It is currently 28 Apr 2024, 02:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 May 2023, 14:26 
Offline

Joined: 03 Nov 2010, 10:35
Posts: 5
Salutare caut un mecanic bun in prahova daca se poate masina in cauza alfa 156 jts selespeed 2002 facelift masin sta de vreo 5-6 ani si nu ma lasa inima sa o dau la fier vechi rabla !! Masina inainte sa intre la hibernare a trecut pe un ""specialist" si dupa ce a pus testerul pe ea ce naiba a facut ca masina nu a mai pornit.Venisem cu ea pe roti sio am plecat impinsa !!! problema pentru care am ajuns la Nea Caisa a fost ca masina cand se incalzea patina in treapta 1 ,cumparasem la vremea respectiva toata comanda selespeed dar din cauza ca nu am gasit pe nimeni potent sa stie ce face masina a ramas abandonata !!!Acum vreau sa incerc ptr ultima data sa o fac toata lumea imi zice sa o dau la rabla dar fiind prima masina cumparata din banii mei nu ma lasa inima !!! Daca stiti cumva pe cineva care se pricepe dati mi si mie un nr de contact sau ceva info !!!Va multumesc ! Adrian tel 0735013732


Top
   
PostPosted: 25 May 2023, 16:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pe la Bucale sigur gasesti pe cineva sa te ajute. Pe PH habar n-am.
dcmilitaru, tzivi sau catalinkdk la Bucale. Ii gasesti pe forum. Da-le un mesaj si vezi ce si cum. Succes.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 25 May 2023, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Un prieten a reparat selespeed-ul la un fiat500...toata distracția a costat vreo 2000-2500lei.
Grupul selespeed este destul de problematic si necesita întreținere sporită. De asemenea, ambreiajul trebuie sa fie în stare buna si de preferat piese de origine (sau cel putin eu așa am auzit)... acum mnoohhh... fa si tu un calcul dacă merita :)

Ce incerc sa spun este ca, se poate repara, însă cu siguranță nu va costa 2 lei.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 25 May 2023, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cred ca o conversie la manuala costa mai putin sau la fel, dar uiti de bataile de cap cu Selespeed.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2023, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 554
Car: 932
Location: Bucuresti
tomi_alfa Quote:
Cred ca o conversie la manuala costa mai putin sau la fel, dar uiti de bataile de cap cu Selespeed.
Trebuie un kit de pornire cu totul, ECU, chei, etc, pentru ca ECU motorului se ocupa si de selespeed din cate stiu (sper sa nu gresesc) Asta ma batea si pe mine gandul insa as vrea sa tin masina originala, poate candva o sa fie chiar istorica :lol:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2023, 20:42 
Offline

Joined: 27 Apr 2022, 18:33
Posts: 16
Car: Alfa 156 Selespeed
Location: Baia Mare
Nu exista asa ceva in ro, eu am fost la 2, a mea o stat 1 an la service la robi in BM,pentru robotu de pe selespeed, se duc pentru ca se mănâncă filtru interior se bloceaza din cauza depunerilor când uleiul e alta decât cel din manual tutelacs speed, si se duc oringurile de solenoid din robotul hidraulic, am luat masina intraga pt robot....

Mie mecanicu nu a vrut sa-mi faca conversia,mai bine m-a dus pe peripetii.
(Cutie, stress, robot cu masina cu tot si 1 an pierdut)
Aici jos ai mandrele...

Btw systemul se resetează ținând butoanele/padelele 10s.
Începe cu deoxidarea(spray contact siguranțe curate revizie electrica etc,baterie si borne perfecte.) sistemului electric, poate nu e din robot problema.
Pe italia revizia la hidropneumatic selespeed robot e undeva la 500e manopera si o parte din kit,oringurile,filtru, dar trebuie ca ea sa ajungă acolo ce e bătaie mare de cap cu costuri m.


Attachments:
IMG-20210814-WA0001.jpg
IMG-20210814-WA0001.jpg [ 267.63 KiB | Viewed 482 times ]
IMG-20210814-WA0000.jpg
IMG-20210814-WA0000.jpg [ 264.11 KiB | Viewed 482 times ]
IMG-20230815-WA0000.jpg
IMG-20230815-WA0000.jpg [ 219.05 KiB | Viewed 482 times ]

_________________
Alfa 156 -2.0 JTS slpd - în lucru / Daewoo Cielo 1.5 Korea '95 bordo - impecabil , aproape gata de retro.
Top
   
PostPosted: 05 Sep 2023, 15:30 
Offline

Joined: 27 Apr 2022, 18:33
Posts: 16
Car: Alfa 156 Selespeed
Location: Baia Mare
Vreau sa mai adaug niste printscreen-uri legat de cercetarea mea in selespeed.Sper sa va fie tuturor utila informatia.
http://web.archive.org/web/200707111329 ... index.html


Attachments:
IMG-20210628-WA0024.jpeg
IMG-20210628-WA0024.jpeg [ 1.07 MiB | Viewed 397 times ]
IMG-20210628-WA0026.jpeg
IMG-20210628-WA0026.jpeg [ 1.36 MiB | Viewed 397 times ]
IMG-20210628-WA0028.jpeg
IMG-20210628-WA0028.jpeg [ 1.5 MiB | Viewed 397 times ]
IMG-20210628-WA0030.jpeg
IMG-20210628-WA0030.jpeg [ 1.91 MiB | Viewed 397 times ]

_________________
Alfa 156 -2.0 JTS slpd - în lucru / Daewoo Cielo 1.5 Korea '95 bordo - impecabil , aproape gata de retro.
Top
   
PostPosted: 06 Sep 2023, 08:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Si totusi nu e rocket science...
Exista pe Alfa Romeo, pe Fiat, pe Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, Maserati, Mercedes-Benz, Renault, Peugeot si Citroen.

La un moment dat, pe forum a aparut un anunt prin care cineva zicea ca se pricepe la Selespeed: Vasile - 0771026429.
Eu l-am abordat la un moment dat, doar ca l-am prins intr-un moment nepotrivit (se muta).

Sunt tare curios cum functionau cand erau noi.
Cloncanitul ala la schimbarea vitezelor ma enerveaza tare, am facut si greseala sa arunc scutul, scut care in partea de la cutie avea pasla si sigur mai atenua din zgomot.
De ceva vreme mi se pare ca agata din 1 in 2, dar se intampla atat de rar incat nu-mi dau seama care ar fi cauza, sau in ce conditii.
Si abia acum, am realizat ca joja pe care o am la selespeed nu e ce trebuie, e de la vas de servodirectie, deci nu stiu care e nivelul corect, si exact asta e unul din criteriile unei bune functionari: nivelul lichidului.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2023, 17:11 
Offline

Joined: 27 Apr 2022, 18:33
Posts: 16
Car: Alfa 156 Selespeed
Location: Baia Mare
antonelcodreanu Quote:
Si totusi nu e rocket science...
Exista pe Alfa Romeo, pe Fiat, pe Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, Maserati, Mercedes-Benz, Renault, Peugeot si Citroen.

La un moment dat, pe forum a aparut un anunt prin care cineva zicea ca se pricepe la Selespeed: Vasile - 0771026429.
Eu l-am abordat la un moment dat, doar ca l-am prins intr-un moment nepotrivit (se muta).

Sunt tare curios cum functionau cand erau noi.
Cloncanitul ala la schimbarea vitezelor ma enerveaza tare, am facut si greseala sa arunc scutul, scut care in partea de la cutie avea pasla si sigur mai atenua din zgomot.
De ceva vreme mi se pare ca agata din 1 in 2, dar se intampla atat de rar incat nu-mi dau seama care ar fi cauza, sau in ce conditii.
Si abia acum, am realizat ca joja pe care o am la selespeed nu e ce trebuie, e de la vas de servodirectie, deci nu stiu care e nivelul corect, si exact asta e unul din criteriile unei bune functionari: nivelul lichidului.
Mie personal Robi mecanicul s-a ocupat , dar nu mă ascultă în veci, aşa că o stat acolo mult şi bine maşina... Ideea e că a fost dusă iniţial în cehu silvaniei la un mecanic pentru că curgea tot (selespeed.r.+cutia , datorită unei lovituri mai serioase in 2015), apoi acolo au făcut numai năzbâtii , am mai avut un 1.8 ts de piese (ce a fost dat la un rom fără acordul meu cu motor bun pe ea, ulterior), de pe care a fost dată jos cutia manuală , modificată (in cehu la service) , din 2 făcute una şi montat la loc. (dar s-a luat doar carcasa de pe manuală) , ideea e pe când a ajuns aici la Robi , m-a certat de parcă eu eram devină pentru situaţia creată. A zis că nu mai poate face nimic că mecanicul anterior a sudat bulbul marşarier(nu mai vroia să intre in marşarier) ,cutia pierde ulei,şi totul e varză,parte din braţe de la hidraulicul robotului îndoite ,etc, şi să caut cutie noua(a 3-a in momentul acesta ) , zis şi făcut , am adus un gearbox de selespeed (fără robot pe ea) la vreo 500 sau 600 lei , apoi după ce l-o montat s-a trezit că nu aia e problema şi că nu s-a rezolvat problema, apoi s-o apucat să desfacă robotu , (avea filtru.ulei. micro îmbâxit) ,oricum robotu piedrea ulei (dispărea uleiu cs-speed), bine , deci cu robot refurbişat de mecanic,oringuri,filtru,ulei,etc montat la loc pe cutie schimbată(nu mergea cum trebuie)
Şi caută robot, altu în ro, apoi am găsit o maşină(JTS) cu motoru belit , noroc că avea robotu , apoi l-o transferat Robi,ulei nou filtru micro nou , am resetat tot ce trebuia , şi până recent nu au mai fost mari probleme , dar îţi zic , iară o inceput să bea (robotul) ulei ... tot pierde nivelu (riscu e mare dacă rămâi fără ulei) , aşa că tot completăm , nu ai ce-i face , in mod normal trebuia şi acest robot desfăcut şi oringuri si kitul acela refurbish de pe ebay aplicat , dar nu a fost cine, aşa că aşa rămâne pe monent.

Doar dacă eram ascultat de la bun început , :bash: şi făcea conversia pe manuală(cutie+ambreaj) înainte să mai dau 600 lei pe o cutie... (erau piesele si disponibile de pe 1.8 ulterior dat). - DAR NU A FOST CU CINE....

_________________
Alfa 156 -2.0 JTS slpd - în lucru / Daewoo Cielo 1.5 Korea '95 bordo - impecabil , aproape gata de retro.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2023, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Problema nu e selespeedul, ci Robi. Schimbă-l! Nu selespeedul, ci pe Robi


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2023, 08:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
EdiflorianUS Quote:
antonelcodreanu Quote:
Si totusi nu e rocket science...
Exista pe Alfa Romeo, pe Fiat, pe Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, Maserati, Mercedes-Benz, Renault, Peugeot si Citroen.

La un moment dat, pe forum a aparut un anunt prin care cineva zicea ca se pricepe la Selespeed: Vasile - 0771026429.
Eu l-am abordat la un moment dat, doar ca l-am prins intr-un moment nepotrivit (se muta).

Sunt tare curios cum functionau cand erau noi.
Cloncanitul ala la schimbarea vitezelor ma enerveaza tare, am facut si greseala sa arunc scutul, scut care in partea de la cutie avea pasla si sigur mai atenua din zgomot.
De ceva vreme mi se pare ca agata din 1 in 2, dar se intampla atat de rar incat nu-mi dau seama care ar fi cauza, sau in ce conditii.
Si abia acum, am realizat ca joja pe care o am la selespeed nu e ce trebuie, e de la vas de servodirectie, deci nu stiu care e nivelul corect, si exact asta e unul din criteriile unei bune functionari: nivelul lichidului.
Vezi ca dezmembreaza cineva un selespeed, aici, pe forum: catalinb
Mie personal Robi mecanicul s-a ocupat , dar nu mă ascultă în veci, aşa că o stat acolo mult şi bine maşina... Ideea e că a fost dusă iniţial în cehu silvaniei la un mecanic pentru că curgea tot (selespeed.r.+cutia , datorită unei lovituri mai serioase in 2015), apoi acolo au făcut numai năzbâtii , am mai avut un 1.8 ts de piese (ce a fost dat la un rom fără acordul meu cu motor bun pe ea, ulterior), de pe care a fost dată jos cutia manuală , modificată (in cehu la service) , din 2 făcute una şi montat la loc. (dar s-a luat doar carcasa de pe manuală) , ideea e pe când a ajuns aici la Robi , m-a certat de parcă eu eram devină pentru situaţia creată. A zis că nu mai poate face nimic că mecanicul anterior a sudat bulbul marşarier(nu mai vroia să intre in marşarier) ,cutia pierde ulei,şi totul e varză,parte din braţe de la hidraulicul robotului îndoite ,etc, şi să caut cutie noua(a 3-a in momentul acesta ) , zis şi făcut , am adus un gearbox de selespeed (fără robot pe ea) la vreo 500 sau 600 lei , apoi după ce l-o montat s-a trezit că nu aia e problema şi că nu s-a rezolvat problema, apoi s-o apucat să desfacă robotu , (avea filtru.ulei. micro îmbâxit) ,oricum robotu piedrea ulei (dispărea uleiu cs-speed), bine , deci cu robot refurbişat de mecanic,oringuri,filtru,ulei,etc montat la loc pe cutie schimbată(nu mergea cum trebuie)
Şi caută robot, altu în ro, apoi am găsit o maşină(JTS) cu motoru belit , noroc că avea robotu , apoi l-o transferat Robi,ulei nou filtru micro nou , am resetat tot ce trebuia , şi până recent nu au mai fost mari probleme , dar îţi zic , iară o inceput să bea (robotul) ulei ... tot pierde nivelu (riscu e mare dacă rămâi fără ulei) , aşa că tot completăm , nu ai ce-i face , in mod normal trebuia şi acest robot desfăcut şi oringuri si kitul acela refurbish de pe ebay aplicat , dar nu a fost cine, aşa că aşa rămâne pe monent.

Doar dacă eram ascultat de la bun început , :bash: şi făcea conversia pe manuală(cutie+ambreaj) înainte să mai dau 600 lei pe o cutie... (erau piesele si disponibile de pe 1.8 ulterior dat). - DAR NU A FOST CU CINE....

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2023, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Am un prieten care a reparat selespeed-ul de la fiat 500le sotiei mai acum 1an... undeva pe lângă București... mulțumit de lucrare. Cică băieții de acolo doar asta făceau... reparau selespeed-uri.

Masina sarea din viteze sau rămânea pe N.

Daca interesează pe cineva, pot cere datele de contact.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]