It is currently 28 Mar 2024, 21:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11
Author Message
PostPosted: 26 Jan 2010, 16:43 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 11:30
Posts: 110
Location: Briston. UK
Ok, sorry! Dar nu am joc la imbinarea dintre piston si pedala, ci in pompa.Vad clar cum tija care actioneaza pompa are un joc de vreo 2-3 mm cateodata. Si magarii de la alfashop.uk unde am schimbat ieri distributia dupa ce au dat o tura cu masina , mi-ai zis ca totul e ok.


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2010, 22:57 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Probabil la tine este din cauza unei aerisiri defectuoase. Se rezolva usor, se scoate bateria si printr=o gaurica se vede surubul pe unde se face aerisirea.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 15:41 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
O mica demonstratie facuta de georgeg la "Alfaclub tuning days" m-a pus pe ginduri. Acolo s-au curatat si citeva MAP-uri de la masinile prezente, care erau mai mult sau mai putin murdare, insa masinile erau relativ cu putini km. Desi masina merge bine, am desfacut si eu sa vad cum arata. Cam asa.
Image
Image
Asa arata nou (sau curatat competent, ultimele poze).
http://liberty.eurekaboy.com/mapsensor.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Masina mergea decent, n-am ce sa zic, diagnoza inregistra bine presiunea din admisie, nu prea inteleg cum avind in vedere ca era complet incastrat in namol. Singura imbunatatire e ca nu mai scoate fum la forja maxima si nu mai plafoneaza la 4000 asa, acum trece mai bine de 4500.

Va trebuie un torx 30 si se scoate din galerie. Referitor la curatare, nu folositi NIMIC mecanic, dati cu lichid de curatat carburatoare pe virful lui, lasati sa se inmoaie bine jegul (30 min - 1h) si dupa aia il scuipati cu lichid de carburatoare (seringa sau cu sprayul) pina e curat. Nu il suflati cu aer comprimat de la vulcanizare.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2010, 15:32 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Stie cineva cum se scot conductele de la servo ca sa pot schimba lichidul? Am dat jos proiectorul si am incercat sa deblochez cu o surubelnita, nu merge neam, era sa rup si clemele alea 4 care blocheaza conducta....


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2010, 00:07 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ultimu jmen, eroare P1238 - air quantity 2. Masina dadea cu fum, consuma o idee cam mult (si am realizat ulterior nici nu prea mai tragea). Initial nu suna bine, ba MAF, ba furtune de admisie sparte, ba EGR infundat. MAF masura aiurea inclusiv la relanti.

Mers la un meserias, alexmirica, gasit furtunul de la Pierburg la turbina spart. Inlocuit rapid, problema rezolvata. Sters erori, masina bubuie ca inainte. Probleme pe gustul meu, ieftine.


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2010, 08:24 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Inainte:
Image

Dupa sfatul liderului nostru:
Image

Vopsea in cimp, le-am facut pe amindoua sa nu arate diferit intre ele. Coroziunea se pare ca a pornit de la prindere, cele 3 suruburi apasa direct pe vopsea, o distrug, intra apa si incepe distractia.

Intre timp am schimbat si placutele spate (80k km). Merge rotit pistonasul ala cu un patent mai mic sau cel mai bine cu o "barza" (falci d-alea ascutite) insa numai dupa ce prindeti urekea de jos a etrierului in urekea de sus a port-etrierului, altfel va rupeti miinile. Dupa asta treaba a fost usoara, mai greu am dat jos jantele.


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2011, 21:25 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
De vreo 2 luni a inceput sa bata suspensia. Sanatos asa, plus niste zgomote gen mugete. Initial s-a diagnosticat la nea mirica bucse brat superior. Le-am luat, le-am schimbat+bucsele de bara stabi la care am ajuns chiar inainte sa fie prea tirziu. Din pacate nu am rezolvat prea mare lucru, masina tot mugea si batea, RAU. M-am tot gindit la setul de brate de pe ebay ca sa scap, inainte totusi am mai facut o mica diagnoza la alexmirica. Amortizoru de la sofer stricase kitu de protectie si curgea ulei din el (ulterior am vazut ca a ros si flansa, pentru ca era aproape blocat). Le-am schimbat pe amindoua, plus flansele (asta nu e neaparat, pentru ca nu este McPherson suspensia, cazul asta a fost special) si kitul de protectie. Nici cel de pe dreapta nu era in firea lui, amortiza asa in trepte.
Masina nu mai bate acum (sau cel putin ma feresc eu de gropi ca de draci), imbunatatiri la toate categoriile: la frinare, nu mai imi smulge volanul din mina la accelerari maxime, nu mai face "wheelhop" cind patineaza rotile, o idee mai stabila la curbe, nu mai pompeaza ca Audi asa la denivelari ample si viteze maricele (intrarea in Lujerului dinspre Plaza, banda 2, cine stie). In schimb au inceput sa se simta anumite denivelari, se simte mai rigida masina (2.2 bar).

Ca informatie asa, daca masina pompeaza pe denivelari ample, daca tinde sa dea cu nasul de asfalt la speedbumps luate la 5kmh, daca va smulge volanu din mina la blana sau face wheelhop pe ud, e timpu sa va uitati la amortizoare.

Urmeaza acum placutele (nu neaparat uzate la blana) si discurile (aproape moarte), prima oara in 90k km. O sa caut niste placute mai moi, e anormal sa se duca dracu discurile inainte de placute.

Multumiri lu alexmirica pentru efort.


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2011, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cu placere!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 19:13 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Sa zicem ca se aprinde becul de airbag si in FiatEcuScan apare eroarea 21 (ceva gen capsula detonanta airbag de cap partea soferului). Initial facea figuri la temperaturi foarte mari sau foarte mici, de o vreme ramine permanent aprins.

Am incercat rezolvarea curatind cele 2 contacte care sunt in portbagaj, pe partea pasagerului, dupa cirpa aia de protectie.
Inainte am deconectat bateria si am lasat-o asa minim 2-3h. Nu e cazu sa va riscati sa explodeze amarita aia de capsula.
Pozele spun totu:
Image
Image

Curatarea s-a facut cu o scobitoare (NU CU CEVA METALIC), putin metal cleaner. Am dat dupa aia cu ceva vaselina de contact. La final am strins putin contactele mama, sa fie contactul mai bun. Eroarea a disparut.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]