It is currently 27 Apr 2024, 19:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 22 Jun 2019, 23:53 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Succes și multă răbdare pe mai departe! Sunt convins că o să iasă treaba treabă. :peace:


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2019, 13:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Si da, da, da!
Asta e minune!
Au ajuns mai repede decat ma asteptam.
Nici nu le-as desface, sunt asa valoroase, din 2002, si ultimele prin Europa.
Yuhuu!
Sa inceapa distractia, zic!


Attachments:
IMG_20190624_130220.jpg
IMG_20190624_130220.jpg [ 4.17 MiB | Viewed 4232 times ]
IMG_20190624_130238.jpg
IMG_20190624_130238.jpg [ 2.91 MiB | Viewed 4232 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 24 Jun 2019, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Imi aduc aminte prin ce am trecut si eu cu TS-ul meu (bataia de cap cu cotele segmentilor si cuzinetilor)

Iti doresc multa bafta. Poate pui si niste poze de pe parcursul "proiectului"

AI sunt ok la anumite piese, la altele no comment. Pe variator OE cereau 2600 lei :lol:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2019, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Atasez poze din Eper, cu codurile pieselor, de fapt ce vreau sa subliniez sunt incadrarile:
- segmentii, 2 tipuri: +0.0 si +0.4
- cuzineti arbore, sunt 2 tipuri, seturi de 4 cu 1, pe 6 cote/culori
- saiba semiluna pentru jocul arborelui, 2 cote: +0.000 si +0.127
- cuzineti biela, la fel ca si cei de arbore pe 6 cote/culori

In orice caz, lucrurile sunt mult mai complexe.


Attachments:
segmenti, pistoane.jpg
segmenti, pistoane.jpg [ 203.79 KiB | Viewed 4191 times ]
cuzineti arbore.jpg
cuzineti arbore.jpg [ 229.37 KiB | Viewed 4191 times ]
cuzineti biela.jpg
cuzineti biela.jpg [ 151.42 KiB | Viewed 4191 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 09 Jul 2019, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Astazi am terminat de inchis motorul.
Maine urmeaza sa-l bag sub masina si sa-l pun pe pozitie.
Sunt ingrozit de situatie, poate ma inspira Leonardo da Vinci cu niste mangialacuri, punti, scripeti...


Attachments:
IMG-20190709-WA0004.jpg
IMG-20190709-WA0004.jpg [ 230.59 KiB | Viewed 3996 times ]
IMG-20190709-WA0006_1562699575175.jpg
IMG-20190709-WA0006_1562699575175.jpg [ 314.46 KiB | Viewed 3996 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 10 Jul 2019, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Live...


Attachments:
IMG_20190710_115008.jpg
IMG_20190710_115008.jpg [ 3.81 MiB | Viewed 3965 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 10 Jul 2019, 19:45 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
La prima vedere ai zice ca este distributia dupa 2.0 TS dar se pare ca nu se potriveste decat cureaua arborilor balansieri.
Este bine ca ai reconditionat motorul , daca tii la masina trebuie sa ai grija , mai ales daca vrei sa o tii mai mult timp ,daca am inteles bine motoarele JTS sunt ceva mai sensibile decat TS de exemplu , atat timp cat nu este singura masina ,se merita o reconditionare ceva mai de durata.
Cati kilometri are masina de ai fost nevoit sa desfaci motorul ? Cred ca majoritatea Alfelor nu au vazut 3-400.000 km fara sa se umble la motor,si cand ma gandesc ca sunt taxiuri care fac kilometri astia fara probleme pe gpl ,cu masini de 2-3 ori mai ieftine (preturile de noi)

Am vazut ca ai ceva mizerie pe supapa din poza , am desfacut si eu acum ceva timm galeria de admisie si supapele pe care le-am vazut mi sau parut ok in sensul ca era acoperita de un strat subtire de negreala uscata, 2 supape erau mai curate ca se vedea culoarea originala a supapei .


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2019, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
iuli78 Quote:
La prima vedere ai zice ca este distributia dupa 2.0 TS dar se pare ca nu se potriveste decat cureaua arborilor balansieri.
Este bine ca ai reconditionat motorul , daca tii la masina trebuie sa ai grija , mai ales daca vrei sa o tii mai mult timp ,daca am inteles bine motoarele JTS sunt ceva mai sensibile decat TS de exemplu , atat timp cat nu este singura masina ,se merita o reconditionare ceva mai de durata.
Cati kilometri are masina de ai fost nevoit sa desfaci motorul ? Cred ca majoritatea Alfelor nu au vazut 3-400.000 km fara sa se umble la motor,si cand ma gandesc ca sunt taxiuri care fac kilometri astia fara probleme pe gpl ,cu masini de 2-3 ori mai ieftine (preturile de noi)

Am vazut ca ai ceva mizerie pe supapa din poza , am desfacut si eu acum ceva timm galeria de admisie si supapele pe care le-am vazut mi sau parut ok in sensul ca era acoperita de un strat subtire de negreala uscata, 2 supape erau mai curate ca se vedea culoarea originala a supapei .
Sunt niste decalaje, axele sunt altfel.
Da, JTS-ul este mai pretentios decat TS-ul.
Asta are 257k km, ideea e ca in ultimii 2 ani masina a si stat, si nici nu s-a avut grija de ea, ulei prost, bujii neconforme, niste improvizatii pe la cablajele de la bobine.
Supapele se incarca pe scaune, nu pe cozi.
Astazi am montat motorul, maine sper sa-i dau cheie.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2019, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
I-ai dat-o ....pe cheie? :scratch:

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2019, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
cristialex80 Quote:
I-ai dat-o ....pe cheie? :scratch:
Da, azi i-am dat-o! Vrrr, vrrr!
Cam dupa vreo o ora de functionare s-au potolit tachetii, am o sonda hoata trebuie sa o inlocuiesc dar frigeau toate pe acolo, rezistenta nu pornea treapta 1 la ventilator am schimbat-o.
Am niste vibratii in caroserie, trebuie sa refac un cot la evacuare, sau sa inlocuiesc o parte din traseu, adica sa renunt la tobele intermediare dar nu m-as risca sa fac asta inainte de RAR.
Nu am apucat sa schimb cablurile de la frana de mana si nici sa schimb placutele pe spate, si nici farurile nu le-am pus.
Ei, pana aici toate-s bune, dar...ca doar e jts, si nu se dezminte, merge mult mai rotund cand obturez furtunul dintre carter si dupa clapeta.
Trebuie sa mai investigam...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2019, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Azi am intrat in posesia numerelor rosii. Pfff!

Centralizat, pana acum am facut:
Engine rebuild:

Curatat:
-baie
-sorb
-bloc motor
-chiuloasa
-carter
-supape
-axe cu came
-pistoane
-cilindri
-segmenti
-arbore
-tacheti
-termostat
-clapeta
-admisie

Reparat:
-variator
-alternator
-electromotor

Inspectat:
-pompa servo
-pompa de ulei

Inlocuit garnitura pompa ulei

Inspectat:
-bobine
-injectoare
-sonde superioare
-sonde inferioare

Inlocuit:
-curea distributie
-pompa apa
-rola intinzatoare distributie
-rola distributie
-curea balansieri
-rola intinzatoare balansieri
-capace arbori balansieri
-curea accesorii
-rola intinzatoare accesorii
-rola accesorii
-simeringuri supape
-simeringuri axe cu came
-simering vibrochen
-cuzineti
-bujii
-ulei motor
-antigel
-ulei servo
-ulei cutie
-ulei selespeed
-lichid de frana
-filtru ulei
-buson ulei
-radiator
-rezistenta ventilator
-filtru aer
-filtru AC

Inspectat:
-tampoane motor
-ambreiaj
-cadru motor
-bascule
-planetare
-articulatii

Inlocuit:
-burdufe planetare
-piulite planetare

Inspectat:
-etrieri fata si spate
-discuri fata si spate

Inlocuit:
-placute frana fata si spate
-cabluri frana de mana

Reconditionat:
-etrieri spate

Inlocuit:
-protectii discuri
-suporti fata

Trebuie relipite pragurile, de refacut traseul evacuarii, am un traseu fara tobe, dar il voi pune dupa ce trec RAR-ul.
In principiu motorul merge ok, trebuie sa mai verific si cu alte bobine, sa vad daca se poate si mai bine.
Am un zornait la rece, se pare din catalizator.
M-am speriat ca am o disfunctie la ventilator, dupa ceasul din bord treapta 1 pleaca pe la 105 grade, insa pe tester pleaca la 97, trebuie sa vad unde e problema.

Urmeaza reglajele finale si alte bibileli.
Aaaaa, si bineinteles anularea furtunelor buclucase.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2019, 23:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
100km de autostrada, mers potolit, regulamentar, nefortat.

Am umblat si la injectoare si trebuie sa monitorizez fumul. Unul parca tot nu munceste cum trebuie il aud tacanind uneori. Trebuie sa-i bag un aditiv.

Am anulat furtunele, si ca sa nu fac o mare tiganie, am facut una mica: am unit orificiile de la clapeta cu un furtun infundat, iar din carter am scos un furtun pe care l-am dus pana la roata din spate, e ceva provizoriu, vreau sa pun un furtun negru, acum e unul transparent.

Am montat evacuarea fara tobe, si am doar finala, e zgomotoasa, nu-mi place, voi reface evacuarea cu tobe si o pun pe aia.

De schimbat, schimba bine, nu sunt obisnuit cu Selespeed-ul, asa ca am trecut-o si pe manual, am utilizat si padelele, e misto. Cam zgomotoasa la schimbarea treptelor.

Franele sunt ok, articulatiile la fel.

Cred ca va fi prima noapte din anul asta pe care o voi dormi linistit.
Stiti senzatia de Craciun cand astepti cadoul si cand il desfaci, desi iti place si l-ai dorit, nu stii cum sa te bucuri de el? Ei, exact asa simt si eu.

Noroc ca in viata mea mai exista si 55-ul.

O sa revin cu noi impresii, si sper si cu poze.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2019, 07:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Poze, da :)


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2019, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Clar ii trebuie un polish exterior...


Attachments:
IMG_20190728_100155.jpg
IMG_20190728_100155.jpg [ 4.29 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_100958.jpg
IMG_20190728_100958.jpg [ 4.71 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_100919.jpg
IMG_20190728_100919.jpg [ 4.94 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_101339.jpg
IMG_20190728_101339.jpg [ 3.98 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_101118.jpg
IMG_20190728_101118.jpg [ 4 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_100905.jpg
IMG_20190728_100905.jpg [ 4.76 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_101144.jpg
IMG_20190728_101144.jpg [ 3.91 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_095241.jpg
IMG_20190728_095241.jpg [ 4.23 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_095252.jpg
IMG_20190728_095252.jpg [ 3.8 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_095307.jpg
IMG_20190728_095307.jpg [ 3.7 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_095316.jpg
IMG_20190728_095316.jpg [ 4.42 MiB | Viewed 3624 times ]
IMG_20190728_095327.jpg
IMG_20190728_095327.jpg [ 3.93 MiB | Viewed 3624 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 28 Jul 2019, 11:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sunt curios pe viitor de un feedback comparativ între cele 2 motoare (TS vs JTS). De asemenea am impresia ca 55-ul este ceva mai ușor decât 56-le.

Felicitări pt munca depusă și rezultate. Nu mulți s-ar fi încumetat la așa ceva.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2019, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Da, cred ca un detailing va face minuni. Altfel, pare foarte dreapta tabla .


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2019, 09:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Conform datelor tehnice 155 si 156, ar fi urmatoarele diferente:
- 155 este mai lunga cu 2mm
- 156 este mai lata cu 1,3cm
- 156 ar fi trebuit sa fie mai joasa cu 5cm
- capacitatile motoarelor sunt la fel: 1970, doar ca 55-ul are 150 de cai, iar 56-le 165
- la greutate 55-ul are 1340, pe cand 56-le are 1335
- teoretic 56-le are 10km/h mai mult la viteza maxima (210 vs. 220), practic ar fi 218 cu 225
- suta, in teorie ar fi 8.2 (la 156) vs. 9 (la 155), practic ar fi 8,9 vs. 9,6
- consumul (extra urban, oras, autostrada, combinate), PRACTIC, ar fi:
155: 7.8-9.4/11.6-13.9/9.3-11.2/10.1
156: 7.1-8.5/11.2-13.4/8.5-10.2/9.5
- practic, cu un plin (au aceleasi rezervoare, 63l), cu 56-le s-ar putea merge mai mult cu 42km

Mai jos sunt si niste grafice.


Attachments:
55 01.jpg
55 01.jpg [ 143.79 KiB | Viewed 3543 times ]
56 01.jpg
56 01.jpg [ 142.56 KiB | Viewed 3543 times ]
55 02.jpg
55 02.jpg [ 98.59 KiB | Viewed 3543 times ]
56 02.jpg
56 02.jpg [ 90.84 KiB | Viewed 3543 times ]
55 vs. 56.jpg
55 vs. 56.jpg [ 147.91 KiB | Viewed 3543 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 29 Jul 2019, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
De unde ai luat graficele?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2019, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
De unde ai luat graficele?
De pe site-ul din descriere (https://www.automobile-catalog.com/).
Au foarte multe informatii.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2019, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
Am vazut ca ai reparat variatorul. A avut un zgomot ca la un diesel? Ai schimbat doar arcul (kit reparatie)? La mine bate destul de urat, vreau sa schimb acel arc. Sper ca rezolva problema.
Nu te-ai gandit sa montezi oil catch can in loc sa scoti doar un furtun?

Spor la treaba si succes in continuare :)

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 08 Aug 2019, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
slyy Quote:
Am vazut ca ai reparat variatorul. A avut un zgomot ca la un diesel? Ai schimbat doar arcul (kit reparatie)? La mine bate destul de urat, vreau sa schimb acel arc. Sper ca rezolva problema.
Nu te-ai gandit sa montezi oil catch can in loc sa scoti doar un furtun?

Spor la treaba si succes in continuare :)

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
Da, am folosit kitul de reparatie: arc si saiba. Nu avea inca un zgomot accentuat, dar nu as fi vrut sa am surprize dupa.
Cu oil catch can tot s-ar fi murdarit clapeta, furtunul e mult mai ok, cu atat mai mult cu cat am mai eliminat si parte din cauzele intreruperilor.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2019, 12:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
A trecut o luna de cand masina e pe strada.

Trage foarte misto.
Selespeed-ul nu imi face figuri, am constatat ca e destul de prompt, se aude insa orice schimbare de treapta, si e oarecum deranjant. Voi incerca sa ma consult cu mai multi pentru a obtine un feed-back real.

Voi reveni zilele astea la evacuarea stock, a fost reconditionata; teava asta, fara nici o toba, e misto, dar e zgomotoasa, deci nu-mi place.

Cand am reconditionat planetarele am facut o greseala si am eliminat contragreutatea, acum trebuie sa gasesc una aplicabila (s-ar putea sa am una de pe o planetara de la 55 sau 46), sa o montez, pentru ca am un zgomot ciudat la rulaj.

Pozitia in scaune nu este extraordinara, mi se pare prea inalta.

Diferenta mare intre 55 si 56, dar parca tot mai mult imi place 155, trebuie sa fac un plan de a o conserva, si un grafic dupa care sa le rulez pe ambele pentru a fi mereu active.


Attachments:
IMG-20190826-WA0004.jpg
IMG-20190826-WA0004.jpg [ 105.19 KiB | Viewed 3234 times ]
IMG-20190826-WA0003.jpg
IMG-20190826-WA0003.jpg [ 142.24 KiB | Viewed 3234 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 27 Aug 2019, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 760
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
Selespeed-ul nu imi face figuri, am constatat ca e destul de prompt, se aude insa orice schimbare de treapta, si e oarecum deranjant. Voi incerca sa ma consult cu mai multi pentru a obtine un feed-back real.
Daca ajuta cu ceva, si Selespeed-ul de pe JTS-ul meu era usor galagios.... Nu deranjant, dar efectiv auzeai clanc-clanc cand schimba, mai ales 1-2 si 2-3. De la trapta a 3-a in sus parca era usor mai silentios, si mai putin notabila schimbarea de treapta. Pana la urma e o manuala, nu poti sa ai asteptari de TCT :lol:

_________________
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 2003 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2019, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Nici TCT-ul nu este departe de a fi o manuala robotizata.
Teoretic trebuie sa fie silentioasa cand schimbi treptele, practic nu am auzit nici una sa fie silentioasa in treptele 1-2. De la 3 in sus am mai intalnit selespeed silentios.
Cu ce am mers eu, schimbarea treptelor o facea lin. Daca smucea treptele 1-2 era din cauza electrovalvelor care nu tineau presiunea cum trebuie si dadea drumul brusc la ambreiaj.

La sistemul selespeed toata smecheria sta in pompa aia nenorocita si electrovalve + actuatori.

Reconditionat temeinic, tind sa cred ca duce undeva la 100k km. Probabil ca in bucuresti vor incepe sa apara probleme dupa primii 50k la ce trafic jalnic avem.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2019, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Da, exact despre acel clanc-clanc vorbesc...
Deci ar trebui sa ma resemnez.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]