It is currently 27 Apr 2024, 20:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 11:50 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ok, mersi de sfat, vazusem surupu ala in clanta, nu stiam mai incolo ce se intimpla. Oricum, cosmarul meu se adevereste, fata se prinde in braduti, d-aia se misca ca dracii, trebuie sa remediez acest neajuns imediat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 12:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
schimba bradutii aia... cedeaza aricii aia. Gasesti la magazine Dacia braduti de logan, sunt 100% identice cu Alfa, costa 0,1 ron bucata.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2006, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
deci tot cei de la Dacia ne scot din probleme :clapping:

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Sep 2006, 12:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, vorba lui steph, cei de la Dacia fabrica piese universale! :shock::haha:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2006, 17:39 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am inteles. totusi indicati si voi exact un magazin sa nu caut de dement. Privitor la nedumerirea cu unul dintre radiatoarele laterale (nu am determinata inca daca e cel de ulei sau intercoolerul) pun acu o poza facuta exact in gura de admisie pe partea soferului. Se vede in partea de jos cum este lasat liber, o gaura pe unde aerul iese, in concluzie ce intra pe priza aia nu tot trece prin radiator diminuind efectul. Cum e la voi??

Portiunea hasurata cu galben este ACOPERITA in partea cealalta formind n tunel inchis care duce TOT aerul pe radiatorul respectiv.

fac miine poze mai clare cu aparat k lumea, aratam ca un tzaran azi pozindu-si masina cu tembelefonul.

Alta chestie, imi bat stropitoarele de parbriz exact in stergatoare pe plecare, adica nimic nu ajunge pe parbriz cit timp ele nu se misca :shock: . Asa "face toate" sau am eu stergatoarele prea inalte?Merg adaptate d-alea numai cauciuc, format aerodinamic?

Iaca POZA
Image[/url][/u]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2006, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Salutare!
Radiatorul ala e intercooler-ul.
Iar in ceea ce priveste stropitorile - ia o surubelnita dreapta potrivita si regleaza inaltimea bataii, ai sa vezi ca in laterala stropitorilor e un "surub" de reglaj.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 11:58 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
De cind a inceput frigul vad ca dureaza din ce in ce mai mult sa se incalzeasca in oras. De exemplu, seara, trafic lejer abia ajunge peste 70grade din DrTaberei pina la Victoriei pe traseul "linia 41-pod grant-calea grivitei-titulescu".Mers cu max 70.

Plus ca in aglomeratie parca scade temperatura.

Asa greu se incazesc si alea voastre sau schimb termostatul?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Eu zic ca aveti termostatele cam nasoale... :D

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2006, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Confirm... numai ieri si azi am schimbat 5 termostate! :shock:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 10:36 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Sa inteleg ca e o problema cu termostatele? Cum se face ca sint asa proaste?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 13:07 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Are cineva unul defect sa il studiez putin?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
E acelas pricipiu la toate... difera forma.

Poti sa te uiti la oricare (cel de dacia de ex)ca sa-ti faci o idee.

Sfatul meu e sa nu va chinuiti... se schimba si gata.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 10:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
principiul o fi acelasi dar nu este ca cel de dacie, eu l-am vazut la mine cand a fost schimbat!
este o diferenta enorma.
la dacie este simplu.
la alfa .......
ai vazut la termostatul de dacie sonda de temperatura montata pe el ca la alfa ? :thinking:

subscriu la @dcmilitaru

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 12:34 
Offline
User avatar

Joined: 07 Sep 2005, 00:54
Posts: 105
Location: Bucuresti
alea de la Porsche nu sunt nemtoaice, alea sunt RDG-iste. Am glumit, in general la orice masina pot aparea probleme indiferent daca e nemtoaica sau italiana. Depinde de norocul omului


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
An spus doar ca principiul este acelas, nu si solutia constructiva.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 12:20 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Exista o solutie de reparare a cotierei? Am luat masina cu ea cam balanganindu-se in prinderea din scaun (care geniu o fi facut-o asa?!)....Se poate rezolva ceva sau trebuie taiat scaunul?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Feb 2007, 19:40 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Azi am mers cu un GT 1.9 Mjet si am constatat cu surprindere ca, computerul de bord functioneaza cum ar trebui, cu esantionare pe instantaneu la 0.5 sec si cu afisarea unui consum mediu foarte aproape de realitate impreuna cu marirea acuratetii informatiei despre citi km mai faci cu motorina din rezervor.

Chiar nu se poate face nimic la computerul de la 156 sa arate si el cit de cit aproape de realitate? Al meu arata 5.8 consum mediu in oras si pot sa spun ca e DEPARTE de adevar.

NU exista update de soft, nici o posibilitate?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Feb 2007, 21:39 
Offline

Joined: 10 Aug 2007, 16:18
Posts: 57
Location: bucuresti
Fara suparare. A mea la drum intins cu viteza intre 100 si 140 consuma cam 6.5 litri, la peste 180 ia cam 8, si in oras , in functie de trafic mi-a papat si 12. In rest nu ma plang .La computer nu ma bag. Nici macar nu ma uit la el.Asta este. Nu e o masina pe care o iei pentru consumul mic sau pentru ca piesele sunt ieftine. Pana la urma iti place cu bune si rele. E bine ca intrebi si e si mai bine ca baietii ne ajuta cu raspunsuri. Temperatura in schimb nu urca decat foarte rar la 70 , si asta numai cand " ma escaladez" :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 11:52 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Dupa o vizita la vecinii din BG cu un consum mediu de 5.3 mers rezonabil, 150 A2 si 100-110 restul am descoperit ca imi lipseste la o roata chestia asta

Image

Are cineva vreuna de vindut sau idee de unde as lua (fara AI va rog). Multumesc.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2007, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
alexmirica Quote:
schimba bradutii aia... cedeaza aricii aia. Gasesti la magazine Dacia braduti de logan, sunt 100% identice cu Alfa, costa 0,1 ron bucata.
Bradutii de la Logan merg si pe 147? (vad ca se discuta de 156...), ca si la mine imi cam vibreaza fata de la o usa cand dau muzica mai tare.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2007, 12:58 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Cica, da, oricum la banii aia merita incercat.

Alta chestie, dupa ce folosesc AC cind e foarte cald, la oprirea lui incep sa se abureasca rau afisajul central si cele 3 ceasuri de deasupra CD. A remediat cineva scaparea asta?? Condensul ala numai bine nu face la contactele sensibile ale ecranului.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 14:51 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am incercat acu sa rabatez oglinda laterala sofer, s-a auzit un "zbang" si se misca foarte usor acu. Ce s-o fi rupt pe acolo?A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva info pregatitoare inainte sa o desfac?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ca info pregatitor, afla cit costa o oglinda noua, si daca e prea mult, n-o mai desface ca pierzi timpul si te enervezi.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 15:38 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Very funny, dar in nici un caz. Oglinda nu are nimic. Sistemul de prindere si rabatare seamana cu alea de la Dacii, materiale de tot k..tul, prindere prin presare etc etc. Nu exista nimic acolo ca lubrifiant sa mai atenueze din forte. O sa sun la serivce sa aflu cit e reparatia, dar mai mult ca sigur o rezol;v singur. Cel mai naspa e ca nu pot sa desprind oglinda de fire, trebuie scos geamu (prins in picioruse de plastic foarte fragile) si dupa aia ramine de vazut.

Late edit: AI in imensa lor intelepciune schimba oglinda cu totul, nu repara. ~900RON. Blestemele mele le vor ajuta sigur in viata.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Sep 2007, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai de aia ti-am si zis, nu prea se repara pentru ca nu are ce, daca desfaci oglinda mai mult te complici. Am eu una acasa desfacuta si imi vine sa o arunc, odata desfacuta e bibileala de pus la loc, plus ca nu stiu ce vrei tu sa zici prindere prin presare, daca nu mai face click, vporba aia, s-a rupt clema de presiune, si nu stiu cum o lipesti sau inlocuiesti.


PS. Sa le transmiti sanatate celor de la AI si din partea mea, multa de tot, la fel de multa precum bunul lor simt si profesionalismul lor, si invers proprtionala cu adaosurile lor.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]