It is currently 10 May 2024, 17:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 04 Jul 2019, 18:51 
Offline

Joined: 11 Aug 2014, 13:43
Posts: 20
Car: 156
De cateva zile nu imi mai merge clima, nu mai da comanda la compresorul ac, nici treptele de la ventilator nu mai merg, am verificat ventilatorul la 12 volti , functioneaza, am verificat compresorul separat, functioneaza , am verificat releul de la compresor , functioneaza, am luat alta rezistenta pentru trepte (modulul cu radiator care vine amplasat langa ventilator la pasager ) am schimbat , aceeasi problema, am schimbat si comanda din bord cele trei comenzi din bord (clima propriuzisa), aceeasi problema , apas butonu de ac nu porneste compresorul , comut pe toate treptele de viteza si nici un raspuns . A mai patit cineva asa ceva, ce as mai putea verifica, tensiuni ceva ?


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2019, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ce cantitate de freon mai are? Daca sunt pierderi, nu porneste. Sau poate din cauza chestiei aleia de pe conducta in partea stanga. Nu stiu cum se cheama exact. E la vedere.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2019, 21:11 
Offline

Joined: 11 Aug 2014, 13:43
Posts: 20
Car: 156
Freon este, pentru ca a mers si a picat dintr-o data, ideea este ca nu merge aeroterma care cred ca este independenta fata de compresor!


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2019, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Verifica siguranta de sub bord de la semnul cu tigara (15A). E si de la clima.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2019, 23:34 
Offline

Joined: 04 Jun 2007, 13:22
Posts: 38
Car: 156 2.0 jts
Location: PITESTI
Și eu am avut probleme cu clima și am studiat puțin logica de funcționare. “Chestia” de pe conducta se numește” four stage pressure switch” și monitorizează presiunea din circuitul freonului.
Ordinea ar fi următoarea: După acționarea butonului de comanda clima se transmite un semnal către presostatul de pe conducta și dacă exista presiune de freon, semnalul părăsește presostatul și merge către calculatorul motorului. Acesta in conformitate cu strategia interna, in funcție de ceilalți parametrii pe care îi primește trimite o comanda de energizare releu acționare ambreiaj electromagnetic compresor. După pornirea compresorului creste presiunea in instalație și presostatul își face următorul contact. Semnalul pleacă din acest contact la calculatorul motorului și acesta da comanda releului de actionare ventilator răcire pe treapta 1(prin rezistența). Dacă presiunea creste și mai mult in instalație, presostatul își face următorul contact, semnalul pleacă tot la calculator care da comanda releului de treapta a2-a a ventilatorului.
La tine ori nu e freon, ori e freon și presostatul nu citește presiunea din instalație și nu pornește compresorul. Dacă nu pornește compresorul, nu pornește nici ventilatorul. Eu as încerca un alt presostat pentru început(3 am schimbat și nu era de vina).
La mine am constatat ca nu face bine contact mufa de pe compresor. Am pus provizoriu un fir cu un led,in interior, ca sa știu dacă primește 12v compresorul(după mufa, pe firul care intra in compresor).
Scuze dacă am fost plictisitor.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2019, 22:09 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
In primul rand verifica daca modulul de clima este alimentat. Ma refer la cel central cu 3 rotite.
Chiar daca rotita de la treptele de viteza e la 0, când cuplezi AC-ul, automat trece pe treapta 1 la aeroterma. Sistemul AC este depedent si de aeroterma din interior.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2019, 22:50 
Offline

Joined: 11 Aug 2014, 13:43
Posts: 20
Car: 156
S-a rezolvat, electricianul mi-a zis ca a fost vorba despre o mufa din bord care avea niște fire intrerupte, nu știu care este adevarul dar acum funcționează!

Trimis de pe al meu HTC 10 folosind Tapatalk



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]