It is currently 27 Apr 2024, 20:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 12 Jul 2021, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mai bine luai furtune in plasa metalica, de la Goodridge sau altii care fac de astea. Merita!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2021, 10:35 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Sincer nu le vad rostul la o masina de strada. Adică logica lor este ca nu isi maresc volumul si rezulta forță de franare mai mare sau o modulație mai buna, daca nu, doar diferita. Gresesc? Sau am omis ceva?

Pe de alta parte forta de franare la 156 mi se pare excelenta la orice viteza. Mai mari probleme am ca se apleaca foarte mult pe față la frânari puternice.

Am atașat 2 poze, cu starea discurilor de frana dupa o franare relativ puternica si alti 20 de km parcursi. Pe spate pare ca de abia a franat, iar pe fata discurile au rămas colorate si au dezvoltat fisuri pe portiunea mediana. Cam de asta si am început să ma ocup de partea de franare.


Attachments:
received_3926523464134028.jpeg
received_3926523464134028.jpeg [ 188.7 KiB | Viewed 1909 times ]
received_806885426897300.jpeg
received_806885426897300.jpeg [ 74.75 KiB | Viewed 1909 times ]
Top
   
PostPosted: 15 Jul 2021, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Frânarea la 156 (TS) până prin 2001 nu a fost vreo fericire. Discuri pline pe față și pe spate mici, de 251, dacă bine imi amintesc. Din 2001 au trecut la ventilate pe față și 276 pe spate, de aici si cele 2 tipuri diferite de etrieri spate, cele cu striații, și cele fără.
De asta ti se pare bună frânarea, deja pe jts a fost remediată treaba.

În rest, văd că mesterești constant, keep up posting! :wink:


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2021, 13:45 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
108.xxxkm:
-cadru schimbat, am luat tot din aluminiu, gasisem la dezmembrari si varianta de tablă. Am luat si un set de brate pe care am montat bucsele poliuretanice ca sa imi fie mai usor de montat pe mașină. ( de menționat cele 1000 de ciocane si înjurături pt surubul lung de la fuzeta care a vazut dupa 19 ani prima desfacere cred)
-montat bucse poliuretanice pe toate bratele, inclusiv cea de pe fuzeta. S-a schimbat interesant comportamentul masinii in viraje, da impresia de tractiune spate. O zi mai tarziu am trecut peste o dală de beton desprinsă, am indoit un braț. Ura!
-am desfacut rulmentii pe spate, curatati, gresati, remontati. Nu prea am gasit vaselina in ei si cea rămasă era întărită. In poza cu bilele este toata vaselina gasita. Cea de-a doua coroana cu bile n- avut urme de unsoare, a fost uscata si curata.
-centrat cadrul, cadere -2.08 si -2.10 pe rotile spate
-al 3 lea sau al 4 lea alternator, nu mai știu la cat am ajuns, din cauza masei proaste dintre bloc si caroserie, regulatorul de tensiune si a luat adio
-amortizoare koni str.t față, tampoane cauciuc arcuri pe original si flanșe Lemforder ( de menționat ruliul s-a redus destul de mult, dar ce m-a încântat este ca aceste amortizoare se comprima mult mai ușor chiar si decat cele vechi de pe masina sau unele Bilstein, dar revenirea este mult mai lentă, denivelările mici si repetate au devenit inexistente, per total încântat de raportul pret/calitate)
-geometrie roți față, spate
-a cedat o bobina, Dumnezeu sa o ierte
-am sudat conducta de ac, s-a format un por, schimbat toate oring-urile întâlnite in cale, incarcat freon (dupa un drum de aprox. 200 de km tunelul dintre scaune era înghețat
-cred ca am mai facut si altele la mașină de care nu-mi amintesc


Attachments:
20210810_135252 (1).jpg
20210810_135252 (1).jpg [ 1.76 MiB | Viewed 1788 times ]
20210810_104712.jpg
20210810_104712.jpg [ 2.8 MiB | Viewed 1788 times ]
Screenshot_20210831-133848_Gallery.jpg
Screenshot_20210831-133848_Gallery.jpg [ 1.54 MiB | Viewed 1788 times ]
Screenshot_20210831-133853_Gallery.jpg
Screenshot_20210831-133853_Gallery.jpg [ 1.65 MiB | Viewed 1788 times ]
Screenshot_20210831-133902_Gallery.jpg
Screenshot_20210831-133902_Gallery.jpg [ 1.17 MiB | Viewed 1788 times ]
Top
   
PostPosted: 31 Aug 2021, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Da, ai dreptate cu furtunele si tocmai din acele motive ti-am sugerat. Eu mi le-am pus si nu regret nici o secunda. Si ce daca e masina de strada? Sa ai frane mai bune este intotdeauna mai bine.
La surubul lung sper ca ai pus altul nou si ai pus vaselina din plin sa nu mai plangi a doua oara. Eu din fericire n-am avut probleme asa mari acolo, dar de fiecare data am curatat temeinic fuzeta, surub nou si gresat. E o greseala de proiectare dupa mine pentru ca surubul e foarte expus pe mijloc. Puteau face fuzeta fara degajarea aia, ca oricum se strange acolo si nu ar mai intra apa asa de tare. De exemplu, pe fata la bratul inferior nu se intampla nimic grav la surubul de la furca.
Buna alegere SRT T. Sa pui si pe spate.

Ca sa-l corectez putin pe Mustafa, pe spate cele de 276mm s-au pus de la facelift (2002) in colo, cu siguranta pe variantele 1.8 TS si 2.0 JTS si diesel mai puternice. Pe catalogul Brembo apar si cele de 1.6 ca avand 251 sau 276, in functie de anul fabricatiei. Pe 156 si inainte de 2001 dar si dupa 2001, unele variante mai slabe aveau discuri pline pe fata, gen diesel de 105-115 CP. 156-le meu e din 2000 de fapt si are ventilate pe fata, fiind 2.0 TS.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2021, 00:50 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Am schimbat doar un surub, pe care l-am indoit si alungit si mi-am batut joc de el pe scurt. Mi-a luat mai mult decat credeam sa gasesc suruburile acelea.
Sunt masini vechi si nu mai rentează probabil dezmebrarea lor, iar ce a fost facut bucăți s-a dat probabil.
Am folosit vaselina pe bază de cupru, peste tot. Mi e scârbă sa mai umblu pe acolo, cand am plecat de la unghi, m am simtit ca plec de la reprezentanta si tocmai am achizionat o mașină noua. Totul merge exact asa cum ar trebui.
Pe spate inca nu schimb amortizoarele. Sunt nehotărât dacă vreau o garda la sol mai mică si pe deasupra pe cealaltă Alfa Monroe-urile mi se par din alt film. Koni lucreaza corect, dar cu Monroe se simte ca pe șine, e ceva aparte.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2021, 08:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut, felicitări pentru operațiune.

Ce amortizoare Monroe ai pe cealaltă mașină? Monroe original sau reflex?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2021, 10:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cred ca se referă la varianta OESpectrum, acelea fiind cele mai bune de la ei. Am Monroe Reflex pe cealalta masina si deja incep sa rugineasca destul de tare dupa vreo 3 ani si ceva spre deosebire de Sachs de pe Alfa.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2021, 10:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Din prezentare, OE Spectrum par f misto, dar la vremea cand am schimbat la GT se gaseau doar pentru puntea fata sau doar puntea spate, nu mai retin exact. Si aici ma refer la codul de la ei din catalog, nu ce gasesti la magazin.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2021, 14:01 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Multumesc nesquick.
Pe fata sunt Monroe oespectrum si pe spate reflex combinate cu arcuri stock, flanșe stock sau cele cu care a iesit masina pe poarta fabricii mai bine zis.
Se simte diferenta de cum lucreaza cele doua modele. Si calitatea difera. Pe spate prezintă urme de rugină, pe cand pe față nici vopseaua nu este sarita, nu se pune problema de coroziune. Au minim 3 ani de cand am mers prima data cu ele, dar pe masina fostul proprietar probabil le are de mai mult.
Pe fata, masina se simte cumva foarte controlată. Bound ul si rebound ul se simt la acelasi nivel, spre deosebire de koni care se comprima foarte usor si revin incet. Destul de dura la orice denivelare si ruliu aproape inexistent.

Spatele este bleg, nu transmite nimic, nici in viraje nici in gropi, pur si simplu isi face treaba si atat. Nimic wow.
Am mers si cu Bilstein B4, Sachs si Kyb excel-g pe aceeasi platforma, toate lucrează diferit, dar nimic wow.

Ma uitam acum ceva vreme la suspensiile ST, o firma ce foloseste tehnologie celor de la KW si materiale low cost, cu prețuri relativ mici? pentru un set de 4 arcuri si 4 amortizoare, fara reglaj. Kw v1 mi-au placut cum lucreaza.
Detine cineva mai multe informatii?


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2022, 22:28 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Topicul acestei masini cred ca usor se va constitui intr-o carte service in format electronic.
Aproape 119.000km:
- schimb ulei acum cateva mii;
- am luat un vas nou de expansiune ce trebuie montat;
- caseta de direcție isi ia rămas bun in curând
- mufele maro si mov din spatele motorului nu fac mereu contact perfect si arunca erori
- suportul antibalans necesita bucsa de pe suportul prins pe motor schimbata
- racordul flexibil răsuflă ușor
- la frig pana nu se face cald in habitaclu nu merge dezburirea si geamurile electrice pe fata
-mici multe alte probleme pe care le am ignorat pana le am uitat

In vederea rezolvării tuturor de mai sus am decis că masina necesita un cadou odata cu împlinirea a doua decenii asa ca am cumpărat un motor din dezmembrari pe care urmează sa l refac.
Momentan l am făcut bucăți si am făcut analiza pagubelor din interior. Se prezintă in formă bună, dar a vazut si zile mai bune. Daca nu reușesc sa fac rost de anexe sa fie un swap rapid, cel mai probabil va aparea aici la vânzare.
Am sa revin cu poze pe parcurs.


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2022, 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
wereyon Quote:
Topicul acestei masini cred ca usor se va constitui intr-o carte service in format electronic.
Aproape 119.000km:
- schimb ulei acum cateva mii;
- am luat un vas nou de expansiune ce trebuie montat;
- caseta de direcție isi ia rămas bun in curând
- mufele maro si mov din spatele motorului nu fac mereu contact perfect si arunca erori
- suportul antibalans necesita bucsa de pe suportul prins pe motor schimbata
- racordul flexibil răsuflă ușor
- la frig pana nu se face cald in habitaclu nu merge dezburirea si geamurile electrice pe fata
-mici multe alte probleme pe care le am ignorat pana le am uitat

In vederea rezolvării tuturor de mai sus am decis că masina necesita un cadou odata cu împlinirea a doua decenii asa ca am cumpărat un motor din dezmembrari pe care urmează sa l refac.
Momentan l am făcut bucăți si am făcut analiza pagubelor din interior. Se prezintă in formă bună, dar a vazut si zile mai bune. Daca nu reușesc sa fac rost de anexe sa fie un swap rapid, cel mai probabil va aparea aici la vânzare.
Am sa revin cu poze pe parcurs.
Mufele le desfac si le remufez ocazional ("ce faci sambata? curat mufele!")...
Suportul e suprasolicitat, cedeaza repede si inevitabil.
Ai poze cu motorul? Pana sa faci rost de anexe, cauta cuzinetii, vei avea o surpriza (sa nu-i gasesti pe nicaieri), sau vei avea noroc (sa-i gasesti intamplator aruncati intr-un sertar, in Slovenia nu mai sunt eu i-am luat pe ultimii).

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2022, 23:49 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Update:
-cuzinetii sunt pe drum;
-segmenti sunt pe drum;
-chiulasa este si ea pe drum;
-am reusit sa incropez un variator ca nou.
Urmeaza inventarul la simeringuri, garnituri si alte mărunțișuri. De studiat problema mancatului de ulei.
Intrebare: A anulat cineva arborii balansieri?


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2022, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
wereyon Quote:
Intrebare: A anulat cineva arborii balansieri?
https://www.alfaowner.com/threads/remov ... ts.142923/
http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=13565
Raspunsul este, da, merge. Vezi ce zic cei de acolo.
Ce s-a intamplat de ii faci cadou un motor? :scratch: :o
Cat ulei dispare? Pe unde?
Am acelasi motor.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2022, 02:04 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
tomi_alfa Quote:
wereyon Quote:
Intrebare: A anulat cineva arborii balansieri?
https://www.alfaowner.com/threads/remov ... ts.142923/
http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=13565
Raspunsul este, da, merge. Vezi ce zic cei de acolo.
Ce s-a intamplat de ii faci cadou un motor? :scratch: :o
Cat ulei dispare? Pe unde?
Am acelasi motor.
Am sa citesc, multumesc!
Motorul nu are nici o pierdere de ulei externa. Deci tot se consuma, are loc in interior. Daca merg sub 2000 de ture, mananca fix nimic sau insesizabil pe joja. Daca o alerg, se duce spre 500 de ml la 1000 de km indiferent de cat de uzat este uleiul la momentul respectiv.


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2022, 03:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Hmm, cred ca am si eu cam aceeasi figura la consumul de ulei, insa nu fac asa de multi km si nu ma deranjeaza prea tare. Cel mai probabil pleaca pe langa supape pe la oringuri. Sunt coapte si de aici rezulta. Noxele ies bine si nu am fum albastru nici la pornire, nici in sarcina medie sau mare. Eu nu-mi mai bat capul cu asta si o pun la categoria "asa sunt ele". Am luat GT-ul la 165k si acum are aproape 171k din 2020 pana in prezent si, daca imi amintesc bine, am completat cam 1 l si vreo 300-400 ml. Spun ca nu-mi amintesc bine pentru ca bidonul era comun ca aveam si 156-le concomitent.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2022, 09:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Eu am refacut motorul, fara a face rabat, adica totul inauntru e nou, inclusiv simeringurile de la supape (toata lumea reclama ca ele ar fi cauza consumului de uei); ei, ideea este ca tot consuma, si oarecum in aceleasi conditii mai enuntate.
Am tot studiat problema, si am tot analizat.
Am avut drum de Bucuresti Craiova, cand a consumat mai bine de 250, dar si drum de Timisoara Bucuresti cand a consumat sub 250.
Am bagat un tester cu care monitorizez permanent erorile, din 5 porniri 3 sunt cu eroare, surpriza este ca check engine apare odata la 3-4 luni, surpriza si mai mare este ca disfunctiile sunt nesesizabile. Apare ba misfire, ba sonda lambda, ba erori generice.
Gandesc ca un prim efect, mai ales in caz de misfire este benzina nearsa in cilindru, benzina care:
- o parte din ea pleaca pe evacuare (si am vazut catalizatoare arzand, rosii, nu la mine, dar probabil ca am patit-o si eu, ca am schimbat un catalizator pentru ca un fagure nu mai era),
- si mai este si benzina care ramane in cilindru si care se amesteca cu uleiul (si, da, uleiul e murdar, si probabil diluat, de asta multe jts-uri, din aceasta generatie, au cedat, degeaba folosesti 10W60 daca ala numai ulei nu mai e; fac un scenariu: consum de 12l/100km, 1 cilindru nu merge, deci 3 litri sunt in pom, nu zic 3, zic 1 litru nears, 500ml pleaca pe evacuare, 500 se duc in baie, in 400-500km uleiul ala e terminat)...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2022, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 266
Location: Bucuresti
La 156 de 1.8 al nevestei am scapat de eroare de missfire dupa ce am schimbat distributie, variator si tacheti. Simptomele avute inainte:
-trancanit variator la rece si mers neregulat pentru 30s-1min in functie de cat de rece era afara
-zgomot tacheti la cald
Se implineste aproape un 1 an de cand nu mai apare nici o eroare si motorul merge foarte frumos.
La acest motor cel putin, dupa trecerea la Motul X-power 10w-60 consumul de ulei s-a redus undeva la 100ml / 1000km. Cu 5w-40 Motul Xcess era cam dublu.
Kilometrii afisati ar fi 140k, dar eu zic ca sunt cam 200k de fapt.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2022, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Pedala Quote:
La 156 de 1.8 al nevestei am scapat de eroare de missfire dupa ce am schimbat distributie, variator si tacheti. Simptomele avute inainte:
-trancanit variator la rece si mers neregulat pentru 30s-1min in functie de cat de rece era afara
-zgomot tacheti la cald
Se implineste aproape un 1 an de cand nu mai apare nici o eroare si motorul merge foarte frumos.
La acest motor cel putin, dupa trecerea la Motul X-power 10w-60 consumul de ulei s-a redus undeva la 100ml / 1000km. Cu 5w-40 Motul Xcess era cam dublu.
Kilometrii afisati ar fi 140k, dar eu zic ca sunt cam 200k de fapt.
TS-ul nu e JTS, acolo totul e mai simplu si mai controlabil.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2022, 00:41 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Cu pasi mici inainte


Attachments:
chasd.jpeg
chasd.jpeg [ 383.5 KiB | Viewed 1087 times ]
Top
   
PostPosted: 19 Oct 2022, 21:37 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Intre timp s-au intamplat multe nefericiri si multe impliniri.
Instalatia electrica a luat foc chiar inaintea unui examen din cadrul sesiunii. Ca daune se numara instalatia electrica din partea de sus a motorului, capacul, pasla de pe capota, 3 bobine, conducta de apa de plastic de deasupra evacuarii (de care imi pare rau ca era buna), furtunele ce se conecteaza la conducta, putin de tot firele si mufele de la sondele lambda. Focul a fost stins la timp.
A urmat o perioada in care am condus un Matiz, masina care m-a indemnat sa trec peste dezamagire si sa-mi repar Alfa.
Am facut de la 0 un motor, bloc honuit, segmenti noi si tot tacamul, luata una bucata sasiu de pe o veche masina aici pe forum, combinate, adunate cleme, clipsuri, capace si facut un set complet. Pornit. Lipsa presiune ulei => 70 de ore de munca esuate si pompa de ulei ce m-a faultat, faultată.
Am luat alt bloc, am inceput iar distractia de-a curatatul si garnituri noi care cred ca a luat mai mult timp decat stransul tuturor suruburilor. La finalul saptamanii, cheie. Wow. Incredibil.
Motorul are un sunet aparte, mult mai rugos, sus in ture foarte asemanator cu ts-ul. Consumul la mers normal e undeva la 8-9l/100km din care 80% oras, are cuplu imens dupa 4000 de ture, reuseste sa rupa aderenta uneori pe drept in mers. Dupa 5500 evacuarea are o rezonanta interesanta. Plecarea de pe loc doar in ambreiaj este foarte usor de realizat.
La motor am folosit axe de Alfa Gt jts din 2006 care aparent sunt diferite de cele de pe vechiul motor, segmenti Goetze, cuzineti palier pe original, biela Glyco, simeringuri Elring, garnituri Elring, prezoane chiulasa Victor Reinz, cuzinet variator neinlocuit, injectoarele de pe masina ce avea filtru de combustibil de fabrica, decat curatate, n-am gasit pe cineva care sa le verifice pe banc. Evacuarea este cea de facelift cu doua intermediare, "dpf on". Ca prim ulei am mers pe Fuchs 5w40, urmeaza sa revin la 10w60. Distributia a fost si ea inlocuita chiar daca nu avea 5000 de km pe Dayco, accesorii Gates, distributie arbori balansieri la revedere. => 1.2 bari presiune ulei la 900 de ture cu motorul la ~90 de grade, fara zgomot de variator sau tacanit de tacheti. Tacheti am folosit de 156 de facelift, desfacuti toti 16 curatati si asamblati.
Recomand calduros oricarui posesor de jts, sa l desfaca, sa-l curete, eu la 120.000 de mii aprox. aveam depuneri pe supape si admisie(partea metalica) de jtd la 300.000 .


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2022, 09:57 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Aha! Deci cam asa ar trebui sa functioneze. In cazul meu merge bine, dar nu rupe aderentele. Sunt sigur ca are depuneri, dar nici ca ma apuc sa desfac. Musai trebuie sa am a doua masina si abia atunci poate :lol: Dupa tot efortul asta ai pus oil catch tank sau ceva ca sa eviti depunerile pe viitor, altfel e munca in zadar?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2022, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 417
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Salut! Segmenții motorului i-ai înlocuit cu unii standard de 83 mm sau 83,4 mm?
(P.S. îmi pare rău de pațania ta..dar din ce ai scris, se pare că tot raul a fost spre bine, dacă acum mașina merge impecabil!)

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2022, 19:15 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 47
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Am salvat 5 bobine de pe doua motoare si am ales 4 dupa ochi, una singura fiind noua. Ei bine in configuratia asta am missfire pe una din ele, pana la 3000 e leșinată, dupa 3000 zici ca are full boost. Am schimbat bobina de pe cilindrul cu missfire cu cea ramasa. Smuceste puternic la turatie mica, dupa 3500 parca e 1.6 mpi si da missfire. Am mai luat o bobina pastrata de mult, nu da missfire, dar trage perfect liniar de sus pana jos, dar nu perfect. Ma dispera.
Oil catch can, prezent!
Segmentii sunt de 83 de mm, fanta măsurată putin sub 0.3 mm daca imi aduc bine aminte. Daca bagam lera, intra usor forțat, apoi i am facut pe toti la 0.3.
Chiar da, tot raul spre bine.


Attachments:
IMG-20221005-WA0011.jpeg
IMG-20221005-WA0011.jpeg [ 1.49 MiB | Viewed 475 times ]
20221004_142504.jpg
20221004_142504.jpg [ 2.98 MiB | Viewed 475 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]