It is currently 27 Apr 2024, 21:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 110 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 21 May 2023, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 417
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Acum am reușit și eu să vad clipul din link-ul de mai sus! Eargasmic! Să-mi dea D-zeu și mie un Busso!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 24 May 2023, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Revin cu vesti bune.

Chit ca eram sceptic, am dat o tura la Mecanero la recomandarea lui @mugurel (merci inca odata) sa refac furtunul respectiv. Au pastrat capetele conductei mele, au facut furtun intre ele si a fost gata de pe o zi pe alta. Apoi Ciprian s-a chinuit sa il puna la loc, ca apoi sa revin la Mecanero pentru freon si ce mai trebuia. Evident ca n-a fost asa de simplu, pierderi nu erau, compresorul insa nu cupla. Dupa ce l-au conectat la o baterie, a dat semne ca e ok, dar exista un scurt pe undeva si nu pornea cand activam clima. Credeam ca urmeaza un haos demn de Alfa, dar cei de la Mecanero au adus un electrician sa rezolve problema de scurt circuit, apoi au facut ce teste mai trebuiau, au incarcat sistemul cu freon si acum am un AC functional. Jos palaria pentru Mecanero, ma vedeam intr-un impas complicat fara nicio solutie simpla, iar cand a intervenit si problema la electrica, credeam ca e game over. Dar au rezolvat rapid totul. Orice probleme de AC voi mai avea la cine stie ce rable voi mai avea, la ei ma duc.

Si apropo, la recomandarea lui @iuli78 am fost si la Autoitalia de pe Splai. Mi-au gasit piesele, la 3300RON fara TVA, mai scump chiar si decat la Autokarma.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2023, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Dupa 14 ani de Alfa si 13 ani pe forum, am ajuns si eu la primul Fest :lol:

Mi-a placut mai mult decat ma asteptam, ma bucur ca am reusit sa intalnesc atat de multe persoane de pe forum, pacat ca nu am intalnit pe toata lumea, cu unele persoane abia am schimbat doua vorbe, a fost multa lume si agitatie mereu. Cred ca e imposibil sa vorbesti si sa te sincronizezi cu toata lumea.

Despre masina, nimic de comentat. Se misca bine, se aseaza bine pe drumurile cu asfalt ok, dar evacuarea m-a obosit, deci probabil ajungem la o valva ca la GTV cat de curand, vreau si liniste uneori.

Pe cat m-am agitat cu AC-ul inainte de Fest, am reusit la drumul de intoarcere sa il stric inapoi. Ne-am aventurat pe un drum forestier de 5-6km, unde cu maxima grija am trecut, dar cand mai aveam 200m pana la asfalt, din lipsa de atentie si din entuziasmul de a termina odata bucata asta de drum, am agatat un furtun, a sarit, a aruncat freon si am ramas fara AC din nou. Mai bag o fisa la Mecanero cat de curand.

Cum masina am luat-o cu bara spate lovita, a intrat deja la vopsit, pacat ca nu a fost timp inainte de Fest. Va primi niste mici goodies estetice daca tot e la vopsit. La cate laude a primit culoarea asta de la mai toata lumea, m-am si linistit cu ea si sunt impacat, cel putin in viitorul apropiat.


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 1.64 MiB | Viewed 1142 times ]
2.jpg
2.jpg [ 1.11 MiB | Viewed 1142 times ]
3.jpg
3.jpg [ 1.38 MiB | Viewed 1142 times ]
4.jpg
4.jpg [ 1.87 MiB | Viewed 1142 times ]
5.jpg
5.jpg [ 1.32 MiB | Viewed 1142 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4
Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 14:07 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Am cumparat masina cu bara spate lovita. Cum oricum trebuia vopsita bara si am zis ca vreau neaparat niste praguri, m-am bagat in cheltuieli si incurcaturi si mai mari.

Cand oi avea niste poze mai decente cu masina, o sa pun si cu ea intreaga.

LE: Caut emblema cu 2.5 V6 25v, sa nu existe indoieli ca ar fi ceva ce nu este. Dar n-am prea gasit, poate din dezmembrari de 166.


Attachments:
IMG_8602.jpg
IMG_8602.jpg [ 2.83 MiB | Viewed 985 times ]
IMG_8601.jpg
IMG_8601.jpg [ 2.73 MiB | Viewed 985 times ]
IMG_8609.jpg
IMG_8609.jpg [ 3.58 MiB | Viewed 985 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4
Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Ne-ai făcut mai mult rău, punând poze cu proiectul pe jumătate finalizat. :lol:
Va arăta într-un mare fel! 8)
Farurile rămân acestea, sau pe montezi pe cele GTA-look?


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 15:21 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Schimbate si ele, le am de cand masina, am tot asteptat sa am motiv sa dau bara jos.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Eu cred ca nu ai gasit emblema pentru ca ai cautat 25v in loc de 24v...ori ai o valva de rezerva in torpedou pe care ai socotit-o :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Haha, busted :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 16:33 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Salut,

Pozele astea imi amintesc de 156-le meu albastru, prin 2010 parca, cand l-am lasat pentru vopsit total si schimbat culoarea + montat kit-ul GTA look...vopsitorul de atunci (care a facut o treaba excelenta) m-a cam trimis in multe locuri :lol: din cauza GTA look, dar per final a meritat tot stresul. Apoi am revenit la oem look. :lol:

Spor la treaba. O sa iasa foarte fain. :peace:

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Pai de la tine a pornit totul, din pacate nu m-am indurat la integral, desi pe asta pornisem. La Blu Metallico tau ma gandesc de cand l-am vazut acum 10 ani. Dar a primit laude culoarea actuala din toate partile, asa ca am ramas cu ea. Plus ca fusese vopsita cu putin timp inainte sa o iau eu, e in stare bunicica.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 417
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Succes cu proiectul! Abia aștept să o văd finalizată! Eu nu m-aș stresa prea mult cu emblemele

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 21:14 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Apropo de calitatea body kiturilor, acesta cum e? Știu că cei de la DS se lăudau cu treaba asta


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2023, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Pai este printre cele mai "ok", dar calitatea e destul de proasta, cea ce ma face sa ma intreb cum sunt altele pe care le-am mai vazut online.

A venit pe rand, bara fata impreuna cu pragurile in primul pachet, bara spate dupa vreo saptamana in alt pachet. Dar polonezii nu mi-au spus de treburile astea, iar dupa sosirea primului pachet ma gandeam la o faza de lost in translation unde am comandat ceva si primesc altceva.

Despre kitul in sine, e cam slab spre foarte slab. Problema e rigiditatea foarte mare, adica am vazut si eu ce diferenta la bara fata de exemplu. Cea originala e moale si se indoaie foarte usor, asta nu are flexibilitate deloc. Mi s-a si spus ca daca dau cu ea am sanse maxime sa o fac praf. Chiar si chestii usoare gen borduri sau zapada iarna. Iar alinierea a fost aiurea, au mai taiat la carenaj sa o poata prinde, au pus mult filler pe ea ca sa iasa dreapta, foarte multa munca. Iar aici adaug si chestii tampite gen un prag mai scurt decat celalalt, sau o buza sub praguri care o sa fie grozava ca sa tina mizeria. Farurile de ceata s-au montat pe un suport dintr-un L metalic, asta e tot ce a avut bara fata de cea originala. Adica multe improvizatii inca de la fabricare.

Toba nu mai cade ok la linie cu bara, desi asta e probabil o chestie cumva normala avand in vedere ca e mai iesita, capacelul pentru carlig de la bara fata nu se potrivea de pe bara originala, s-a lucrat si acolo sa iasa bine.

Eu nu recomand, poate trebuia sa cer niste sfaturi de la triesse si ma calmam, dar daca tot vopseam bara spate si praguri (pornisem de la altele), am zis ce mare lucru sa schimb si bara fata?

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2023, 10:51 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
tudyniuz Quote:
Pai de la tine a pornit totul, din pacate nu m-am indurat la integral, desi pe asta pornisem. La Blu Metallico tau ma gandesc de cand l-am vazut acum 10 ani. Dar a primit laude culoarea actuala din toate partile, asa ca am ramas cu ea. Plus ca fusese vopsita cu putin timp inainte sa o iau eu, e in stare bunicica.
Si mie imi place cum arata culoarea actuala. Bineinteles ca Blu Metallico este culoarea mea preferata la 156.

Cat despre problemele la montarea pieselor GTA look, cand am citit ce ai scris m-am intors 10 ani in timp :) si mi-am adus aminte ce stres am avut si eu, fix acelasi lucru, la mine pragurile au venit bine; dar la bara fata a fost foarte mult de munca.
Ce nu mi-a placut de la inceput si pe atunci am aflat dupa ce aveam kit-ul in casa, este rigiditatea lui, fiind din fibra "old school", parca-i lemn. In caz de impact se distruge mai repede ca bara oem, dar se repara usor.

Spor la treaba si abia astept sa vad rezultatul final. :wink:

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2023, 08:38 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
N-am mai fost la circuit cu o Alfa de pe vremea cand aveam 159, prin 2013 cred ca a fost ultima data cand am fost la Zandvoort, inainte sa fie refacut pentru F1.

Am mers la circuit semi speriat, trebuie sa recunosc. Masina sufera de clasica problema V6 cu incalzirea slaba si aveam emotii. Dar a rezistat, n-a facut nazuri. Daca anul trecut cu cealalta masina faceam 3 ture in forta si unul de racire, am plecat din start cu ideea ca acum voi face un tur in forta si unul de racire la fiecare iesire pe circuit. Pana la urma am facut cam unul in forta si vreo doua de racire ca sa menajez masina pe cat posibil. Astfel, nu prea au fost probleme, dar nici n-au fost prea multe ture rapide.

Franele 100% stock au rezistat eroic doua sesiuni, dar la a treia sesiune erau deja moarte complet.

Am scos timpi decenti pentru asteptarile mele, in prima sesiune am avut 2:24 de doua ori, in cele doua ture facute in forta. In a doua sesiune am avut un “instructor” in dreapta si am ajuns la 2:21 si apoi 2:19. Iar in ultima sesiune, am stat in dreapta, iar timpul a scazut la 2:17, cu mentiunea ca a fost 100% clar ca nu s-a fortat ritmul pentru ca franele erau pa si la revedere in urma sesiunii anterioare. Cred ca exista potential de timpi buni pe circuit. Cu mici imbunatatiri si un sofer mai priceput la volan cred ca se poate ajunge la timpi respectabili.

In mare, a fost ok, experienta a ajutat 100% si stiu ca acum vreau niste imbunatatiri. Franele urmeaza cat de curand posibil, mi se pare inutilizabila chiar si la mers normal in momentul asta dupa uzura de la circuit, caut si un diferential la un pret mai accesibil. Cele doua treburi as vrea sa le fac pana prin toamna daca gasesc tot ce trebuie, diferentialul se dovedeste mai greu de gasit decat ma asteptam, cel putin un Quaife la un pret mai ok. Prefer nou pe cat posibil. La Autolusso revine in stoc abia prin septembrie.

Apoi pe termen mai lung o sa caut solutii sa racesc masina mai bine, nu prea ma simt confortabil cu apa mereu pe la 100-105 grade, mai mereu aproape de 110. Asta chiar si in conditii de mers normal pe caldurile astea, nu vorbesc de abuzul de la circuit. Probabil un radiator marit, tevaraia si conductele schimbate toate. Stiu ca @nae schimbase la GTA conductele, dar n-am gasit decat specifice pentru GTA, pentru V6-le mic nu se gasesc kituri de genul. Sau n-am gasit eu. Caut si kitul Eibach de rigidizare, cu cele doua sway bars, dar nu se mai gaseste niciunde. Si de pe alfisti a disparut, doar de 147 se mai gaseste.

Per total, se poate mai bine, varsta isi spune cuvantul la multe aspecte, dar daca gasesc solutii realizabile, ma apuc de treaba.


Attachments:
347650112_655496019932621_199809380956695051_n.jpeg
347650112_655496019932621_199809380956695051_n.jpeg [ 283.41 KiB | Viewed 681 times ]
348319248_655495223266034_5421764323427724981_n.jpeg
348319248_655495223266034_5421764323427724981_n.jpeg [ 308.42 KiB | Viewed 681 times ]
348604935_655495113266045_4321904935894258750_n.jpeg
348604935_655495113266045_4321904935894258750_n.jpeg [ 410.44 KiB | Viewed 681 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4
Top
   
PostPosted: 21 Jul 2023, 13:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Si zici ca setul de furtune pentru GTA nu se potrivesc si la 2.5? Mie imi pare acelasi layout in compartimentul motor, dar tu sti mai bine.
Teoretic, orice kit de 47 ar trebui sa mearga si la 56. Dar nu stiu exact la ce te referi. Bara de rigidizare fata, ce uneste oalele amortizoarelor, e fix la fel, aia din spate nu iti trebuie ca tu ai panoul din spatele banchetei sa uneasca oalele amortizoarelor. Barele de torsiune (daca e sa le zicem asa) au fix aceleasi prinderi, doar grosimile difera. Aia fata cred ca e la fel, functie de motorizare, aia spate... orice ai pune mai gros decat ai pe masina acum e un plus.

Un sfat: bara de rigidizare in fata ia-o sa fie reglabila (aia cu surub la mijloc). Eu pe 47 am luat fixa si montata cand masina nu cred ca avea 1 an si ne-am chinuit, sau mai bine zis Nae s-a chinuit :lol: , sa o montam. La tine masina are o vechime si poate ca "s-a mai lasat". Posibil sa te chinui al dreaq sa o montezi pe aia fixa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2023, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Spuneau unii pe alfaowner ca e alt radiator si cumva difera furtunele. In acelasi timp Nae spunea ca are radiator de 2.5 de ani buni, deci probabil mai trebuie investigat daca merge sau nu kitul. Ar fi o solutie buna si macar m-as simti mai linistit ca am incercat sa fac ceva la racire. Alta varianta ar fi alt radiator marit, dar intai cred ca trebuie inspectata starea celui actual, vazut rezistentele daca sunt ok. Ma rog, ideea e ca vreau sa gasesc niste solutii care sa imi dea mai multa liniste la exploatarea pe caldurile nebune ale lunilor de vara din Romania. In acelasi timp poate exagerez eu, comparand cu masinile mai noi pe care le-am avut si unde nu a trecut temperatura apei mai sus de 90 niciodata. Poate e ok daca apa sta mai sus la 90 de grade in traficul din Bucuresti. Maybe it's just me.

Eu ziceam de acele sway bars de la Eibach, care conform site-ului lor au coduri diferite pentru 147 si 156/GT, nu bara simpla de rigidizare, pe care am comandat-o deja. N-am luat insa reglabila, am luat-o pe cea simpla pe care am pus-o si la GTV si a imbunatatit mult felul in care se comporta masina. Poate nici nu am nevoie de kitul acela Eibach, dar momentan masina mi se pare cam lenta la schimbarea directiei. La GTV a devenit mai pointy cu bara aia Wiechers, sper si aici sa fie o schimbare similara si posibil sa fie destul.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2023, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pai fa-i o vizita lu' Nae, il cinstesti cu o bere, timp in care pui masinile una langa alta si ii furi furtunele :lol: . Si-asa, tot eu i-am fost intermediar.
Daca ai timp si rabdare, eu as zice sa mergi pe un radiator mai mare, custom, aluminiu poate. Furtune se pot face la comanda, siliconice, nu stiu daca in Ro, e drept. Nae cred ca a pus de 2.5 din mai multe considerente: daily, buget... Tu nu ai a este constrangeri, deci poti astepta sa vina o piesa din Papua-Noua Guinee.

Eu de la astia am luat niste furtune de 66 care nu le mai gaseam nici OEM: https://www.ebay.com/str/pasaricintercoolerturbotubes.
Foarte de treaba, am avut probleme cu unul pe garantie, mi-au trimis altul.

Legat de directie eu as lua in prima faza niste amortizoare brici.
Bucsaraia vezi sa fie in regula inclusiv pentru antiroll bar. Daca umbli la antiroll bar musai pune poliuretan.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2023, 10:27 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Nu sunt probleme la bucsaraie sau amortizoare, totul e teapan si destul de nou. Vorba aia: nu bate, nu troncane. Poate e doar masa motorului care influenteaza greutatea cu care am eu impresia ca masina schimba directia. Daca fac o comparatie cu GTV-ul, e mai bine oricum. GTV-ul la inceput, fara bara de rigidizare era mult mai lent la schimbarea directiei decat cu bara aceea, acum cu bara e foarte placut, dar chiar si asa e mai lent decat 156-le, deci 156 cu bara ar trebui sa fie chiar foarte ok daca are acelasi efect ca la GTV :scratch:

Baietii tai cu furtunele vad ca sunt in concediu, dar i-am salvat si o sa pun niste intrebari sa vad ce si cum se mai poate face.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2023, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
Referitor la temperatura, intai verifica termostatul si curata bine radiatoarele.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2023, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Nu te stresa de legat de temperatura apei, ceea ce vezi pe ceasul acela este relativ, stiu asta de la vechea masina de circuit, cel mai bine pune diagnoza pe masina si vezi in timp real ce temperatura ai.
Ce e mai important este temperatura uleiului, care ai putea sa o monitorizezi cu un ceas separat, si o poti tine sub control cu un oil-cooler, absolut necesar mai ales daca mergi, chiar si ocazional, pe circuit. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2023, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Pedala Quote:
Referitor la temperatura, intai verifica termostatul si curata bine radiatoarele.
Da, e pe lista, impreuna cu verificarea rezistentelor.
georgeg Quote:
Nu te stresa de legat de temperatura apei, ceea ce vezi pe ceasul acela este relativ, stiu asta de la vechea masina de circuit, cel mai bine pune diagnoza pe masina si vezi in timp real ce temperatura ai.
Ce e mai important este temperatura uleiului, care ai putea sa o monitorizezi cu un ceas separat, si o poti tine sub control cu un oil-cooler, absolut necesar mai ales daca mergi, chiar si ocazional, pe circuit. :peace:
Citisem si eu pe alfaowner ca ceasul ala merge cam haihui, dar chiar si asa, eu probabil mi-am facut griji pentru ca nici n-am mai patit pana acum la vreo masina. Tu la circuit ai spus ca e chiar ok cum a stat apa. Deci o fi bine si exagerez eu. Cat despre monitorizarea uleiului, ma gandeam si eu, vazusem la triesse la 156 o varianta interesanta dar nu m-am interesat mai departe. Poate ar avea sens, macar pentru linistea mea.

Intre timp, a venit o comanda de pe alfisti:


Attachments:
IMG_9415.jpeg
IMG_9415.jpeg [ 365.93 KiB | Viewed 349 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4
Top
   
PostPosted: 28 Jul 2023, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Aia argintie unde se monteaza?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2023, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1600
Car: GTV
Cu asta am emotii. Parerile sunt atat de impartite incat nu stiu ce sa mai cred. Erau cateva persoane de pe forum care au montat-o, dar n-am cerut feedback.

Ceva de genul, dar a mea e "ajustabila":


Attachments:
IMG_9419.jpeg
IMG_9419.jpeg [ 50.78 KiB | Viewed 288 times ]
IMG_9420.jpeg
IMG_9420.jpeg [ 50.75 KiB | Viewed 288 times ]
IMG_9421.jpeg
IMG_9421.jpeg [ 13.55 KiB | Viewed 288 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4
Top
   
PostPosted: 29 Jul 2023, 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Rau nu are ce sa fie dar parerea mea e ca tre sa te mai ponderezi cu investitul :lol:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 110 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]