It is currently 28 Apr 2024, 00:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 20:51 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Eu nu am nici un surge de putere decit la 1800-2000 cind turbina poate sa dea full boost, mai sus e liniara si asculta intocmai de acceleratie, cit de mult apesi, atit de mult accelereaza.

Balansul nu e bun deloc, verifica imediat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Rares, NICIODATA sa nu ii dai talpa intainte sa iti intre turbo!! (nu stiu exact la cat intra, undeva pe la 2000 sau putin sub..)

ECU tine cont de pozitia pedalei de acceleratie (adica "Driver's wish") si iti da diferit amestecul aer-combustibil la o turatie variabila, de aici e posibil sa simti ca trage altfel in diferite cazuri/turatii

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2008, 15:56 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Are cineva o poza cu bara stabilizatoare fata, detaliu la bucsele alea capsulate?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2008, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
in sfarsit am mers si eu cu 156 la mecanic...
Nu ma grabeam prea tare ca nu am iesit din oras cu ea si am si vazut ca tot ceea ce e scris in cartea service e pe bune. Omu a schimbat distributie, placute, ulei etc ...adica m-a scapat de o gramada de cheltuieli.

Omul zice in felul urmator: telescop stanga spate 0....adica varza, 2 bielete bara stabilizatoare (alea din plastic cica) si bonus o bieleta directie dreapta fata.
Acuma la telescop se vede ca e uzat pentru ca daca te apesi pe masina si o lasi sa urce, sare ca o minge de tenis ..... Restul cred ca stie omu ce vorbeste si urmeaza sa vad cat sunt piesele.
Mi-a recomadat telescoape Sachs, Kayaba sau Optimal dar in nici un caz Monroe. Daca de prima firma am auzit ca am mai folosit, de restu nu si Monroe stiam ca aveau o reclama destul de buna... voi ce ziceti?
In fine sper sa termin cu tot pana la intalnire ca nu vreau sa plec asa la drum cu ea.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2008, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Monroe: sunt proaste exact ca si Alfele. Mit urban perpetuat de vanzatorii de piese pentru ca e mic adaosul pe ele si mai bine iti baga pe gat ceva BogeMoge mai scumpe de trei ori. Din pacate mai ieftin de 3 milioane bucata nu prea cred sa gasesti amortizoare spate la 156.

Luni ma duc la unguri cu portbagaju' gol dupa piese la a mea si aia au preturi BEHETON. Exemplu: debitmetrul lu' Peste Prajit este la ei in jur de 300 RON!!
Cel mai ieftin in Ro mi l-a oferit Mirica la 580.

Bieletele de directie se schimba in pereche din cate stiu eu. Daca e aia din poza de mai jos, e vreo 60 RON la astia.
Rog pe cineva mai in tema decat noi sa confirme sau infirme bieleta din poza.

Bielete bara stabilizatoare? Nu o fi zis bucsi bara stabilizatoare? Sau capete de bara? Ma intereseaza si pe mine asa ca o sa cer pret oricum.


Attachments:
File comment: Asta e bieleta directie?
bieletoare.jpg
bieletoare.jpg [ 19.3 KiB | Viewed 2159 times ]

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2008, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Saru'mana conashu! Deci capu' de bara e 60 RON :)

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2008, 20:57 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Biletele de bara stabilizatoare sint chestiile care unesc bara stabilizatoare de jamba amortizorului (fata). N-ai cum sa le ratezi. Heh, faci un ban gramada daca vii cu chestii d-alea micute dar scumpe din HUN.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Apr 2008, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Image

Daca e aia aurie (deci nu din plastic), bieleta bara stabilizatoare iese pe la 109 lei.

Bara stabilizatoare, cu tot cu bucsele vietii, pe original ca altfel nu este, iese pe la 448 de lei.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 May 2008, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2008, 22:12
Posts: 172
Location: Craiova
Rares Quote:
in sfarsit am mers si eu cu 156 la mecanic...
Nu ma grabeam prea tare ca nu am iesit din oras cu ea si am si vazut ca tot ceea ce e scris in cartea service e pe bune. Omu a schimbat distributie, placute, ulei etc ...adica m-a scapat de o gramada de cheltuieli.

Omul zice in felul urmator: telescop stanga spate 0....adica varza, 2 bielete bara stabilizatoare (alea din plastic cica) si bonus o bieleta directie dreapta fata.
Acuma la telescop se vede ca e uzat pentru ca daca te apesi pe masina si o lasi sa urce, sare ca o minge de tenis ..... Restul cred ca stie omu ce vorbeste si urmeaza sa vad cat sunt piesele.
Mi-a recomadat telescoape Sachs, Kayaba sau Optimal dar in nici un caz Monroe. Daca de prima firma am auzit ca am mai folosit, de restu nu si Monroe stiam ca aveau o reclama destul de buna... voi ce ziceti?
In fine sper sa termin cu tot pana la intalnire ca nu vreau sa plec asa la drum cu ea.
mai eu nu stiu de unde aveti voi preturile astea bomba..oi fi eu mai norocos??? :shock: :shock:

amortizor spate Monroe Reflex 180 RON nou noutz...a gasit fata si la 240 ROn..dar asta e in functie de furnizori lor..si de adaosul lor

buba e k la SW meu am suspensie sport de fabrica..la AI 2400 ROn kit pe roata spate :censored: :censored:

si am gasit si alte variante...toata masina kit complet de la 2400 RON in sus:)

si cat de greu imi e (ma cam doare spatele) tot sport ii pun..k imi place cu garda asta joasa..si de curbe...domane doamne zici k merge pe sine...

eu zic sa va duceti cu flori la magazinele de piese auto...k asa poate va cauta pe mai multi furnizori

P.S...eu m-am dus cu mici :cheers:

_________________
Mercedes Benz E220 CDI 170 CP DJ 01 WRM
MINI ONE D 75 CP DJ 01 RUM
VW Golf 6 1.6 105 CP - ex
Mercedes Benz E 200 KOMPRESSOR 163 CP - ex
Opel Corsa 1.4 i - ex
159 JTDM 150 CP - ex
B 10 EEM
147 1.6 TS 120 CP - ex
DJ 10 RUM

156 SW 2.0 TS SELESPEED- ex
DJ 99 RUM
33 1.7 ie- de vanzare/dezmembrare
OT 99 RUM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 May 2008, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Cand aud chestii cu turbine care "cupleaza"... "intra pe la 2000", ma apuca rasul. Turbosuflanta nu cupleaza, axul ei se roteste chiar si atunci cand motorul este la turatia de relanti.
In alta ordine de idei...Kayaba sunt amortizoare foarte bune de care multi nu au auzit. Sunt folosite mult pe motociclete(enduro, cross, strada, supersport etc.).

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 May 2008, 16:44 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
rutamircea, ilumineaza-ne si pe noi cu un nr de telefon macar. Adica daca nu e secret.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 May 2008, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2008, 22:12
Posts: 172
Location: Craiova
bh00ooo Quote:
rutamircea, ilumineaza-ne si pe noi cu un nr de telefon macar. Adica daca nu e secret.
0730199505
0744332932

oricare dintre cele 2 ..si de iluminat nu stiu cu ce sa va iluminez..daca chiar e nevoie imi zice fiecare ce vrea..si eu vb la magazinul respectiv...si dupa va comunic:)

bafta

P.S... rutamircea e id meu de mess de msn si de skype...dar sanse de gasit sunt pe mess..pe celelalte cam 10%;))

_________________
Mercedes Benz E220 CDI 170 CP DJ 01 WRM
MINI ONE D 75 CP DJ 01 RUM
VW Golf 6 1.6 105 CP - ex
Mercedes Benz E 200 KOMPRESSOR 163 CP - ex
Opel Corsa 1.4 i - ex
159 JTDM 150 CP - ex
B 10 EEM
147 1.6 TS 120 CP - ex
DJ 10 RUM

156 SW 2.0 TS SELESPEED- ex
DJ 99 RUM
33 1.7 ie- de vanzare/dezmembrare
OT 99 RUM


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 May 2008, 17:09 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
:D eu ma gandeam la numarul magazinului :lol:

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 May 2008, 09:52 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Victoriiiieeeee!!!!

I sfarit am reparat ce era de reparat pe spate...
Mecanicul a insistat sa nu iau Monroe deci nu am luat...Preturile in Oradea la Kayaba erau imense 7 mil pe bucata :shock: :shock: :shock: iar Sachs 5 mil ci ceva :shock: :shock: :shock: . In conditiile astea am sunat la "fratii de dincolo de granita" si uite ca am gasit: amortizoare Gabriel (de care am mai avut pe o masina anterioara si erau ok) la 2.4 mil pe bucata + aparatoare de praf 22 RON bucata.
Am comandat piesele am fost dupa ele a doua zi si ieri le-am si pus pe masina (adica mecanicu' le-a pus).
Am mai luat si 2 bielete bara stabilizatoare spate (sunt chiar din plastic sau ceva de genu' ....incredibil) 79 RON bucata din Oradea.
Operatiunea cica a fost cam complicata, s-a cam chinuit omu cu flexu' ca sa taie filetul de la bielete, pentru ca desi a dat cu spray erau asa de ruginite...
Amortizorul dreapta era varza complet, trageai de el in sus si pica singur ca si un resort, cel din dreapta era pe aproape si el, bieletele aveau burduful spart demut, pline de praf pe interior si le puteai misca si cu degetu' mic.
Impresiile de dupa:
- in viraje sta foarte bine, nu face balans - diferenta mare fata de cum erau inainte, acuma nu mi-e frica sa ma bag in curbe si nu ma simt nici ca un capitan de corabie la carma in plina furtuna :lol:
- nu mai troncane nimik si ar fi liniste deplina in interior daca nu ar bazai nenorocitele alea de boxe din fata, care sunt sub orice critica. Dar le vine si lor randu' in 2 spatamani.

In concluzie, acum sunt multumit, suspensii ok, consum super (max 7 in oras in programul race, 5.7 afara pana la 150 km/h) si nu papa ulei.
Parti inca de remediat: dupa tura de la Brasov am nevoie de un cauciuc second Dunlop SP Sport 2000 pe 16' pt ca am luat un crater si a facut o bashica de toata frumusetea, norcoc ca janta e ok; un reglat de faruri nu ar strica nu de alta dar nu vad numai mustele si carabushii inainte de a se lipi de grila din fata (un chit "xenox" after e bine venit, astept idei); un MP3 in loc de originalul CD player, dar tot cu afisaj rosu (CD -ul e for sale pt care il vrea); boxe fata normale pt ca actualele suna ca si radioul VHF a lu' bunicu'; un subwoofer decent + amplif. In rest liniste si pace poate ceva jante mai mari si o evauare din inox ca tzeava actuala ii so old school...

Numa' bine !


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 May 2008, 16:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2008, 22:12
Posts: 172
Location: Craiova
IRBabuin Quote:
Pai sa o arunce aici, sa vad ce si cum, pe mine ma intereseaza spoiler stock, o sa pun eu o poza cu a mea sa intreb ce si cum.

Alta chestie, stie cineva cum se desface fata de usa? E cumva lipita pe anumite laturi, asa ar parea.....Boxele se scot prin grila sau trebuie data jos fata de usa...
a mai fost dicutat pe undeva chetia asta..dupa cum sria acolo..k eu nu am desfacut..sunt suruburi decat pe la aia cu care deschizi usa:)
si in rets sunt arici..pe care cica ii gasesti si la piese auto romanest..cei de golan

_________________
Mercedes Benz E220 CDI 170 CP DJ 01 WRM
MINI ONE D 75 CP DJ 01 RUM
VW Golf 6 1.6 105 CP - ex
Mercedes Benz E 200 KOMPRESSOR 163 CP - ex
Opel Corsa 1.4 i - ex
159 JTDM 150 CP - ex
B 10 EEM
147 1.6 TS 120 CP - ex
DJ 10 RUM

156 SW 2.0 TS SELESPEED- ex
DJ 99 RUM
33 1.7 ie- de vanzare/dezmembrare
OT 99 RUM


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2008, 09:33 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Stie cineva daca schimbarea filtrului de motorina implica o amorsare speciala sau e pur si simplu "plug and play" fara nici un stres aditional?


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2008, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
plug&play cu urmatoarele precizari:
atentie mare la montarea senzorului de "apa in filtru" (e montat sub filtru prin infiletare)
NU INFILETA PREA TARE ca se rupe filetul, doar atat cat sa calce pe garnitura de cauciuc cu care se monteaza
din experienta proprie nu ar trebui sa-ti ia mai mult de 15 minute sa-l schimbi
succes!

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2008, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pentru amorsare pune contactul, lasa cateva secunde apoi taie-l. Repeta de 2-3 ori si gata!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 00:28 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
mii de multumiri pentru raspunsurile la obiect.


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2008, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
Vreau sa ma laud si eu un pic, ieri am reusit, in 3 ore (ce sa fac, sunt incepator in ceea ce priveste Alfa), sa schimb becul de la faza scurta stg. Poate pt. unii nu este ceva important, dar pt. mine conteaza pt. ca am facut-o singur si am si reusit.

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2008, 18:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
drsogard Quote:
Vreau sa ma laud si eu un pic, ieri am reusit, in 3 ore (ce sa fac, sunt incepator in ceea ce priveste Alfa), sa schimb becul de la faza scurta stg. Poate pt. unii nu este ceva important, dar pt. mine conteaza pt. ca am facut-o singur si am si reusit.
:clapping: :clapping:
Stiu ce vrei sa spui....mainile mele inca mai pastreaza amintiri de la schimbatul becurilor :lol:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2008, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
Si ale mele au urme adinci, dar sadisfactia si multumirea ca am reusit sunt mult mai mari.

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2008, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2008, 09:13
Posts: 161
Location: Oradea
Foarte tare faza asta cu 3 ore... :lol: . La mine a mers mai repede in numai 10 minute. Poate mi-am ratat cariera si trebuia sa ma fac chirurg la indemanarea asta.
Off topic, daca esti incepator cat tine sa pui benzina/motorina :clapping: just a joke... :ban:


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2008, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 23:15
Posts: 73
Location: Cluj-Napoca
offtopic-banc: "Un ginecolog da concurs pt. postul de mecanic auto. Proba practica:demontarea si montarea corecta a unui carburator. Ziua rezultatelor, toata lumea stupefiata, ginecologul a primit 11+, la care un alt concurent intreaba: -Cum se poate asa ceva? Notele sunt doar pana la 10!!! la care examinatorul : -Da, pt. ca a demontat si a montat carburatorul prin toba de esapament......"
La urmatorul sigur n-o sa mai dureze atat :harhar: It's a joke!!!!!!

_________________
156 1,9 JTDm 16V


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2008, 21:09 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ginecologu ala albea prematur la par daca trebuia sa umble la AR.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 259 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: iuli78 and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]