It is currently 29 Mar 2024, 02:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 911 Next
Author Message
PostPosted: 18 Dec 2008, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
Tester aproape curat. P0340 traductor pozitie axa cu came G40 defect este singura eroare. Am inteles ca este vorba despre senzorul de la axa cu came. Maine o duc la reparat, sper sa fie doar asta defect, senzorul.

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2008, 02:56 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu's ce sa intelegi, ca dupa 2-3 jeturi de lichid curat am renuntat pe motiv ca nu eram sigur ca fac ce trebuie si ca nu aveam lichid DOT4 sa completez in caz ca ramin fara. Tre sa ma duc la cineva care stie exact ce face, vad ca nu e greu, printr-o minune italienii au lasat un spatiu exact cit sa bagi un furtunas si o cheie sa poti sa faci aerisirea aia, din pacate nu tin minte exact daca initial masina avea pedala de ambreiaj tare de la primul mm al cursei.

Dom admin, ajuta-ma si pe mine cu un pret la tamponul ala de motor de sus, am lasat PM de cind ai schimbat distributia.


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2008, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
Din pacate nu e. Distributia a fost cauza, era cureaua originala (162000 km) care a zburat de pe role la cat de uzata a fost. Norocul meu ca numai 8 culbutoare s-au rupt, cele de emisie.

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2008, 20:30 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
retoric ar fi: cum de n-ai schimbat-o?
Din ce am vazut in eper culbutorii aia au un pret recomandat foarte mic. Sper sa o pui la punct cit mai repede.


Top
   
PostPosted: 25 Dec 2008, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
Nu am avut malai la data respectiva, dar acum, cand m-a lasat alfita mea, aveam toata distributia si accesoriile noi in porbagaj, asteptam sa ma cheme mecanicul sa le schimbe, asta este cel mai dureros. Culbutorii sunt undeva pe la 40-50 ron bucata si imi trebe 8 bucati, nu sunt scumpi, dar dureaza pana vin, nu se gasesc pe stoc sau in depozite. Asta este, sarbatorile astea le petrec fara alfita mea din pacate, era primul nostru Craciun impreuna, dar nu a fost sa fie. Gata cu plansetele, avem cu totii speranta ca anul viitor are sa fie mai bine ca anu asta.
CRACIUN FERICIT TUTUROR !!!

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 10:08 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Din ciclul "nici o zi de iarna fara probleme" mai consemnez 2 foarte interesante.

1. Frina de la 30kmh pe chestia asta alunecatoare de pe jos, rotile spate se blocheaza, becul ABS si frina de mina se aprinde, pleaca de fund, noroc cu viteza mica si o usoara contrabracare. Blesteme/injuraturi etc. Imi aduc aminte de un incindent neplacut de anul trecut, ceva cu gheata pe roata si ABS functionind permanent (pedala pulsa) pina nu am dat gheata jos de pe ea. Merg cu frina de mina vreo 30 de secunde sa incalzesc atmosfera, ii f.. inca o frina de la 30, ABS intra ca in zilele bune, masina sta drept pe traiectorie. Probabil la urmatoare interventie trebuie curatati senzorii si mufele alea de la ABS. Oricum, mega dixstractie, de acu inainte fac ruleta ruseasca cu frinele.

2. M-am trezit cu bateria moarta (are 2 luni). Nu stiu inca de ce, m-am gindit initial la alternator defect sau cureaua de accesorii recent schimbata nu s-a intins bine. Am pornit-o cu cabluri, senzatie, -10 grade, am inghetat de am lesinat, (injuraturi/flegme pe ea etc) m-am plimbat cam 1 ora noaptea prin oras, am masurat dupa aia incarcarea cu 2 multimetre diferite, nu pare sa fie o problema cu incarcarea 14.2V la gol si 13.9 cu sarcina. E prea frig sa mai masor consumul la stationare, dar acum 2 luni la garantia bateriei au masurat aia si era cam 25-30mA, deci BINE. Drumurile pe care le fac sunt cam 10-20km(30-60min) prin oras fara sa opresc. Momentan ma mint ca am uitat eu usa semideschisa. Ce este inca necunoscut este ca la rece, cind plec de pe loc si aprind farurile mi se aprind automat si luminile de ceata spate, plus un click sesisabil din bord (probabil un releu). Luminile in bord se diminueaza pe perioada clickului. A mai patit cineva chestia cu luminile de ceata spate? Releu defect?


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
Sunt din nou pe drumuri, alfita merge ok acum, doar furtunul acela gros de la motor la turbina mai trebuie sa-l schimb, un pic fisurat. Reparatia in total cu tot cu distributia si manopera a ajuns la 1955 ron. Eu zic ca este un pret mic pt. a o pune din nou pe drumurile "minunate" a patriei noastre.

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Faza cu poziţiile de ceaţă o păţesc şi eu în mod frecvent.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4233
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Babacu Quote:
Faza cu poziţiile de ceaţă o păţesc şi eu în mod frecvent.
Same here.nu o data m-am trezit cu luminile de ceata aprinse dupa ce am plecat de pe loc si am aprins faza scurta.Nu are nici o legatura cu frigul pt ca am patit asta inca de cand era foarte cald afara

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
La mine se întîplă doar într-o plajă de temperaturi. Între 3,5 şi 0 grade. Iar sub 0 grade nu se aprind mereu.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Aveti senzor de lumini?
Poate o fi ceva legat de temperatura, senzor lumini, ceas?
Zic si eu....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2009, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Si mie mi se intampla, sincer, se pare ca e legat de temperatura, vara nu mi-a facut niciodata asa.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 14:40 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu inteleg totusi ce pastele masii clickaie prin bord pe acolo, si cind dau drumu la proiectoare la fel. In manual nu zice nimic de niste posibile relee in bord, dar in softul pe care il avea dom' admin am vazut ceva scurt pe acolo, niste relee mentionate in softul de diagnoza parca.

De asemenea, masina nu are senzor de lumina dar in manual zicea ceva de un sezor de lumina al sistemului de climatizare care judeca si in functie de cita lumina e afara....lucru parca explicabil, ca iarna cind sint -3 grade si soare afara parca baga aer cam rece desi masina este calda.

Apropo de termostat, totul e perfect.....pina dau drumu la caldura. Dupa aia, daca stau pe loc cade acul ca un pietroi.


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
cum anume clickaie.. constant? precum ticaie un secundar la un ceas de perete?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 17:21 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3154
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Da Ege, la mine ticaie exact ca un ceas in momentul in care dau drumul la clima adica la aer rece iar cand dau drumul la caldura la fel ticaie. Poate are o bomba iar vechiul posesor era arab :lol:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15194
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
mah, la mine e plauzibil, ca fostul posesor lucra la bazele NATO din Germania :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 18:51 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Clickaie la comutarea functiei pe ON, o singura data, exact ca un releu face.


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Si la a mea se aprind becurile de ceata uneori. Chiar si sub zero grade.


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 12:55 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Intrebare: circuitul radiatorului de ulei este controlat de vreun termostat? Sau in orice alt fel?


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2009, 20:24 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Quote:
Momentan ma mint ca am uitat eu usa semideschisa
Azi mi-a murit in mijlocul drumului la 30 la ora, am ramas masca :blink: . S-a stins totul, motor, lumini etc. Am tras de borne doar surubul indicat din poza era slabit cam mult, dar nu stiu ce conecteaza. Plusul de la baterie cu ce? Ala mai sus de el duce cumva la electromotor sau la alternator? Deja nu mai imi vine sa plec nici 10 m cu ea.

Image


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2009, 02:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, de la frig se contracta si cu ajutorul vibratiilor (mai ales la JTD) se slabesc uneori piulitele cablurilor de baterie. Cablul gros duce la electromotor + alternator, iar cel indicat de sageata la poza ta este cel ce duce la interior.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Si eu am patit de citeva ori faza cu aprinderea becurilor de ceata pe spate. Dar totally random. :?

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 21:56 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am impins-o pe straduta la loc si dupa ce m-am chinuit de m-au luat dracii, a luat-o singura. Am ajuns acasa pe banda 1 cu 20kmh si cu un morcov infipt pina la frunze, nu stiam daca/cind se mai opreste tembela. Acasa am strins alea, deci nu e 100% ca e de acolo. Doar 99.


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2009, 13:19 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Stie cineva cod de piesa pentru bucsa care este intre pedala de ambreiaj si tija pompei de ambreiaj?


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 17:13 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am rezolvat 2 probleme. Unu e tamponul motor care se prinde linga amortizorul pe partea pasagerului. Cu ajutorul deosebit al userului mihai65, am primit unul in 2 zile. Din pacate se pare ca se gaseste numai ca parte originala (PORCI) si a facut 190. Schmbarea este usoara, este nevoie de o cheie de 15 mai sanatoasa. Putin WD40, se desfact 2 surupuri, unu din bloc si altul din prinderea de linga amortizor. Montarea este similara, cu mare grija sa il puneti ca pe ala vechi, intrucit forma lui este destul de complexa. Ala vechi se prezenta destul de rau, cu cauciucul rupt. Dupa schimbare motorul porneste si se opreste fara vibratiile nasoale anterioare insa parca au inceput sa scirtiie fetele de usi mai tare o idee. Schimbarile sint sesizabile numai pentru posesor din ce se pare.

Una din efectele acestui amortizor dus a fost si evacuarea rupta chiar la prinderea de sub catalizator. Dupa ce am asteptat 2 luni sa ma sune de la un service unde cerusem programare, m-am dus frumos la altul, mi-a sudat-o ala, cam precar as zice, fara polizarea locului la inceput. 70 RON, era sa omor pe cineva, 15 suduri si ai scos banii pe un MIG. In plus am aflat ca de fapt sudura MIG se face cu argon fierbinte care topeste electrodul :naughty: . Era sa lesin de ris. Am aflat azi ca puteam face sudura la ACrew Tuning cu 0 lei, motiv pentru alti nervi.

Problema cea mai mare o consta bucsa dintre pedala si pompa de ambreiaj. Aveti in poza exemplarul meu scos din pedala si locul de unde s-a scos.
Image
Image
Image
Image

Problema a fost diagnosticata de maestrul Mirica caruia ii multumesc pe aceasta cale. Simptomele se prezentau astfel: pedala avea 1-2cm joc, ca si cum ambreiajul nu era aerisit.
Orice incercare de a pune mina pe piesa a esuat: Italoparts, AutoItalia etc. In plus, nu apare in eper orice ai face. Eventual mi s-a oferit o pompa de ambreiaj intreaga, lucru pe care l-am luat ca afront.
Am incercat un cod de piesa, tot cu sprijnul incredibil al userului mihai65 care mi-a trimis 2 in loc de una, "sa am una de stricat". Mii de multumiri, mai am una, cine o vrea e gratis.

Nu a mers piesa respectiva, era prea moale.

Pina la urma, tot la ACrew Tuning am rezolvat-o, pe miezul metalic initial, bajetii aia au turnat o chestie gen poliuretan, foarte dura. Am ajustat-o putin la polizor si am introdus-o destul de greu cu ceva vaselina special de plastic si cu un surub cu saiba cit bucsa, lucru invatat la Wheeler Dealer. Acum e blana acolo, mai dura decit cauciucul dinainte, dar suficient de moale cit sa nu rupa plasticul inelului sau sa frece si sa il rupa. Putina vaselina d-aia speciala care nu ataca materialul respectiv si rezultatul e incredibil. :naughty: . Cum arata acum:
Image

Mii de multumiri ACrew Tuning (unde am reparat si oglinzile) , Cioky Performance Team si mihai65.

Invit posesorii de JTD sa verifice bucsa respectiva, imi dadea un tremurat ciudat la cuplarea ambreiajului (care e nou). Acum nu mai e. Nu cred ca sint singurul care o are distrusa.

Acum e liniste....pina la urmatorul defect tipic AR, fara rezolvare ieftina si usoara.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 911 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]