clapping:


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Si la matizaur aceeasi chestie - am niste pocnitori de Barumuri de vara, bateria originala a masinii (1999) si merge de n-ai treaba. Plus ca A/C-ul nu depinde de senzorul de temperatura exterioara (ca n-are asa ceva), drept urmare geamurile nu se aburesc...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 21:23 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Cu ajutorul domnului Mirica am scos azi oglinda. Depunerile alea din jurul contactelor s-au corodat/deteriorat si oglinda e buna sa pe p... pe ea. Ma apuca risu cind vad masina asta.


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Da-i foc, fii smecher ! 8)

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 22:05 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Stai sa fac rost de bani.


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2010, 01:02 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
An nou, probleme noi.....NOT(yet). Senzational pe vremea asta extra umeda e ca masina merge ca in prima zi, bucsele sunt lubrifiate si e o liniste in masina, imi dau lacrimile de fericire.

Caut sa cumpar oglinda sofer (geamul doar), second sau noua, important e sa ii mearga incalzirea.


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2010, 05:26 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Babuine in multe posturi de-a tale vad o oarecare rautate la adresa alfei referitor la fiabilitate. De ce nu o vinzi nene daca ti se pare asa proasta ? Iti iei o nemteasca si ai terminat.

Problema e ca intotdeauna ala care cauta mai mult si care lauda o chestie fix ala are probleme cu ea.

Eu asa am patit de multe ori.Daca intelegi ce vreau sa zic.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2010, 09:13 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Quote:
bucsele sunt lubrifiate si e o liniste in masina, imi dau lacrimile de fericire.
Cu ce le-ai lubrifiat si cum?

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2010, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Cu apa din bălțile prin care a trecut cu mașina.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2010, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
IRBabuin Quote:
Am rezolvat 2 probleme. Unu e tamponul motor care se prinde linga amortizorul pe partea pasagerului. Cu ajutorul deosebit al userului mihai65, am primit unul in 2 zile. Din pacate se pare ca se gaseste numai ca parte originala (PORCI) si a facut 190. Schmbarea este usoara, este nevoie de o cheie de 15 mai sanatoasa. Putin WD40, se desfact 2 surupuri, unu din bloc si altul din prinderea de linga amortizor. Montarea este similara, cu mare grija sa il puneti ca pe ala vechi, intrucit forma lui este destul de complexa. Ala vechi se prezenta destul de rau, cu cauciucul rupt. Dupa schimbare motorul porneste si se opreste fara vibratiile nasoale anterioare insa parca au inceput sa scirtiie fetele de usi mai tare o idee. Schimbarile sint sesizabile numai pentru posesor din ce se pare.

Una din efectele acestui amortizor dus a fost si evacuarea rupta chiar la prinderea de sub catalizator. Dupa ce am asteptat 2 luni sa ma sune de la un service unde cerusem programare, m-am dus frumos la altul, mi-a sudat-o ala, cam precar as zice, fara polizarea locului la inceput. 70 RON, era sa omor pe cineva, 15 suduri si ai scos banii pe un MIG. In plus am aflat ca de fapt sudura MIG se face cu argon fierbinte care topeste electrodul :naughty: . Era sa lesin de ris. Am aflat azi ca puteam face sudura la ACrew Tuning cu 0 lei, motiv pentru alti nervi.

Problema cea mai mare o consta bucsa dintre pedala si pompa de ambreiaj. Aveti in poza exemplarul meu scos din pedala si locul de unde s-a scos.
Image
Image
Image
Image

Problema a fost diagnosticata de maestrul Mirica caruia ii multumesc pe aceasta cale. Simptomele se prezentau astfel: pedala avea 1-2cm joc, ca si cum ambreiajul nu era aerisit.
Orice incercare de a pune mina pe piesa a esuat: Italoparts, AutoItalia etc. In plus, nu apare in eper orice ai face. Eventual mi s-a oferit o pompa de ambreiaj intreaga, lucru pe care l-am luat ca afront.
Am incercat un cod de piesa, tot cu sprijnul incredibil al userului mihai65 care mi-a trimis 2 in loc de una, "sa am una de stricat". Mii de multumiri, mai am una, cine o vrea e gratis.

Nu a mers piesa respectiva, era prea moale.

Pina la urma, tot la ACrew Tuning am rezolvat-o, pe miezul metalic initial, bajetii aia au turnat o chestie gen poliuretan, foarte dura. Am ajustat-o putin la polizor si am introdus-o destul de greu cu ceva vaselina special de plastic si cu un surub cu saiba cit bucsa, lucru invatat la Wheeler Dealer. Acum e blana acolo, mai dura decit cauciucul dinainte, dar suficient de moale cit sa nu rupa plasticul inelului sau sa frece si sa il rupa. Putina vaselina d-aia speciala care nu ataca materialul respectiv si rezultatul e incredibil. :naughty: . Cum arata acum:
Image

Mii de multumiri ACrew Tuning (unde am reparat si oglinzile) , Cioky Performance Team si mihai65.

Invit posesorii de JTD sa verifice bucsa respectiva, imi dadea un tremurat ciudat la cuplarea ambreiajului (care e nou). Acum nu mai e. Nu cred ca sint singurul care o are distrusa.

Acum e liniste....pina la urmatorul defect tipic AR, fara rezolvare ieftina si usoara.
Salutare,
se pare ca de ceva timp am si eu aceeasi problema cu a mea in sensul in care dupa ce frec ambreiajul prin traficul din Bucuresti cam o ora si ceva, timp in care pedala ambreiaj sta teapana, ma trezesc ca incepe sa aiba o cursa moarta de 2 cm aproximez eu. Fenomenul este mai accentuat in zilele de vara. Pana acum am presupus ca a venit momentul sa schimb placa de presiune dar vad ca motivele ar fi altele. De asemenea dimineata cand plec de pe loc, in momentul in care debraiez, se aude un sunet metalic. Imi poti spune daca simtomele astea le aveai si tu, sau era ceva diferit?


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2010, 20:34 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu, eu aveam 2cm de cursa moarta de fiecare data cind apasam. E simplu de diagnosticat, te bagi sub pedale si misti de cea de ambreiaj si te uiti la imbinarea pedala/tija de la pompa. Daca are joc acolo, ai gasit unde e problema (inainte trebuie scos ornamentul care este sub pedale, e tinut de 2 piulite de 10 parca.

In ultima poza se vede o piulita care tine ornamentul, tija de la pompa si locasul unde se prinde pe pedala de ambreiaj.

E vremea asta prea pocita ca veneai sa ma uitam la ea.


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2010, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
IRBabuin Quote:
Nu, eu aveam 2cm de cursa moarta de fiecare data cind apasam. E simplu de diagnosticat, te bagi sub pedale si misti de cea de ambreiaj si te uiti la imbinarea pedala/tija de la pompa. Daca are joc acolo, ai gasit unde e problema (inainte trebuie scos ornamentul care este sub pedale, e tinut de 2 piulite de 10 parca.

In ultima poza se vede o piulita care tine ornamentul, tija de la pompa si locasul unde se prinde pe pedala de ambreiaj.

E vremea asta prea pocita ca veneai sa ma uitam la ea.
Si eu am problema de fiecare data cand apas pe pedala, dar nu imediat ce plec cu masina ci dupa ce frec ambreiajul o ora in Bucuresti....incepe sa se lase.
Stai calm ca nu este graba ca oricum in perioada asta am pus Alfa la pastrare. Nu i-am luat cauciucuri de iarna si cele de vara sunt destul de tocite.
Ne auzim cand se face un pic mai caldut si te vizitez sa stam de vorba.


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2010, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
madkat Quote:
@Babuin - chestia cu jocul in pedala o am si eu. Cu toate astea ambreiajul lucreaza cum trebuie (mai precis circuitul de comanda)

Cum se termina porcaria asta de ger desfac si eu pe acolo sa vad ce si cum.

Radyx - comportamentul diferit al circuitului de comanda ambreiaj in functie de temperatura poate fi din cauza pompei - cand ai schimbat ultima oara lichidul de frana?
Lichidul l-a scimbat de Alex Mirica pe cand masina avea 110.000km....acum are 130.000.
Nu sunt un expert mecanic, dar ce treaba are licidul de frana cu ambreiajul?


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2010, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Lichidul de frână se găseşte şi în instalaţia de comandă a ambreiajului, pentru că este sistem hidraulic şi nu pe cablu.
Nu contează numărul de kilometri ci mai degrabă perioada de când a fost schimbat şi umiditatea din mediu pentru că este higroscopic (absoarbe apa). Parcă la doi ani se face operaţia.
Offt: De când cu gerul ăsta năprasnic parcă ar fi miere în loc de lichid de frână la primele apăsări. :lol:

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2010, 15:52 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
MainEvent Quote:
Lichidul de frână se găseşte şi în instalaţia de comandă a ambreiajului, pentru că este sistem hidraulic şi nu pe cablu.
Nu contează numărul de kilometri ci mai degrabă perioada de când a fost schimbat şi umiditatea din mediu pentru că este higroscopic (absoarbe apa). Parcă la doi ani se face operaţia.
Offt: De când cu gerul ăsta năprasnic parcă ar fi miere în loc de lichid de frână la primele apăsări. :lol:
Da, ai perfecta dreptate cu mierea. Licidul l-am scimbat in 2008 martie sau aprilie, deci nu are doi ani. Treaba cu jocul de 2 cm l-am observat de vara trecuta prin iunie.


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2010, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1224
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Aceleasi probleme cu lichidul de ambreiaj am patit in Norvegia si mecanicii au schimbat lichidul deoarece au spus ei ca acesta si-a pierdut din calitati. Acum nu zic ca e lege dar daca cei din nord fac asta, banuiesc ca si in Romania ar trebui facut acelasi lucru avand in vedere ce temperaturi sunt.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2010, 16:20 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 11:30
Posts: 110
Location: Briston. UK
Acelasi joc de 2-3 mm il am si eu la pompa si am schimbat lichidul de frana acum 1 an. Jocul a aparut in iarna asta cand a fost ff frig, -5 grade. Am intrebat mecanicii lu peste daca au aerisit si ambreiajul cand au schimbat lichidul si au zis ca ei nu se baga acolo. Asta sa fie cauza aparitiei jocului la pedala? Cum intra lichid nou in pompa de ambreiaj? Jocul apare si dispare fara un motiv anume.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]