It is currently 27 Apr 2024, 23:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 19:58 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Clema de presiune a sarit, aia cu dinti. De reparat, se repara, totul e sa dau geamul jos fara sa fac praf plasticele care il prind de motoras.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2007, 10:39 
Offline
User avatar

Joined: 13 Sep 2007, 13:53
Posts: 27
Location: romania\italia
IRBabuin Quote:
Clema de presiune a sarit, aia cu dinti. De reparat, se repara, totul e sa dau geamul jos fara sa fac praf plasticele care il prind de motoras.
plasticele ca plasticele dar ai grija la geam ca au prostul obicei de a se sparge.

_________________
164 v6tb super
166 v6tb super


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2007, 13:34 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am desfacut-o, situatia nu pare prea roza, sper ca sa o rezolve bajetii la care o dau, eu nu pot sa comprim arcu ala suficient si sa bag siguranta in acelasi timp.

Image

Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 12:44 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Stie cineva ce senzor este chestia aia de plastic cu 2 fire in ea care se afla sub oglinda laterala pasager? N-am poza acum, pun mai tirziu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 20:20 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Azi dimineata m-a gratulat cu un MotorControlSystemFailure (mortii ei...) dar ma gindesc ca am bagat motorina de la un petrom mai ciudat. Masina doar a avut o mica vibratie la pornire, in rest merge la fel ca inainte, doar ca ma freaca computerul cu anuntul ala. Ce stiti, poate sa fie de la motorina sau ma pregatesc sa decartez puternic la AI?

In plus, stie cineva unde este localizata alarma Viper, aia speciala pentru Fiat/AR?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2007, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Se poate sa fie vre-o eroare memorata din cauza motorinei mai slabe,cel putin asa o explicatie am primit la revizia Mercedesului,avusesem si eu aprins un simbol in bord despre proasta functionare a motorului.
Marci diferite,probleme diferite,e doar experienta mea daca te ajuta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Nov 2007, 20:13 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Mda, azi am bagat 10l de Alpin Diesel de la OMV si la scurt timp a disparut problema. Mai multa atentie data viitoare.....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2008, 12:43 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Dupa o mica forja data ieri, imi baga un miros ciudat de motorina/motorina arsa, cind am ridicat capota se vede un abur/fum care iese usor de sub filtru de motorina, nu am reusit sa identific exact de unde iese, dar pe sub filtru se vede. Nu se vede pe nicaieri ca ar fi ud de motorina filtrul sau pe conductele alea...De asemenea, in habitaclu imi baga gaze nearse si mirosul ala de motorina.

Opinii, impresii?

Imi place din ce in ce mai mult cuore sportivo, i-as da foc miine fara regrete.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2008, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Baieti nu va mai luati dupa calculatorul de bord ca el nu stie sa faca o medie reala ci face un consum destul de eronat daca conditiile de drum variaza foarte mult.Daca se merge mult in afara localitatii de exemplu cu viteza aprox constanta indica destul de precis dar daca tot intri si iesi din oras nu se adapteaza destul de rapid.Eu asa cred pentru ca frate-meu are un BMW 320d din 2007 si atentie in oras ii indica 16 litri/100 :shock: .Cand a mers cam 80 km in afara localitatii ii arata 5.8-6/100 deci chestia e relativa zic eu. Iar consumul ala care il dau ei in carte este facut cu pneuri noi (nu de iarna) in conditii de mers ideale(in romanica nu prea le gasesti).Eu raman la concluzia ca consumul real e cel facut la pompa si asta dupa 150-200 km rulati poate chiar mai mult ca sa fie media ok.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2008, 17:41 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am desfacut fltru de motorina si l-am analizat, n-are nici o urma de scurgere (heh), e doar murdar de praf. Senzorul ala de prezenta apa (mufa cel putin) era bine prins in pozitie. Mai incerc...

Cu computerul m-am resemnat de multa vreme.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2008, 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
la mine 156 mk 2 computerul merge perfect...exact cum ai zis ca mergea la acel GT...nu mi-a facut nici o faza de genul...poate are o eroare de 05-1 l la 100km ...dar asta se intampla la toate...

nu vreau sa fiu rautacios dar...poate masina nu are doar 30mii km...a mea are 60...si nu are absolut nici un defect in interior...

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2008, 12:08 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Masina e luata de la AI...dar nimic nu este imposibil.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2008, 13:25 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Se poate ca masina sa aibe 30k Km, nu cred ca AI se manjea pentru cateva zeci de mii de Km maxim. Dar cred ca masina are/a avut o buba, sau pur si simplu ai avut un ghinion f mare prinzand un exemplar prost.. :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2008, 21:11 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Pai de asta imi permit sa afirm cu oarece tarie ca masina chiar are km aia (de fapt a ajuns la 45k acu). Miine ma indrept spre service cu speranta ca este doar "saxofonul" crapat si imi da cu gaze pe acolo si nu cumva sa am vreo scurgere de motorina din pompa.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2008, 15:04 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Misterul s-a elucidat. Curgea, cam 1 picatura la 3 secunde pe la aceasta cutiuta, in care intra returul de la injectoare. Nu stiu ce este si nici nu o gasesc in ePER. Frumos era ca motorina se ducea pe fire spre alternator si dupa care cadea pe evacuare. Imi pare rau ca n-a luat foc, luam banii pe casco si scapam de ea.

Image

Cum ii zice la chestia asta?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2008, 15:26 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Prietene, esti cam ofuscat vad. Daca tot te plangi, da-i tu foc si scapi de ea. In loc sa te bucuri macar ca problema ta era de fapt un rahat de 2 lei la baza si nu ai cine stie e alte belele mai grave, go ahead si da-i foc :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2008, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2006, 19:10
Posts: 200
Location: Ottawa, ON, Canada
Eu as alege varianta Dambovita sau macaraua

_________________
No bine ca nu-i frig ....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2008, 16:25 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ofuscat e putin zis, din pacate greseala este numai partial a mea si nu se mai poate repara decit cu o dauna totala. Din cauza stiftului ala de piesa, tot alternatorul si toata evacuarea e numai o motorina, cum de nu am luat foc este probabil numai din noroc ca n-am iesit afara din oras sa se incinga evacuarea k lumea.

"Piesa de 2 lei" costa in stil tipic AR numai 130RON (fara TVA) si e doar un rahatel de cutiuta de plastic. Asta la bajetii de toata isprava de altfel numiti Italoparts. La restu, de la 250 in sus.

madkat, mic cu mic se ajunge la mare, astept cu nerabdare urmatorul defect, deja masina asta e mega caterinca.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2008, 16:46 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Chiar ca, am fost sa iau piese pentru cineva si cu 1milion am luat: flanse, placute, filtre, ulei, niste ghidaje la etrier, am plecat cu sacu din magazin.

In rest, numai de bine, 2 saptamini pauza cu masina, timp de livrare.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2008, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Din milionul ala cred ca ti-a mai si ramas sa dai avans la una noua. 8)

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2008, 17:16 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Pina la urma am pus mina si am desfacut singur sa constat pe pielea mea. Norocul face ca sa fie spart un furtun de retur care iese din cutie si intra in pompa de injectie. Pe linga asta, mustea si furtunul propriu zis de retur (cel cu rosu in poza) caruia nu am inteles de ce nu i s-a pus colier. I-am pus eu unu provizoriu cam tiganesc, pina iau unu d-ala cu auto-stringere. Aviz proprietarilor de 1,9 140/150cp.

Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Mai nu stiu ce sa zic de masina mea care e tot 156 M jet cu face lift dar are ceva ciudatenii si poate cateva hibe...
Are 65.000 km acuma, am venit cu ea din Germanica ca maniacu si a mancat la o medie de 150/h pe autostrada 6.3- 6.5 pe suta, in conditiile in care aveam in ea incarcatura de cca 300 de kg fara mine (am luat ceva cafea :lol: :lol: :lol: ) si era pornita clima pe ambele locuri.
Motorul merge fara probleme, nu scoate zgomote ciudate in afara de cutia de plastic in care e filtrul de aer, si care nu e bine prinsa din fabrica ...zornaie putin la turatii mici.
Am insa o dilema, se cam "apleaca" fundul in curbe, face ca o barca spatele. Prima data m-am speriat de numa la 140, si cand am vazut ca defapt e numai balans m-am linistit. Nu intra nici un senzor in functiune deci nu pierde aderenta, dar nu stiu ce are : sa fie telescoapele sau ceva bucse de la bara stabilizatoare ??? mama dracu stie ce ii ca nu m-am uitat inca sub ea dar a mai avut careva probleme din astea?
Nu ma grabesc sa merg cu ea la test de telescoape pt ca am mai patit ca am facut un test si a iesit praf la un VW si dupa 1 an a iesit mai bine acelasi test pe acceasi rampa....poate s-au regenerat de la apa si soare :lol:
Mai am o dilema: de ce puterea motorului intra in actiune diferit si ne liniar parca? Daca o calc putin accelereaza mai greu si dupa jumatea pedalei intra violent in functiune, parca numai atunci se trezeste turbo...Si asta la orice turatie nu neaparat cand cupleaza turbo. Se intampla si cu el cuplat faza asta. Sa fie inca prea noua si agresiva ??? loool
In fine se poate mari, la costuri rezonabile si fara implicatii negative in timp, puterea motorului cu ceva chip sau mai stiu eu ce ? Nu conduc ca maniacu' dar sincer gandul la mai multi cai in depasire imi surade.

Ultima dilema: Ce jante se pot pune pe modelul asta astfel incat sa arate ok si sa fie cat de cat confortabila? Are stock pe 16 si ma gandeam ca ar intra lejer pe 18 daca nu pe 19 - dar la astea cred ca scutura... Ma intereseaza dimensiuni si ponturi de locatii in care se gasesc jante si gume ok calitate/pret.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
M-am invatat cu dieselu TDI de la Audi demult dar asta mai are 26 de CP in plus si merge nu gluma. Nu zic ca imi displace ca te arunca in scaun, dar e cel mai brutal la acceleratie din cate am condus.
Telescoapele cred ca ma duc sa le verific luni daca zici si tu , pt ca si eu m-am gandit ca poate e aia cauza. Oricum din cate am gasit la magazine fac 3 mil bucata Monroe Reflex...Altceva mai bun ca raport de calitate pret nu am gasit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Ma baieti... Eu unu' sunt foarte curios cat de varza sunt amortizoarele alea spate. Adica ale mele sunt sub 30 la test (adica naspa) si nici vooorba de balans si alte alea. 156le tre' sa stea ca pe sine in curbe si slalom si ce vreti voi.
Rares, la fostul Dacia Service pe Borsului iti fac eomul test de amortizoare cu 100 de mii. Fa-l ca sa stii o treaba. Si tot pe instalatia aia are si un soi de scuturat masina ca sa vada ce e slabit pe dedesubt. Tot in banu' ala.

Legat de JTDul brutal... toti posesorii cu care am vorbit eu spun ca este dimpotriva, smooth, nu simti trepte violente la vreo anumita turatie. Aia de la 3000 de care zice Madkat exista dar e totusi subtila. Nici macar SWul chipuit al lui Mihai65 (cam 170 de cai ?) nu are praguri la care sa traga mai violent.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nenea, daca zici ca ai balans verifica bucsile de fuzeta...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]