It is currently 28 Mar 2024, 21:14

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page 1 2 3 4 511 Next
Author Message
 Post subject: Alfa Romeo 156 1.9 MJet
PostPosted: 14 Sep 2006, 11:27 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
De mult ma gindeam la asa ceva. Acum am primit cadou una (oameni minunati care se gindesc la mine), din 2004 cu vreo 30k km la bord echipare Progression si vreo 3 extra optionale. Ar fi cam 10 airbaguri, clima dubla, geamuri, proiectoare, 6vit, Alfatex si... cam atit. Designu este impresionant ca in prima zi, suspensia surprinzator de moale pe denivelari mici dar stabila pe viraje, directia incredibil de precisa, cam moale totusi, motorul trage excelent (inainte am avut 90cp si 180Nm,1400kg). Frinele super prompte initial, dar nu lucreaza liniar. Imi place ca nu prea se aud zgomote de lucru ale suspensiei, desi nu inca la nivel de BMW/Mercedes (as fi vrut eu!). Din ce se pare masina mai are garantie, dar avind in vedere ce se spune aici despre service autorizat, cred ca ma lipsesc daca nu apar probleme importante. Impresia initiala este buna, dar......

...asteptarile sint intr-un fel inselate. Si inainte am avut o masina facuta dupa o logica proprie, dar asta o intrece lejer. Incepem cu pozitiile de exemplu....era chiar asa greu sa le actionam din butonul dedicat?? Trebuia modificat contactul neaparat? Computerul de bord este unul din singurele pe care le-am vazut mintind cu nerusinare (o exista vreun "firmeware update" ca sa isi revina?).Am vazut computere de bord incepind cu GTi2 din 1989 sau Reno 25, nici unul nu mintea in halul asta. Mi se pare o mare nesimitire, mai bine nu il mai pui decit sa il pui la misto. Dupa care ne uitam la interior desi capitolul asta nu ma pasioneaza prea tare. Ce ma seaca teribil este neglijenta: parasolarul dreapta deja cam flencane, fata de usa dreapta se misca, o grila de la boxa e cam desfacuta si in sfirsit ingeniosul sistem de prindere al cotierei, imposibil de folosit pentru ca la 50-100k km probabil se va smulge din prinderea incredibil de idioata. Astea sint lucruri care denota neglijenta crasa, si mai ales bani aruncati aiurea la service. Enervant cel putin.

Acum ne oprim atentia la consum. Nu am date complete, insa consuma mult in afara, cam 6-7 in conditiile in care merg cu ea cu manusi (chirurgicale). Daca mai exista posesori care au 1,9 140cp as fi curios cit le consuma la un drum mers cam intre 100-120kmh, fara bruscari ale masinii...Am auzit povesti cu MAF, dar imi vine sa rid , masina are doar 30k km. Pot sa aflu daca are coduri de eroare in ECU?? Are ceva combinatii jmekere de butoane care te baga in meniurile ascunse din computer?? La fosta masina, un mic reglaj la service a rez problema, sper sa mearga si aici. daca vroiam consum mare, luam benzina.

Ar mai fi multe de zis, nu mai imi vin acum, dar oricum, eram fan inrait inainte, din pacate sint prea comod si stresat ca sa accept aceste mici neajunsuri. Data viitore probabil las Cuore Sportivo pentru altii, e doar marketing. :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2006, 12:04 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Salut.
Nu stiu ce probleme ai tu, dar eu nu prea am auzit de plangeri legate de interior & stuff...
Legat de consum acuma..eu am JTD-ul 8v si in afara nu am avut consum mai mare de 6.5% niciodata (si asta doar atunci cand am mers pe la munte cu tr 1 si 2 la greu, si pe transfagarasan...). In rest am cam 5.5% maxim, cu clima pornita daca merg la 110-120Km. La 100Km/h scot 5% cred :D
Alexx are 147 JTD 16V 140Cp ca al tau la baza (chipuit pe la 180CP)...ce sa-ti spun, incerc sa il citesc din ultima lui fraza legata de consumul exterrn: "De la Slatina la Bucuresti, mers forja (si merge, 180-200Km/h) am scos 6.5% " :)
In rest iti zic, sunt sigur ca la 100-120Km/h ii consuma tot 5-5.5% maxim...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2006, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 15:34
Posts: 623
Car: 159TI
Location: Bucuresti/Bruxelles
Sunt de acord cu madkat. Problemele apar din felul cum e exploatata masina.
Eu am avut inainte Clio 2 bicorp. E o clasa inferioara. Cu toate astea n-am avut nicio problema majora cu ea, iar interiorul e aproape la fel ca atunci cand am cumparat-o. Am am avut-o pana la 50 000 si acum e la o cunostinta apropiata - are 60 000 si e la fel.
Alfa o am de noua - am 22 000 si nu am probleme de genul asta. Nu zic ca nu ai dreptate, dar e f important ca masina sa fie exploatata si intretinuta cel putin in limitele bunului simt.
Cat despre consum - iti spun ca tot ce a spus Tupac e adevarat. Sunt ceva probleme cu masina daca iti consuma mult.

_________________
Image
1 5 9 T I
There are many things in life that attract the eyes but very few capture the heart


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2006, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Majoritatea celor care se plang de neglijente in executie sau slaba calitate a fabricatiei se leaga de alte hibe(si sunt cateva,trebuie sa recunoastem) interiorul in general se comporta bine.Masina mea este din 99 si a depasit 200.000 km parcursi(!) si toate lucrusoarele din interior stau la locul lor,mai mult nu imi scartaie nimic,asamblarea tuturor panelurilor de pe usi, bord,parasolare etc este beton.
Despre consum nu ma pot pronunta,nu am condus niciodata diesel,dar nu ar fi rau daca esti proaspat posesor sa duci totusi masinuta la un control asa mai amanuntit,inclusiv cu un tester sa vezi daca nu e vre-un fault ascuns.

Imi pare rau sa aud ca esti dezamagit chiar la inceput de drum,in principiu ai dreptate:nu din comodite,dar o masina aproape noua ar trebuisa fie aproape perfecta si nu ar trebui sa te necajeasca cu nimic.Poate revii la sentimente mai bune dupa ce te obisnuiesti cu ea si mai remediezi din hibe! :)

Cuore sportivo este insa un logo perfect pentru marca,am condus tot felul de masini,inclusiv bestii japoneze cu un nr de CP stupid de mare,dar felul cum stau in scaunul Alfei,la volan,usurinta cu care masina se inscrie in curbe,raspunsul motorului samd sunt unice.Asa cum am mai spus,e una din putinele masini pe care o simt ...in continuarea mea!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2006, 16:30 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da, pai in oras eu am o medie de 10% in acest moment (80Km), dar merg numai bara la bara aproape...
Pana de curand aveam 750Km facuti doar in oras si o medie de fix 9%.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2006, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Consumul mi se pare enorm pentru un diesel.

Am facut acum in weekend 600 de km, Cluj-Valcea-Cluj, din care cam 100 in oras. Am bagat aproximativ 42 de litri, 1 milion la plecarea din Cluj si 500 de mii la plecarea din Valcea. Asta inseamna 7% consum mediu. Computerul de bord imi da 6.6 pentru mersul in afara la 90-100 pe pilot automat. Iar in oras merg 140 de km cu 500 de mii, adica 14 virgula un pic de litri.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 00:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
eu am o alfa 156 1.9 jtd 140 cai (chip) ...am reusit "performanta" sa scot un consum intre 7 si 7.2 l/100km in conditiile in care am venit pe autostrada cu o viteza medie de 170 km/h (am zis medie, pentru ca atunci cand mai arunca nevasta un ochi in ceasuri o lasam la 160...dupa care saream in 180-185) ...si am tinut`o asa pana la bucuresti, avand si clima pornita...deci banuiesc ca nu e un consum foarte mare.
In oras insa cred ca am un consum de 8l sau chiar 8.5-9...dar asta in cazul in care merg bara la bara...si din nou...cu clima pornita...
Cat priveste interiorul...hohoho...pt mine e orgasmic in comparatie cu alte masini din clasa .....adica..damn..acum dupa ce mi`am luat alfa...cand ma uit la alte modele parca ma uit la un stereotip.
Anyway...o avea si minusuri masina...adica eu unul sunt convins..dar pana acum minusurile pe care le`am descoperit sunt datorate in primul rand mediului de la noi...si aici ma refer la sosele, carburanti, etc.
Masina mea a sarit de 90.000 km...insa sa stii ca singurul lucru care`mi troncane se refera la suspensie ....bucsi..etc..vechea poveste...dar care se vor remedia...cat priveste interiorul, singurul lucru care`mi scartaie este un difuzor pus aiurea de la carkit si pe care o sa`l smulg soon ca si asa nu este folosit plus ...pielea de pe scaune :))
Sa stii ca e ok daca nu te acomodezi cu conceptele alfa; de asta avem fiecare cate un tip de ADN...pentru a fi diferiti unul fata de celalalt. Cine stie...poate ca tu vei trai ceea ce traiesc baietii de aici in alfele lor intr`un BMW 320D....sau ceva similar cu ceea ce ai tu acum. That`s more than fine man....e vb de gusturi, iar gusturile nu se discuta.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 10:45 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am inteles cum e cu consumul, a mea e clar pusa pe sotii, cade acu la motorina mai rau decit apa in cascada. Cu computerul cum e, si al vostru minte??

Tot asa, mi se pare ciudata o admisie de aer pe partea lateral dreapta, nu e sigilata sa duca fluxul de aer spre radiatorul respectiv, are cineva o poza cu asa ceva(posesor de facelift)? Acu nu am cum, o sa pun eu o poza sa vad daca e la fel ca la restu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Fii atent ca acul de la indicatorul de motorina e inselator. Poate ai impresia ca nu mai ai motorina, dar de fapt mai sunt 6-7 litri acolo.
Eu cand acul e lesinat de tot, de nici nu se mai ridica cand pornesc, tot mai merg 20-30 de km. La inceput eram si eu ofticat, mi se parea ca imi consuma mai mult. Mi-am dat seama cand am facut plinul ca ceva nu e in regula, imi intrasera mai putin litri desi acul era mort.

In plus, deobicei bag de 500 de mii, si acul nici nu mi se ridica, iar computerul imi zice atentie, limited range, desi am peste 15 litri in rezervor. Trebuie sa treaca o perioada pana se ridica la cat trebuie.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, e corect ce zice WLF.
Plus inca o chestie: computeru de consum, ca sa indice corect consumul, trebuie sa parcurga >100km de la ultimul reset. Primii km nu sunt relevanti deloc. Deja dupa 3-500km indica fix cat consuma. Cat am dat la pompa, asa da si calculatorul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
man...azi i`am facut consumul mediu...560 km dintre care 400 autostrada. Mi-a iesit un consum de 8.5 l :shock:
dar cum ziceam....in oras circulatie bara la bara, cand prindeam loc ii dadeam cox iar pe autostrada....cat am putut..si asta in conditiile in care am mers cu clima pornita cam 80% din timp.
acum nush ce sa zic...si mie mi se pare destul de multisor ... sau la regimul asta de mers e normal ?

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
E cam mult... e ceva in neregula... daca mie mi-a iesit drumul Bucuresti-Balchik-Bucuresti cu plimbari prin statiune, pe autostrada am mers cu minim 180km/h cu un consum mediu de 8,55% :shock:
Da' noah.... e posibil si de la modificarile din motor...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 19:20 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
E f mult! :shock:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
si cum spanac verific daca e ok ?

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 20:29 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
bucuresti-cluj-bucuresti, maxim 110 (dormeam, stiu) - 3,5% - asta e minimul pe care l-am scos, ever, inainte de chip tuning
maximul - 9,6% - buzau-bucuresti (viteza 180-200kmh) si restul de plin prin bucuresti, cu clima auto non stop si dupa chip tuning
2,4jtd, consum calculat cu plin-plin pt ca nu am bordcomputer

de interior, ce sa-ti zic, eu am generatia dinaintea alei tale si la fel, la inceput am fost oarecum dezamagit de lipsa optiunilor dintr-o nemteasca... acum deja nu mai conteaza, sa-si masoare consumul aia cu TDI ALH, io ma multumesc sa trec pe langa ei :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2006, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
Dupa 30 de km pe autostrada Bucuresti-Pitesti, consumul MAGIC este de 2.7. Pun si o poza sa nu ziceti ca va pacalesc. Pai la asa consum frate... autonomie de 3000 km. :) Problema. mai ales de imagine. O masina ca AlfaRomeo nu ar trebui sa minimizeze consumul pentru ca noi sa o iubim. O iubim oricum. :)

In ceea ce priveste serviceul astept cu ardoare o recomandare pentru un service autorizat cat de cat serios.

Mi s-a spus de catre cei de la AutoMonza ca, din pacate, nu exista catalizator pe stoc nici in Italia!!! I-am intrebat daca se mai fabrica alfe, si daca da, ce catalizatoare pun pe ele. Nu au putut sa imi raspunda.

Inteleg de ce IRbabuin este dezamagit, pasiunea insa o sa vina in timp. chiar daca mai cade o piesa, te mai enervezi un pic, farmecul este si in lucrurile astea. Daca vrei sa iti iei o masina care te duce 2 ani la servici fara nici o problema, ia-ti o nemtoaica, daca vrei sa te si distrezi ducandu-te la servici.... Ei bine, ai deja Alfa :)


Attachments:
File comment: Oh, de-ar fi chiar asa...
IMAGE_373.jpg
IMAGE_373.jpg [ 3.7 KiB | Viewed 5462 times ]

_________________
156 JTD M-Jet.
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Sep 2006, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai ieftin ca RATB! :shock:
Io cre' ca aveai 220km/h, ai resetat trip B si apoi ai mers din inertie...:twisted:

Glumeam...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2006, 01:40 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
lynxule, pot sa-ti dau multe exemple de nemtoaice care la 3 saptamani dupa iesirea pe poarta Porsche Romania, s-au intors pentru reparatii...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2006, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
alexmirica Quote:
Mai ieftin ca RATB! :shock:
Io cre' ca aveai 220km/h, ai resetat trip B si apoi ai mers din inertie...:twisted:

Glumeam...
pare profitabil! :) Tot ce trebuie sa fac acum e sa ajung la 220. :p Lasand gluma la o parte, masinile nu sunt exceelente prin cat arata computerul de bord sau prin cat de jos sta scutul. Cum se spunea si intr-un post anterior, senzatia pe care o ai la volan... nu va mai povestesc voua.

Din pacate... scutul sta prea jos!

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2006, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
1: Sunt masini si masini....daca e nemtoaica nu inseamna ca e definitia fiabilitatii si lipsei de probleme - stiu din propria-mi experienta;
2: Nu scutul sta prea jos, ci strazile sunt prea proaste; e ca si cum ti`ai dori un Gallardo cu garda la sol offroad :)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 10:23 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ok, ce pot sa spun, probabil lumea crede ca am vazut si eu o masina pe strada mi s-a parut frumoasa si am zis ca trebuie sa o iau (156 e evident)...aicu stie mai bine ca nu e asa, din 97 de cind a aparut minunea asta visez la ea. Neglijenta e o alta treaba.....


Acum sa revenim, ma poate ajuta cineva cu un Mjet 140 cu o poza cu admisia de pe partea soferului de la intercooler/radiator de ulei (ce o fi pe acolo)?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 10:37 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Alexx ar putea eventual, el are un 147 Multijet 140CP. Doar ca el are si kit-ul de la Novitec si are alt intercooler, mai maricel...ma rog..sa zica el daca poza lui te-ar ajuta ori ba :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 10:40 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Pai sa o arunce aici, sa vad ce si cum, pe mine ma intereseaza spoiler stock, o sa pun eu o poza cu a mea sa intreb ce si cum.

Alta chestie, stie cineva cum se desface fata de usa? E cumva lipita pe anumite laturi, asa ar parea.....Boxele se scot prin grila sau trebuie data jos fata de usa...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
se scoate grila respectiva cu un cutit sau o cheie si sunt prinse in 4 sururburi in cruce ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 11:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu scoate grila aia! Poti rupe clemele de plastic lejeroiu... Desfaci mai intai fata de usa (ai niste suruburi, e unul in spatele clantei usii, desfaci clanta si in spatele ei mai gasesti surub... in rest sunt "braduti", tragi de panou, se desface chiar usor fata de usa..) Asa dai peste boxe.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]