It is currently 28 Apr 2024, 00:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 132 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 13 Jan 2022, 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
De ceva timp aveam o problemă sâcâitoare cu mirosul de benzină, pe care îl percepeam în exteriorul mașinii. La scurt timp după oprire, mirosul pătrundea și în interior.
În cele din urmă am rezolvat problema, am schimbat pompa de benzină fisurată - clasic pt 156 :roll: .

Se mai adaugă:
- curățare corp clapetă accelerație,
- schimb ulei și filtre,
- sonda lambda nouă,
- racord flexibil evacuare nou, cel vechi era gata.

A, și de sezon, am luat covorase din cauciuc dedicate, cu sigla Alfa Romeo bonus :D


Attachments:
20211211_142958.jpg
20211211_142958.jpg [ 2.26 MiB | Viewed 2161 times ]
20211211_142518.jpg
20211211_142518.jpg [ 2.58 MiB | Viewed 2161 times ]
20210915_174411.jpg
20210915_174411.jpg [ 2.32 MiB | Viewed 2161 times ]
20210915_182220.jpg
20210915_182220.jpg [ 2.84 MiB | Viewed 2161 times ]
20220112_192647.jpg
20220112_192647.jpg [ 2.92 MiB | Viewed 2161 times ]
20220112_120756.jpg
20220112_120756.jpg [ 3.09 MiB | Viewed 2161 times ]
20210221_161257.jpg
20210221_161257.jpg [ 1.46 MiB | Viewed 2161 times ]
Top
   
PostPosted: 14 Jan 2022, 10:59 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
Clasic si fix in acelasi loc. August 2019 la mine. Cat a fost pompa acum?


Attachments:
IMG_20190908_160540.jpg
IMG_20190908_160540.jpg [ 156.64 KiB | Viewed 2123 times ]

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS
Top
   
PostPosted: 14 Jan 2022, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Da, este arhi-cunoscută problema, doar că nu o bănuiam pentru că mirosul se propaga in exteriorul mașinii, eu gandindu-ma că ar fi trebuit să miroasă a benzină la interior. Nu se întâmpla asta, pentru că era foarte bine izolat capacul negru ce o protejează.

Pompa a fost Meat & Doria, vreo 400 lei, nu mai retin exact. As fi vrut Bosch, dar nu era disponibilă în perioada in care imi trebuia (fix înainte de sărbători).
Imi părea puțin mai zgomotoasă la început decât cea OEM, acum ori s.a linistit, ori m.am obișnuit eu :D


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2022, 18:06 
Offline

Joined: 04 Jun 2007, 13:22
Posts: 38
Car: 156 2.0 jts
Location: PITESTI
Am avut aceași problema. La sugestia lui Florin Coșereanu am degresat și uscat bine zona după care am umplut acele locașuri cu Poxilina. Reparațiile făcute de el in acest mod, au ținut ani de zile.


Attachments:
1A2057E9-AD05-44F6-B898-AFAAA88BDD3C.jpeg
1A2057E9-AD05-44F6-B898-AFAAA88BDD3C.jpeg [ 2.33 MiB | Viewed 2093 times ]
Top
   
PostPosted: 20 Jan 2022, 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Da, exact asa am reparat si eu la fostul 146, a tinut fara probleme cativa ani.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2022, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
Ce racord flexibil ai cumparat?

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2022, 21:51 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Unul universal, dar luat pe dimensiuni.
S-a potrivit la fix!


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2022, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
A comandat atelierul unde la-i schimbat? Daca da, poti sa-mi dai un contact? Sau eventual dimensiunile.
La mine mai dureaza pana ajung la socrii ca sa ma pot baga sub masina.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2022, 10:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
@Pedala Pentru euro 3 (sau 4 varianta 1.8 TS) este aplatizat, altfel atinge in baia de ulei. https://www.ebay.com/itm/152577916233 Pentru euro 2 e rotund. https://www.autokarma.ro/piese-automobi ... ament-1173
Ai dimensiuni acolo.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2023, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
De dimineață am constatat că nu mai pot deschide capota, pârghia de lângă scudetto este slabă. Bănuiesc că este cablul rupt, deși maneta din interior este tensionată și pare că trage cablul.
Am incercat deja să o deschid cu ajutorul unei alte persoane, eu apăsând pe capotă, concomitent cu acționarea din interior, dar fără rezultat.
Alte idei?
Se pot desface lateralele cromate cu capota închisă, să pot ajunge la mecanism?


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2023, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Lateralele cromate sunt prinse in suruburi pe deasupra si intra cu pini in bara, deci nu pot fi scoase decat daca le distrugi. Eu as scoate clapita de sub bord (doua suruburi imbus parca), apoi scoti cablul din clapita si tragi de el cu forta mai mare cu un patent. Altfel, nu stiu cum s-ar putea rezolva. Poate cu ajutorul unor tije de la PDR sau surubelnite lungi. Ar fi bine sa ai si cablu de schimb, dar sa stii ca traseul e destul de anevoios.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2023, 00:13 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Taica-miu a patit sa rupa cablul la 147 dar clapeta era libera, nu mai facea nimic. A dus masina la un service, au pus-o pe elevator, s-au muncit niste baieti sa bage mana acolo si cu greu au reusit sa deschida capota. Un cablu original a fost 100 si putin de lei.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2023, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Abia astăzi am reușit sa deschid capota.
Cablul era intact, l-am refolosit, problema a fost din broască, se sudase efectiv mecanismul de deschidere din cauza mizeriei si a ruginii. Singura variantă a fost să rup o laterală cromată, masca incuietorii si lamelele scudetto-ului, pentru a desface suruburile ce fixau încuietoarea pe tragger. Am deschis apoi capota cu broasca înțepenită pe ea.
Cumpărat o broască și laterala cromată și după o jumatate de zi de meșterit, este (aproape) la fel ca înainte :disgust1:


Attachments:
20230408_160722.jpg
20230408_160722.jpg [ 2.8 MiB | Viewed 944 times ]
20230408_160836.jpg
20230408_160836.jpg [ 2.23 MiB | Viewed 944 times ]
20230408_161113.jpg
20230408_161113.jpg [ 4.49 MiB | Viewed 944 times ]
20230408_181708.jpg
20230408_181708.jpg [ 3.44 MiB | Viewed 944 times ]
20230408_181932.jpg
20230408_181932.jpg [ 1.9 MiB | Viewed 944 times ]
Top
   
PostPosted: 08 Apr 2023, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Daca nici asta nu e o dovada ca Alfele sunt fiabile...

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 30 May 2023, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Ca tot alfistul care merge la Fest, meșteresc pe la mașină.
De ceva vreme, am probleme cu pornirea, în sensul că electromotorul învârte, pompa bagă benzină, dar mașina nu pornește decât dacă o ajut puțin din accelerație.
Asta se întâmplă și la rece și la cald.
Totul a început cu o variație mică a relantiului, când o scoteam din viteză. Varia puțin, apoi se stabiliza. După care a început să se oprească la încetinirea la semafor sau treceri pietoni, când viteza e foarte mică și o scot pe liber.
Precizez ca dupa ce pornește, motorul funcționează perfect normal, fără întreruperi.
De cateva zile, imi opreste alimentarea și în mers, scade turatia constant, fără să mai pot accelera, până aproape de oprire, când motorul nu mai merge rotund și se opreste. Dacă pun contactul să pornesc imediat, nu o ia, nici nu se mai aude pompa de benzină cupland. Daca o las 40-50 de minute, "să se răcească", pornește la fel, ajutată și merge din nou fara probleme.
Pe tester nu apar erori.
S-au schimbat: electromotor, sonda lambda, debitmetru, pompa de benzină, senzor poziție volanta.
Alte păreri?


Top
   
PostPosted: 30 May 2023, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Bateria a fost si ea schimbată relativ recent, în decembrie 2021.


Top
   
PostPosted: 30 May 2023, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sa fie motorasul de la clapeta? Cred ca nu are suficient aer ori aer fals pe undeva. Vezi și releul de la pompa de benzina daca isi face treaba mereu. Sau vreun fir ceva. Știu ca era un topic pe alfa156.net unde spunea cineva ca tot avea intreruperi de astea si ca a taiat nu stiu care fir din spate de la turometru parca. Din pacate site-ul e mort... :bash:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 31 May 2023, 18:38 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Poate ai ocazia sa probezi alt motoras de relanti ,cel putin daca face la fel il scoti din schema,poate ai posibilitatea sa il imprumuti de undeva .

La motorul meu 2.0TS ,bâlbâielile motorului in mers sau rezolvat cu inlocuirea motorasului de relanti , cand il apuca si daca nu eram pe faza se oprea masina in mijlocul drumului ,daca eram pe faza si aveam cum ,apasam acceleratia si mergeam mai departe.

Mai erau momente pe timp de vara (cel putin vara trecuta sau manifestat mai evident) in special la prima cheie sau dupa cateva ore de stat ,la pornirea motorului ziceai ca merge in 3 pistoane cateva secunde bune ,pana sa isi revenea si mergea ok , pentru asta rezolvarea a fost sa alimentez de mai multe ori benzina de la OMV/Rompetrol ,mergeam cu cel putin jumate de rezervor , se pare ca benzina de 95 de la Lukoil nu se impaca prea bine cu motorul ,plus ca nu tineam prea multa benzina in rezervor.


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2023, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Mustafa Quote:

De cateva zile, imi opreste alimentarea și în mers, scade turatia constant, fără să mai pot accelera, până aproape de oprire, când motorul nu mai merge rotund și se opreste. Dacă pun contactul să pornesc imediat, nu o ia, nici nu se mai aude pompa de benzină cupland. Daca o las 40-50 de minute, "să se răcească", pornește la fel, ajutată și merge din nou fara probleme.
Pe tester nu apar erori.
Pt problema de mai sus, rezolvarea a fost schimbarea releului de la pompa de benzină, care funcționa intrerupt. (Thanks, guys! :peace: )
A rămas de analizat problema cu pornirea, intr-adevăr, voi proba un alt motoras clapeta accelerație, așa cu zice @iuli.

În rest, am trecut cu bine primul Fest, prilej să mă bucur de oameni, locuri, mașini.


Attachments:
20230604_123056.jpg
20230604_123056.jpg [ 3.49 MiB | Viewed 511 times ]
20230603_095955.jpg
20230603_095955.jpg [ 3.88 MiB | Viewed 511 times ]
20230604_122853.jpg
20230604_122853.jpg [ 3.63 MiB | Viewed 504 times ]
20230604_122829.jpg
20230604_122829.jpg [ 4.85 MiB | Viewed 504 times ]
Top
   
PostPosted: 09 Jun 2023, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2013, 19:09
Posts: 399
Car: Giulietta
Location: Brasov
Frumoasa masina, nu mi-am dat seama ca esti tu, ca te luam la intrebari de Giulietta la Fest :D Eu te-am claxonat pe Chei cand am trecut pe langa tine :lol:

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP
Ex: Alfa Romeo 156 1.6 TS - Nera

“We are in the realm of sensations, passions, things
that have more to do with the heart than the head.”


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2023, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Hehe, mulțumesc frumos, ne oprisem pt niște poze extra.
Giulietta își așteaptă rândul la fericire, o voi porni zilele astea pt o plimbare scurtă, o spălare... și cam atât.


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2023, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 554
Car: 932
Location: Bucuresti
Frumoasa tare de tot, prin originalitate, "curatenie" si simplitate. De pus la suflet si nu alta :oops:

PS: de unde ai comandat presurile, vreau si eu! :mrgreen:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2023, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Mulțumesc pentru aprecieri! :)
De pe net, era o firmă din Timișoara care le comercializa. Mă uit și dacă o mai găsesc, iti scriu în privat.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2023, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
Rimi ? :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2023, 16:36 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Parcă așa, acum am gasit pe un site din București


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 132 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]